wtorek, 23 stycznia 2018

Filmowanie dronem z powietrza jako nowoczesna forma videomarketingu

Filmowanie dronem z powietrza jako nowoczesna forma videomarketingu


Autor: Mateusz Radziszewski


Filmowanie jest jednym z podstawowych elementów współczesnej reklamy, dlatego powszechnie wykorzystywane jest w strategiach marketingowych budowanych nie tylko przez duże korporacje, segment MŚP ale i fundacje, organizacje, stowarzyszenia a nawet sektor publiczny.


Aktualnie ten typ reklamy wypiera już formy tekstowe, głównie ze względu na ułatwienie i uproszczenie sposobu jego odbioru. Za pomocą filmu można bowiem przekazać znacznie więcej treści, informacji, nie jest przy tym wymagane maksymalne skupienie i zaangażowanie odbiorcy.

Jedną z najbardziej nowoczesnych metod filmowania jest operowanie kamerą z powietrza, za pomocą dronów. Jest to coraz bardziej powszechna a zarazem pożądana na rynku forma tworzenia ujęć, filmów czy zdjęć. Umożliwia ona zaprezentowanie przedmiotów, obiektów czy ludzi z zupełnie innej, unikalnej, często nowej perspektywy. Filmowanie z lotu ptaka pozwala wykonać precyzyjne, niepowtarzalne ujęcia, często niemożliwe do uchwycenia za pomocą techniki tradycyjnej. Do stworzenia takiego filmu nie ma bowiem bariery wielkości, istnieje możliwość uchwycenia wszystkiego - bez względu na ogrom przedmiotu, powierzchni czy też ilości uczestników. Filmy realizowane przy użyciu dronów, są bez wątpienia oryginalne, niebanalne, przez co z łatwością przyciągają uwagę odbiorców w każdym wieku. Wyróżnić można kilka rodzajów filmów reklamowych, tworzonych przy użyciu dronów, mogą to być krótkie spoty przedstawiające informacje o firmie, organizacji, będące swoistą formą wizytówki czy w przypadku większych przedsiębiorstw, ta forma reklamy doskonale sprawdza się podczas prezentacji nowego produktu/usługi. Filmy wykorzystujące ujęcia z lotu ptaka realizowane są także w celu promocji miast oraz regionów - taka produkcja pozwala poprawić wizerunek miasta, przyciągnąć inwestorów, zainteresować turystów.

Podsumowując, filmy wykorzystujące drony realizowane są w najróżniejszych segmentach rynku, począwszy od przemysłu poprzez usługi, produkcję czy turystykę. Ta forma reklamy ma w sobie ogromny potencjał. Aktualnie, postępująca technika stwarza szereg dodatkowych możliwości. Najnowsze modele pozwalają nie tylko uwiecznić ujęcia poprzez film, ale także umożliwiają wykonanie zdjęcia z lotu ptaka. Już dziś, filmowanie i fotografowanie z dronów pozbawiane jest ograniczeń, istnieje bowiem możliwość realizacji takich filmów, w pomieszczeniach zamkniętych, wyłącznie przy zapewnieniu odpowiedniej wysokości lokalu.

Filmowanie z drona to aktualnie jedna z najbardziej popularnych form videomarketingu, choć jeszcze niedawno usługa ta była praktycznie nieznana. Postępująca technika sprawia, że na rynku będą pojawiać się nowe urządzenia i technologie, dające coraz więcej możliwości, warto więc korzystać z dostępnych form, nie pozostając w tyle za dotychczasowymi osiągnięciami.


Mateusz Radziszewski - pasjonat dronów, obróbki video i filmowania z powietrza.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Parasole reklamowe jako narzędzie marketingowe

Parasole reklamowe jako narzędzie marketingowe


Autor: Bartek Beper


Gadżety reklamowe są nieodłącznym elementem wielu biznesów. W niektórych przypadkach stanowią nawet podstawę marketingu. Wybór właściwego gadżetu promocyjnego i dopasowanie go do potrzeb odbiorców to podstawa w planowaniu akcji marketingowej.


Najpopularniejsze gadżety jakie otrzymuje większość z nas to kubki reklamowe i długopisy. W dalszej kolejności znajdują się wszelkiego rodzaju breloki, pamięci USB, notesy, itp. Przy wyborze właściwego gadżetu najważniejszą rzeczą jest dostosowanie go do potrzeb odbiorców. Z jednej strony można spersonalizowany upominek reklamowy wręczać do grona ściśle wyselekcjonowanych osób, lub przygotować na tyle uniwersalny produkt, który z chęcią przyjmie niemal każdy bez względu na wiek, uprawiany zawód, płeć, zainteresowania. Jednak jest jeszcze jeden aspekt, który można wykorzystać, mianowicie, zmieniające się okoliczności. Innymi słowy, zmieniające się pory roku także mogą mieć wpływ na dobór gadżetów reklamowych, tak aby jak najbardziej okazały się przydatne dla odbiorcy. jesień jest porą roku raczej mało lubianą. Co prawda każdy kocha polską złotą jesień, która ma mnóstwo uroku, jednak najczęściej spotkamy się z narzekaniem na chłód, deszcz, krótkie dni. Parasol reklamowy wpisuje się w tę okoliczność idealnie.

Dlaczego parasol reklamowy to dobry wybór?

Jesień obfituje w opady deszczu, co naturalnie składnia każdą osobę wychodzącą z domu do wzięcia parasola. Staje się on niemal niezbędny, dlatego stosując taki gadżet trafiamy w pełni w potrzeby odbiorców. Jest to produkt uniwersalny, którym posługuje się każdy. parasole reklamowe z nadrukiem to okazja do zaistnienia firmy w przestrzeni publicznej. Koszt zakupu parasoli z wydrukowanym logo firmy, przekazem reklamowym, adresem lokalu, czy stroną www jest niewysoki. Ceny zaczynają się już od kilkunastu złotych. Korzyści wynikające z użycia tego typu gadżetów reklamowych są dwojakiego rodzaju. Z jednej strony wpływamy na poprawę relacji z odbiorcami ofiarując im coś czego potrzebują. Odbiorcy darzą marki, które dbają o klienta większą sympatią. Kolejną korzyścią jest zaistnienie przekazu reklamowego, za sprawą osób posługujących się gadżetem, w tym przypadku parasolem. Takiego rodzaju akcję można wykorzystać do budowania świadomości marki i zdobywania nowych klientów. Oczywiście pojedynczy gadżet reklamowy może nie mieć większego wpływu na efekty. Jednak kiedy w przestrzeni publicznej pojawi sie kilkadziesiąt, a nawet kilkaset takich produktów, będących swoistym nośnikiem reklamowym, sprawa kształtuje się inaczej.

Jesień, to bardzo dobry moment na wprowadzenie nowości do wachlarza gadżetów, stosowanych przez firmę. Dostosowanie się do okoliczności, może zdecydowanie poprawić efektywność kampanii reklamowej.


Więcej informacji i powiązanych produktów można znaleźć w sklepie Gifts24.pl oferującym m.in. parasole reklamowe z nadrukiem i inne akcesoria promocyjne dla firm.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

piątek, 29 września 2017

Logo i upominki reklamowe - jaki mają wpływ na sukces firmy?

Logo i upominki reklamowe - jaki mają wpływ na sukces firmy?


Autor: Anna Sobot


Każdy właściciel firmy powinien szczególną uwagę zwrócić na znak rozpoznawczy marki. Logo nie może być przypadkowe - musi współgrać z polityką przedsiębiorstwa. Należy także zadbać o to, by upominki reklamowe z logo były najwyższej jakości. Jak duży wpływ ma logo i gadżety na wizerunek marki?


Bardzo często zdarza się, że właściciele firm bagatelizują kwestię zaprojektowania logo firmy, co w późniejszym czasie wpływa na sukces i wizerunek firmy. Firma, która będzie miała mało ciekawe logo, będzie w oczach klientów wyglądać nierzetelnie i amatorsko. Przede wszystkim przedsiębiorca nie powinien samodzielnie brać się za stworzenie logo, tylko wynająć fachowca, czyli grafika komputerowego.

Po co nam grafik komputerowy?

Każdy właściciel firmy na pewno ma wstępną wizję tego, jak powinno wyglądać logo. Profesjonalny grafik komputerowy właśnie o to powinien zapytać w pierwszej kolejności. Praca grafika polega na tym, by wizję przekształcić w konkretny kształt i kolory. Relacja przedsiębiorca-grafik powinna więc opierać się na rozmowie. By grafik mógł zaprojektować estetyczne i spójne logo, musi pozyskać jak najwięcej informacji o marce, którą logo miałoby reprezentować. Dlaczego jest to tak ważne? Ponieważ źle zaprojektowane logo może zniechęcić klientów do marki. Prosty przykład: jeśli zajmujemy się sprzedażą ziół, powinniśmy mieć logo w stonowanych, naturalnych kolorach. Jeśli jednak prowadzimy działalność w dynamicznej branży, np. prowadzimy dyskotekę, możemy sobie pozwolić na odważne kolory w logo firmy.

Okazuje się, że charakter naszej działalności ściśle wpływa na to, jak będzie wyglądało logo. Profesjonalny grafik komputerowy zbierze i przeanalizuje informacje o marce i na podstawie tego, zaproponuje ciekawe logo.

Jeśli już zdecydujemy się na znak rozpoznawczy naszej firmy, czas pomyśleć o upominkach reklamowych, na których logo miałoby się znaleźć.

Upominki reklamowe - niezbędne w planie marketingowym

Jest mnóstwo sposobów na reklamę własnej firmy. Możemy się zdecydować na reklamy telewizyjne, radiowe lub prasowe, ale w tym przypadku musimy się liczyć z większymi kosztami. Przede wszystkim zależy nam, aby nasi klienci rozpoznawali i pamiętali o naszej marce. Dlatego tak ważne jest przekazanie części środków na reklamę na przydatne gadżety. Musimy wybierać takie gadżety, na których nasze logo będzie widoczne - tylko w ten sposób utkwi ono w pamięci naszych klientów. Nie bez znaczenia jest także jakość gadżetów. Słabej jakości gadżet, który będzie bezużyteczny i nieestetyczny, na pewno nie wpłynie pozytywnie na wizerunek naszej firmy.

Okazuje się, że logo naszej firmy oraz upominki reklamowe mają ogromny wpływ na wizerunek marki. Każdy klient zwraca uwagę na jakość, więc musimy decydować się na najlepsze rozwiązania. Nie oszczędzajmy budżetu na reklamę firmy. Wybierzmy profesjonalnego grafika i wybierzmy oryginalne i dobrej jakości gadżety. Tylko w ten sposób wpłyniemy na sukces firmy. Jeśli marka będzie dobrze postrzegana przez klientów, możemy liczyć na długofalowe relacje z nimi.


Przydatne gadżety, upominki reklamowe - wszystko to na abcnplus.com

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Gadżety reklamowe – pomysł na zdobycie klienta, czy kicz?

Gadżety reklamowe – pomysł na zdobycie klienta, czy kicz?


Autor: Mateusz Pięta


Długopis z logo? Kubek z ofertą? Poduszka z adresem www? W jaki sposób (stosując niestandardowe elementy reklamy) możemy zdobyć nowego Klienta lub sprawić, aby korzystał z usług naszej firmy wielokrotnie?


Jak zapaść w pamięci Klienta?
Aby osoba skorzystała z naszych usług musi się o nas dowiedzieć. Niezależnie od tego, czy posiadamy własną stronę internetową, ulotki, reklamę w gazecie, duże efekty daje połączenie ze sobą kilku metod promocji firmy, ale dotrzeć do Klienta. Jedną z nich jest reklama poprzez wręczanie gadżetów reklamowych. Warto, aby nasz nadruk znalazł się na przedmiotach, z którymi przeciętny człowiek ma częsty kontakt: przybory piśmiennicze, kubki czy notatniki. Długopisy z naszym logiem i numerem telefonu są niedrogim sposobem, na dotarcie do szerszej liczby potencjalnych Klientów.

Czym powinien charakteryzować się nasz produkt?
Proponując i wręczając swoim klientom gadżety reklamowe, należy być przekonanym co do tego, że są one możliwie najwyższej jakości. Taki gadżet jest synonimem naszej wizytówki, reprezentuje nas, nasze usługi, nasz profesjonalizm. Czy sam skorzystałbyś z oferty firmy, której wręczony Ci na spotkaniu długopis rozlatuje się w rękach?

Oryginalnie, czy klasycznie?
Wybór gadżetów reklamowych nie jest prosty, dlatego większość firm inwestuje w kilka typów takiej reklamy i wręcza je odpowiednio do okoliczności, adresując już do konkretnej grupy odbiorców. Dla kobiet idealne będą elementy bazujące na urodzie i poprawie ich piękna: lusterka, szczotki do włosów czy kosmetyczki. Mężczyźni preferują elementy praktyczne: kalendarze książkowe, pióra, podkładki pod mysz komputerową lub otwieracze. Najmłodsi z pewnością ucieszą się z maskotek z logo firmy czy książeczek do kolorowania. Podstawą udanej reklamy jest jej odpowiedni dobór do wieku i preferencji. Dobrze dopasowane gadżety reklamowe odniosą jeszcze większy skutek, ponieważ będą naprawdę praktyczne, często używane, a co za tym idzie będą „przypominajką” – hej, pamiętaj o nas, świadczymy usługi, których być może akurat teraz potrzebujesz.

Podsumowując.
Wybierając gadżety reklamowe jako jeden z elementów na promocję Twojej firmy stawiaj na produkt jakościowy. To synonim naszej wizytówki, czyli upominek, który będzie nas reprezentował. Odbiorcami gadżetów reklamowych mogą być zarówno potencjalni klienci jak i ci obecni, również stali nabywcy, których chcemy zaprosić do dalszej kooperacji.


Czytaj więcej na: Gadżety reklamowe Gdańsk.
Autor: Mateusz Pięta

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jakie wybrać upominki reklamowe w branży kosmetycznej?

Jakie wybrać upominki reklamowe w branży kosmetycznej?


Autor: Anna Sobot


Kto lubi dostawać prezenty? Odpowiedź jest chyba oczywista: każdy. To dlatego upominki reklamowe wciąż cieszą się dużą popularnością w różnych branżach. Aby jednak gadżet spełniał swoją rolę marketingową, czyli skutecznie promował firmę lub markę, powinien być odpowiednio dobrany. Jakie gadżety sprawdzą się najlepiej w branży kosmetycznej?


Oczywiście, wiele wiodących marek kosmetycznych wybiera standardowe upominki reklamowe: smycze na klucze, kubki, długopisy czy kalendarze – wszystko sygnowane logo. Nie jest to błąd. Jednak specyfika branży pozwala zdecydowanie bardziej sprecyzować potrzeby i upodobania odbiorców. Dzięki temu, niewielkim nakładem pieniężnym, możemy sprezentować lojalnym klientom naprawdę przydatne gadżety. Sposobności do ich wręczenia może być wiele – od upominków z okazji świąt, po te wynagradzające lojalność. Drobne prezenty powinny być wybrane z głową, zwłaszcza, że nie trafiają do anonimowego konsumenta.

Skoro grono odbiorców naszych usług to przede wszystkim kobiety, w dodatku takie, które dbają o swój wizerunek, prezenty-gadżety powinny oscylować wokół branży kosmetycznej lub ewentualnie modowej. Propozycja pierwsza: małe, zamykane lusterko do makijażu. To drobiazg, który przyda się każdej kobiecie. Włożone do torebki czy kosmetyczki, z pewnością będzie w użytku nawet kilka razy dziennie. Logo umieszczone na wieczku lusterka przyciągnie także uwagę otoczenia – jest to więc proste, a zarazem skuteczne rozwiązanie.

Opcja druga: pędzel do makijażu z grawerem z logo firmy. Jest to upominek z wyższej półki cenowej, dlatego powinien być skierowany do wąskiego grona lojalnych klientek. Docenią go z pewnością panie-pasjonatki makijażu. Warto zadbać o to, aby pędzle były wysokiej jakości – w przeciwnym razie mogą wzbudzić negatywne skojarzenia i finalnie źle wpłynąć na wizerunek firmy.

Trafione, choć niestety już mniej oryginalne będą upominki reklamowe w postaci mini produktów pielęgnacyjnych lub upiększających. Ochronna pomadka, krem do rąk o małej pojemności lub żel antybakteryjny – wszystko opatrzone logo naszej firmy. Te praktyczne podarunki docenią zwłaszcza panie, które dużo podróżują.

Dobrze, by produkt reklamowy był wielokrotnego użytku – wówczas nasza firma zostanie w pamięci osoby obdarowanej na dłużej. Niepowtarzalne, przydatne gadżety, które świetnie wpisują się w branżę kosmetyczną to również chłodzące opaski relaksacyjne. Te kompresy wielokrotnego użytku dostępne są w rozmaitych kształtach i kolorach. Warto wybrać taki produkt, który będzie współgrał pod względem estetyki z naszym logo.

Branża kosmetyczna to prawdziwa kopalnia możliwości, jeżeli chodzi o upominki reklamowe. Zdecydujmy się na taki, który będzie najlepiej dopasowany do charakterów i upodobań naszych klientek.


Przydatne gadżety - kompresy żelowe dla firm, sprawdź na abcnplus.com

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.