wtorek, 23 stycznia 2018

Parasole reklamowe jako narzędzie marketingowe

Parasole reklamowe jako narzędzie marketingowe


Autor: Bartek Beper


Gadżety reklamowe są nieodłącznym elementem wielu biznesów. W niektórych przypadkach stanowią nawet podstawę marketingu. Wybór właściwego gadżetu promocyjnego i dopasowanie go do potrzeb odbiorców to podstawa w planowaniu akcji marketingowej.


Najpopularniejsze gadżety jakie otrzymuje większość z nas to kubki reklamowe i długopisy. W dalszej kolejności znajdują się wszelkiego rodzaju breloki, pamięci USB, notesy, itp. Przy wyborze właściwego gadżetu najważniejszą rzeczą jest dostosowanie go do potrzeb odbiorców. Z jednej strony można spersonalizowany upominek reklamowy wręczać do grona ściśle wyselekcjonowanych osób, lub przygotować na tyle uniwersalny produkt, który z chęcią przyjmie niemal każdy bez względu na wiek, uprawiany zawód, płeć, zainteresowania. Jednak jest jeszcze jeden aspekt, który można wykorzystać, mianowicie, zmieniające się okoliczności. Innymi słowy, zmieniające się pory roku także mogą mieć wpływ na dobór gadżetów reklamowych, tak aby jak najbardziej okazały się przydatne dla odbiorcy. jesień jest porą roku raczej mało lubianą. Co prawda każdy kocha polską złotą jesień, która ma mnóstwo uroku, jednak najczęściej spotkamy się z narzekaniem na chłód, deszcz, krótkie dni. Parasol reklamowy wpisuje się w tę okoliczność idealnie.

Dlaczego parasol reklamowy to dobry wybór?

Jesień obfituje w opady deszczu, co naturalnie składnia każdą osobę wychodzącą z domu do wzięcia parasola. Staje się on niemal niezbędny, dlatego stosując taki gadżet trafiamy w pełni w potrzeby odbiorców. Jest to produkt uniwersalny, którym posługuje się każdy. parasole reklamowe z nadrukiem to okazja do zaistnienia firmy w przestrzeni publicznej. Koszt zakupu parasoli z wydrukowanym logo firmy, przekazem reklamowym, adresem lokalu, czy stroną www jest niewysoki. Ceny zaczynają się już od kilkunastu złotych. Korzyści wynikające z użycia tego typu gadżetów reklamowych są dwojakiego rodzaju. Z jednej strony wpływamy na poprawę relacji z odbiorcami ofiarując im coś czego potrzebują. Odbiorcy darzą marki, które dbają o klienta większą sympatią. Kolejną korzyścią jest zaistnienie przekazu reklamowego, za sprawą osób posługujących się gadżetem, w tym przypadku parasolem. Takiego rodzaju akcję można wykorzystać do budowania świadomości marki i zdobywania nowych klientów. Oczywiście pojedynczy gadżet reklamowy może nie mieć większego wpływu na efekty. Jednak kiedy w przestrzeni publicznej pojawi sie kilkadziesiąt, a nawet kilkaset takich produktów, będących swoistym nośnikiem reklamowym, sprawa kształtuje się inaczej.

Jesień, to bardzo dobry moment na wprowadzenie nowości do wachlarza gadżetów, stosowanych przez firmę. Dostosowanie się do okoliczności, może zdecydowanie poprawić efektywność kampanii reklamowej.


Więcej informacji i powiązanych produktów można znaleźć w sklepie Gifts24.pl oferującym m.in. parasole reklamowe z nadrukiem i inne akcesoria promocyjne dla firm.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

5 komentarzy:

  1. Ciekawy sposób na reklamę, ale dla mnie najlepszym patentem są reklamówki z nadrukiem. Jest wielu producentów reklamówek z nadrukiem, którzy uważają, że tego typu reklama jest jedną z najlepszych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agencja reklamy Lublin to miejsce, które zapewni każdej firmie pomoc w tworzeniu skutecznych kampanii. Takie usługi sprawdzają się przy rozwijaniu oraz promowaniu swoich produktów.
    agencja reklamy lublin

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sposób na reklamę, zwłaszcza w wypadku lokalnych firm albo różnego rodzaju restauracji. Taki parasol jest dobrze widoczny, a reklama w formie logo lub krótkiego napisu zawsze zapada w pamięć. Bardzo fajny wpis, jak wszystkie na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem równie fajną formą reklamy są długopisy. Zawsze zamawiam do firmy kilkaset sztuk i później rozdaje je naszym stałym klientom. Jeśli ktoś przywiązuje dużą wagę do dobrych relacji, to polecam ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kreatywne rozwiązanie, jednak uważam, że dużo lepsze efekty przyniesie reklama w internecie. W dzisiejszych czasach wszystko przeniosło się do sieci, więc musimy się do tego dopasować. Moim zdaniem bardzo fajnym pomysłem na reklamę jest video marketing. Nie jest to ani oklepana forma reklamy, ani nudna, a wręcz przeciwnie - dobrze nagrane video może zainteresować każdego. Dlatego właśnie moim zdaniem trzeba stawiać na nowoczesne i niebanalne techniki marketingowe!

    OdpowiedzUsuń