sobota, 26 września 2015

Udana i nietrafiona reklama

Udana i nietrafiona reklama


Autor: Michał Pieróg


Druk reklamowy można podzielić na ten, który może być skuteczny i ten, który raczej wzbudzi irytację, może zostać uznany właściwie za formę antyreklamy. Planując reklamę swojej firmy warto dokładnie przemyśleć to, jak się chcemy promować, by nie wydawać pieniędzy na coś nieskutecznego i wizerunkowo szkodliwego.


kalendarze reklamoweCo jest dobrym pomysłem na gadżet reklamowy, który nie wydrenuje przy okazji naszego budżetu? Z pewnością są to kalendarze reklamowe. Co prawda kalendarze reklamowe są zdecydowanie sezonowym podarunkiem dla kontrahentów i klientów, ale za to pozwalają na to, by przez cały rok nazwa naszej firmy była w zasięgu wzroku naszego klienta. Kalendarze reklamowe można zamawiać w drukarniach w rozmaitych rozmiarach i wzorach, co pozwala nam na dobre zrealizowanie naszej wizji i dopasowanie się do tego, co byłoby odbierane jako atrakcyjny kalendarz reklamowy przez naszych klientów i kontrahentów. Jeśli sprzedajemy wyposażenie do warsztatów samochodowych (albo generalnie do warsztatów), to dobrym pomysłem będą ścienne kalendarze reklamowe w określonej estetyce (ładne dziewczyny mile widziane). Zamawiane przez sektor bankowy kalendarze to raczej będą kalendarze na biurko, mniejsze albo takie przypominające notatniki. Decydując się na takie kalendarze reklamowe trzeba zadbać o to, by były nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale też wykonane z dobrej jakości materiałów. Tandetne byłyby fatalną wizytówką firmy.

Tak jak kalendarze reklamowe są dobrym pomysłem na rozreklamowanie naszej firmy, tak ulotki to pomysł mocno dyskusyjny. Kojarzą się trochę „spamersko”, mało kto zapoznaje się z treścią ulotki, którą otrzymał na ulicy. Jeśli jednak prowadzimy pizzerię, to możemy pomyśleć nad ulotkami, które okoliczni mieszkańcy znajdą przy drzwiach albo w skrzynkach pocztowych.


Impala

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz