piątek, 16 października 2015

Druk w drukarniach internetowych

Druk w drukarniach internetowych


Autor: PI


Poza klasycznymi drukarniami, usytuowanymi w każdym średnim i dużym mieście w naszym kraju, swoje usługi od dłuższego czasu oferują również drukarnie internetowe. Ich znalezienie w sieci zajmuje kilka sekund. Co wyróżnia oba rodzaje drukarni od siebie?


Drukarnie internetowe obejmują swoim zakresem oferty dokładnie takie same zagadnienia, jak drukarnie stacjonarne: druk wielkoformatowy, druk cyfrowy, druk offsetowy oraz druk wszelkich materiałów reklamowych: wizytówek, plakatów, broszur, ulotek, teczek oraz wszelkich innych materiałów poligraficznych. Co również ważne, o ile nie najważniejsze, drukarnie internetowe stanowią olbrzymią konkurencję dla drukarni stacjonarnych poprzez dużo tańsze ceny drukowania. Dzięki temu, nawet po doliczeniu usługi dostarczenia produktu kurierem, koszt całości zamówienia może znacząco różnić się od klasycznego zamówienia. A należy także zwrócić uwagę, iż często przy większych zamówieniach drukarnie internetowe nie naliczają kosztu dostawy.

Drukarnie internetowe lubiane są również dzięki szybkiej obsłudze: na ich stronach zawsze znajdziemy informację o wielkości i formacie pliku, który należy dosłać drogą mailową. Potwierdzenie przyjęcia zlecenia oraz zgodności pliku dostarczane jest zazwyczaj tą samą drogą lub oznaczane jest w panelu użytkownika. Konto użytkownika, zakładane jednorazowo, pozwala na monitorowanie etapu zamówienia oraz kosztów z nim związanych.

To, co oferują jeszcze drukarnie internetowe, to programy partnerskie. Jest to bardzo atrakcyjna forma współpracy, zwłaszcza dla agencji reklamowych. Dzięki współpracy w ramach programu partnerskiego, agencja reklamowa bądź inna firma, przy dużych i częstych zamówieniach, może liczyć na naprawdę wysokie rabaty.

Drukarnie internetowe zdobywają coraz większą popularność. Są tańsze, realizacje przebiegają szybko, a jakość w żaden sposób nie odbiega od drukarni stacjonarnych.


KTMdruk.pl - Drukarnia internetowa

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Reklamy na telebimach - przyszłość marketingu outdoorowego?

Reklamy na telebimach - przyszłość marketingu outdoorowego?


Autor: Piotr Nowak3


Czy Ty też uważasz. że reklamy wyświetlane na telebimach szpecą Twoje miasto? A może wręcz przeciwnie, wolisz tę formę reklamy od krzykliwych banerów i wielkoformatowych plakatów naklejanych niemal w każdym dostępnym miejscu?


Na reklamowy ekran skarżą się nawet ludzie, którzy mieszkają kilkaset metrów dalej. - Czujemy się jak na przesłuchaniu, kiedy ktoś świeci nam lampą w oczy - denerwują się. Na jasno świecące telebimy skarżą się również kierowcy. Władze miast i policja sprawdzają ekrany umieszczone przy ruchliwych skrzyżowaniach pod kątem ich negatywnego wpływu na prowadzenie pojazdów.

Kiedy zada się pytanie przypadkowemu przechodniowi, czy podoba mu się taka forma reklamy, najczęściej usłyszymy nie. Jednak większość z nas ma miłe skojarzenia z niesamowitym widokiem przepełnionych neonami, telebimami i świecącymi reklamami piątej alei w Nowym Jorku, ulic Tokio lub Szanghaju. Wydaje się, że takie widoki są piękne, ale nie na naszych ulicach. Niech świecą w okna innym, ale nie nam. Taka to już chyba polska mentalność... Reklama zewnętrzna jak wszystko stale ewoluuje i nastawiona jest na wywoływanie tzw. efektu „WOW” u swoich odbiorców. Zwykłe banery, plakaty czy kartonowe tablice już nie wystarczają reklamodawcom. Nadchodzi czas multimedialnych spotów wyświetlanych na ledowych ekranach.

Czy nam się to podoba czy nie, reklama na telebimach jest to przyszłością marketingu. Nie ma wątpliwości, że reklama outdoorowa ma ogromny wpływ na nasz dzisiejszy świat i pomimo wielu innych źródeł dotarcia do klienta, ta forma identyfikacji wciąż jest jedną z najbardziej popularnych i masowo wykorzystywanych na całym świecie.

Multimedialne spoty reklamowe wyświetlane na dużych telebimach są jednym z najlepszych sposobów dotarcia do nowych klientów i jestem przekonany, że coraz częściej będą wykorzystywane do prezentacji nowych produktów i usług.


Telebim Olsztyn - Twoja szansa na efektowną reklamę w Olsztynie.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Skuteczne przygotowanie się do targów

Skuteczne przygotowanie się do targów


Autor: PI


Uczestnictwo w targach to możliwość zaprezentowania swej oferty wielu potencjalnych klientom. Targi to skuteczne i efektywne narzędzie marketingowe, dzięki któremu każde przedsiębiorstwo może się pomyślnie rozwijać i zdobyć nowych klientów.


Uczestnictwo w targach, konferencjach, zjazdach to wyśmienita okazja nie tylko do tego, aby zaprezentować ofertę swojej firmy, oferowane usług i produkty. To także wspaniała okazja do poznania nowych ludzi i trendów na rynku. To okazja do nawiązania nowych kontaktów, które w przyszłości mogą zaprocentować dla naszego biznesu.

Warto zatem do każdych targów się solidnie przygotować. Istotne jest tutaj nie tylko to, co i jak powiemy, ale także to, jak się wizualnie zaprezentujemy. Istotne tutaj staje się zatem profesjonalne przygotowanie stoiska targowego. Aby dobrze przygotować się i zaprezentować na targach, warto zasięgnąć rady firm, które specjalizują się w kompleksowej obsłudze targowej.

Kiedy targi stanowią dla nas ważną formę reklamy, warto zainwestować w przygotowanie się do nich nieco więcej funduszy. Można na przykład zlecić zaprojektowanie i zbudowanie indywidualnego stoiska targowego. Daje to nam z pewnością możliwość wyróżnienia się na tle innych firm prezentujących swoje oferty na targach.

Każde targi odwiedza wiele osób, dlatego możemy liczyć na spore zainteresowanie tym, co na swoim stoisku prezentujemy. Warto zatem zawczasu przygotować materiały reklamowe, takie jak ulotki, foldery czy broszury, które będziemy mogli wręczać naszym targowym gościom. To istotne, aby uczestnicy po powrocie do domów szybko nie zapomnieli o naszym stoisku, a mieli jeszcze do czego zajrzeć i bardziej szczegółowo zapoznać się z naszą ofertą.


Wyposażenie wnętrz - Klamki

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Gra słowami - czyli synonimiczność tekstów

Gra słowami - czyli synonimiczność tekstów


Autor: Emil Kowalski


Gdy reklamujemy swoją stronę poprzez pozycjonowanie, tworzymy teksty dla promocji – w formie artykułów dla reklamy PR i opisów (w przypadku dodawania do katalogów).


Wiadomo, że każdy musi się różnić – to jeden z warunków indeksacji, gdyż wyszukiwarki, odnajdując teksty duplikowane, wykluczają z czasem ich zamieszczanie w wynikach szukania.

Synonimiczne teksty to nie tworzenie nowych, o tym trzeba pamiętać. Jednak pozwala nam na taką modyfikację, żeby artykuły różniły się od siebie. W takim przypadku mamy już do czynienia nie z tekstem duplikowanym, ale, można by nazwać, z tekstem wzorowanym na innym.

Krótko mówiąc, tworząc tekst synonimiczny, bawimy się słowami i ich zamiennikami. Możemy tak robić, stosując pojedyncze synonimy lub nawet całe frazy bliskoznaczne. Bardzo cenne, gdy potrzebujemy opublikować większą ilość komunikatów na temat naszej strony, działalności itp.

Tekst taki zazwyczaj jest tak konstruowany, aby można go było wykorzystać w celach generacji treści. Do tego służą specjalne programy. Oto forma, w jakiej zapisujemy teksty tego typu:

Jedną z {podstawowych|zasadniczych|fundamentalnych} form {działalności|istnienia|bytności} firmy w Internecie jest pozycjonowanie stron www. To {niezbędne|konieczne|nieodzowne}, gdy {chcemy|pragniemy|pożądamy} naszą stronę {rozreklamować|rozpowszechnić} w Internecie na {szerszą|większą} skalę.

Jak widać wyżej, synonimy poszczególnych wyrazów są przedstawione w klamrach i oddzielone poziomą linią (kombinacja klawiszy „shift”+”\”). Bardzo istotne w takim tworzeniu tekstów jest odpowiednie rozmieszczenie „spacji”. Podczas tworzenia całości, wszystko musi mieć logiczny sens zarówno w stylistyce, jak i całej budowie zdań. Generatory, tzw. Mieszarki tekstów, odczytują poszczególne wyrazy i wg ustalonego algorytmu układają je, tworząc różne treści aż do momentu wykorzystania wszystkich kombinacji słów.

Należy również zauważyć, że tę technikę można zastosować także do całych fraz. I tak np.:

{Oprócz tego|Ponadto} {realizujemy|piszemy|tworzymy} także {prace szkolne|prace naukowe},

W powyższym przykładzie zastosowano łączenie dwóch wyrazów. Dla tych, którzy chcą stworzyć tekst jeszcze bardziej rozbudowany, a co za tym idzie, dający więcej wersji, dobrym sposobem jest stosowanie synonimiczności całych zdań. Należy pamiętać, że np. w tekście mającym 2000 znaków, takich zdań nie może być wiele, gdyż nie podlegają one podwójnej synonimiczności.

Przydatnym narzędziem podczas pracy tego rodzaju jest program do generowania synonimów, gdzie wpisujemy poszczególny wyraz i pojawią się nam wyrazy bliskoznaczne. Natomiast same generatory tekstów – mieszarki treści, znajdziemy w internecie nawet na stronach online. Dostępne są też wersje na komputer.

Stosując takie rozwiązania dla celów pozycjonowania stron www, zaoszczędzamy wiele czasu. Co prawda wyszukiwarki są w stanie rozpoznać teksty tego typu, lecz jeśli są one sprytnie ułożone, to z ich indeksacją nie będzie problemów. Takie techniki jak wyżej najczęściej są stosowane przez pozycjonerów dla dokonywania wpisów do katalogów i stron z artykułami lub tzw. precli.


Emil Kowalski www.asib.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Szyldy

Szyldy


Autor: Sylwia Kopeć


Szyldy reklamowe grawerowane, niezbędne, konieczne wręcz tabliczki lub tablice zawierające podstawowe informacje o firmie. To wizytówki firmy, w które warto zainwestować.


Szyldy to nic innego jak informacje, a informacje to nic innego jak wiadomości, co w danym miejscu się znajduje. Bez tego typu opisów trudno sobie wyobrazić dobrze funkcjonującą logistykę. Szyldy opisują np nr pokoju, kto w danym miejscu urzęduje, kto w danym mieszkaniu mieszka bądź jaka firma tutaj swoją siedzibę, numer domu, ulicę. Im opis jest obszerniejszy, tym łatwiej znaleźć daną osobę czy firmę. Bez szyldów trudno się w tej chwili obyć. Jednym z najbardziej popularnych rodzajów są szyldy grawerowane. Wykonuje je się z tablic mosiężnych, aluminiowych, ale także z laminatów odpowiednio przystosowanych do zastosowania zewnętrznego jak i wewnętrznego.

Skupię się na szyldach wykonywanych z laminatów z uwagi na ich niezwykłą elegancję i wiele możliwości wykonania. Mogą to być zwykłe szyldy jednowarstwowe z tabliczek o grubości 1,6 mm lub 3,2 mm. Sposobem mocowania tych szyldów jest przyklejenie ich do ściany lub drzwi lub zawieszenie ich na bardzo eleganckich, dobranych kolorystycznie dystansach reklamowych. Szyldy mogą być także dwuwarstwowe, warstwa wierzchnia to grawerowany laminat o grubości 1,6 mm, a spodnia warstwa to pleksi przezroczysta, czarna lub innego koloru. Sposoby mocowania są takie same jak szyldów jednowarstwowych, chociaż z uwagi na wyższą wagę lepiej taki szyld zawiesić na dystansach. Szyldy dwuwarstwowe to także szyldy z wystającymi literkami. W tych szyldach warstwą spodnią jest pleksi lub laminat o dowolnej grubości, a warstwą wierzchnią są literki wycięte z laminatu lub pleksi o grubości 1,6 lub 3,2 mm, naklejone na płytę spodnią.

Grawerowane szyldy podnoszą prestiż firmy w oczach klienta, a i praca i samopoczucie w elegancko opisanej firmie jest lepsza i wydajniejsza.

Przedsiębiorstwa chcące zaprezentować swą jakość i podnieść wrażenie powinny zdecydowanie postawić na odpowiednio dobrane szyldy. Szyld grawerowany to elegancka wizytówka firmy. Warto w nią zainwestować.


Feniks

Grawerowanie, cięcie laserowe, wyrób tabliczek i szyldów,

produkcja pieczątek.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.