piątek, 16 października 2015

Z usług jakiego fachowca skorzystać?

Z usług jakiego fachowca skorzystać?


Autor: ap greff


Wydawać by się mogło, że odnalezienie w internecie firmy, która świadczy interesujące nas usługi nie powinno być bardzo trudne, ani czasochłonne.


Wystarczy bowiem wpisać w wyszukiwarkę internetową nazwę usługi, nasz rejon czy inne tego rodzaju hasło i na pewno w parę sekund na monitorze komputera pokażą się nam adresy przynajmniej kilkunastu firm. I o ile w ten sposób odszukamy przynajmniej dane kontaktowe do określonych firm lub fachowców, to nie zawsze możemy się zapoznać z ich ofertą. Nie zawsze również mamy możliwość zapoznania się z opiniami innych osób na temat świadczonych przez daną firmę usług.

Tym samym opieramy się niejako tylko i wyłącznie na tym, czego dowiemy się na przykład z rozmowy telefonicznej z danym fachowcem. A taki zasób informacji może się okazać dla nas niewystarczający. Tym samym, aby ułatwić poszukiwania dobrych oraz sprawdzonych firm, ale także i informacji na ich temat powstał katalog firm. Jest to bardzo dobre rozwiązanie, za pomocą, którego można nie tylko szybko odnaleźć firmy działające w naszym regionie, ale również zapoznać się z opiniami dotyczącymi ich działalności.

inwestycja2

W efekcie internetowe katalogi firm są chętnie odwiedzane zarówno przez samych przedsiębiorców, jak i ich klientów. Jest to bowiem najlepsze dla wielu z nich miejsce informacji o poszczególnych przedsiębiorstwach. Nie da się ukryć, że na taki właśnie katalog firm wiele osób czekało od bardzo dawna. Tym samym nie powinno nikogo dziwić to, że katalogi firm spotykają się z wieloma wyrazami uznania. Zarówno wśród polskich, jak i zagranicznych przedsiębiorców czy klientów. Jak się bowiem okazuje, jest to również strona, którą bardzo licznie odwiedzają zagraniczni przedsiębiorcy.

Pozwala ona im się nie tylko zorientować w ofercie firm, ale również umożliwia nawiązanie tak ważnych kontaktów handlowych. Jest to niewątpliwe kolejna korzyść wynikająca z funkcjonowania tej właśnie strony. I chociaż strona powstała z myślą o osobach, które chcą korzystać tylko i wyłącznie z usług sprawdzonych fachowców, to ma ona zdecydowanie więcej zalet. O czym niejednokrotnie przekonali się przedsiębiorcy, o których informacje zostały na niej zamieszczone.

Nie tylko bowiem zauważyli wzrost zainteresowania swoimi usługami, ale także co bardzo ważne dla nich, dostali szansę wypromowania się poza granicami kraju, co także ma swoje dobre strony.


Sprawdź polski katalog firm

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Strona firmy a zaangażowanie klientów

Strona firmy a zaangażowanie klientów


Autor: LarryKowalsky


Nie od dziś wiadomo, że reklama stanowi dźwignię handlu. Sprzedaje się tylko to, do czego najpierw udaje się przekonać klientów. Grupa docelowa, do której adresowany jest produkt, przekonana jest do niego, zanim jeszcze go kupi.


Wiele osób idzie do sklepów z przekonaniem, że chcą obejrzeć, wziąć do ręki, wypróbować lub sprawdzić daną rzecz, produkt żywnościowy lub kosmetyk. Funkcje reklamy pełnią dziś przede wszystkim strony internetowe. Każda firma, każde przedsiębiorstwo i każdy sklep, posiada dziś wirtualną prezentację. Od prezentacji tej bardzo wiele zależy.

Strona internetowa może być źródłem sukcesu lub decydować o jego braku. Ma to szczególnie duże znaczenie w przypadku małych firm, które powstały niedawno, i których właściciele nie mogą sobie jeszcze pozwolić na droższe formy reklamy niż reklama w sieci. Zaangażowanie klientów, a więc zainteresowanie firmą i jej produktami lub usługami, jest uzależnione od sposobu, w jaki prezentuje się ona w Internecie.

Wirtualna prezentacja firmy ma dwa podstawowe wymiary. Pierwszym z nich jest wygląd, a drugim treść. Celowo podajemy je w takiej kolejności, gdyż w Internecie liczy się przede wszystkim obraz. Słowo też jest ważne, jednak nieco mniej. Internauci głównie patrzą, a dopiero później wczytują się w zawartość stron. Wygląd strony internetowej firmy to pierwsza gwarancja powodzenia jej i zdobycia popularności u wielu potencjalnych klientów. Dobra strona to taka, na której nie brakuje najnowocześniejszych rozwiązań, ale też nie jest ich zbyt dużo.

Na pierwszy rzut oka, strona musi wydawać się czytelna, jasna i przejrzysta. Niezwykle ważny jest kolorystyczny dobór poszczególnych elementów i tła. Litery na stronie nie mogą zlewać się z tłem, ale całość nie może także bić po oczach. Spoglądanie na stronę nie może łączyć się z dyskomfortem. Treści prezentowane na stronie muszą być atrakcyjne, jasne i zrozumiałe. Tekstu nie może być zbyt dużo. Generalnie Internet kocha krótkie formy. Im krócej i treściwiej, tym lepiej.

Niedopuszczalne jest stosowanie na stronach firmowych specjalistycznego słownictwa niezrozumiałego dla ogółu odbiorców. Menu strony powinno być ułożone tak, by internauci nie musieli zastanawiać się, czego szukać w poszczególnych działach. Lepiej w tym względzie zrezygnować z oryginalności przekazu na rzecz jego łatwości i spójności z podobnymi spisami treści. Kontrahenci i klienci chcą szybko i łatwo dowiedzieć się, jak najwięcej o firmie, i temu właśnie ma służyć firmowa strona internetowa.


Autorem wpisu jest firma L4

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Praca agencji interaktywnej

Praca agencji interaktywnej


Autor: Ewa Bart


Interaktywne agencje reklamowe oferują swoje usługi wszystkim firmom potrzebującym wsparcia w Internecie. Rozwój sieci teleinformatycznych przełożył się na lawinowy rozwój rynku e-commerce.


Tysiące podmiotów gospodarczych starają się zaistnieć w sieci. Jedne oferują bezpośrednią sprzedaż towarów klientom, inne prowadzą platformy aukcyjne lub giełdy B2B, skierowane na potrzeby innych podmiotów gospodarczych. Działalność tego typu wymaga wsparcia technologicznego, marketingowego i skutecznej reklamy.

Każda działająca w Internecie agencja reklamowa oferuje również rozmaite strony internetowe, pozwalające na utrzymanie odpowiedniej komunikacji z uczestnikami rynku. Firmowe serwisy pozwalają na budowanie i podtrzymywanie właściwych relacji z klientami i kontrahentami firmy. Profesjonalne agencje interaktywne oferują nie tylko projekty witryn i aplikacje webowe, ale świadczą również usługi wspierające działalność w sieci w postaci hostingu lub marketingu wyszukiwarkowego. Dzięki kompleksowej ofercie wielu agencji, klienci mogą skorzystać z komplementarnej obsługi swoich sieciowych potrzeb.

Każda działalność w Internecie wiąże się z koniecznością sprostania zwiększonej konkurencji. Specjaliści powiadają, że w sieci wszystkie sklepy są tuż za rokiem. Rzeczywiście dystans, jaki dzieli klientów od oferty jest taki sam, niezależnie od fizycznej lokalizacji podmiotu będącego właścicielem witryny. Właśnie dlatego konieczne jest fachowe wsparcie, jakiego może udzielić odpowiednia interaktywna agencja reklamowa. Trzeba nie lada wysiłku, aby spośród setek tysięcy stron odbiorca zwrócił uwagę na tę, na której nam zależy, i jednocześnie chciał do niej powracać i polecać ją innym użytkownikom.


Agencja reklamowa Positiv Style

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Dzieje i rozwój reklamy zewnętrznej

Dzieje i rozwój reklamy zewnętrznej


Autor: Marek Zegarek


Reklama zewnętrzna to najstarsza forma promocji i artykulacji swoich przekonań. Od starożytnych obelisków z prawem, po współczesne billboardy stanowi ona kawał historii w świecie reklamowym.


Reklama zewnętrzna nazywana także outdoorową swoje początki ma już tak naprawdę w czasach starożytnych, gdzie na ścianach budynków czy też szyldach karczm umieszczano napisy czy unikalne znaki cechowe, aby wszyscy mogli z łatwością znaleźć odpowiednie miejsce w danym mieście czy osadzie. Jednak to wiek XIX traktuje się jako czas narodzin outdooru w dzisiejszym tego słowa znaczeniu, bowiem to w roku 1835 powstał pierwszy prawdziwy plakat zewnętrzny w Nowym Jorku, który liczył sobie ponad 50 stóp.

W późniejszych latach i dzięki coraz częstszemu wykorzystaniu plakatów zewnętrznych w Stanach Zjednoczonych wprowadzono standard Billboardu, tak doskonale znanego i często wykorzystywanego w dzisiejszych czasach. Reklama zewnętrzna przybierać może wiele różnych form, które swoje ograniczenie mają tylko w wyobraźni nas samych, bowiem spotykane na co dzień etykiety, ulotki czy plakaty to właśnie doskonałe wykorzystanie i dostosowanie tego medium reklamowego.

Reklama zewnętrzna jak wszystko stale ewoluuje i nastawiona jest na wywoływanie tzw. efektu „WOW” u swoich odbiorców. Wystarczy udać się do centrum miasta i przejść jedną z głównych ulic, żeby zobaczyć jak reklamodawcy oddziałują na nas i jak zachęcają nas do skorzystania z ich oferty. Oprócz wielkich billboardów na budynkach czy ulotkach rozdawanych na ulicach coraz częstsze zastosowanie znajdują również inne formy reklamy, np. zapachowa, czy wykorzystująca nowoczesne LED'owe ekrany.

Nie ma wątpliwości, że reklama outdoorowa ma ogromny wpływ na nasz dzisiejszy świat i pomimo wielu innych źródeł dotarcia do klienta, ta forma identyfikacji wciąż jest jedną z najbardziej popularnych i masowo wykorzystywanych na całym świecie, a zważywszy na jej historię możemy mieć pewność, że przed nią jeszcze długa przyszłość.


Wykorzystaj potencjał jaki dają ci nowe etykiety

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Packshoty, czyli jak powstaje fotografia produktowa

Packshoty, czyli jak powstaje fotografia produktowa


Autor: Paweł Mazur


Packshoty to nic innego jak fotografia produktowa. W reklamie packshot odgrywa rolę przede wszystkim informacyjną, ponieważ jest głównym dostarczycielem wiedzy na temat określonego produktu. Packshot ma bardzo duży wpływ na postrzeganie produktu oraz na pozycjonowanie marki.


Packshoty wykonywane są zazwyczaj w naturalnych warunkach oświetleniowych, panujących w studiu fotograficznym, z pominięciem wszelkich efektów fotograficznych. Przystępując do wykonania fotografii produktowej, oczywiście zaczynamy od zrobienia zdjęcia, z którym później będziemy pracować. Kolejnym etapem jest szparowanie, czyli precyzyjne obrysowanie produktu za pomocą tzw. ścieżki odcięcia, w celu usunięcia tła. Dzięki clipping path, wykonaną przez nas fotografię można wstawić na dowolny kolor tła w projekcie dowolnego typu. Kolejnym krokiem przy tworzeniu packshotu jest wykonanie retuszu zdjęcia. Dokonujemy korekty fotografii poprzez usunięcie błędów lub niedoskonałości. Projekt jest poddawany korekcie tonalnej, kolorystycznej i ostrości. Końcowym etapem jest tzw. art work, czyli nakładanie na sfotografowany produkt etykiety, pozyskanej z przekazanego przez klienta pliku z jej projektem, przez co eliminujemy widoczny na zdjęciu efekt powstający w druku, szczególnie widoczny na papierowych etykietach.

Packshoty robią zawrotną karierę w sieci, a głównie w sklepach internetowych. Dobrze wykonana fotografia produktowa to najskuteczniejszy sposób na zwiększenie sprzedaży takiego sklepu. Zachodzi tu zasada, że klient zazwyczaj „kupuje oczami”, toteż postawienie na packshoty to inwestycja, która na pewno się zwróci. Wykonanie dobrej jakości i atrakcyjnie wyglądających zdjęć produktów, w sposób efektywny pomoże w działaniach marketingowych firmy i może stać się istotnym elementem reklamowym w działalności rynkowej. Fotografia produktowa ma jedno, zasadnicze zadanie – ma na tyle zaintrygować oglądającego, by ten skupił swą uwagę na wizerunku produktu na jak najdłuższy czas, a finalnie nabył go. „Reklama dźwignią handlu!”

Najnowszym sposobem prezentacji produktu jest wizualizacja 360 stopni, w formatach Flash i HTML 5. Są to animacje poklatkowe, składające się z serii zdjęć ułożonych w odpowiedniej sekwencji. Technologia produkcji takiej wizualizacji opiera się o aparat fotograficzny, możliwość skorzystania z niedużego studia lub namiotu bezcieniowego oraz tzw. platformy obrotowej wraz z oprogramowaniem. Dzięki zastosowaniu takiej wizualizacji produktu, potencjalny klient może obejrzeć dany towar z każdej strony i z każdej perspektywy. Wpływa to na efekt końcowy takiej ekspozycji i podnosi w sposób znaczący atrakcyjność samego produktu. W dobie rozkwitu sklepów internetowych, takie ukazanie oferty to metoda, która pomoże podnieść zainteresowanie tego typu handlem.

Fotografią produktową lub, mówiąc prościej, packshotem, zajmują się już nie tyle wyspecjalizowane agencje czy firmy reklamowe, ale bardzo często można spotkać taką ofertę u zwykłego fotografika.

Zdjęcia reklamowe i fotografia ślubna to często usługi wykonywane przez jeden zakład i jednego fotografa. Ludzie, którzy do tej pory zajmowali się wyłącznie fotografią ślubną, musieli dostosować się do nowych wymagań rynku i poszerzyć swoją ofertę sprzedażową o nowe usługi. Byli zmuszeni przestawić się na nowe świadczenia, ponieważ w przeciwnym wypadku groziła im zawodowa śmierć.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.