poniedziałek, 24 grudnia 2012

Reklama, a logo firmy.

Reklama, a logo firmy.

Autorem artykułu jest Jerzy Grabarski


Logo firmy jest istotnym elementem budującym jej wizerunek. Z badań psychologicznych wynika, że pozytywne nastawienie do oglądanego logo zależy nie tylko od wielokrotnej jego ekspozycji, ale także od pozycji w stosunku do towarzyszącego mu obrazu lub tekstu, co działa na naszą podświadomość.

Logo firmy jest istotnym elementem budującym jej wizerunek. Z badań psychologicznych wynika, że pozytywne nastawienie do oglądanego logo zależy nie tylko od wielokrotnej jego ekspozycji, ale także od pozycji w stosunku do towarzyszącego mu obrazu lub tekstu, co działa na naszą podświadomość.

Atrakcyjność odbioru logo w zależności od umiejscowienia go w reklamie graficznej wynika z budowy i działania ludzkiego mózgu. Czytany tekst, lub oglądany obrazek za pośrednictwem nerwów wzrokowych trafia do odpowiedniej półkuli naszego mózgu. W wyniku skrzyżowania nerwów wzrokowych to co widzi lewe oko przekazywane jest do prawej półkuli mózgu, a to co widzi prawe - do lewej. Bodźce słowne przetwarzane są znacznie łatwiej przez półkulę lewą, obrazowe zaś przez prawą. Proste bodźce jednak, takie jak pojedyncze słowa, czy też schematyczne rysunki, przetwarzane są przez obie półkule mózgu z taką samą łatwością.

(graficzne zobrazowanie poniższych przykładów znajduje się pod adresem
http://www.ember.pl/reklama.html)
W uproszczeniu dzieje się tak:

Przykład pierwszy.
Graficzne logo po lewej stronie, tekst po prawej. Grafika przetwarzana jest przez prawą półkulę, w tym samym czasie tekst przetwarzany jest przez lewą. Podświadomie odbieramy logo emocjonalnie lepiej.

Przykład drugi.
Odwrotne umieszczenie elementów tekstowego i graficznego. Skomplikowany tekst musi trafić do lewej półkuli. Tam też trafia grafika logo z uwagi na umieszczenie po prawej stronie (prosty symbol, przetwarzany równie łatwo przez obie półkule, nie jest przekazywany do drugiej półkuli). Podświadomie odbieramy logo emocjonalnie gorzej, bo półkula lewa zajęta jest przetwarzaniem tekstu. Dodatkowo i tekst i grafika są gorzej zapamiętywane.

Co jednak się stanie, jeśli umieścimy logo obok obrazka, a nie obok tekstu?

Przykład trzeci.
Obrazek po lewej stronie, logo graficzne po prawej. Obrazek, znacznie bardziej bogaty w treść, niż logo trafia do prawej półkuli, gdzie jest łatwo przetwarzany. Obraz logo trafia do lewej, ale jako prosty symbol, przetwarzany jest równie łatwo. Podświadomość odbiera i logo i obraz emocjonalnie lepiej i lepiej je zapamiętujemy.

Przykład czwarty.
Odwrotne umieszczenie elementów graficznych. Obrazek bogaty w treść musi także trafić do przetworzenia do prawej półkuli mózgu, a proste logo, z uwagi na umieszczenie po stronie lewej także tam trafia (przypominam - prosty symbol, przetwarzany równie łatwo przez obie półkule, nie jest przekazywany do drugiej półkuli). Prawa półkula "'męczy się" z przetwarzaniem bogatej w treść grafiki obrazka i "zwraca bardzo mało uwagi" na logo. Podświadomie łatwiej nam zapamiętać obrazek, a znacznie trudniej logo. Logo odbieramy emocjonalnie gorzej i gorzej je zapamiętujemy.

Podsumowując:
W reklamie umieszczamy logo firmy po lewej stronie od tekstu, a po prawej od obrazka, niezależnie od tego czy logo to jest tekstowe, czy graficzne.
W obu tych przypadkach logo jest dla naszego mózgu symbolem prostym.

---

Artykuł ze strony ember.pl - Biznes, ebiznes, reklama

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

niedziela, 23 grudnia 2012

Jak dobrać gadżety reklamowe?

Jak dobrać gadżety reklamowe?

Autorem artykułu jest Lukasz Denejko


Zbliżają się Święta, Nowy Rok – warto podarować swoim klientom jakiś niezapomniany prezent! Jak wybrać odpowiedni radzi portal Gadzety.biz – miejsce, gdzie wyślesz zapytania ofertowe do wielu dostawców gadżetów reklamowych! Zbliżają się Święta, Nowy Rok – warto podarować swoim klientom jakiś niezapomniany prezent! Jak wybrać odpowiedni radzi portal Gadzety.biz – miejsce, gdzie wyślesz zapytania ofertowe do wielu dostawców gadżetów reklamowych!

Po pierwsze – dobierz prezent do obdarowywanego. Pomyśl, co może być mu przydatne, a co od razu wyrzuci czy schowa do szafy. Jeśli przygotowujesz prezenty dla kadry kierowniczej – pamiętaj, by zaakcentować pozycję osób obdarowanych. Zwykłe kubki czy długopisy będą tu raczej kiepskim pomysłem.

Po drugie - pamiętaj o profilu swojej firmy i do niego dobierz gadżety reklamowe. Jeśli prowadzisz sklep z artykułami budowlanymi – na pewno budowlańcy ucieszą się z np. ciekawej miarki z logo twojej firmy. Będą jej używać na co dzień, a gdy przyjdzie do zakupu materiałów budowlanych... całkiem możliwe, że przypomną sobie o Twoim sklepie!

Po trzecie - budżet nie zawsze ogranicza. Czasem upominki skromne, ale z pomysłem mogą być skuteczniejsze od prezentów droższych aczkolwiek nieprzemyślanych.

Po czwarte - pamiętaj o porze roku! Jesienią – w modzie są polary i parasolki, latem – czapeczki, akcesoria plażowe. Uważaj – jeśli ktoś dostanie obrandowany parasol w lecie, do jesieni pewnie zdąży o nim zapomnieć!

Po piąte –nie tylko gadżet się liczy. Bardzo ważne jest opakowanie i sposób dostawy. Na opakowaniu można także umieścić nadruki, a ciekawy i niebanalny sposób dostawy skoncentruje uwagę na naszym prezencie.

Po szóste: na jeden raz – czy uniwersalny? Czekoladki firmowe są słodkie, ale do jednorazowego spożycia. Ciekawy kubek może natomiast stać się ulubionym naczyniem do kawy i przypominać o marce przez długie miesięce!

Po siódme - pamiętaj o spójności komunikacji wizerunku firmy. Używaj takich samych kolorów, tego samego logo. Po pewnym czasie będą jednoznacznie kojarzyły się z firmą i jej produktami.

Po ósme - unikaj sztampy. Jeśli konkurencja obdarowuje klientów koszulkami, nie musisz robić tego samego! Ciężko wiele razy używać tych samych gadżetów – nie chcesz chyba być posądzony o brak kreatywności?

Po dziewiąte....a może podarujesz swój produkt? Oczywiście nie seryjny, prosto z linii produkcyjnej. Odpowiednio przerobiony, udziwniony, na pewno przyciągnie uwagę a przy okazji wywoła zainteresowanie Twoimi produktami, pozwoli zapoznać się z ich wyglądem, jakością.

I wreszcie po dziesiąte - pamiętaj, że w wyborze gadżetów reklamowych pomoże ci portal, Gadzety.biz, gdzie możesz złożyć zapytanie ofertowe, które zostanie wysłane do wielu dostawców! Jeśli nie masz jeszcze konkretnego pomysłu – napisz w zapytaniu, czego oczekujesz, kogo chcesz obdarować, jaki masz budżet – zarejestrowani na naszej platformie dostawcy na pewno coś ciekawego dobiorą!


Informacja o serwisie:

Serwis Gadzety.biz ma wspomagać firmy w poszukiwaniu najlepszych ofert na dostawę artykułów reklamowych. Na jego stronach znajduje się m.in. katalog firm i produktów, zapytania ofertowe, nowości i promocje oraz najnowsze informacje z branży. W chwili obecnej swoje produkty za pomocą serwisu Gadzety.biz oferuje 200 dostawców artykułów reklamowych z całej Polski. ---

d.

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Reklama kontekstowa

Reklama kontekstowa

Autorem artykułu jest Tomek Urban


artykularnia_import

Reklama kontekstowa

Ostatnio coraz więcej uwagi poświęca się reklamie kontekstowej. Zapewne spotkałeś się już z określeniami Boksy reklamowe i linki sponsorowane są w prawie każdej ofercie internetowych agencji reklamowych. Ten rodzaj reklamy oferuje bardzo szybką implementację, i bardzo szybkie działanie. Wystarczy się zarejestrować, stworzyć boks, ustawić kampanie, opłacić i już możesz się reklamować na wielu stronach internetowych, stąd też zapewne taka tego popularność.

Gdzie się te reklamy pojawiają?

Boksy i linki sponsorowane wyświetlane są na stronach wyszukiwarek takich jak Google, Onet.pl, WP.pl oraz na prywatnych stronach indywidualnych wydawców reklam. W wyszukiwarkach i katalogach przeważnie pojawiają się po prawej stronie lub jako jeden z pierwszych wyróżnionych kolorem wyników wyszukiwania. Na stronach prywatnych pojawiają się w różnych miejscach, w zależności od indywidualnej decyzji wydawcy, choć największą klikalność prawie zawsze mają te pojawiające się na środku strony lub w miejscu lewego, górnego menu, jak i te imitujące naturalne elementy strony. Więcej informacji o umiejscowieniu reklam możesz znaleźć na przykład na stronie z poradami optymalizacyjnymi dla wydawców Google.

Reklamy kontekstowe możesz prawie zawsze rozpoznać po opisie, przeważnie są podpisane Reklamy Google, Google Ads, BOKSY SPONSOROWANE.

Skąd nazwa "reklama kontekstowa"?

Reklama w tej postaci jest automatycznie dostosowywana do treści strony. W praktyce wygląda to mniej więcej tak, że jak ktoś szuka w wyszukiwarce hasła ebiznes, system reklamy kontekstowej szuka w swoich zasobach boksów, których twórcy zastrzegli, że chcą aby ich reklama pojawiała się pod takim hasłem i wyświetla właśnie te reklamy. Podobnie z prywatnymi stronami na których wyświetlane są boksy reklamowe, system boksów, przypisuje do każdej strony odpowiednie słowa kluczowe, a następnie na ich podstawie dopasowywuje reklamę.

Dzięki kontekstowemu charakterowi, reklama ta daje naprawdę duże możliwości targetowania do docelowego odbiorcy. Na przykład reklamujemy tanie mieszkania w boksach reklamowych, pozwala to nam na dopasowanie wyświetlania reklamy tylko na stronach związanych z mieszkaniami, wynajmem, obrotem nieruchomościami. Czyli innymi słowy pokazujemy potencjalnemu klientowi to czego szukał!

Ile to kosztuje?

W systemach o których mowa w tym artykule, płatność odbywa się za kliknięcie w link, czyli za ilość wejść na dana stronę. Koszt takiego kliknięcia na polskich stronach w polskie reklamy wacha się od kilku groszy do kilku złotych (reklamy po angielsku są zdecydowanie droższe).

Cena za pojedyncze kliknięcie (CPC cost per click) ustalana jest w drodze licytacji. Wyobraź sobie na przykład że pod hasłem ebiznes chce się reklamować 10 reklamodawców, podczas gdy na stronie wydawcy reklamy z takim słowem kluczowym jest miejsce tylko na 3 takie reklamy, zostaną wyświetlone tylko te 3, za które reklamodawca zdecydował się dać najwięcej.

Mało tego w Google AdWords i Onet, licytacja to nie tylko zależność od maksymalnej ceny za kliknięcie, ale również zależność od ilości kliknięć w dany link (CTR click through rate). Jeśli reklama jest bardziej chwytna, ma większą klikalność, oznacza to że mimo mniejszej kwoty za kliknięcie, firma ma większy obrót dzięki niej i częściej ją wyświetla.

Jak zacząć i o czym pamiętać?

Na sam początek proponuję skorzystać z jednego z poniższych systemów dostępnych w polsce. Stworzyć boks, wybrać miejsce, słowa kluczowe na jakie chcesz się reklamować i sprawdzić skuteczność. Google AdWords (szczególnie zalecany jeśli chcesz reklamować produkt poza Polską), Onet Boksy, Boksy reklamowe WP.

Który z nich wybrać docelowo? Proponuję sprawdzić skuteczność każdego z nich i pamiętać, że wszystko jest zależne od treści boksu, czasu wyświetlania, słów kluczowych itd. Obecnie chyba najbardziej popularnym jest Google AdWords.

W systemach tych, jest dostępny panel zarządzania kampaniami reklamowymi, dzięki czemu masz przejrzystość całej kampani i łatwość sprawdzania skuteczności.

Zagrożenia

Wraz z przybyciem tej formy reklamy do Polski pojawiły się też zagrożenia z nią związane. Pierwszym takim zagrożeniem jest specjalne nakłanianie wydawców do klikania w reklamę. Wydawca jest nagradzany za ilość kliknięć w boksy, to też może fałszywie generować kliknięcia, wypadki takie są jednak sporadyczne, firmy dbają o to by zdarzało się to jak najrzadziej, usuwając nieuczciwych wydawców.

Drugim zagrożeniem, jest specjalne klikanie w reklamy (wynajmowanie osób do klikania), przez firmy konkurencyjne. Dzięki czemu generowane są kosztowne, płatne puste wejścia na stronę reklamowaną.

--- Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Wojna o polską nastolatkę

Wojna o polską nastolatkę

Autorem artykułu jest Kamilo23


Czyli w jaki sposób największe portale próbują przyciągnąć nastolatki. Technika nasycenia odpowiednimi kolorami, zmienna czcionka i powiększanie twarzy.

Typowa polska nastolatka korzystająca z internetu to wybredny konsument treści i obrazów. Jej wymagania wobec strony, na której codziennie spędza od kilku minut do nawet kilku godzin nie są sprecyzowane. Z tego też powodu portale zmuszone są do używania kilku skutecznych technik perswazji.

1) Ranking

Niezależny i ogólnie dostępny serwis alexa.com, prezentuje siłę stron ze względu na ranking w Polsce

Alexa traffic - dla stron o tematyce kobiecej

Rys.1 Alexa.com 09/05/2010 - daily traffic trend


Z rysunku widać popularność poszczególnych najpopularniejszych serwisów o tematyce plotki, skandale, sensacje. Najpopularniesze (09/05/2010) to:

1. www.pudelek.pl - 15 miejsce w Polsce

2. www.plotek.pl - 50 -,-

3. www.kozaczek.pl -145 -,-

4. lansik.pl - 194 -,-

Zdecydowanym liderem jest pudelek.pl , którego wspiera portal o2.pl i stacja muzyczna MTV.

2) Co widzi nastolatka?

Dziewczyna(wiek 13 - 19) wybiera swoją ulubioną stronę o tematyce plotkarskiej. Na pierwszy rzut oka, kolorowe logo ze wszystkimi znanymi dziewczynie aktorami, małego czy dużego ekranu w Polsce i na świecie. W tytule odnajdujemy najważniejsze hasła, pod którymi młodzież trafia na stronę - Sensacja, Plotka, Komentarz(pudelek.pl). Prosto i zwięźle, nie trzeba trzydziestu słów( i błędnie myśląc, że to im pomoże w pozycjonowaniu), jak to robią drugorzędne strony. Wszystkie nowe strony, które zamierzają powalczyć o nowych użytkowników muszą odnaleść niszowe ale dobre frazy np.: romanse czy Kobiecy serwis sportowy.

Pierwsza z technik - odpowiednie nasycenie kolorami. W tym miejscu należy zadać sobie podstawowe pytanie. Jakie kolory będą bardziej przyjazne, ciepłe dla polskiej nastolatki. Czy to będą kolory granatu, szarości i czerni czy może różowy, fioletowy, niebieski i delikatne odcienie zieleni(nadzieja)? Inne preferencje kolorystyczne będzie miał chłopak ćwiczący kulturystykę a inne nasza nastolatka. W tym przypadku większośc z was dobrze wybierze: różowy kolor . Kolor ten dominuje na wszystkich wyżej wymienionych serwisach. Jest najważniejszy i wszędzie go pełno. Nasycenie nim, odpowiada charakterowi strony, której odbiorcą docelowym jest - nasza bohaterka. Portale mówią wręcz - "hej, jesteśmy fajnym i coolerskim miejscem tylko dla Ciebie- KLIKINIJ!"

Oczywiście to tylko metafora, przedstawiona na użytek artykułu. Nasycenie kolorami to jedna z technik perswazyjnych. Wszędzie coś się dzieje. Reklamy są dynamiczne i dostosowane do widza. Z gracją prezentuje się mieszanka niebieskiego koloru i różu. Dla spostrzegawczych - proszę przyjrzeć się obrazkom do artykułów na stronie głównej. Wiele z nich ma tło ... różowe.

Z innych ciekawostek - piesek pudelek. W odczuciu wielu, to piesek dla panienek, damulek. Nie dziwi więc nikogo, że sama nazwa, poczciwy piesek w logu(biały) to trafiony pomysł. Na koniec - ikonka strony . Duża Litera P w najważniejszym kolorze, ładnie się prezentuje w zakładkach stron.

3) Ilustracja do publikacji - czyli co przykuwa uwagę.

Strona o tematyce dla kobiet, porusza głównie historię z życia pewnego klucza osób. Są to osoby z najpopularniejszych seriali, amerykańskie gwiazdy, gwiazdeczki czy nasze rodzime grono aktorskie. Dziewczyna jest z nimi w pewnym sensie związana emocjonalnie. Codziennie ogląda ich na ekranie telewizora i z niektórymi zbudowała pozytywne jak i negatywne relacje. Perypetie życiowe Zduńskich przyciągają codziennie liczne grono osób, w tym także nastolatki. Poruszane w tzw. "kolorowych gazetach" plotki, skandale z życia amerykańskich idoli nie zaspakajają już młode pokolenie. Bohater super przeboju kinowego, na którym była dziewczyna ze swoim chłopakiem okazuje się w życiu codziennym zwykłym łajdakiem i awanturnikiem. Świat tych osób, to wzór do naśladowania. Kto nie naśladuje ten nie jest "trendy".

Z tego faktu doskonale zdają sobie osoby pracujące dla największych portali kobiecych. Skandal goni skandal. Plotki i sensacyjne wydarzenia są chlebem powszednim. Gwiazdy zdradzają. Gwiazdy biją się i wyzywają. Karuzela dalej się kręci, w którą wciągane są nasze bohaterki. Podział twarzy, to wariant jednej z techniki perswazji nastawionej na odczucia odbiorcy obrazu wobec znanej mu osoby.

Przykład z pudla

Rys.2 Pudelek.pl - twarz podzielona

Podzielona twarz ma na celu przedstawienie dwóch osób występujących w artykule. Ma zadanie przyciągnać uwagę czytelnika. W przypadku kontrowersyjnego materiału, antagonizuje dwie osoby. Przeciwstawia je sobie, co jeszcze bardziej przykuwa uwagę odbiorcy zachęcając do kliknięcia.

doda powiększenie

Rys. 3 To samo zdjęcie ze strony głównej - powiększenie twarzy

Dziewczyna jest zainteresowana publikacją. Kilkając wchodzi na podstronę, gdzie znajduję się zawartość całego materiału. Zapoznając się z nim napotyka na "powiększenia twarzy". Powiekszenie owe jest niczym innym jak obrazem ze strony głównej. Ma zadanie wzmocnić przekaz. Tym razem dodatkowym elementem staję się twarz bohatera artykułu. Powiększana jest tylko twarz , ewentualnie nogi ( krzywe nogi, grube łydki) czy profil( brzuch - jest w ciąży).

4) Zmienna czcionka - czyli co ma zapaść najbardziej w pamięć.

Ostatnią z technik nazywam - "zmienną czcionką", ponieważ kładzie nacisk na relacje między treścią czytaną przez nastolatkę a tym co ma zapamiętać i co najważniejsze - to co ma przekazać dalej. Nasze polskie nastolatki, tak jak inne na całym świecie wymieniają sie informacjami. Za pośrednictwem komunikatorów (GG, Tlen itp.) treść stworzona na portalu zostaje przetworzona i trafia do kolejnych odbiorców. Jest w wielu przypadkach powielana icytowana - co jest jednym najważniejszych elementów sukcesu marketingowego. To co napiszemy dziś, będzie żyć jeszcze przez kilka dni i jak magnes przyciągnie nowe rzesze stałych użytkowników.

Treść na stronie nie może być w żadnym wypadku szablonowa, prostolinijna i równa. Najważniejsze zdania a nawet słowa, muszą być pogrubione. Imię i i nazwisko bohaterów materiału - pogrubione bądź podkreślone .Wszystkie najważniejsze elementy tworzą kolorową jakość - zdecydowanie nie nudzącą. Treść tak samo jak layout, obrazki ma przede wszystkim, co było już kilka razy wspominane - przyciągać uwagę.

Szeroka gama technik perswazji, którymi posługują sie portale dla nastolatek nie została jeszcze wyczerpana. W następnym artykule zajmę się układem strony, elemantami społecznościowymi i bannerami reklamowymi.

---

Polecam: Kicz

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Produkcja filmów reklamowych w branży hotelarskiej

Produkcja filmów reklamowych w branży hotelarskiej

Autorem artykułu jest TVIP


Produkcja filmów z zamiarem wykorzystania ich do strategii marketingowej przedsiębiorstwa to powszechna praktyka dla zachodniego biznesu z racji, iż jest doskonałym kanałem komunikacji

Wywiera również ogromny wpływ na odbiorców, łącząc w sobie zalety tradycyjnej reklamy telewizyjnej z najważniejszą cechą Internetu – interaktywnością. Również branża turystyczno – hotelarska w Polsce powinna rozważyć taką formę promocji.

Hotelarstwo i turystyka to dziedziny gospodarki będące w czołówce pod względem wykorzystania najnowszych rozwiązań technologicznych. Wynika to przede wszystkim z charakterystyki usług turystycznych, które są sferą usług niematerialnych, w wyniku której nie powstają nowe wyroby. To branża mająca na celu zaspokojenie potrzeb wypoczynku, noclegu, wyżywienia, utrzymania higieny osobistej, ochrony zdrowia i mienia, łączności z otoczeniem oraz rozrywek kulturalnych.

Rozwój branży hotelarskiej postępował wraz ze wzrostem ludzkiej migracji. Już od zarania dziejów, bowiem, człowiek potrzebował miejsca na nocleg. Z wiekiem XX. pojawia się jednak zupełnie nowa kategoria klienta w hotelarstwie, a mianowicie – turysta, który podróżuje dla przyjemności, chęci poznania świata czy najzwyklejszej chęci wypoczynku z dala od codziennego zgiełku.

Tutaj właśnie pojawia się oferta skierowana do takiego klienta: pensjonaty, schroniska, domy wycieczkowe, stanice wodne oraz hotele o przeróżnych standardach, co powoduje, iż na rynku hotelarskim obowiązują twarde reguły. Walka o gościa hotelowego rodzi coraz to nowsze rozwiązania marketingowe. Aby utrzymać na stałym poziomie dochody uzyskiwane z pozyskanych już klientów oraz stale dążyć do pozyskania nowych należy kłaść nacisk na poprawę informacji o hotelu oraz nieustannie dbać o jakość jego wizerunku. To właśnie technologie informacyjne mają w dzisiejszych czasach wiodący wpływ na hotelowy biznes. Internet stał się integralną częścią dobrze prosperującego hotelu.

Branża turystyczno-hotelarska poszukuje nowych możliwości promocji w Internecie, który jest de facto, pierwszym źródłem wiedzy o atrakcjach turystycznych. Zagadnienia z zakresu turystyki i krajoznawstwa od dawna bowiem stanowią niezwykle wdzięczny temat prezentacji elektronicznych, jak również stron internetowych, czy banerów. Najwyższy czas, by lukę tę wypełnić i zaoferować nowe rozwiązanie jakim jest reklamowy film wideo. Wysokojakościowe reklamy wideo dają, bowiem, znacznie więcej korzyści aniżeli tradycyjne banery internetowe.

Dlaczego? Otóż, wykorzystanie efektów specjalnych oraz dźwięku zwiększa możliwości kreacyjne oraz wpływa na efekt wywierany na odbiorcach. Połączenie tradycyjnej reklamy telewizyjnej z działaniami online umożliwia reklamodawcom prowadzenie spójnej komunikacji, a także dotarcie do grupy odbiorców, którzy coraz częściej unikają telewizji lub bardzo często, będąc w podróży, nie mają i nie potrzebują mieć do niej dostępu.

Dla przykładu, proponuję obejrzeć realizację filmu dla Hotelu mieszczącego się na obrzeżach Krakowa. Proszę zwrócić uwagę na zaakcentowane cechy tego miejsca oraz na przedstawione wartości, jakimi kieruje się obsługa hotelu. Komfortowa i przyjazna atmosfera miejsca oraz udogodnienia stworzone z myślą o najmłodszych są tu tematami przewodnimi, a mikro fabuła rozgrywa się przy akompaniamencie dźwięków muzyki Chopina.

Internet, a w nim film reklamowy jest więc nie tylko źródłem informacji, ale także narzędziem do efektywnego propagowania turystyki, pod warunkiem, że będzie on atrakcyjny i wiarygodny. Wszystko to możemy osiągnąć zlecając wykonie takiej prezentacji specjalistom z branży wideo marketingu.

---

Przypisy:
http://wiadomosci.nf.pl
Marketing terytorialny czyli jak promują się polskie regiony

przeczytaj więcej o videomarketingu na: blog.tvip.pl

TVIP

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl