piątek, 29 września 2017

Gadżety reklamowe – pomysł na zdobycie klienta, czy kicz?

Gadżety reklamowe – pomysł na zdobycie klienta, czy kicz?


Autor: Mateusz Pięta


Długopis z logo? Kubek z ofertą? Poduszka z adresem www? W jaki sposób (stosując niestandardowe elementy reklamy) możemy zdobyć nowego Klienta lub sprawić, aby korzystał z usług naszej firmy wielokrotnie?


Jak zapaść w pamięci Klienta?
Aby osoba skorzystała z naszych usług musi się o nas dowiedzieć. Niezależnie od tego, czy posiadamy własną stronę internetową, ulotki, reklamę w gazecie, duże efekty daje połączenie ze sobą kilku metod promocji firmy, ale dotrzeć do Klienta. Jedną z nich jest reklama poprzez wręczanie gadżetów reklamowych. Warto, aby nasz nadruk znalazł się na przedmiotach, z którymi przeciętny człowiek ma częsty kontakt: przybory piśmiennicze, kubki czy notatniki. Długopisy z naszym logiem i numerem telefonu są niedrogim sposobem, na dotarcie do szerszej liczby potencjalnych Klientów.

Czym powinien charakteryzować się nasz produkt?
Proponując i wręczając swoim klientom gadżety reklamowe, należy być przekonanym co do tego, że są one możliwie najwyższej jakości. Taki gadżet jest synonimem naszej wizytówki, reprezentuje nas, nasze usługi, nasz profesjonalizm. Czy sam skorzystałbyś z oferty firmy, której wręczony Ci na spotkaniu długopis rozlatuje się w rękach?

Oryginalnie, czy klasycznie?
Wybór gadżetów reklamowych nie jest prosty, dlatego większość firm inwestuje w kilka typów takiej reklamy i wręcza je odpowiednio do okoliczności, adresując już do konkretnej grupy odbiorców. Dla kobiet idealne będą elementy bazujące na urodzie i poprawie ich piękna: lusterka, szczotki do włosów czy kosmetyczki. Mężczyźni preferują elementy praktyczne: kalendarze książkowe, pióra, podkładki pod mysz komputerową lub otwieracze. Najmłodsi z pewnością ucieszą się z maskotek z logo firmy czy książeczek do kolorowania. Podstawą udanej reklamy jest jej odpowiedni dobór do wieku i preferencji. Dobrze dopasowane gadżety reklamowe odniosą jeszcze większy skutek, ponieważ będą naprawdę praktyczne, często używane, a co za tym idzie będą „przypominajką” – hej, pamiętaj o nas, świadczymy usługi, których być może akurat teraz potrzebujesz.

Podsumowując.
Wybierając gadżety reklamowe jako jeden z elementów na promocję Twojej firmy stawiaj na produkt jakościowy. To synonim naszej wizytówki, czyli upominek, który będzie nas reprezentował. Odbiorcami gadżetów reklamowych mogą być zarówno potencjalni klienci jak i ci obecni, również stali nabywcy, których chcemy zaprosić do dalszej kooperacji.


Czytaj więcej na: Gadżety reklamowe Gdańsk.
Autor: Mateusz Pięta

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

9 komentarzy:

  1. To prawda, że gadżet reklamowy nie jest równy gadżetowi. Dlatego przy wyborze zleceniodawcy na torby, długopisy czy też pendrive z nadrukiem itd. warto stawiać na solidną i znaną firmę bo tylko wtedy będziemy mieli pewność, że gadżety te będą odpowiednie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawa związana z wyborem gadżetów reklamowych typu eko toreb bawełnianych nie mogą być dzisiaj wybierana na zasadzie ceny względem jakości tylko jakości względem ceny. Bo tylko wtedy będziemy mieli pewność, że taki gadżet, jak również inne spełnią swoją rolę w spotkaniu z klientem. A co ważne taki gadżet co napisałeś wcześniej świadczy o firmie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że wszelkie działania w zakresie marketingu będą dobre - różnić będą się po prostu skutecznością. Jedne będą miały bardzo dobrą konwersję natomiast inne troszkę mniejszą. Moim zdaniem ogólnie każde działania są warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gadżety reklamowe są jak najbardziej odpowiednim pomysłem na zdobycie klienta lub na skorzystanie ponownie z oferty firmy. Myślę, że warto inwestować w tradycyjne formy reklamy, gdyż to się opłaca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda forma reklama jest dobra, jeśli się ją umiejętnie zastosuje. Nie ważne czy to będą długopisy z logo czy też spot reklamowy. Gadżety używa się na co dzień i taki długopis z grawerem, kubek z napisem czy spersonalizowany pendrive zapadają w pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepiej korzystać z różnych form reklamy, a nie tylko skupiać się na jednej. Gadżetów reklamowych bym też nie pomijała, ponieważ również mogą być ciekawym i skutecznym narzędziem marketingowym. Przeglądając ofertę https://www.pieczatki-polastudio.pl można też zamówić druki firmowe i gadżety reklamowe nawet w małych nakładach. W ogóle ciekawa i różnorodna oferta muszę przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry gadżet firmowy to bardzo ciekawa opcja reklamy. Warto znaleźć odpowiedniego wykonawcę i na pewno spodoba się to naszym potencjalnym klientom

    OdpowiedzUsuń
  8. Gadżety reklamowe są najstarszą formą reklamy i w dodatku wyjątkowo skuteczną. Wystarczy, że klient przejdzie obok nich przez przypadek, a zakoduje w pamięci. Tak to właśnie działa. Świetne tego typu rozwiązania tworzy agencja Exposite. Mam zamiar z nimi właśnie rozpocząć współpracę. Z pewnością dzięki temu zwiększy się poziom mojej sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń