poniedziałek, 4 stycznia 2016

Jak stworzyć dobre hasło na gadżety reklamowe?

Jak stworzyć dobre hasło na gadżety reklamowe?


Autor: Krzysztof Krzeczowski


Dobre hasła reklamowe pomagają firmom w promowaniu swoich produktów i usług. Gdy hasło jest chwytliwe i łatwe do zapamiętania, firma zyskuje rozgłos w ekspresowym tempie. Warto więc wiedzieć jak stworzyć hasło, które z powodzeniem można umieścić na gadżetach reklamowych rozdawanych klientom


Najsłynniejsze hasła reklamowe od lat promują produkty renomowanych marek. Mniejsze firmy również mogą stworzyć własny slogan, który ozdobi kubki lub koszulki z nadrukiem będące obecnie jednymi z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Ich wykorzystanie przy promowaniu firmy sprawia, że znacznie zwiększa się odsetek osób chcących skorzystać z oferty danego przedsiębiorstwa.

Tworząc hasło reklamowe, które ozdobi koszulki lub kubki z nadrukiem, można kierować się kilkoma sprawdzonymi zasadami. Przede wszystkim slogan musi być spójny z nazwą firmy - kontynuować ją lub uzupełniać płynący z niej przekaz. Niekiedy efekt taki uzyskuje się dzięki umieszczeniu nazwy firmy z haśle reklamowym, jednak rozwiązanie to nie jest jedyne. Bardzo ważną kwestią jest także łatwość w zapamiętaniu hasła. Najlepiej sprawdzają się więc hasła zwięzłe, jednak nie powinno się na siłę skracać sloganu.

Warto podkreślić, że sugestywny i dłuższy slogan zdobiący koszulki lub kubki z nadrukiem będzie dla klientów łatwiejszy do zapamiętania niż slogan krótki, ale niezbyt związany z ofertą firmy. Slogan musi także skupiać się na potrzebach klienta, a więc na tym co on, a nie dana firma, zyska dokonując zakupów wyprodukowanych przez nią towarów lub korzystając z jej usług. Potrzeby klienta powinny być, więc stawiane na pierwszym miejscu. Hasła reklamowe zdobiące kubki i koszulki z nadrukiem muszą również sprawiać, że dane przedsiębiorstwo będzie wyróżniać się spośród innych firm oferujących podobne produkty i usługi. W reklamie nie wystarcza bowiem bycie dobrym - trzeba być najlepszym. Należy więc w haśle reklamowym podkreślać nie tylko cechy podobne jak u innych firm, ale również te, które sprawiają, że oferta firmy jest wyjątkowa i wyróżniająca się. Istotna jest także prostota hasła reklamowego - kilka słów powinno oddawać więcej niż płomienne przemówienie trwające godzinę. Używane w haśle zwroty powinny być więc powszechnie znane i akceptowe.

Stosując się do powyższych zasad można mieć pewność, że kubki i koszulki reklamowe rozdawane klientom przyniosą zadowalające efekty. Chwytliwe slogany sprawią bowiem, że daną markę będą kojarzyć nie tylko obdarowane gadżetami osoby, ale również wszystkie osoby przebywające w ich otoczeniu.


Anger-gadzety.pl - Banery reklamowe

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

5 komentarzy:

  1. Hej, trafiłam na ten artykuł w sumie przypadkowo ale zagłębiając się w każdy kolejny akapit miałam ochotę na następny. Bardzo fajna treść. Gratuluję. Wrzucam do ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy artykuł. Dobre hasło to podstawa. Jeżeli będzie chwytliwe to przyciągnie ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem najbanalniejsze hasła zgarniają najwięcej. Przykład - znany nam wszystkim slogan 'Pij mleko, będziesz wielki!' :) Banalne, a zrobiło taką reklamę, że ho ho!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis. Hasło reklamowe powinno skutecznie przyciągać uwagę potencjalnych klientów swoją oryginalnością i kreatywnością. Na ubraniach hasło może być nieco dłuższe, inaczej jest na przykład w przypadku długopisów z nadrukiem Kalido Solid, gdzie miejsce jest dość ograniczone. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Samo wymyślenie hasła reklamowego to nie lada wyczyn. Musi ono spełniać kilka ważnych kwestii: Musi być łatwe w zapamiętaniu, musi posiadać do około 8-12 słów i musi mieć głębie interpretacji.

    OdpowiedzUsuń