sobota, 26 września 2015

Czy kalendarz reklamowy jest skuteczny?

Czy kalendarz reklamowy jest skuteczny?


Autor: Paweł Brzeziński


Czy warto inwestować w kalendarze reklamowe? Przyjrzyjmy się sytuacji z punktu tego, kto otrzyma taki kalendarz. Załóżmy, że jest to nasz klient, na którym bardzo nam zależy, Pan Kowalski.


1. Pan Kowalski dostaje kalendarz naścienny z naszą reklamą. Jest to darmowy upominek bezpośrednio od Ciebie. Kowalski czuje się wyróżniony i zadowolony z faktu otrzymania darmowego, a co najważniejsze, praktycznego i potrzebnego gadżetu. Świadczy to w jego przekonaniu, że nasza firma bardzo dba o dobre relacje z klientami, co zawsze przekłada się na jakość usług. Zaczyna się on utwierdzać w przekonaniu, że nasza firma jest poważnym i atrakcyjnym wspólnikiem do interesów.

2. Następnie Kowalski szuka miejsca do powieszenia nowego nabytku. Miejsce to musi być jak najbardziej widoczne, w końcu na kalendarz spoglądamy praktycznie każdego dnia. Bardzo cieszy Pana Kowalskiego to, że kalendarz jest tak praktyczny jak i ładny, będzie również pełnił rolę praktycznej ozdoby na ścianę. Szybka decyzja i kalendarz wisi bezpośrednio w biurze Pana Kowalskiego przed jego biurkiem.

3. Z czasem kalendarz wtapia się w tło i staję się nieodzownym elementem otoczenia jak i poniekąd narzędziem. Każdy korzysta w swojej pracy z kalendarza, by nie pozwolić na wdarcie się chaosu w swoje plany. Nie tylko Pan Kowalski użytkuje kalendarz. Przez jego biuro przewijają się liczni pracownicy czy klienci, którym również rzuca się on w oczy.

4. Za każdym razem, gdy ktokolwiek na niego spojrzy, zauważy również logo/reklamę naszej firmy, przypomni sobie produkty, w głowie coraz wyraźniej zakreślać będzie mu się nasza firmy jako solidny, wiarygodny kompan, z którym zawsze miło się współpracowało.

5. Gdy kolejnym razem będzie potrzebował produktów znajdujących się w naszej ofercie, jako pierwsze skontaktuje się z nami zamiast szukać konkurencyjnych ofert, bo będzie mu się to wydawać najbardziej naturalnym i racjonalnym wyborem. W końcu miło porozmawiać z kimś, kto tak dba o nasze wspólne relacje.


Brzezinski.pb@gmail.com

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz