czwartek, 27 grudnia 2012

Reklama na pojazdach - samochód czy łódź?

Reklama na pojazdach - samochód czy łódź?

Autorem artykułu jest Kazimiera Częstowojna


Reklama na pojazdach, czyli jak wypromować drogie wakacje na ekskluzywnym jachcie? Reklama na pojazdach, czyli jak wypromować drogie wakacje na ekskluzywnym jachcie?

Bannery, wizytówki, szyldy, ulotki... łódź jako jako motyw przewodni...

Chcąc zaistnieć na rynku turystycznym, a nie mogąc zaoferować klientom konkurencyjnej ceny, trzeba odpowiednio wypromować dany produkt. Ulotki, banery, czy nawet wizytówki, które zawierają kojarzący się z ofertą element, mogą zwiększyć zainteresowanie wśród potencjalnych klientów. Jednak zastosowanie najbardziej popularnych metod promocji nie zagwarantuje sukcesu, gdyż bardzo trudno odpowiednio zareklamować produkt, jeżeli pozostaje on niezauważalny w morzu podobnych ofert. Dlatego czasami warto przeznaczyć większe środki finansowe na promocje i - nawet zamiast inwestycji w ulotki, banery czy wizytówki, zastanowić się nad zainwestowaniem w szyldy, oklejanie samochodów, lub zastosować w coś oryginalnego, np. reklamę podświetlaną na pojazdach.

Reklama podświetlana – łódź rozświetlająca miasto

Znacznie skuteczniejszym, aczkolwiek dużo droższym rozwiązaniem, jest reklama podświetlana na pojazdach - lódź czy samochód są najlepszym miejscem na jej umieszczenie, gdyż gwarantują znacznie większe grono odbiorców niż ulotki i wizytówki, które trafiają jedynie w ręce ograniczonej liczby osób. Tym bardziej, iż poprzez skontrastowanie samochodu stojącego w korku czy małej żaglówki na niewielkim jeziorze z wielkim ekskluzywnym jachtem pływającym po gorących morzach, można zdobyć klientów pragnących chociaż chwili luksusu i zapomnienia od wielko– czy małomiejskiej atmosfery.
Jeśli jednak reklama podświetlana na pojazdach wydaje nam się zbyt ekstrawagancka i kosztowna, warto zastanowić się nad jej tradycyjną formą – oklejanie samochodów nie jest drogie, a również przynosi korzyści na rynku lokalnym – przede wszystkim zwiększa widoczność. Jednak w obu typach reklam należy wziąć jeden czynnik pod uwagę, w wielu miastach polski trwają obecnie remonty, i np. przejazd przez Łódź może obecnie zajmować mnóstwo czasu, dlatego też poddenerwowani kierowcy mogą nie przyjąć optymistycznie niektórych typów reklam, np. reklama na autobusie wychwalająca transport lokalny, kiedy oklejony w ten sposób autobus stoi w kilometrowym korku, nie jest raczej dobrym pomysłem...
---

Moja specjalność to marketing - reklama na samochodach (Łódź i okolice)

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz