czwartek, 27 grudnia 2012

Rola ogłoszeń w reklamie i promocji produktów i usług

Rola ogłoszeń w reklamie i promocji produktów i usług.

Autorem artykułu jest Zofia Biegańska


Opis automatycznego systemu zamieszczania darmowych ogłoszeń o zasiegu globalnym Rola ogłoszeń w reklamie i promocji produktów i usług.

Wykorzystywanie możliwości zamieszczania darmowych ogłoszeń na stronach do tego przeznaczonych jest bardzo popularną i tanią metodą docierania do potencjalnych klientów.
Stosuje ją wiele osób zarówno w Polsce jak i na świecie, z tą jednak różnicą, ze w Polsce musimy to robić ręcznie, co jest procesem długim,żmudnym i mało wydajnym. W przodującej pod tym względem , jak zwykle z resztą w tej dziedzinie, Ameryce istnieją programy, które za niewielką opłatą pozwalają powierzenie automatom całego zadania. Automaty umieszczają dostarczony tekst, link do strony, telefon i adres nadawcy cały czas i powiadamiają nas o wynikach submisji. Ogłoszenia zamieszczane są na tysiącach innych darmowych Classifields, w wyszukiwarkach i katalogach. Niektóre strony Classifields przyjmują darmowe ogłoszenia na 3 dni, inne na siedem, dwa tygodnie lub miesiąc. Można przystąpić do systemu i być odbiorcą setek ogłoszeń, zdobywać nowe kontakty, a co za tym idzie wiedzę, czym zajmują się inne osoby z różnych stron świata.
Oprogramowanie przyjmuje wszystkie znaki, a wiec można także umieszczać ogłoszenia w języku polskim. Wszystkie portale ogłoszeniowe posiadają również opcję ogłoszeń odpłatnych, bardziej atrakcyjnych dla klientów, ponieważ umożliwiają przedstawienie szerszej, ilustrowanej oferty na dłuższy okres czasu. Przydatne linki można kliknąć na stronie www.blog.eagleblogs.com ---

Eagleblogs-Classfields Poland - darmowe , dwujęzyczne ogloszenia o zasięgu globalnym

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak mała firma może wyrównać przewagę kampanii reklamowej dużej firmy??

Jak mała firma może wyrównać przewagę kampanii reklamowej dużej firmy??

Autorem artykułu jest Bartosz Inerowicz Bartosz Inerowicz


artykularnia_import

Obecnie Internet jest jednym z głównych kanałów przekazu informacji. Wyparł on dotychczasowe środki masowego przekazu, takie jak telewizja czy radio. Nic w tym dziwnego Polacy coraz częściej i chętniej siadają przed komputerem niż przed telewizorem. Internet stał się, zatem głównym sposobem na dotarcie do informacji.


Dlaczego by tego nie wykorzystać?


Wraz ze wzrastającą liczbą użytkowników wzrasta ilość nowych kampanii reklamowych, które mają na celu dotrzeć do ludzi korzystających z sieci. Duże korporacje wykorzystały już ten moment i w tej chwili pozyskują nowych klientów z tej formy reklamy.Często mniejsze firmy nie mogą sobie pozwolić na kosztowne kampanie reklamowe i na samy starcie przegrywają w tym „wyścigu”. Jest jednak sposób na wyrównanie tej przewagi. Internet oferuje masę możliwości, jeżeli chodzi o darmową reklamę. Jedną z takich form jest katalog firm. Jest to baza firm podobna do katalogu, jakim jest panorama firm. Oba spisy działają na takich samych zasadach, skupiają w sobie wpisy (wizytówki) różnych działalności gospodarczych. Jednak darmowy katalog firm oferuje możliwość zawarcia większej ilości informacji.


Jak działa taki katalog?


Dodając wpis wypełniamy skrupulatnie wszystkie pola formularza. Od adresu po ofertę firmy. Wpis zostaje od razu zaakceptowany i stajemy się widoczni w Internecie. Dużo ludzi korzysta z takich katalogów, szukając kontrahentów lub klientów. Dlaczego nie miałbyś wykorzystać takiej okazji? Często tracimy takie szanse przez naszą niewiedzę.


Katalogi oferują jeszcze masę dodatków niestety odpłatnych. Nie są to jednak tak duże pieniądze jak w przypadku potężnych kampanii reklamowych. Za dodatkową opłatą możemy utworzyć konto PREMIUM.


Jest to konto, które oferuje:



- Wysoką pozycję na liście wyszukiwania ze specjalnym wyróżnieniem

- Emisja Loga Twojej firmy

- Szczegółowe opisanie działalności aż w 4 obszernych działach takich jak: Oferta, O Firmie i 2 stworzonych przez Ciebie

- Emisja aż 4 fotografii przy opisie Twojej firmy.

- Link do twojej strony www (bardzo przydatne, zwiększa ilość linków prowadzących do twojej strony)

- Wyświetlenie kontaktu oraz adresu e-mail



A jakie profity zyskasz, jeśli dodasz wpis?



- Zostaniesz widoczny w Internecie. Ludzie surfujący po sieci będą odwiedzali stronę z twoim wpisem.


- Zamieścisz linka do twojej strony www, przez co skierujesz ruch na swoją stronę.


- Twój wpis zostanie zauważony przez wyszukiwarki takie jak google czy onet


- Pozyskasz nowych klientów bądź kontrahentów.


- I masa innych, o których przekonasz się w trakcie użytkowania.



Podstawowy wpis jest uboższy nie zamieścimy w nim tyle informacji, co we wpisie premium, często lepiej jednak jest wydać parę groszy więcej, i zwiększyć swoje szansę niż zostawić je w kieszeni i patrzeć jak sukces odnoszą inni.


Dobrze jest podać również adres swojej strony internetowej (ta opcja jest dostępna tylko w koncie PREMIUM). Wiadomo, że po szczegóły potencjalny klient sięgnie do strony www. Podanie adresu strony ma jeszcze masę pozytywnych aspektów, jeżeli chodzi i pozycjonowanie waszej strony www. Zwiększa się ilość linków prowadzących do waszej strony a co za tym idzie zwiększa się PageRank i strona wędruje wyżej w wyszukiwarkach. Jednak jest to już temat na następny artykuł.


Jeżeli twoja firma nie ma jeszcze strony www to jak najszybciej zleć jej wykonanie. Obecnie katalogi proponują pomoc w tej dziedzinie wystarczy tylko skontaktować się z administratorem takiego katalogu.



Drugim sposobem na reklamę naszej firmy jest dodanie naszej strony www do katalogu stron. Obecnie jest ich cała masa w Internecie. Po wszystkich tych zabiegach należy uzbroić się w cierpliwość. Efekty nie będą widoczne już na drugi dzień, do tego potrzeba czasu.


Jednak jest to lepsze niż patrzenie na konkurencję, która także nie śpi i może właśnie teraz także czyta ten artykuł?


--- Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Dlaczego reklama w GPTR się Opłaca?

Dlaczego reklama w GPTR się Opłaca?

Autorem artykułu jest Sandra Madalinska


Dużo ostatnio napisano o tym, że nie opłaca się reklamować w serwisach typu GPTR. Czy rzeczywiście reklama w GPTR się nie opłaca? W moim przekonaniu zdecydowanie nie. W moim odczuciu jest to tania i skuteczna reklama. Skrót GPTR (ang. Get Paid To Read) oznacza po prostu „bierz kasę za czytanie”. Użytkownik serwisu za spędzenie określonego czasu przed komputerem i zapoznanie się z materiałami reklamowymi, przeczytanie e-maili otrzymuje stosowną premię.

Mogę się zgodzić, że w systemach GPTR nie opłaca się reklamować bardzo dużym firmom, którym zależy na zwiększeniu oglądalności rzędu kilkuset tysięcy wizyt dziennie. Jednak te firmy stać na poważne kampanie w serwisach typu Interia, Onet, czy Google.

A co ze stronkami skromniejszych Internautów, którzy mają coś ciekawego do pokazania (albo przynajmniej tak im się wydaje) i chcą zaprezentować to innym użytkownikom?

Osobiście nie wydam kilku tysięcy czy choćby kilkuset złotych na kampanie na Onecie. Owszem, gdybym się na to zdecydowała to znacznie więcej ludzi zobaczyłoby mojego maila. Ale czy tak wydane pieniądze mogłyby do mnie wrócić? Na allegro można znaleźć mailingi w serwisach GPTR (niektóre z nich łączą swoje siły oferując większy nakład). W cenie około 10-20pln można otrzymać do 6000 unikalnych odwiedzin z kampanii. Przeważnie między 2000 a 4000, a często jako dodatek, oferowane są gratisy w postaci bannera w rotatorze bannerów lub linka na stronie.

W takich systemach działają przeważnie młodzi ludzie w wieku od 15 do 30 lat, którzy chcą sobie dorobić do kieszonkowego czy wypłaty. Ciężko określić ich zainteresowania, ale na pewno kusi ich zarabianie przez Internet i ogólnie pojęta pracą w domu: najlepiej bez inwestycji, szybko i dużo. W GPTR pozornie inwestować nie trzeba. Niejeden serwis obiecuje szybki i duży zarobek, co powoduje, że młody człowiek zapisuje się najpierw do jednego, później do kilku następnych “firm” i klika w linki, które są do niego przysyłane. Sama jestem obecna w kilku serwisach, gdzie mam już swoją siatkę poleconych i niejednokrotnie status premiowanego uczestnika.

Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że przez GPTR trafiłam na kilka fajnych stronek, które przydały mi w taki czy inny sposób. Na przykład, przez mailing w jednym serwisie trafiłam na Złoty Klub w Złotych Myślach a później na Złoty Program Partnerski – gdzie zarabiam w sumie całkiem sporo, głównie dzięki reklamom w serwisach GPTR (dokładniej w swoim systemie i w 3 innych, w których mam status premiowanego uczestnika, więc w zasadzie nie wydaję ani grosza na skuteczną reklamę). Innym razem udało mi się trafić na forum o tworzeniu stron www czy na stronkę z interesującymi darmowymi szablonami. Więc, że dla tych reklamodawców mailing był na swój sposób skuteczny.

W czym tkwi istota skuteczności?
Przede wszystkim w tym, że ja, jako reklamodawca, odnoszę wymierne korzyści z danej kampanii, a jako użytkownik serwisu mam okazję zobaczyć strony, na które najprawdopodobniej nie trafiłabym lub trafiła znacznie później. Na przykład: wydając 10 PLN na mailing do ludzi zainteresowanych zarabianiem przez Internet a tam, gdzie mam status premiowanego uczestnika mam gwarantowane kilka reklam co miesiąc zupełnie za darmo i zyskuję do kilku tysięcy odwiedzin na reklamowanej stronie – jeżeli jestem zapisana w programach partnerskich płacących za klikanie czy wyświetlanie bannerów - zawsze otrzymam jakąś prowizję. W przypadku ZPP do kilkudziesięciu PLN prowizji za sprzedanego e-booka. Jeszcze nie trafiła mi się kampania bez żadnego echa – zawsze coś zarobiłam lub, co także jest istotne, zyskałam kolejnego użytkownika pod sobą, czyli potencjalnego klienta.

Jeżeli chcesz utworzyć legalnie swoją listę mailingową do przeprowadzenia krótkiego kursu, który ma na celu zainteresować danym produktem to mailing w GPTR może okazać się strzałem w dziesiątkę. Ludzie z tych systemów często sprawdzają swoją pocztę i chętnie zapisują się na różne kursy, newslettery, które z kolei mogą umożliwić im zarabianie w Internecie (ja swojej skrzynki nie zamykam – włączam gdy tylko uruchomię komputer, a zamykam dopiero przed wyłączeniem komputera). Kolejny argument ma związek z kwestią zainteresowań uczestników. Skoro ja zatrzymałam się na danej stronie czy forum to czemu ktoś inny miałby tego nie zrobić? Nie tylko ja interesuje się webmasterką, czy pozycjonowaniem. Dużo ludzi (także siedzących w GetPaidach) też się tym interesuje i gdy znajdzie się strona na ten temat czy inny, który zainteresuje użytkownika to zapewne odwiedzi stronę. Każdy, niezależnie od wieku, szuka cennych informacji w danej dziedzinie, które później będzie wykorzystywał.

Jakie są inne powody skuteczności takiej reklamy?
Można podejrzewać, że użytkownik nawet nie spojrzy na reklamowaną stronę, tylko od razu przejdzie do następnego linka. Jednak takie przekonanie jest mylne. W większości skryptów do prowadzenia tego typu działalności osoba musi poczekać na „zaliczenie reklamy”, aby móc kliknąć w następny link danego systemu – wtedy musi być cały ten czas na stronie – chociażby z konieczności. A jeżeli klika w kilku serwisach naraz to i tak musi się pojawić na jednej stronie przynajmniej dwa razy – na początku i na końcu (po włączeniu i przy wyłączeniu zakładki/strony). Podczas pierwszej wizyty musi zobaczyć, jaki jest timer (czas na zaliczenie reklamy) zanim się ta informacja załaduje (przeważnie jest to cienki pasek u góry – ok. 90-100px – czyli szerokość powszechnego bilbordu 750×100 – który na pewno nie raz można było obejrzeć podczas surfowania po sieci.) to zaczyna już się ładować reklamowana strona. Oznacza to, że zanim użytkownik przejdzie dalej, to już obejrzy fragment tekstu czy grafiki, który być może go zainteresuje i sprowokuje do pozostania i przyjrzenia się temu, co zostanie załadowane do końca. Może ponadto przeczytać ofertę (i z niej skorzystać), zapisać się na oferowany kurs czy newsletter. Strona ta zajmuje resztę okna przeglądarki – czyli znaczną większość ekranu. A jeżeli nic się nie zdąży załadować lub to, co zdąży się wyświetlić nie zainteresuje użytkownika, to wejdzie na zakładkę/stronę żeby ją zamknąć i wtedy też będzie musiał zatrzymać się na moment i zobaczyć czy doliczono mu premię. Będzie zmuszony zatem spojrzeć na stronę. Na ogół ten czas wystarcza na to, aby grafika i tekst zdążyły się załadować i być może właśnie wtedy zainteresować oglądającego reklamowaną stroną. Użytkownik ma chwilkę, aby spojrzeć na obrazki, wyróżniony tekst i być może zatrzyma się żeby przeczytać ofertę. Tak czy inaczej użytkownik na pewno zobaczy Twoją stronę, więc reklama osiągnie swój cel, czyli zwiększenie oglądalności. To, czy ktoś na dłużej zatrzyma się na stronie zależy od atrakcyjności oferty przedstawionej w mailu, a przede wszystkim od oferty przedstawionej na stronie, na którą wchodzi oglądający.

Od atrakcyjności oferty zależy w zasadzie każda reklama, w jakichkolwiek mediach - nie tylko w Internecie. Myślę, że te argumenty wystarczą, aby przekonać o tym, że opłaca się inwestować w reklamy w systemach płacących za ich czytanie. ---

Skromna85 - webmasterka Skromny Blog NetBiznes.com iWEBi.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Zareklamuj się w internecie

Zareklamuj się w internecie

Autorem artykułu jest Adam Biesik


Reklama Internetowa czy też reklama w internecie to ostatnio najbardziej popularna forma reklamy. Sieć internetowa tak prężnie się rozwija, że reklama w internecie jest tak ważnym czynnikiem w promocji, że nie da się bez tego obejść.

Reklama Internetowa czy też reklama w internecie to ostatnio najbardziej popularna forma reklamy. Sieć internetowa tak prężnie się rozwija, że reklama w internecie jest tak ważnym czynnikiem w promocji, że nie da się bez tego obejść. Kiedyś Internet był w ogóle nie brany pod uwagę, aczkolwiek zmieniło się to w 1993 roku, wówczas powstała przeglądarka Mosaic, mająca funkcję wyświetlania ramek i grafiki.

Początkowo reklama w internecie przybierała formę mailingu i właśnie o tej formie reklamy będzie mowa w dalszej części artykułu. Sieć jest tak prężnie rozwijającą się dziedziną, że teraz już nie tylko taki mailing wchodzi w grę. Mówi się także, że pozycjonowanie stron internetowych ma największe znaczenie, choć uważam, że skuteczniejszą formą reklamy jest mailing.

Mailing jest jedną z form marketingu bezpośredniego i można tą formą reklamy dotrzeć do szerokiego grona internautów. Taka formy reklama skuteczna jest dopiero wtedy, gdy użytkownicy wyrażają zgodę na otrzymywanie takich maili, wówczas takie przesyłki nie są traktowane jak Spam i mają skuteczność.

Rewolucja w mailingu to lata 2002-2007 wówczas powstawały pierwsze programy mailingowe, proponujące zarabianie za klikanie. Tzw zarabianie w internecie, które obecnie jest na TOPie ze względu na wakacje. Programy mailingowe, to taka forma reklamy, zapisują się userzy by zarobić, następnie reklamodawca kupuje mailing, osoby zapisane otrzymują premie za zainteresowanie reklamą. To prosty sposób na dużą oglądalność, mailing skuteczny jest bardziej gdy maile są powtarzane co jakiś czas - tzw bulk e-mails, czyli np 5 maili co 3dni.

Taka forma reklamy jest bardzo tania, jednakże nie do końca zauważana przez reklamodawców z zewnątrz, nie doceniana, ze względu na to, że niektóre programy GPTR, zakładane są dosłownie przez dzieci w wieku 13lat, co mija się z celem. Jednakże web-ads.pl jest inne, tutaj reklama jest skuteczna i tania - takie połączenie jest możliwe tylko w web-ads.pl.

--- Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak zamówić dobre torby reklamowe?

Jak zamówić dobre torby reklamowe?

Autorem artykułu jest Jarosław Pinkwart


Chcesz zamówić torby reklamowe z nadrukiem zdjęciowym lub zwykłe reklamówki? Artykuł ten pomoże uniknąć wielu pułapek. Tematem tego artykułu są procesy produkcyjne, na które należy zwrócić uwagę podczas planowania zamówienia foliowych toreb reklamowych z indywidualnym nadrukiem. Temat nie jest banalny o czym możemy przekonać się obserwując na co dzień w czym ludzie noszą zakupy, w co firmy pakują swoje materiały reklamowe, w co każdy z nas podczas zakupów w hipermarketach pakuje swoje wybrane towary. I co widzimy? Najczęściej są brzydkie i rozrywają się, a więc nie spełniają swojej roli. Z czego to wynika?
Torby reklamowe produkowane są w procesie wieloetapowym. Standardowo reklamówki produkuje się z folii HDPE, LDPE i ich modyfikacji czyli z folii MDPE. Z folii HDPE (szeleszcząca) w większości przypadków produkuje się torby typu Koszulka - masowo rozdawane w hipermarketach i mniejszych sklepach. Z grubszej filii HDPE można produkować torby typu Market (uchwyt w postaci wycięcia na palce) lub Market DKT (uchwyt w postaci wycięcia na palce z dodatkową podklejką) uzyskując efekt "mrożonego szkła". Z folii LDPE (miękka) i MDPE (efekt pośredni pomiędzy HDPE i LDPE) wytwarza się torby Market, Market DKT lub Market z dogrzanymi rączkami.

Folie produkuje się z granulatów w procesie wytłaczania. Proces ten nadaje jej określoną grubość i kolor. Jednak producenci często zaniżają grubość folii. Ponadto często do wytłaczania folii wykorzystują tzw. regranulat, który oprócz zmielonej makulatury foliowej zawiera także przemielone szmaty i inne odpady. Wszystko w celu zaniżenia kosztów produkcji. Torby wykonane z takiego materiału nie mają gładkiej, błyszczącej powierzchni i będą się rozrywać, a podczas procesu nadruku uzyskanie nasyconych kolorów staje się niemożliwe.

Kolejnym istotnym czynnikiem jest nadruk, czyli stworzenie projektu graficznego i sposób przeniesienia go na folię. Tutaj ogromną rolę ma grafik, który przygotowuje wcześniej utworzony projekt pod nadruk fleksograficzny (najbardziej niewdzięczny rodzaj druku). Musi to być wysokiej klasy specjalista, znający ten rodzaj druku.

Następnym etapem jest wykonanie matryc fotopolimerowych przenoszących wzór graficzny z wałków drukujących na folię. Powinna wykonywać to wyspecjalizowana firma mająca wzór kalibracyjny maszyny na której będzie wykonywany nadruk. Szczególnie jeżeli projekt jest typu "zdjęciowego" i drukowany jest z CMYK'a.

W procesie druku istotne znaczenie ma oczywiście sama maszyna drukująca oraz, o ile nie najważniejsze, zespół drukarzy. Najlepiej jak maszyna drukująca może tworzyć obrazy w wysokich rozdzielczościach (ok. 120 lpi - lines per inch) a drukarze w trakcie całego procesu stale kontrolują jego przebieg.
Po zadbaniu o prawidłowe spełnienie powyższych czynników związanych z drukiem uzyskamy nasycony, wyrazisty, dobrze spasowany obraz i unikniemy tego, że planowana reklama stanie się antyreklamą.

Na trwałość toreb duży wpływ ma jakość wykonanych zgrzewów. Jeżeli zgrzana torba ma postrzępione brzegi lub zgrzewy są wręcz "przegrzane" (folia w tym miejscu jest prawie spalona) to w efekcie jej przydatność spada do zera.

Mam nadzieję, że opisany tutaj proces produkcji toreb reklamowych pomoże czytelnikom uniknąć wielu rozczarowań po otrzymaniu gotowego produktu.
Reklamówki naprawdę różnią się jakością i klasą! ---

Torby reklamowe

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl