środa, 27 lutego 2013

Przewodnik darmowej reklamy w internecie

Przewodnik darmowej reklamy w internecie

Autorem artykułu jest Marek Wisniewski


Bez względu na to, co sądzisz o E-biznesie i E-marketingu , jedno jest pewne: to system przyszłości. Korporacje te wyrastają jak grzyby po deszczu, tego sposobu organizacji sprzedaży naucza się na największych biznesowych uczelniach takich jak Harvard Business School.

Dobra szansa związana z firmami powinna posiadać kilka cech, które ułatwiają osiągnięcie sukcesu.

Dobry system.

Organizacja zarówno firmy, jak i grupy współpracowników, powinna być doskonale zgrana. Wszyscy powinni współpracować dla wspólnego zysku, nie powinno być żadnej zawiści, a jedynie zdrowa konkurencja. Dobrze zorganizowana firma szybko dostarcza produkty bez usterek, a powstałe problemy natychmiast rozwiązuje. W ciągu najpóźniej kilku dni dokonuje rejestracji nowego członka sieci umożliwiając mu rozpoczęcie pracy natychmiast. Zapewnia również doskonały system komunikacji z członkami sieci (często zwanymi przedstawicielami), dzięki czemu wszyscy mogą jasno widzieć jaki jest obecny stan ich biznesu. Grupa natomiast powinna cechować się biznesowym podejściem i wykorzystywać najlepsze cechy poszczególnych sieciowców w najlepszych do tego zadaniach. Nie możliwy jest oczywiście całkowity podział pracy, ale jeśli ktoś w danej grupie jest lepszy w prowadzeniu prezentacji, nie powinien wzbraniać się przez prowadzeniem ich dla współpracowników w zamian za ich pomoc w innych dziedzinach.

Solidny system szkoleniowy.

Ta cecha jest niezwykle istotna. Jest wręcz jedną z najważniejszych dla ludzi, którzy nie zajmowali się nigdy E-biznesem i E-marketingiem, gdyż daje szansę nauczenia się w jaki sposób budować sieć, prowadzić prezentacje i sprzedaż. Uczy rzeczy takich jak przywództwo, zarządzanie przepływem pieniędzy, motywowanie, planowanie czasu i inne. Czasem warto wejść w jakiś biznes dla samej tylko możliwości zetknięcia się z tą wiedzą, która zazwyczaj daje się zastosować również w klasycznym biznesie i innych sferach życia. System powinien umożliwiać nabywanie zdolności technicznych, a także cech charakteru takich jak pewność siebie czy determinacja, które są niezbędne do odniesienia sukcesu w każdej dziedzinie.

Sprawdzona firma i dynamiczny wzrost.

Dobre korporacje są w stanie udokumentować swoją historię finansową i stabilność. Często mogą wykazać wysoki i stabilny wzrost, sięgający nawet kilkudziesięciu procent rocznie, co daje podstawy do stwierdzenia, że korporacja jest dobrze zarządzana. Dzięki temu mamy pewność, że firma będzie działać nawet kilkadziesiąt lat, dzięki czemu nasz pasywny dochód nie przepadnie, tylko będzie mógł trwać nawet przez pokolenia.

Wpływ na politykę firmy.

Dobra firma zajmująca się marketingiem sieciowym umożliwia swoim przedstawicielom znaczny wpływ na kształtowanie polityki firmy. Czasem po osiągnięciu odpowiednio wysokiego poziomu obrotów automatycznie wchodzi się w skład rady, a czasem dostaje się pakiet akcji firmy. Dzięki temu każde działanie jest konsultowane ze współpracownikami, którzy pozostają na „placu boju” i osobiście widzą, jakie są tendencje na rynku. Daje to również pewność, że kierownictwo firmy będzie wobec nas postępowało etycznie.

Konkurencyjne i popularne produkty, najlepiej powszechnie używane.

Bardzo istotny jest również produkt, gdyż od popytu nań zależy poziom sprzedaży. Jeśli będzie to coś wysokiej jakości sprzedawane po konkurencyjnej cenie, nie będzie trudno znaleźć klientów spoza sieci. Generalnie powstaniu Marketingu przyświecała idea ominięcia zbędnych pośredników, kosztów reklamy i licznych magazynów, aby oszczędności z tego tytułu było łatwo zauważalne, gdy spojrzy się na cenę produktu, dlatego często jest ona niewspółmiernie niska do cen proponowanych w tradycyjnych sklepach. Dodatkowo, jeśli w katalogu jest coś tak powszechnie używanego jak środki czystości, nasza grupa docelowa znacznie się powiększa. Warto zwrócić również uwagę na to, czy oferta sprawi, że klient będzie lojalny. W przypadku sprzedaży mydła następnym razem klient może wybrać się do swojego sklepu osiedlowego, natomiast w przypadku handlu usługami telekomunikacyjnymi jest niemal pewne, że klient po podpisaniu umowy nie zmieni swojego wyboru. Wprawdzie dobry produkt nie jest niezbędny do budowy sieci, jeśli będziemy bazować na konsumpcji własnej przedstawicieli, ale jest bardzo istotna jeśli chodzi o zwiększenie zysków przez podniesienie obrotów osobistych każdego przedstawiciela dzięki sprzedaży produktu poza sieć.

Wysoka prowizja.

Niestety, wiele firm oferuje bardzo niską prowizję od obrotu za wykonaną pracę, nieraz 3% lub nawet mniej. Warto zastanowić się i obliczyć opierając się na statystykach ile faktycznie zarabia się po wykonaniu danej pracy, gdyż E-biznes sieciowy jest wysoce statystyczny. Często prowizja jest liczona na zasadzie różnicy procentowej, więc realne zarobki mogą być tak naprawdę niższe. Kwestia, czy jeden biznes jest lepszy czy gorszy od drugiego, jest subiektywna i często zależy od osobistych potrzeb, ale na pewno kiepski biznes jest lepszy niż żaden.

Dochód pasywny.

Dobra firma E-marketingowa umożliwia swoim współpracownikom dochód pasywny. Otóż w wyniku zbudowania w odpowiedni sposób całej organizacji, powinieneś zarabiać pieniądze bez względu na to, czy aktywnie uczestniczysz w jej budowaniu, czy nie. Jest to sytuacja analogiczna do tej, w której inwestor zakłada firmę, a następnie znajduje dobrego menedżera, który ją prowadzi dalej sam. Zależne jest to od tego jak wielu dobrych przedstawicieli wyszkolisz i na ile ludzie w twojej organizacji będą samodzielni.


Możliwość cesji.

Tak jak w przypadku każdego E-biznesu, powinieneś mieć prawo sprzedaży swoich praw do uczestnictwa w organizacji na rzecz kogoś innego lub też przekazania tego E-biznesu w formie spadku.

Im wcześniej tym lepiej.

Wiadomo, że im wcześniej wchodzi się na rynek z danym produktem, gdy popyt nie jest jeszcze zaspokojony, wtedy są największe możliwości szybkiego i dużego rozwoju. Oczywiście powinien być to czynnik jedynie ułatwiający pracę pierwszym przedstawicielom, ale nie powinien warunkować zysków, tak, by ludzie, którzy później przystąpią, mieli również możliwość zarobienia pieniędzy.

To nie jest praca na posadzie.

Istotne jest, abyście zarówno ty, jak i firma, z która prowadzisz współpracę, mieli świadomość, że jesteś niezależną osobą i nikt do niczego nie może cię zmusić. Licencja jest jedynie prawami, które nabywasz, a nie zobowiązaniem do włożenia takiej, czy innej pracy. Jeśli chcesz, możesz wykorzystać swoją szansę, a jeśli nie, to nikt nie będzie cię do niczego zmuszał.

Wszyscy działają na równych prawach.

W dobrym E-biznesie, każda osoba będąca członkiem systemu ma te same prawa i obowiązki. Wszystkich obowiązuje ten sam system wynagrodzeń, mają dostęp do tych samych produktów i szkoleń (czasem może istnieć potrzeba dodatkowego zakwalifikowania się na bardziej elitarne szkolenia), a także mają te same obowiązki. Zazwyczaj również działają w podobny lub ten sam sposób.

Etyka – pomoc innym.

Ten punkt, chociaż ostatni, zdaje się być najważniejszym. Struktura E-biznesu i E-marketingu sprawia, że opłaca ci się pomagać ludziom, z którymi współpracujesz. Dzięki temu nie tylko ty możesz liczyć na wsparcie tych, którzy zarekomendowali cię do tego e-biznesu, ale także twoi przyjaciele mogą liczyć na pomoc z twojej strony. Sprawia to, że nie jesteś zdany na siebie i możesz liczyć na doświadczenie innych ludzi, które pomoże ci uniknąć pomyłek, które oni popełnili i szybciej osiągnąć cele. W wyniku tego działacie razem jako jeden zespół, wspieracie się nawzajem i formują się przyjaźnie, które trwają przez całe życie. Takie sytuacje praktycznie nie zdarzają się w świecie klasycznego biznesu. Również fakt, że pracujesz blisko z innymi ludźmi sprawia, że musisz być wysoce etyczny i po prostu nie opłaca ci się nikogo oszukać.

Podsumowanie

Bez względu na to, co sądzisz o E-biznesie i E-marketingu , jedno jest pewne: to system przyszłości. Korporacje te wyrastają jak grzyby po deszczu, tego sposobu organizacji sprzedaży naucza się na największych biznesowych uczelniach takich jak Harvard Business School. Już same te fakty świadczą, że jest to doskonały koncept i wkrótce zdobędzie jeszcze większy obszar rynku. Niech ostatecznym argumentem za przyłączeniem się do organizacji tego typu będzie fakt, że ponad 30% obecnych multimilionerów wywodzi się z E-biznesu i E-marketingu.
I Ty zdefiniujesz Twój własny, ekscytujący, inspirujący CEL na ten rok, który pozwoli Ci wykonać MILOWY KROK w Twoim życiu w ciągu kolejnych 12 miesięcy,a warto ..

---


Marek Wiśniewski Imperium Digits

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Kartki i karnety świąteczne z nadrukiem firmowym na Boże Narodzenie i Wielkanoc

Kartki i karnety świąteczne z nadrukiem firmowym na Boże Narodzenie i Wielkanoc

Autorem artykułu jest Piotr Haden


Kartki świąteczne to okolicznościowe kartki pocztowe, często w formie karnetu, z wydrukowaną lub wykonaną ręcznie grafiką lub ilustracją, nawiązujące tematycznie do świąt, ich symboli i tradycji. Zwyczaj wysyłanie świątecznych i noworocznymi życzeń pojawił się w 1846 roku, kiedy to anglik John Horsley zaprojektował pierwsza kartkę świąteczną, którą wydrukowano w nakładzie 50 szt.
Jednak zwyczaj wysyłanie kartek świątecznych wydrukowanych na sztywnym kartoniku stał się popularny na świecie dopiero w latach dwudziestych XX wieku dzięki masowemu rozwojowi poligrafii.
Dzisiaj praktycznie nie można sobie wyobrazić Świąt takich jak Boże Narodzenie czy Wielkanoc bez kartek świątecznych, które otrzymujemy lub wysyłamy do rodziny i znajomych. Urzędy pocztowe w tym okresie przeżywają istne oblężenie.

Od kilku lat, dzięki rozpowszechnieniu się dostępowi do Internetu i popularności poczty elektronicznej, modne stało się wysyłanie kartek elektronicznych.
Osobiście nie jestem zwolennikiem elektronicznych kartek. Dlaczego? Już wyjaśniam. Dostaję takie kartki, tworzone przez różne firmy własnymi siłami i prawdę mówiąc, najczęściej, nie wyglądają one najlepiej. Składa się na to kiepski projekt oparty na zdjęciach ogólnie dostępnych i przez to wykorzystywanych nagminnie. Zdarza się że dostaję kilka takich samych kartek różniących się tylko logiem firmy i ewentualnie treścią życzeń. Zawsze mam nieodparte wrażenie, że nadawca takiej kartki chciał zaoszczędzić lub zapomniał o świętach i w ostatniej chwili stworzył coś na kolanie. Rzadkością są elektroniczne kartki świąteczne, w które osoba lub firma wysyłająca włożyła trochę wysiłku i zadbała o ciekawą i niepowtarzalną formę.

Bardzo się cieszę, że po okresie popularności kartek elektronicznych, następuje powrót do tradycyjnych kartek świątecznych. Widać to zwłaszcza w firmach, które dbają o swój wizerunek i chcą być dobrze postrzegane przez obecnych jak i nowych klientów. Przecież o wiele przyjemniej jest otrzymać ładną tradycyjną kartkę świąteczną, która jest jednak bardziej namacalna a postawiona koło choinki stanowi dodatkowo element dekoracyjny.

Tak jak inne rzeczy podlegają modzie tak samo jest z kartkami. Po okresie mikołajów, aniołków itp. zdobionych bogato złotymi, srebrnymi elementami lub brokatem przyszła moda na kartki wykonywane ręcznie lub takie, które swoim stylem nawiązują do rękodzieła. Takie kartki i karnety świąteczne wykonuje się z kolorowego, wycinanego lub tłoczonego w świąteczne wzory, papieru. Elementy świąteczne mogą być też mocowane na elementach dystansowych, które powodują, że kartka nabiera głębi, staje się przestrzenna, trójwymiarowa. Niektóre karnety dodatkowo zdobione są kokardkami wykonanymi z ekologicznego papierowego sznurka lub atłasowej tasiemki. Wszystko jest tak dobrane, że zwraca uwagę swoja elegancką i niebanalną formą.
---

http://verso.szczecin.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

wtorek, 12 lutego 2013

Pozycjonowanie - 3 rodzaje - long tail, regionalnie, okresowo

Pozycjonowanie - 3 rodzaje - long tail, regionalnie, okresowo

Autorem artykułu jest kornpp


Trzy coraz bardziej popularne sposoby pozycjonowania stron www. Long tail, jak i czy jest sens?

Pozycjonowanie i optymalizacja strony www pod kątem tzw. "long tail" (długiego ogona) sprowadza się w przeważającej części do odpowiedniego zoptymalizowania serwisu, ale nie tylko. Szczególnie istotne przy long tail jest wyróżnienie najczęściej zmieniających się i aktualizowanych danych. Są to np. tytuły aktualności, tytuły wątków forum internetowego, nazwy produktów w sklepie, tytuły wpisów na blogu, itd. Wyróżnienie tych elementów to nie tylko umieszczenie ich w nagłówku, ale również powtórzenie tych elementów i innych elementach struktury strony, dynamiczne przetwarzanie tych elementów i generowanie z nich elementów podobnych będących inną kombinacją słów. Niezwykle istotna jest tutaj, więc głęboka analiza kodu i struktury strony oraz ewentualne wzbogacenie jej nowymi treściami. To są zmiany, które powinni przygotować i wdrożyć analityk SEO oraz Web developer. To wszystko jednak jest to tylko połowa sukcesu. Reszta leży w rękach redaktora serwisu chcącego korzystać z dobrodziejstwa long tail. Osoba pisząca teksty na strony www powinna zadbać nie tylko o poprawność językową treści i stworzenie ciekawego tekstu, który ludzię będą chcieli czytać. Bardzo ważne jest aby taka osoba posiadała chociaż podstawowe wiadomości na temat copywritingu. Redaktor/Copywriter pisząc tekst musi wczuć się w rolę internauty. Musi przewidzieć jakich fraz związanych z daną treścią może poszukiwać internauta za pomocą wyszukiwarki i umiejętnie "wpleść" te frazy do tekstu.

Sporo osób uważa, że obecnie nie ma sensu pozycjonować fraz trudnych jednowyrazowych typu sklep, wakacje, budownictwo, itd. ze względu na ogromną ilość energi, czasu i pieniędzy jaką trzeba na to poświęcić, a efekty mogą być pomimo tego niezadowalające. To wszystko przy spadającej ilości wyszukiwań fraz ogólnych prowadzi sporo sporą część pozycjonerów do wniosku, iż pozycjonowanie fraz ogólnych nie ma sensu. Co oczywiście nie do końca jest prawdą, a w zasadzie wogóle nie jest prawdą. Promowanie strony na jakąkolwiek frazę ogólną prowadzi do poprawy pozycji strony w wynikach wyszukiwania wszystkich fraz "pochodnych" (zawierających to słowo ogólne).


Pozycjonowanie stron www regionalnie


Ten typ pozycjonowania sprowadza się do pozycjonowania witryny na wybrane frazy kluczowe i ich kombinacje połączone z nazwami regionów, miejscowości, miast, itp. Ten typ pozycjonowanie jest szczególnie atrakcyjny dla witryn firm i instytucji prowadzących działalność usługową o ograniczonym zasięgu oraz pewnych fraz, które charakteryzuje wysoki współczynnik wyszukiwania (np. usługi remontowe Warszawa). Często są to frazy zaskakujące, w stosunku do których ciężko mówić o jakiejkolwiek regionalności usług. Takimi przykładami może być np. pozycjonowanie Rzeszów, pozycjonowanie Warszawa, Pozycjonowanie Kraków. Pozycjonowanie jest usługą świadczoną w płaszczyźnie internetu, więc trudno tu mówić o pozycjonowaniu w danym mieście czy regionie.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe można podzielić na jednorazowe i cyklicznie powtarzające się. Pierwszy z tych typów pozycjonowania dotyczy fraz związanych najczęściej z bieżącymi lub przyszłymi wydarzeniami. Istnieją osoby, które specjalizują się w wyszukiwaniu i przewidywaniu takich fraz, które są lub będą niezwykle popularne przez krótki okres czasu. Ten typ promocji jest szczególnie istotny w przypadku serwisów ogólnoinformacyjnych.

Pozycjonowanie okresowe cykliczne jest najbardziej rozpowszechnione w branży turystycznej, ale jest również zauważalne np. w branżach "rolnictwo", nieznacznie "motoryzacja". Ruch w pozycjonowaniu stron związanych z tymi branżami jest szczególnie widoczny na 2-3 miesiące przed rozpoczęciem się sezonu największej intensywności wyszukiwania słów i fraz związanych z daną branżą. --- Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Linki sponsorowane jako skuteczna reklama w google

Linki sponsorowane jako skuteczna reklama w google.

Autorem artykułu jest Maciej Groch


Reklama Naszej firmy poprzez linki sponsorowane, to przyszłość wszystkich wyszukiwarek internetowych, a głównie google. Gdzie wchodzimy, szukając informacji które Nas interesują? Wiadomo, na Google. Wpisujemy frazę, która Nas interesuje i za chwile mamy mnóstwo wyników dotyczących naszych poszukiwań. Google to najczęściej odwiedzana przeglądarka internetowa zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Jeżeli Twoja firma wyświetla się w tej wyszukiwarce, i to jeszcze na wysokiej pozycji, oznacza to, że istnieje w świadomości wielu internautów, a więc może prężnie i skutecznie działać. Jeśli jeszcze Twojej firmy nie ma w googlach, nie masz na co czekać. Reklama w google to najskuteczniejszy sposób dotarcia do wielu tysięcy (milionów?) klientów na całym świecie. Jeśli nie interesuje Cię świat, to nic straconego – w Polsce też się o Tobie dowiedzą i dzięki temu zyskasz wielu nowych i zapewne cennych klientów.
Jak działamy? Wystarczy abyś się do nas zgłosił, a my już poinformujemy Cię o wszystkim. Musisz mieć stronę internetową (ewentualnie zajmiemy się również stworzeniem takiej strony dla Ciebie). My zamieszczamy linki sponsorowane, które wyświetlają się za każdym razem, gdy ktoś będzie wpisywał w wyszukiwarce coś co wiąże się z działalnością Twojej firmy. Musisz nam podać słowa kluczowe, które Twoim zdaniem będą najbardziej odpowiednie, i powiedzieć ile pieniędzy chcesz w reklamę w google zainwestować. A my już postaramy się, abyś był widoczny w Internecie – i to na wysokiej pozycji. Pieniądze, które zainwestujesz nie przepadną. Budżet kurczy się tylko w momencie, gdy ktoś klika w Twoje linki sponsorowane, a więc fizycznie odwiedza stronę Twojej firmy. Nie musisz się więc martwić, że zainwestujesz w reklamę google, pieniądze przepadną, a i tak Twojej strony nikt nie odwiedzi. Gwarantujemy, że pieniądze są pobierane tylko w momencie wejścia potencjalnych klientów na stronę. Nie zwlekaj więc, sprawdz szczegóły w internecie – reklama w google jest tym, czego potrzeba Twojej firmie. ---

Business Sense s.c. - linki sponsorowane i reklama w google

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Darmowy Kurs Google AdWords - Dowiedz się jak za grosze zdobywać klientów.

Darmowy Kurs Google AdWords - Dowiedz się jak za grosze zdobywać klientów.

Autorem artykułu jest Łukasz Stokłosa


Marzeniem każdego właściciela firmy jest to by jego usługami lub produktami interesowała się coraz większa liczba potencjalnych klientów, co przełoży się na zwiększenie ruchu w interesie, sprzedaży i pomnożenie zysków firmy. Przedsiębiorca, który już posiada stronę internetową powinien wiedzieć, że reklama w wyszukiwarkach internetowych jest jedną z najskuteczniejszych form reklamy internetowej, a jej koszty są bardzo małe jeśli się dokładnie wie jak takie kampanie reklamowe dla swojej firmy samodzielnie zaprojektować i przeprowadzić.


Co więc powiesz na to, kiedy całkowicie za darmo, łatwo i szybko nauczysz się między innymi:

· Na czym polega i co to jest reklama Google AdWords?
· Na które podstawowe elementy reklamy AdWords należy zwrócić szczególną uwagę jeśli chce się otrzymać wysokie wyniki?
· Które rodzaje tekstowej reklamy AdWords wybrać dla reklamowania swojej firmy?
· Jak dobrze i szybko założyć konto swojej firmy w programie reklamowym Google AdWords?
· W jaki sposób łatwo uruchomić, samodzielnie przeprowadzić i zarządzać kampanią AdWords własnej firmy?
· Jakie jest 7 kroków tworzenia optymalnych słów kluczy dla tego typu reklamy?
· Jak korzystać z darmowych narzędzi dostępnych w Google AdWords by w ten sposób efektywniej zdobywać dla firmy klientów?
· Jakie są polecane praktyki i najskuteczniejsze strategie w Google AdWords?
· Które z najczęściej popełnianych błędów powodują spadek skuteczności kampanii reklamowej AdWords?
· Jak zmierzyć rezultaty i konwersję klientów w kampanii Google AdWords?

· oraz dużo, dużo więcej interesujących i praktycznych przepisów wraz z przykładami zawartych na ponad 200 stronach tego darmowego kursu.


Dzięki dobremu dopasowaniu reklama Twojej firmy trafi w ten sposób dokładnie do tych klientów, którzy w danej chwili szukają Twoich produktów lub usług, a dodatkowo możesz jej zasięgiem objąć obszar całej Polski.


Poszukiwanie nowych klientów nie będzie już dla Ciebie dużym problemem ponieważ w przemyślny sposób stworzone przez Ciebie kampanie AdWords mogą przyciągnąć do Twojej firmy tysiące nowych klientów poszukujących oferowanych przez Ciebie produktów lub usług.


Jak bardzo Ty też chcesz przeciągnąć w ten sposób klientów na swoją stronę?


Darmowy kurs, który można otrzymać na stronie www.dobrastrategia.pl nauczy Ciebie prawidłowego ustawienia kampanii AdWords. Dowiesz się jak poprawnie dobrać słowa kluczowe oraz poprawny tekst komunikatu reklamowego dla Twojej firmy. Nauczysz się ustalać cenę za pojedyncze kliknięcie w reklamę, w taki sposób, aby nie była ona zbyt wysoka (niepotrzebne zwiększanie kosztów Twojej reklamy), a równocześnie nie za niska (Twoja reklama nie wyświetlałaby się).


Nauczysz się także obserwować i oceniać dane dotyczące skuteczności Twoich reklam, regularnie optymalizować przebieg kampanii, obserwować wprowadzane przez siebie zmiany do Twoich reklam, oraz wiele innych istotnych dla sukcesu Twojej firmy rzeczy.


Ten darmowy kurs, napisany prostym przystępnym językiem wraz z załączonymi rzeczywistymi przykładami szybko nauczy także Ciebie wykorzystywać w promocji Twojej firmy reklamę AdWords.


Zastanów się, nie posiadając wiedzy zawartej w tym darmowym kursie i zlecając przeprowadzenie własnej kampanii reklamowej AdWords zewnętrznej firmie (pośrednikowi) można zapłacić ponad 1500 zł za 1000 kliknięć, co daje w rezultacie ponad 1,5zł za pozyskanie zainteresowania jednego potencjalnego klienta, który być może u Ciebie kupi.


A teraz wyobraź sobie, że podobną kampanię możesz przeprowadzić w swojej firmie samodzielnie inwestując jedynie 20 groszy za pozyskanie jednego potencjalnego klienta. To aż 7,5 razy mniej niż zlecenie tej usługi firmie zewnętrznej, która nie zna tak dobrze Twoich potencjalnych klientów i ich upodobań, jak Ty. To Ty przecież wiesz czego najbardziej potrzebuje Twój potencjalny klient i czego poszukuje!


Ten darmowy kurs reklamy Gogle AdWords dostępny jest na stronie www.dobrastrategia.pl
---

AUTOR: Łukasz Stokłosa - trener, doradca marketingowy i strategiczny DobraStrategia.pl Jak Napisać Ofertę firmy i zdobyć 1000 klientów?

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl