piątek, 29 września 2017

Jakie wybrać upominki reklamowe w branży kosmetycznej?

Jakie wybrać upominki reklamowe w branży kosmetycznej?


Autor: Anna Sobot


Kto lubi dostawać prezenty? Odpowiedź jest chyba oczywista: każdy. To dlatego upominki reklamowe wciąż cieszą się dużą popularnością w różnych branżach. Aby jednak gadżet spełniał swoją rolę marketingową, czyli skutecznie promował firmę lub markę, powinien być odpowiednio dobrany. Jakie gadżety sprawdzą się najlepiej w branży kosmetycznej?


Oczywiście, wiele wiodących marek kosmetycznych wybiera standardowe upominki reklamowe: smycze na klucze, kubki, długopisy czy kalendarze – wszystko sygnowane logo. Nie jest to błąd. Jednak specyfika branży pozwala zdecydowanie bardziej sprecyzować potrzeby i upodobania odbiorców. Dzięki temu, niewielkim nakładem pieniężnym, możemy sprezentować lojalnym klientom naprawdę przydatne gadżety. Sposobności do ich wręczenia może być wiele – od upominków z okazji świąt, po te wynagradzające lojalność. Drobne prezenty powinny być wybrane z głową, zwłaszcza, że nie trafiają do anonimowego konsumenta.

Skoro grono odbiorców naszych usług to przede wszystkim kobiety, w dodatku takie, które dbają o swój wizerunek, prezenty-gadżety powinny oscylować wokół branży kosmetycznej lub ewentualnie modowej. Propozycja pierwsza: małe, zamykane lusterko do makijażu. To drobiazg, który przyda się każdej kobiecie. Włożone do torebki czy kosmetyczki, z pewnością będzie w użytku nawet kilka razy dziennie. Logo umieszczone na wieczku lusterka przyciągnie także uwagę otoczenia – jest to więc proste, a zarazem skuteczne rozwiązanie.

Opcja druga: pędzel do makijażu z grawerem z logo firmy. Jest to upominek z wyższej półki cenowej, dlatego powinien być skierowany do wąskiego grona lojalnych klientek. Docenią go z pewnością panie-pasjonatki makijażu. Warto zadbać o to, aby pędzle były wysokiej jakości – w przeciwnym razie mogą wzbudzić negatywne skojarzenia i finalnie źle wpłynąć na wizerunek firmy.

Trafione, choć niestety już mniej oryginalne będą upominki reklamowe w postaci mini produktów pielęgnacyjnych lub upiększających. Ochronna pomadka, krem do rąk o małej pojemności lub żel antybakteryjny – wszystko opatrzone logo naszej firmy. Te praktyczne podarunki docenią zwłaszcza panie, które dużo podróżują.

Dobrze, by produkt reklamowy był wielokrotnego użytku – wówczas nasza firma zostanie w pamięci osoby obdarowanej na dłużej. Niepowtarzalne, przydatne gadżety, które świetnie wpisują się w branżę kosmetyczną to również chłodzące opaski relaksacyjne. Te kompresy wielokrotnego użytku dostępne są w rozmaitych kształtach i kolorach. Warto wybrać taki produkt, który będzie współgrał pod względem estetyki z naszym logo.

Branża kosmetyczna to prawdziwa kopalnia możliwości, jeżeli chodzi o upominki reklamowe. Zdecydujmy się na taki, który będzie najlepiej dopasowany do charakterów i upodobań naszych klientek.


Przydatne gadżety - kompresy żelowe dla firm, sprawdź na abcnplus.com

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

4 komentarze:

  1. Warto dbać o reklamę jak najlepiej niektórzy to mają w swoich firmach działy zajmujące się marketingiem ale im bardziej oryginalny pomysł tym lepsza sprzedaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dział zajmujący się marketingiem w sklepie online to podstawa - zarówno w sklepie jak i własnej firmie. Oczywiście gadżety promocyjne nie są złe, ale czasami sam online marketing wystarczy by osiągnąć sukces ;)

      Usuń
  2. Możliwości jest na prawdę wiele i to od nas zależy w jaki sposób będziemy chcieli zareklamować nasz biznes. Moim zdaniem najlepszą formą upominków będą produkty jakie oferujemy. Będą to pewnego rodzaju testery, dzięki którym klient zainteresuje się właśnie naszą ofertą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Możliwości jest na prawdę wiele i to w sumie od nas zależy co wybierzemy do reklamowania. Moim zdaniem ponadczasowe są długopisy i ołówki, gdyż sprawdzą się w każdej branży. Do nich można dodać jakieś konkretne produkty dopasowane do konkretnych klientów.

    OdpowiedzUsuń