sobota, 7 lutego 2015

Patent na podstawki pod napoje

Patent na podstawki pod napoje


Autor: Magdalena Kowalczyk


Podstawki pod napoje (podstawki pod kubki, kufle, beermats) stosowane jako reklamowe i promocyjne materiały stały się obecnie jeszcze bardziej rozwojowe. Opatentowane (nr patentu w UP RP 207865) rozwiązanie umożliwia zamieszczenie znacznie obszerniejszego przekazu marketingowego.


Podstawki pod napoje (podstawki pod kubki, kufle, beermats) stosowane jako reklamowe i promocyjne materiały stały się obecnie jeszcze bardziej rozwojowe - tu w dosłownym znaczeniu. Standardowe zastosowanie podstawki dzięki rozkładanej dużej zostaje znacznie rozszerzone. Opatentowane (nr patentu w UP RP 207865) rozwiązanie umożliwia zamieszczenie znacznie obszerniejszego przekazu marketingowego, umieszczenie dodatkowej wartości dodanej, np: gier towarzyskich, planów miast, map turystycznych, przewodników, itp - idealnych rozwiązań na lato! Rozwiązanie to może być także zastosowane jako miniprzewodnik po rozgrywkach sportowych (tzw. skarb kibica), atlas grzybów, poradnik wędkarza, przepisy na grilla - wszystko to przy zachowaniu formy i zalet podstawki pod kubek / kufel / butelkę. Możliwe jest tworzenie kolekcji i serii wydawniczych.

FOTO: Podstawka

Patentujący Agencja Reklamowo-Wydawnicza ROTOM działa na polskim rynku reklamy od 1991 roku. Od 2005 roku jest wyłącznym przedstawicielem Z-CARD Ltd. W Polsce.

Z-CARD® jest światowym liderem na rynku PocketMedia®
Cała gama produktów Z-CARD jest zaprojektowana tak, aby oddziaływać jak najsilniej, a jednocześnie pozostać stylową i elegancką. Niewielkie rozmiary produktów Z-CARD® sprawiają, że klienci chętnie zachowują je oraz często z nich korzystają. Są to cechy, które decydują o tym, że siła przekazu reklamowego jest większa i trwa dłużej. Z-CARD® daje swoim klientom najbardziej efektywne narzędzie BTL.


1aK+F4PJ7cBm32CUNiyI2GAAAAAElFTkSuQmCC


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz