poniedziałek, 4 stycznia 2016

Tablice informacyjne są ważne

Tablice informacyjne są ważne


Autor: Krzysztof Krzeczowski


Tablice informacyjne to elementy możliwe do znalezienia w wielu obiektach użyteczności publicznej. Można je znaleźć w urzędach, szkołach, przedszkolach itd. Doskonale sprawdzają się również na klatkach schodowych bloków mieszkalnych. Stanowią doskonałe miejsce do zawieszania różnego rodzaju powiadomień i ogłoszeń.


Warto czytać

Jeśli mieszkamy w bloku, w którym jest tablica informacyjna lub bywamy w urzędzie, w którym taka tablica się znajduje, a informacje zamieszczone na niej mogą być dla nas ważne, czytajmy. Zatrzymanie się przy tablicy informacyjnej i przeczytanie informacji tam się znajdujących, to tylko chwila. Mogą to być informacje na tyle istotne, że nam się to opłaci.

Nośnik reklamowy

Tablica informacyjna lub gablota ogłoszeniowa, mogą spełniać również inną rolę. Mogą być doskonałym nośnikiem reklamy zewnętrznej. Jeśli zatrzymamy się przy takiej tablicy, z pewnością szybko zauważymy, że znajdują się na niej nie tylko ważne informacje, ale i reklamy. To charakterystyczne przede wszystkim dla tablic zawieszonych na klatkach schodowych bloków mieszkalnych. Oczywiście nie można się temu dziwić. Ogólna dostępność tablic i możliwość zawieszenia na nich reklamy za darmo, to coś, z czego korzysta wielu przedsiębiorców.

Patrząc z perspektywy klienta, można ulotki na tablicach reklamowych ocenić dość pozytywnie. Z reguły dotyczą bowiem firm zlokalizowanych w okolicach klatki schodowej – na tym samym osiedlu czy ulicy. Wiedza o istnieniu takich firm, może być potrzebna. Patrząc od strony przedsiębiorcy, ulotki przypinane na tablicach reklamowych to ciekawa firma reklamowania własnej działalności gospodarczej. Taka ulotka, powieszona na tablicy reklamowej, przez długi czas zwraca uwagę klientów. Jeśli tablica zaś powieszona jest przy skrzynkach pocztowych czy przy domofonie, spojrzy na nią praktycznie każdy przechodzący, odbiór reklamy będzie więc zauważalny.

Podsumowując

Tablice reklamowe i informacyjne, to coś, na co warto zwracać uwagę. Bez względu na lokalizację tablicy, jeśli została zawieszona, to w celu zamieszczania na niej istotnych informacji, których przeczytanie może być dla nas ważne. Tablica informacyjna może również spełniać rolę nośnika reklamowego. Jeśli czytamy informacje na tablicy warto zwrócić uwagę na reklamy i ulotki reklamowe na niej zawieszone.

Jeśli to my chcemy reklamować swoje produkty lub usługi, tablice informacyjne i gabloty powinny pozostawać w kręgu naszych zainteresowań. To idealne miejsce reklamowe, dzięki czemu łatwo dotrzeć do klientów. Nie warto więc bagatelizować roli tablic informacyjnych. One bardzo się przydają.


Konarch - tablica informacyjna

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jak stworzyć dobre hasło na gadżety reklamowe?

Jak stworzyć dobre hasło na gadżety reklamowe?


Autor: Krzysztof Krzeczowski


Dobre hasła reklamowe pomagają firmom w promowaniu swoich produktów i usług. Gdy hasło jest chwytliwe i łatwe do zapamiętania, firma zyskuje rozgłos w ekspresowym tempie. Warto więc wiedzieć jak stworzyć hasło, które z powodzeniem można umieścić na gadżetach reklamowych rozdawanych klientom


Najsłynniejsze hasła reklamowe od lat promują produkty renomowanych marek. Mniejsze firmy również mogą stworzyć własny slogan, który ozdobi kubki lub koszulki z nadrukiem będące obecnie jednymi z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Ich wykorzystanie przy promowaniu firmy sprawia, że znacznie zwiększa się odsetek osób chcących skorzystać z oferty danego przedsiębiorstwa.

Tworząc hasło reklamowe, które ozdobi koszulki lub kubki z nadrukiem, można kierować się kilkoma sprawdzonymi zasadami. Przede wszystkim slogan musi być spójny z nazwą firmy - kontynuować ją lub uzupełniać płynący z niej przekaz. Niekiedy efekt taki uzyskuje się dzięki umieszczeniu nazwy firmy z haśle reklamowym, jednak rozwiązanie to nie jest jedyne. Bardzo ważną kwestią jest także łatwość w zapamiętaniu hasła. Najlepiej sprawdzają się więc hasła zwięzłe, jednak nie powinno się na siłę skracać sloganu.

Warto podkreślić, że sugestywny i dłuższy slogan zdobiący koszulki lub kubki z nadrukiem będzie dla klientów łatwiejszy do zapamiętania niż slogan krótki, ale niezbyt związany z ofertą firmy. Slogan musi także skupiać się na potrzebach klienta, a więc na tym co on, a nie dana firma, zyska dokonując zakupów wyprodukowanych przez nią towarów lub korzystając z jej usług. Potrzeby klienta powinny być, więc stawiane na pierwszym miejscu. Hasła reklamowe zdobiące kubki i koszulki z nadrukiem muszą również sprawiać, że dane przedsiębiorstwo będzie wyróżniać się spośród innych firm oferujących podobne produkty i usługi. W reklamie nie wystarcza bowiem bycie dobrym - trzeba być najlepszym. Należy więc w haśle reklamowym podkreślać nie tylko cechy podobne jak u innych firm, ale również te, które sprawiają, że oferta firmy jest wyjątkowa i wyróżniająca się. Istotna jest także prostota hasła reklamowego - kilka słów powinno oddawać więcej niż płomienne przemówienie trwające godzinę. Używane w haśle zwroty powinny być więc powszechnie znane i akceptowe.

Stosując się do powyższych zasad można mieć pewność, że kubki i koszulki reklamowe rozdawane klientom przyniosą zadowalające efekty. Chwytliwe slogany sprawią bowiem, że daną markę będą kojarzyć nie tylko obdarowane gadżetami osoby, ale również wszystkie osoby przebywające w ich otoczeniu.


Anger-gadzety.pl - Banery reklamowe

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Zalety gadżetów reklamowych

Zalety gadżetów reklamowych


Autor: Krzysztof Krzeczowski


Firmy coraz częściej rezygnują z tworzenia tradycyjnych wizytówek i rozdawania ulotek na rzecz obdarowywania klientów gadżetami reklamowymi w postaci kubków czy koszulek.


Psychologowie udowodnili bowiem, że używany na co dzień kubek czy wygodna koszulka przekonują klientów do korzystania z usług danej firmy lub kupna jej towarów w stopniu o wiele większym niż inne formy reklamy. Kubki z nadrukiem są znanym i lubianym gadżetem zarówno przez właścicieli firm, jak i ich klientów. Kubek jest bowiem przedmiotem, którego używany na co dzień. Kojarzy więc on nam się z przyjemnymi chwilami spędzonymi przy porannej kawie czy z gorącą herbatą w chłodne zimowe wieczory. Kubki reklamowe są często dodawane jako gratis do różnego rodzaju produktów lub rozdawane na targach lub konferencjach.

Skuteczność tej formy reklamy potwierdzają fakty, np. średni dzienny czas korzystania z kubka wynoszący 50 minut. Ponadto kubki z nadrukiem prawie przez cały czas korzystania z nich znajdują się na wysokości wzroku, gdyż przynajmniej kilkanaście razy przybliżamy je do twarzy i oglądamy. Kubki reklamowe są także gadżetem oddziałującym nie tylko na klienta, ale również na jego otoczenie - rozdająca kubki firma reklamuje się więc w każdym miejscu, do którego klient zabierze kubek. Warto zaznaczyć także, że jednostkowy koszt tego typu reklamy jest znacznie niższy niż koszt reklamy telewizyjnej lub radiowej, a ich skuteczność jest porównywalna. Do korzystania z kubków reklamowych mogą przekonywać też badania psychologów, którzy potwierdzili, że kubek jest przedmiotem, który pomaga pozytywnie zapamiętać inne rzeczy - picie ulubionych napojów powoduje bowiem wydzielanie się hormonów szczęścia, dzięki czemu dana firma wydaje nam się atrakcyjniejsza.

Wygodne koszulki z nadrukiem budzą w nas podobne skojarzenia jak kubki, gdyż wiele osób przywiązuje się do swoich ulubionych ubrań i nosi je niemalże codziennie. Koszulki reklamowe muszą więc być dobrze skrojone i wykonane z dobrej jakości materiałów, by otrzymujące je osoby zakładały je jak najczęściej. Dzięki nim można bowiem zareklamować się w każdym miejscu, do którego udają się osoby noszące koszulki z nadrukiem. Koszulki są także bardzo trwałe - przeciętnie można je nosić przez kilka lat, dlatego są one formą reklamy długoterminowej. Nietrudno więc zauważyć, że gadżety reklamowe są obecnie jedną z najlepszych form reklamy.

Reklama tego typu nie jest agresywna, a więc nie zraża klientów. Jej subtelny wydźwięk sprawia natomiast, że klienci sami szukają kontaktu z daną firmą.


Anger-Gadzety.pl - Kubki reklamowe

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Strony internetowe wczoraj i dziś

Strony internetowe wczoraj i dziś


Autor: Piotr Solarek


Na przestrzeni dekad, strony internetowe przeszły niebywałą metamorfozę. Od nieskomplikowanych wersji tekstowych po interaktywne serwisy internetowe.


Początki stron internetowych sięgają roku 1989, gdy Tim Berners-Lee wynalazł sieć opartą na wykorzystaniu jednego programu, dzięki któremu różne informacje zaczęły być upowszechniane na wielu komputerach. Dobrze znany skrót WWW pochodzi od nazwy sieci określanej jako World Wide Web, co w tłumaczeniu oznacza dosłownie ogólnoświatową sieć.

Strona internetowa jest formą dokumentu, który jest zamieszczany w sieci internetowej, a użytkownicy Internetu mają do niego dostęp za pomocą przeglądarki internetowej. Strony internetowe mogą być tworzone przy wykorzystaniu różnych technologii, przede wszystkim HTML i XML, ale również na przykład przy użyciu technologii Flash. Do budowy stron www stosuje się ponadto tzw. systemy CMS, które są systemami zarządzania treścią. Dobry CMS jest niezbędny, aby w każdym momencie była możliwość aktualizacji treści na stronie i dodawania kolejnych przez osoby, które nie są specjalistami w kwestiach technicznych. Każdy właściciel strony powinien być w stanie dodać lub zmienić treść bez pomocy informatyka.

Najczęściej stosowanym systemami CMS są: Joomla!, WordPress i Drupal. Istnieje wiele systemów bezpłatnych, ale w każdym przypadku należy sprawdzić dokładnie, na jakich zasadach są udostępniane do powszechnego wykorzystania. W przypadku niektórych z nich istnieje ograniczenie w ilości podstron, które można utworzyć. Problematyczne są też systemy, które powodują wyświetlanie się reklamy na stronie. Za każdym razem należy zapoznać się z zasadami korzystania z systemu zawartymi w regulaminie, aby uniknąć przykrych niespodzianek.

Dlatego też w dzisiejszych czasach, coraz więcej firm decyduje się na inwestycje w indywidualnie zaprojektowanym systemie zarządzania treścią. Autorskie systemy CMS dają możliwość dostosowania swoich możliwości indywidualnie pod każdego klienta. Dodatkową opcją jest brak regularnej aktualizacji systemu.

Strony internetowe umożliwiają komunikację z odbiorcami. Na stronie można zamieścić nie tylko konkretne treści informacyjne, ale również dane do kontaktu, co jest szczególnie ważne w przypadku firm, które poprzez Internet starają się pozyskać klientów. Także w sytuacjach bardziej prywatnych, np. w przypadku prowadzenia bloga, podanie kontaktu na stronie jest bardzo istotne. W wielu wypadkach istotne jest również umożliwienie internautom zamieszczania wpisów na stronie.


Piotr Solarek

DaydreamART

Strony internetow Łódź

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Tablica informacyjna. Ciekawe miejsce reklamowe

Tablica informacyjna. Ciekawe miejsce reklamowe


Autor: Krzysztof Krzeczowski


Reklama na ulotkach uznawana jest za uzupełnienie reklamy zewnętrznej, którą powinna zainteresować się każda firma, chcąca zachęcić klientów do zakupów produktów lub usług. Ulotki w tym względzie mają wręcz przewagę nad innymi formami reklamy.


Trafiają bezpośrednio do klienta, klient może ulotkę zatrzymać, pozostawić do chwili, gdy będzie chciał skorzystać z informacji na niej zawartych. Ulotki jednak można wykorzystywać także w inny sposób.

Klatka bloku mieszkalnego

Klatki bloków mieszkalnych bardzo często wyposażone są w tablice informacyjne. Są zawieszone na ścianach i można na nich zamieszczać reklamy. Powieszenie ulotki to gwarancja, iż reklamę zobaczy bardzo wiele osób wchodzących do bloku. Oczywiście nie każdego zainteresują informacje na tablicy informacyjnej, ale większość mieszkańców danego bloku czy klatki schodowej jak najbardziej. W końcu mogą one dotyczyć istotnych dla nich spraw. Chcąc nie chcąc, zauważą reklamy zawieszone na tej tablicy.

Na jakich tablicach nie warto wieszać ulotek?

Tablica informacyjna jest świetnym miejscem wieszania ulotek, jednak nie zawsze tak jest. Jeśli widzimy, że na tablicy po prostu jest bałagan, reklamy zasłaniają same siebie, nie warto oczywiście dodawać swojej. Nie należy również wieszać swoich ulotek na tablicach, które nie mają żadnej informacji. Są czyste. Najprawdopodobniej ktoś dba o to, by nic na takich tablicach się nie znalazło i wszelkie informacje zdziera. Wieszanie reklam na takiej tablicy to tylko strata czasu.

A może w gablocie?

Zdzieranie ulotek, które są zawieszane na tablicach, zdarza się często. Warto rozważyć więc powieszenie ulotki w gablocie ogłoszeniowej. Jeśli na klatkach schodowych, takowe są, warto wystąpić do spółdzielni, otrzymać kluczyk do gablot i porozwieszać ulotki. Gablota ogłoszeniowa to miejsce, w którym ulotki pozostaną na bardzo długo.

Podsumowując: Ulotki reklamowe sprawdzają się w przypadku działań reklamowych dotyczących praktycznie każdej firmy. Szczególnie sprawdzają się w przypadku firm, które swoja ofertę kierują do osób prywatnych. Jeśli uda nam się dotrzeć do mieszkańców bloków, oprócz ulotek wrzucanych do skrzynek, warto postawić na tablice informacyjne na klatkach schodowych. Estetyczna, ładnie zawieszona ulotka, na pewno na tablicy informacyjnej powisi długo. Warto takie ulotki posiadać, rozwieszać je na tablicach i czekać na odzew klientów.

Pozytywny odzew jest zapewniony. Oczywiście warto rozwieszanie ulotek na tablicach co jakiś czas powtarzać, tak, aby na tablicach znajdowały się stale, bowiem część z nich czasami jest zdzierana. Warto o tym pamiętać.


Konarch - Producent gablot ogłoszeniowych

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.