sobota, 30 stycznia 2021

Dobra agencja marketingowa pomoże dostosować promocję Twojej firmy do nowej rzeczywistości

Sytuacja związana z pandemią silnie wpływa na wszystkie dziedziny życia. To z kolei zmienia przyzwyczajenia konsumentów i sposoby, na jakie usługi się decydują. Nie uszło to uwadze branży reklamowej, co oznacza, że Twoja konkurencja prawdopodobnie już dostosowała swój przekaz do panujących warunków lub wkrótce to zrobi.

Zwiększenie obrotu w firmach z modelu e-commerce jasno wskazuje na to, że w czasie obostrzeń związanych z pandemią, klienci wolą załatwiać swoje sprawy przez internet. Od lat dotyczy to takich usług jak np. bankowość, ale dzisiaj na wartości jeszcze bardziej zyskują dostawy jedzenia czy zakupów. Skoro potencjalni klienci zapoznają się z produktami przez internet, to należy wyjść im naprzeciw! Czasy są szczególne, więc potrzebna jest Ci szczególna agencja marketingowa.

Jaka będzie odpowiednia agencja marketingowa?

Odpowiedź na to pytanie zaważy na tym, czy faktycznie obrócisz sytuację na swoją korzyść. Twoje produkty lub usługi muszą być przedstawione w nowym kontekście - takim, który przekona do siebie potencjalnych klientów. I właśnie w tym może pomóc Ci właściwa firma marketingowa. Warto rozważyć kilka ofert i skorzystać z najlepszej propozycji. Czy agencja na pewno zapewni Ci dobrą kampanię Google Ads? Ma pomysł na Twoje social media? Czy wie, w jakim kontekście można przedstawić Twoje produkty?

Jedna rzecz, o której wie każda dobra agencja kreatywna: Warszawa to nie pępek świata

Łatwo zamknąć się w bańce i kierować nasze usługi wyłącznie do potencjalnych klientów w jednym mieście. Stolica do tego zachęca, jest tu duży rynek zbytu, ale z drugiej strony - również silna konkurencja. Jeśli Twoja firma zajmuje się produkcją towarów, które następnie trafiają do wszystkich zakątków Polski, to agencja kreatywna, którą wybierzesz do prowadzenia swojej kampanii marketingowej, powinna określić grupę docelową i doradzić, czy coś obecnie zmieniło się w tej kwestii. Być może Twój model sprzedaży przed pandemią był wystarczający, ale teraz sytuacja jest inna.

Potrzebna mi sprawdzona agencja marketingowa, cennik przewiduje coś dla mnie?

To, jakie usługi będą Ci potrzebne, w dużej mierze zależy od branży, w jakiej działasz. Dobra agencja marketingowa przedstawi Ci ofertę, która będzie dostosowana do Twoich potrzeb, a każda usługa będzie uzasadniona i zobaczysz, co kupujesz i dlaczego. Agencja marketingowa powinna zapewnić Ci terminowe raportowanie i pełny wgląd do prowadzonych działań. Dzięki temu będziesz dokładnie wiedzieć, jakie działania wspierają Twoją firmę i jaka jest ich wartość dodana. 

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

15 komentarzy:

  1. dobrze jest mieć taką zaufaną firmę, która się tym zajmie, ja oferuję na przykład przewozy bagażowe w Warszawie więc znam się na transporcie, a nie na reklamie i sam bym nie ogarnął sprawy

    OdpowiedzUsuń
  2. pomoc agencji jest bardzo ważna, szczególnie teraz jak rynek się zmienia. dzięki ekspertom udało mi się wypromować legalny susz konopny, jak i oleje, czy kosmetyki z konopiami, a konkurencja jest spora

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się że postawiłam na agencję która miała strefę VR, dmuchane tory przeszkód i zapewniała muzykę na evencie, bo nie musiałam się niczym przejmować, a impreza była super!

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy wpis, warto też zaznaczyć, że takie agencje często współpracują z różnymi firmami np. drukarniami, producentami telebitów czy firmami od oklejania aut, zatem nie trzeba na własną rękę niczego szukać

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa jak taka agencja zareklamowałaby artystów np. malarzy tworzących obrazy z naturą czy też młodych muzyków alternatywnych. czy postawiłaby na tradycyjne formy reklamy i działalności np. galerie, czy raczej poszła w stronę reklamy online

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście uważam, że reklama w internecie to podstawa. Jedną z opcji jest pozycjonowanie lokalne takie jak www.grupa-icea.pl/pozycjonowanie-poznan/ , które umożliwi na dotarcie do lokalnej grupy odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  7. pomoc ekspertów jest nieoceniona, szczególnie w branżach mało nośnych, medialnych, codziennych. w końcu jak zareklamować leczenie alkoholizmu albo odwyk? nie tak łatwo jak promowanie nowej kolekcji ubrań czy sprzętu sportowego. fachowiec jednak będzie wiedział jak to załatwić z głową

    OdpowiedzUsuń
  8. wiadomo że kwestia pandemii, wojny, czy inflacji mocno wpływa na każdy biznes i agencja powinna to uwzględnić i zmienić strategię tak by lepiej była dopasowana do potrzeb firmy. na np. renowację lakieru czy detailing nadal się decydują klienci z zasobnym portfelem, jednak ci niezdecydowani rezygnują, więc grupa docelowa reklamy jest inna

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się z przedmówcami. w branży deweloperskiej też wiele się zmieniło. najpierw boom mieszkaniowy w pandemii i wojnie, a teraz z kolei duży spadek. trzeba wiedzieć jak teraz reklamować nowe budownictwo by przyciągnąć klientów

    OdpowiedzUsuń
  10. trzeba przyznać że rzeczywistość stale się zmienia. najpierw pandemia, potem wojna i inflacja...stale trzeba się dostosowywać do zmiennych warunków. prowadzę sklep online w którym mam pościel dziecięcą, prześcieradła, czy zasłonki i widzę jak bardzo zmieniły się gusta konsumentów i to na co zwracają uwagę przy zakupie

    OdpowiedzUsuń
  11. jak waszym zdaniem zareklamować pokoje blisko szlaku na Giewont? konkurencja jest spora, wyszukiwalność też, ale jak to zrobić z sensem by przyniosło widoczne rezultaty?

    OdpowiedzUsuń
  12. pandemia, wojna, inflacja, zmieniający się świat...to wszystko wpływa na cały rynek i każdą branżę. jednak ja zauważyłam wzrost sprzedaży a nie spadek jak inni :D antystresowe mandale, sielskie obrazy czy plakaty przyciągają ludzi bo działają relaksująco, uspokajająco, kojąco, a że dookoła wszystko nas stresuje to jest to bardzo ważne

    OdpowiedzUsuń
  13. nie tylko pandemia wiele pozmieniała ale także zmieniające się stopy procentowe, zmiany we wnioskach kredytowych, czy inne problemy bankowe. moja pracownia architektoniczna mimo wszystko nie narzeka na brak klientów, ale wiem że wiele punktów się zamknęło przez brak chętnych

    OdpowiedzUsuń
  14. we Wrocławiu jest coraz więcej stacji kontroli pojazdów. jak się wyróżnić na tle konkurencji? w końcy każda stacja musi wykonywać tak samo przegląd bo to jest regulowane przez prawo, rejestracja na godzinę czy płatność kartą to też standard. na co postawić?

    OdpowiedzUsuń
  15. wiele się zmieniło od czasu napisania tego artykuły, doszła m.in. inflacja czy zerwanie łańcuchów dostaw ze Wschodu. jak kamieniarz może się obecnie skutecznie reklamować i dotrzeć do potencjalnych klientów zainteresowanych blatami, posadzkami, czy nagrobkami?

    OdpowiedzUsuń