piątek, 16 października 2015

Jak stworzyć odwiedzalną stronę internetową

Jak stworzyć odwiedzalną stronę internetową


Autor: LarryKowalsky


Odwiedzalna strona internetowa. Strony internetowe z natury rzeczy tworzone są po to, by je odwiedzać. Witryna internetowa, której nikt nie odwiedza i nie przegląda, po prostu nie ma sensu. Dlatego wszyscy, którzy myślą o dodawaniu do Internetu własnych stron, muszą zastanowić się nad tym, jak stworzyć chętnie odwiedzaną stronę internetową.


Aby uzyskać odpowiedź na to pytanie, wystarczy zastanowić się nad tym, co decyduje o tym, że dana strona jest często odwiedzana. Odwiedzalna strona internetowa, to taka, którą łatwo się znajduje, łatwo otwiera i przegląda. Jakiekolwiek trudności w szybkim i intuicyjnym korzystaniu obniżają jej odwiedzalność. Dzieje się tak, ponieważ odwiedzający nas internauta ma zazwyczaj do wyboru wiele innych stron o podobnej treści i tematyce. Natrafiając na przeszkody w sprawnym korzystaniu z witryny, zamknie ją i znajdzie inną, która w pełni zaspokoi jego potrzeby.

Tworzenie odwiedzalnych stron internetowych. Tworzenie takich stron warto powierzać ludziom, którzy się na tym znają i dokładnie wiedzą, jak to zrobić. Postępując tak, można się skupić na jej zawartości. Całą stroną techniczną zajmie się firma oferująca usługi hostingowe. Jakość tych usług jest niezwykle istotna. Dostępność serwera wpływa na dostępność strony. Odwiedzalne strony internetowe to takie, na które równie łatwo wchodzi się w tzw. martwych godzinach, jak i w czasie wirtualnego szczytu.

Odwiedzalność stron, a pozycjonowanie. Odwiedzalność stron zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest pozycja, jaką zajmują one w największych, najpopularniejszych i najczęściej używanych wyszukiwarkach internetowych. Chcąc podnieść odwiedzalność prywatnej lub firmowej strony internetowej, trzeba wykupić usługę polegającą na pozycjonowaniu jej w wyszukiwarkach. Jakość pozycjonowania mierzy się wynikami w zakresie miejsca, do jakich dociera dana strona. Najczęściej odwiedzane przez użytkowników sieci są strony, które plasują się na pierwszych pięciu pozycjach wyszukiwarek. Większość internautów nie przegląda stron, których adresy znajdują się poniżej dziesiątej pozycji. Pozycjonowanie własnej strony internetowej można wykonywać samodzielnie. Wymaga to jednak pewnych umiejętności, doświadczenia i systematycznego poświęcania czasu. Powierzając stworzenie swojej strony wyspecjalizowanej firmie, nie trzeba myśleć o jej pozycjonowaniu, gdyż usługa ta towarzyszy tworzeniu witryny.


Autorem wpisu jest firma L4

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Visual merchandiser – artysta w świecie biznesu

Visual merchandiser – artysta w świecie biznesu


Autor: Marcin Barański2


Wbrew pozorom przeprowadzenie standardowej kampanii reklamowej produktu nie gwarantuje obecnie osiągnięcia najwyższego poziomu jego sprzedaży. Konsumenci są wręcz przytłoczeni nadmiarem informacji, co skutkuje tym, że udając się do sklepu często nadal nie wiedzą, co konkretnie planują kupić.


Dlatego niezwykle istotne jest przyciągnięcie ich uwagi do naszego towaru już w punkcie sprzedaży, w czym pomogą nam specjaliści z branży visual merchandisingu.

Aranżowanie przestrzeni sklepowej

Ta anglojęzyczna nazwa dla większości z nas nadal brzmi dość enigmatycznie, dlatego postaramy się wyjaśnić, czym dokładnie zajmuje się visual merchandiser. Praca ta polega przede wszystkim na aranżowaniu wystaw sklepowych w taki sposób, aby nie tylko przyciągnąć uwagę klientów, ale także atrakcyjnie wyeksponować nasz asortyment. Bardzo ważne jest także nadążanie za bieżącymi trendami estetycznymi, ponieważ dla sporej części osób odwiedzających galerie handlowe ekspozycje sklepowe są głównym źródłem informacji na temat aktualnych nurtów w modzie, a tym samym mają decydujący wpływ na dokonywane w trakcie zakupów wybory.

Zajęcie dla każdego?

1358284_colored_pencils_2 Visual merchandising jest zatem zawodem wymagającym umiejętności sprawnego działania na pograniczu sztuki, mody, marketingu oraz biznesu. Co więcej, przydatna jest w tym wypadku także wiedza z zakresu architektury, wystroju wnętrz, a nawet informatyki. Dlatego przy aranżowaniu ekspozycji i przestrzeni naszego punktu sprzedaży, warto sięgnąć po usługi fachowców, którzy posiadają w tej kwestii odpowiednie doświadczenie. Właściciele sklepów przez lata nie doceniali znaczenia, jakie dla odpowiedniej prezentacji produktu mają kreatywność i poczucie estetyki. Obecnie jednak żaden szanujący się punkt sprzedaży nie może pozwolić sobie na nieprofesjonalne podejście do aranżacji przestrzeni, dlatego firmy oferujące usługi specjalistów od visual merchandisingu nie mogą narzekać na brak klientów.

Oryginalna prezentacja produktu ma niebagatelne znaczenie dla promocji oraz sprzedaży w niemal każdej branży. Przyjmuje się nawet, że ma ona dużo większy wpływ na zwiększenie obrotów firmy niż pozostałe formy działań marketingowych i reklamowych. Jednak, aby osiągnąć naprawdę dobre efekty, trzeba posiadać konkretne predyspozycje, a także dość rozległą wiedzę, dlatego warto skorzystać ze wsparcia profesjonalistów od visual merchandisingu.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Agencja PR i agencja interaktywna w jednym

Agencja PR i agencja interaktywna w jednym


Autor: dzika-malina


Interaktywna Agencja Public Relations oferuje rozszerzenie zakresu działań klasycznej agencji PR o sferę promocji w Internecie. Internet jest specyficznym medium, które wymaga znajomości SEM i SEO oraz technik stosowanych dotąd przez agencje interaktywne.


Ważne jest, aby osoba pisząca teksty do Internetu posiadała wiedzę z zakresu pozycjonowania, ponieważ copywriting na potrzeby Internetu kieruje się innymi zasadami, niż ten na użytek klasycznych mediów. Ogromne znaczenie ma tu odpowiednie użycie słów kluczowych.

Pisząc tekst do tradycyjnych mediów, dotyczący np. wycieczek na afrykańskie safari, opatrzymy go tytułem, który przyciągnie czytelnika. Nasz tekst nazywać się będzie "oko w oko z tygrysem" lub "ucieczka z paszczy lwa". Jeśli chcemy ten sam tekst opublikować w Internecie, musimy literackie i dziennikarskie reguły pisania podporządkować zasadom pozycjonowania treści. Właściwy tytuł będzie brzmieć "Safari w Kenii - last minute" albo "Safari w Tanzanii, czyli wakacje z adrenaliną". Dzięki temu Internauta szukający konkretnej usługi, czyli właśnie safari w Tanzanii, trafi na artykuł dotyczący naszej oferty. A według statystyk Google takie zapytanie wpisuje wyszukiwarkę ok 50 tys. użytkowników miesięcznie.

Wiedza o mediach, którą posiada agencja PR, wzbogacona o znajomość mechanizmów, jakimi rządzi się Internet, pozwala budować wizerunek firmy, zapewniając jednocześnie firmie wysoką pozycję w Google.

Połączenie tych działań w ramach jednej agencji pozwala tworzyć kompleksowe i przemyślane kampanie, mające na celu popularyzację firmy lub produktu. Przeniesieniem działań PR do Internetu jest pisanie informacji prasowych do mediów internetowych oraz działalność PR w obrębie mediów społecznych, np. najpopularniejszych obecnie portali społecznościowych, takich jak Facebook czy Nasza Klasa.


AVATAR PR
www.avatar-pr.com

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

czwartek, 15 października 2015

Smycze reklamowe — gadżety wszechczasów

Smycze reklamowe — gadżety wszechczasów


Autor: Sylwia Kopeć


Smycze reklamowe są nieodzownym elementem promocji każdej firmy. Ze względu na atrakcyjne ceny są powszechnie rozdawane jako gratis, a te droższe są elementem reprezentacyjnym firmy.


W dzisiejszych czasach gadżety reklamowe stanowią bardzo ważny nośnik informacji o firmach istniejących na rynku. Powstaje wiele nowych przedsiębiorstw, które promują siebie poprzez wizerunek własnego logotypu na wielu różnych gadżetach. Taka reklama przynosi firmom właściwą renomę, prestiż oraz potencjalnych klientów, szczególnie na początku działalności.

Jednym z bardziej atrakcyjnych giftów dzisiejszych czasów są smycze. Pod względem ilości modeli, mało który gadżet jest w stanie im dorównać. Wyróżniamy np. smycze reklamowe z nadrukiem, do których zaliczamy smycze metalowe z grawerem, smycze sublimacyjne wykonane ze specjalnej taśmy, zadrukowane specjalną technologią druku - sublimacją, smycze drukowane metodą transferu na taśmie płaskiej lub sznurówkowej, smycze tkane razem z logo, a także smycze bez nadruku. Zastosowanie różnej szerokości taśmy wpływa na odpowiednią widoczność i tym samym zauważalność logotypu. Poszczególne modele smyczy bardzo różnią się cenami między sobą, jednak nie wpływa to w żaden sposób na zapotrzebowanie klientów.

Do atutów smyczy reklamowych zaliczyć możemy m.in. różnorodność modeli, co daje firmom promującym się duże możliwości uwidocznienia swojego loga oraz wybrania modelu, który najbardziej pasuje do wizerunku firmy. Kolejny atut to wszechstronne wykorzystanie, co daje różne możliwości reklamowe. W pierwszej kolejności wykorzystuje się smycze jako identyfikację firmy podczas pracy, są one przyczepione do identyfikatorów jako nośnik reklamy przytwierdzony do telefonów komórkowych. Wielokolorowe napisy na smyczach sublimacyjnych bardzo przyciągają uwagę otoczenia podczas rozmowy telefonicznej. Ponadto smycze metalowe, noszone w szczególności przez kobiety, mogą stanowić pewnego rodzaju estetyczną biżuterię z logotypem. Smycz to także doskonały gadżet do kluczy i innych rzeczy osobistych. Krótkie smycze sublimacyjne lub bez nadruku można dołączyć do USB, aby zabezpieczyć ów przedmiot przed zgubieniem. Również krótkie smycze sublimacyjne mogą stanowić atrakcyjny brelok reklamowy dołączony do spodni lub ozdobę torebki czy plecaka. Smycze reklamowe możemy także podarować jako upominek znajomej osobie.

Zgodnie z powyższymi informacjami, z całą pewnością można stwierdzić, że smycze reklamowe są obecnie najbardziej rozpowszechnionym gadżetem firmowym. Świadczą o tym chociażby ich niezwykle atrakcyjne ceny. Smycz reklamowa to jeden z tańszych gadżetów na rynku. Zarówno te z nadrukiem, metalowe, jak i bez nadruku są gadżetami estetycznymi, dobrymi jakościowo. To jedne z łatwiej dostępnych gadżetów reklamowych ze względu na krótkie terminy produkcji. Smycz reklamową można wykonać szybko, co jest bardzo dogodne dla firm. Biorąc pod uwagę wspomniane atuty, można z całą pewnością stwierdzić, że smycze reklamowe są gadżetem wszechczasów i jeszcze długo będą cieszyć się takim określeniem oraz zainteresowaniem wielu firm. Każda firma od małej po dużą musi posiadać smycz firmową.


Feniks

Grawerowanie, cięcie laserowe, wyrób pieczątek

smycze reklamowe, pamięci USB, gadżety

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Grawerowanie: szlachetność i jakość

Grawerowanie: szlachetność i jakość


Autor: Sylwia Kopeć


Grawerowanie powoduje, że zwykły produkt nabiera charakteru, jest cenny i unikatowy. Grawerując upominek, nadajemy mu niepowtarzalność, sprawiając, że obdarowany czuje się wyróżniony.


Grawerowanie zawsze było ciekawym i poszukiwanym sposobem znakowania. W dawnych czasach grawer widniał z reguły na przedmiotach metalowych. Ozdabiano w ten sposób broń (szable, samopały) czy pamiątkowe bibeloty. Grawer był onegdaj sztuką odręcznego pisania w metalach. Wraz z upływem czasu metody grawerskie zmieniały się. Stawały się coraz lepsze, wydajniejsze, jednak mimo to zawsze postrzegane były jako wartościowe i cenne znakowanie. Usługi grawerskie wykonywały specjalistyczne zakłady, charakteryzujące się znajomością sztuki grawerskiej, wyższych technologii, znajomością materiałów oraz zatrudniające prawdziwych artystów grawerskich. Jakość usług grawerskich świadczyła o pozycji firmy, która je wykonywała.

Po ręcznym znakowaniu metali nadeszła era grawerowania mechanicznego. Znakowanie to polegało na rysowaniu za pomocą diamentu na metalach znaków, napisów lub wystukiwaniu ich w formie rastru lub wybieranie materiału za pomocą frezu. Były to jednak pracochłonne i czasochłonne metody. Przez co grawerowanie było metodą bardzo drogą i nie dla wszystkich dostępną. Tylko firmy czy osoby o sporej zawartości portfela mogły sobie pozwolić na napisy wykonane tą metodą. I dzięki temu przedmiot ozdobiony grawerowaniem był unikalny, szlachetny i cenny.

Sposoby grawerowania mechanicznego, jakkolwiek świetne, powoli przestawały wystarczać. Musiały zacząć gonić za przyspieszającym tempem życia. Rozwój technologii pozwolił na przyspieszenie czasu wykonania znakowania grawerskiego, a tym samym na większe rozpowszechnienie tej metody. Nowe technologie pozwalają na znakowanie nie tylko na metalu, ale w szkle, drewnie, filcu, skórze i ekoskórze oraz wielu innych materiałach. Grawerowanie na niemal każdym materiale stało się możliwe dzięki najnowocześniejszym technologiom laserowym.

Dzisiejsze usługi grawerskie to przede wszystkim zastosowanie tych urządzeń. Dzięki nim możliwe jest bardzo precyzyjne odwzorowanie napisu czy znaku graficznego w bardzo krótkim czasie. Jest to coraz powszechniejsza metoda znakowania, mimo tego do tej pory uważana za najlepszą, gdyż jest trwała.

Grawerowanie zawsze było sztuką. Dzisiaj, w połączeniu z możliwościami technologicznymi i graficznymi, jest to artyzm najwyższych lotów.


Feniks

Grawerowanie, cięcie laserowe, wyrób pieczątek

smycze reklamowe, pamięci USB, gadżety

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.