niedziela, 7 czerwca 2015

Identyfikacja wizualna, czyli jak postrzegają Twój biznes

Identyfikacja wizualna, czyli jak postrzegają Twój biznes


Autor: Mirosław Marmaj


Identyfikacja wizualna, czyli element komunikacji z otoczeniem, podstawa tożsamości, oraz czytelny przekaz dla klientów. Profesjonalne, pozytywne i unikalne logo Twojej firmy, może zapewnić Ci Agencja Reklamowa.


Czas na profesjonalną identyfikacje wizualną oraz logo. Czyli jak profesjonalnie wykonać księgę znaku oraz logo? To nic trudnego, pomyśl tylko do jakiej grupy klientów chcesz trafić na konkurencyjnym rynku, a resztę pozostaw agencji reklamowej.

Tylko oni potrafią wykonać profesjonalne logo, oraz identyfikacje wizualną. Zaufaj ich wieloletniemu doświadczeniu, talentowi, oraz intuicji. Pamiętaj oni robią to co dziennie. Identyfikacja wizualna jest elementem komunikacji z otoczeniem, czytelny przekazem dla klientów, oraz podstawą tożsamości. Mając profesjonalną księgę znaku Twoja firma jest bardziej czytelna i zyskuje większe zaufanie wśród klientów. Do skutecznej identyfikacji wizualnej zaliczamy: nazwę firmy, logo, kolory, wygląd materiałów biurowych, wzory reklam, szablony oznakowania pojazdów, itp. layouty prezentacji multimedialnych i stron WWW. oraz kroje czcionek. Księga znaku zawiera: minimalną wielkość, objaśnienia budowy znaku, kroje pisma, logo z wersjami użytkowymi, wygląd materiałów biurowych, oraz obszar ochronny. Natomiast logo jest bardzo ważnym znakiem, toteż dzięki niemu klienci łatwiej zapamiętują firmę. Dlatego logo powinno być wykonane profesjonalnie, pozytywnie, oraz wyróżniać się od konkurencji.

Logo ma postać graficzną pokazującą znak i logotyp graficzny. Logotyp tak jak logo jest bardzo ważny, ponieważ jest częścią loga i reprezentuje nazwę firmy. Aby logo było pozytywne musi posiadać dopracowanie technicznie, w dobrym kolorze z kompozycją, oraz funkcjonalne.


Agencja Reklamowa MiroArt Lębork, Słupsk.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

1 komentarz:

  1. Na identyfikacje wizualną składa się naprawdę dużo rzeczy. Ja staram się dbać o to, aby wszelkie prezentacje, materiały promocyjne i inne dane były do siebie dopasowane, ponieważ spójna identyfikacja wizualna świadczy o wysokich standardach firmy.

    OdpowiedzUsuń