niedziela, 3 stycznia 2016

Gadżety reklamowe jako narzędzie pormocji

Gadżety reklamowe jako narzędzie pormocji.


Autor: Piotr Solarek


Sposób na reklame przedsiębiorstwa, towaru lub usługi.


Reklama jak powszechnie wiadomo jest dźwignią handlu. To dzięki reklamie zdobywamy coraz większe rynki zbytu i coraz to większą liczbę zwolenników. To obszar w który działy oraz firmy marketingowe prześcigają się w różnego rodzaju sposobach i metodach docierania do nowych klientów.

To jaki sposób reklamy jest najlepszy w dzisiejszych czasach? Ciężko jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Dobór właściwego narzędzia reklamy w dużej mierze zależy od tego jaką branżę reprezentujemy. Przyjrzyjmy się bliżej coraz bardziej popularnym gadżetom reklamowym. Czy to warty zainteresowania sposób reklamy?

Każda firma chce w zdobyć zaufanie oraz przychylność klientów. Proces ten jest bardzo trudny ponieważ ilość konkurencji na rynkach stale rośnie. Firmy prześcigają się w coraz to nowych sposobach reklamowania swojego produktu czy też usługi. Dobrym sposobem na to aby wzmocnić więź z klientem są różnego rodzaju konkursy z nagrodami czy też gratisy dodawane do produktu. Gadżety które można wygrać są oczywiście oznakowane w odpowiedni sposób przez daną markę. Dzięki temu klient otrzymując nagrodę czy też gratisowy gadżet reklamowy utrwala w swej pamięci daną markę lub produkt.

Wybierając odpowiedni gadżet reklamowy dla swojej firmy trzeba jednak wziąć pod uwagę kilka czynników. Przede wszystkim do kogo w głównej mierze będzie kierowany dany przedmiot oraz branże którą reprezentujemy. Dobrze jest wybrać taki gadżet który w dużej mierze będzie kojarzył się z daną branżą. Na przykład firmy farmaceutyczne z powodzeniem mogą wybrać chusteczki higieniczne jako gadżet reklamowy. Dla firm zajmującym się doradztwem, właściwym wyborem będzie długopis lub notes.

Obecnie na rynku możemy znaleźć setki tysięcy różnych gadżetów, to który wybierzemy zależy tylko od nas. Do dyspozycji mamy sprzęt elektroniczny, materiały piśmiennicze, galanterię skurzaną, odzież oraz słodycze i wiele innych. Tak duża różnorodność sprawia, że każda branża bez trudu znajdzie gadżet, który w pełni ją reprezentuje i skutecznie nawiązuje do danej marki. To doskonaly sposób aby zyskać uznanie wśród obecnych jak również potencjalnych klientów.


Piotr Solarek

DaydreamART - Agencja Reklamowa

www.daydreamart.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Reklama w katalogach. Czy to jeszcze działa?

Reklama w katalogach. Czy to jeszcze działa?


Autor: Ireneusz Szyc


Dwudziesty pierwszy wiek odmienił spojrzenie na koszty reklamy. Okazało się bowiem, że można mieć reklamę o ogromnym zasięgu zupełnie za darmo. Powstało też pytanie, czy taka reklama może być skuteczna?


W dzisiejszych czasach dodawanie informacji o firmie do katalogów firm stało się popularną metodą bezpłatnej lub taniej promocji. Firmy masowo zaczęły dodawać informacje o sobie w różnych katalogach i portalach. W odpowiedzi na olbrzymie zapotrzebowanie katalogi firm zaczęły powstawać jak grzyby po deszczu. Ich liczebność sięga dzisiaj kilku tysięcy.

Jedna z elementarnych zasad, którymi kieruje się reklama zaleca „wypełnić przestrzeń”. Idąc za tą poradą właściciele firm powinni zamieścić reklamę swojej firmy w tak dużej liczbie katalogów jak się da. Koszty takiego zamieszczenia są bowiem zerowe. Ale czy na pewno?

Zakładając, że średni czas jaki należy przeznaczyć na dodanie firmy do jednego katalogu wynosi 30 minut, to przy dodawaniu firmy do tysiąca katalogów spędzimy 30 000 minut czyli 500 godzin, czyli ponad 60 dni wymagającej skupienia, niełatwej pracy.

Prawdopodobnie każdy myślący szef firmy dojdzie do wniosku, że to nie ma sensu i zacznie szukać lepszego rozwiązania. Dobrym wyjściem z sytuacji jest dodanie firmy do najlepszych katalogów z pominięciem mniej wartościowych.
Niżej podajemy zalecenia i parametry, którymi można kierować się podczas wyboru katalogów.
Opis parametrów jest grubo ciosany ale po co tracić czas i energię na gorsze katalogi

  • Wybieraj te katalogi, które znajdziesz w pierwszej setce wyników Google na zapytanie „dodaj firmę” lub katalog firm”
  • Dodawaj do tych, które posiadają Page Rank co najmniej 3. Tu należy zwrócić uwagę, czy nie jest to Page Rank oszukany czyli tak zwany Fake Page Rank
  • Sprawdzaj wiek katalogu. Te najlepsze funkcjonują od co najmniej 10 lat

Katalogi, które wybierzesz powinny mieścić się we wszystkich trzech podanych wyżej kryteriach. Kierując się wyżej wymienionymi zasadami nie wykonasz niepotrzebnej pracy, a twoja firma na tym skorzysta.


Dodaj firmę do katalogu firm to dobre rozwiązanie. Pytania o Fake Page Rank, wiek katalogu... skorzystaj z formularza kontaktowego na bib.com.pl/blog

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Wpływ reklamy w dzisiejszych czasach

Wpływ reklamy w dzisiejszych czasach


Autor: Mariusz Cacała


Reklama w dzisiejszych czasach ma ogromny wpływ na rynek biznesowy. Każdy przedsiębiorca musi korzystać z form promocji, aby utrzymać biznes. Na reklamę wydawane są ogromne pieniądze, a to jeszcze nie koniec, bo technologia się rozwija i nowych form reklamy będzie jeszcze więcej.


Radio, telewizja, prasa, internet, to tylko część miejsc, gdzie reklama wpływa na nasz wybór w życiu codziennym. Firmy umiejętnie wykorzystują miejsca, gdzie spędzamy dużo czasu. Jesteśmy wręcz bombardowani ilością komunikatów i przekazów reklamowych. Niestety, wraz z rozwojem technologii nasza prywatność maleje i musimy się z tym pogodzić. Z drugiej strony musimy też wyciągnąć z tego faktu plusy. Szybki i łatwy dostęp do informacji i reklam pozwala być na bieżąco z obecnymi trendami i nowościami. Czasem, jeśli czegoś szukasz i nie możesz znaleźć, to reklama niejednokrotnie jest pomocnym źródłem.

Internet jest miejscem, gdzie reklamy są idealnie dopasowane do potrzeb użytkowników. Dzieje się to przede wszystkim za sprawą remarketingu. Osoby, które odwiedzają daną stronę internetową zostawiają po sobie ślad w postaci plików cookies. Później te pliki cookies są wykorzystywane, aby doprecyzować reklamy, dlatego też szukając np. domu weselnego na stronach, gdzie wyświetlane są reklamy AdSense jesteśmy nachalnie bombardowani reklamami ofert domów weselnych. Z pewnością niejednokrotnie spotkaliście się z takimi praktykami. Czasem te działania są pomocne, a czasem niestety irytujące. Niestety, musimy pogodzić się z tym faktem uświadamiając sobie, że jest to już nasza codzienność i nierozłączna część życia.

Natomiast prowadząc własną działalność gospodarczą wpływ reklam na ludzi warto umiejętnie wykorzystywać dla zwiększenia zysków swojej firmy. Jeśli jesteś "małym" przedsiębiorcą, gdzie sam pracujesz lub zatrudniasz tyko kilka osób, to reklamę zacznij od najtańszych lub darmowych opcji. Uwierz mi jest takich na prawdę sporo, sam internet ma wiele możliwości darmowej reklamy. Pozycjonowanie, to ciekawa forma promocji biznesu. Jest wiele darmowych kursów i poradników jak pozycjonować strony internetowe w wyszukiwarce google, więc warto tą wiedzę nabyć, bo wyszukiwarka google, to idealne miejsce na rozpoczęcie reklamy firmy.


biznesbox.com - internetowa wizytówka firmy

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Czy reklama może być tania?

Czy reklama może być tania?


Autor: Ireneusz Szyc


Poszukiwanie reklamy, która będzie i tania, i skuteczna można porównać do grzybobrania w śniegowej zaspie. Znalezione tu grzyby nie będą i ładne, i smaczne


Prawie każdy, kto rozpoczyna działalność gospodarczą swoją uwagę skupia przede wszystkim na tym: jak zorganizować logistykę dostaw towarów i wykonywania usług, jak urządzić firmę i komu powierzyć sprawy rozliczeń podatków. Niezwykle ważny jest też właściwych dobór pracowników. Z reguły dopiero na końcu pojawia się temat, który stanowi istotę sukcesu każdego przedsięwzięcia czyli jak najskuteczniej dotrzeć do potencjalnych odbiorców usług lub nabywców towarów. Dzisiaj nikt już chyba nie ma wątpliwości, że główną i nieodzowną wizytówką każdego przedsiębiorstwa jest jego strona internetowa. Bez względu na zasięg działania efektowna i przystosowana do sprzedaży strona internetowa robi pozytywne wrażenie na potencjalnym kliencie. Każda firma powinna zaopatrzyć wszystkich swoich przedstawicieli w eleganckie wizytówki, a także w przypadku obsługi bezpośredniej mieć zawsze aktualne ofertówki i foldery, które można rozdawać przy różnych okazjach. Kiedy jednak myślimy o tym, że najważniejszym elementem sprzedaży jest wyprzedzenie konkurencji musimy taką mieć i dobrze ją zaprezentować. Rynek aż pęka w szwach od towarów i usług ze wszystkich dziedzin, a liczba ewentualnych klientów jest ograniczona i zależy od ich potrzeb i możliwości. Dlatego też sukces przedsięwzięcia zawiera się pomiędzy bardzo dobrym dopasowaniem do potrzeb i możliwości klientów i umiejętnym dotarciem do nich bezkonkurencyjną ofertą. Efektywnie przygotowana promocja to bardzo dobrze przemyślana oferta, która wzbudzi duże zainteresowanie i efektowna prezentacja tej oferty, która trafi do najbardziej zainteresowanych osób w najwłaściwszym momencie. Oczywiście po stronie przedsiębiorstwa leży jak najlepsze przygotowane się do obsługi klientów, aby chcieli wracać i polecali firmę innym. Prawdziwą sztuką jest również zamiana słowa efektowny w efektywny.

Różnica jest taka, że na efektowny z przyjemnością się patrzy, a efektywny z przyjemnością się przelicza.


BiB Reklama Olsztyn wspiera polskie firmy już od 1991 roku. Aktualnie trwa promocja na Ulotki Olsztyn Warto sprawdzić tę promocję i wykorzystać w prowadzeniu swojego biznesu. Oszczędność jest bowiem cnotą. Bądź cnotliwy!

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Plotowanie - co to znaczy?

Plotowanie - co to znaczy?


Autor: alda


Wielu z nas widząc po raz pierwszy słowo plotowanie zastanawia się co ono właściwie znaczy? Z czym możemy je skojarzyć?


W dzisiejszych czasach ciągle rozwijający się przemysł drukarski daje coraz większe możliwości. Jeszcze do niedawna możliwe było wykonanie wydruku tylko w formacie A4. Szybki rozwój techniki umożliwił drukowanie w formatach A5 czy A6 nie tylko na specjalistycznych urządzeniach, ale coraz częściej na ogólnodostępnych, standardowych drukarkach zarówno atramentowych jak i laserowych. Problem pojawia się w chwili, gdy potrzebujemy wydruku w bardzo dużych, niestandardowych rozmiarach. Aby wyjść naprzeciw potrzebom konsumenta stworzono tak zwane plotery - specjalistyczne urządzenia, które umożliwiają plotowanie, czyli tworzenie wielkoformatowych wydruków.

Szerokie zastosowanie

Technika ta wykorzystywana jest głównie przez wiele biur projektowych, gdyż tworzone przez nich skomplikowane projekty zajmują ogromne powierzchnie papieru. Bardzo często wykorzystywana jest również przez grafików komputerowych czy architektów do tworzenia wielkoformatowych map. Bardzo dobrze sprawdza się również w promocji i reklamie. Dzięki plotowaniu możliwe jest tworzenie wysokiej jakości wydruków na powierzchniach o zróżnicowanej fakturze (z licznymi wcięciami i wzorami). Możliwe jest tworzenie bardzo dużych plakatów, banerów, szyldów reklamowych czy bilbordów sięgających nawet 3 metrów szerokości. Szczegóły te są bardzo istotne, gdyż dzięki dobrze zorganizowanej reklamie ulicznej Twoje usługi i produkty zyskają dużą grupę nowych odbiorców.

ploter

Urządzenia plotujące wykorzystywane są nie tylko do drukowania, ale także wycinania różnego rodzaju wzorów na papierze, tekturze czy na innych powierzchniach. Świetnie sprawdzają się także do tworzenia grawerowanych obrazów. Dzięki tej technice w łatwy sposób stworzymy eleganckie zaproszenia, koperty, dyplomy, podziękowania czy kartki świąteczne.

Metoda plotowania umożliwia również tworzenie dokładnie pociętych puzzli tak, że każdy z elementów idealnie do siebie pasuje. Możliwa jest produkcja dużych, miękkich, piankowych puzzli dla dzieci jak i starszych fanów wieloelementowych układanek.

Dostępność urządzeń

Plotery podłączone są do komputera jako urządzenia peryferyjne i działają na podobnej zasadzie jak standardowe drukarki. Jednak ich ceny są o wiele wyższe niż zwykłych urządzeń drukarskich. Dodatkowo zajmują one sporą powierzchnię, a więc plotowanie nie jest możliwe w domu. Dlatego wydruki w niestandardowych, wielkoformatowych rozmiarach bardzo często zamawiamy w specjalnie do tego przygotowanych drukarniach i punktach ksero.

Na rynku dostępnych jest wiele rodzajów ploterów. W zależności od ich zastosowania wyróżniamy plotery nanoszące obraz (laserowe, atramentowe i kreślące), tnące bądź grawerujące. Ze względu zaś na sposób prowadzenia papieru dostępne są plotery płaskie i bębnowe.

Podsumowując: plotowanie to nowoczesna metoda drukowania na dużych, niestandardowych powierzchniach. Jest ona niezbędna i niezastąpiona nie tylko w świecie reklamy, ale przede wszystkim w przemyśle poligraficznym.


Drukarnia Alda - plotowanie

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.