niedziela, 7 czerwca 2015

Kubki reklamowe a EURO 2012

Kubki reklamowe a EURO 2012


Autor: Franciszek Konrad Bułak


Wielkimi krokami zbliża się dzień rozpoczęcia naszej największej narodowej imprezy w piłce nożnej. Jednak oprócz coraz większej ilości informacji w wszelkich wiadomościach telewizyjnych, nie możemy poczuć atmosfery tego święta. Jak można dodatkowo wypromować tę nadciągającą imprezę, aby poczuć atmosferę mistrzostw Europy już dziś?


Dotychczas tylko raz, jak do tej pory, widziałem różnego rodzaju gadżety promocyjne związane z tym wielkim wydarzeniem. Było to w markecie, który jest oficjalnym sponsorem naszej reprezentacji kraju w tym sporcie. Nigdzie indziej nie zdarzyło mi się zauważyć choćby cząstki promowania tej imprezy. Może to jeszcze nie czas na tego typu zabiegi? Dlaczego nasz kraj nie chce lub nie umie wykorzystać potencjału tego typu wydarzenia? Dlaczego zamiast promować najważniejszą imprezę w historii naszego kraju, PZPN walczy z naszym orzełkiem?

Generalnie każdy, kto by chciał, mógłby odważyć się na zaprojektowanie całej kreacji wizerunku na tę imprezę. Zaczynając od różnego rodzaju gadżetów promocyjnych jak reklamowe kubki, długopisy, smycze, breloczki czy też nawet odświeżacze samochodowe, a kończąc na usługach poligraficznych, takich jak kalendarze, notesy czy też torby. Tak wykonana i dopracowana do ostatniego szczegółu kampania mogłaby przynieść dużo większe zyski, aniżeli bez niej. Tego typu przyrządy ludzie z miłą chęcią przyjmują i wykorzystują je na co dzień. Na pewno każdy chciałby mieć kubki z logo mistrzostw lub np. grafiką maskotek, które je reprezentują. Byłaby to doskonała pamiątka do końca życia i przedmiot wielu opowiadań w przyszłości. Wszystkie tego typu przedmioty nakręcałyby coraz bardziej atmosferę wokół EURO w naszym kraju, co przełożyłoby się na oglądalność samego turnieju i zwiększenie popularności tą dyscypliną sportu.


48 modeli kubków reklamowych w różnych wersjach kolorystycznych.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Identyfikacja wizualna, czyli jak postrzegają Twój biznes

Identyfikacja wizualna, czyli jak postrzegają Twój biznes


Autor: Mirosław Marmaj


Identyfikacja wizualna, czyli element komunikacji z otoczeniem, podstawa tożsamości, oraz czytelny przekaz dla klientów. Profesjonalne, pozytywne i unikalne logo Twojej firmy, może zapewnić Ci Agencja Reklamowa.


Czas na profesjonalną identyfikacje wizualną oraz logo. Czyli jak profesjonalnie wykonać księgę znaku oraz logo? To nic trudnego, pomyśl tylko do jakiej grupy klientów chcesz trafić na konkurencyjnym rynku, a resztę pozostaw agencji reklamowej.

Tylko oni potrafią wykonać profesjonalne logo, oraz identyfikacje wizualną. Zaufaj ich wieloletniemu doświadczeniu, talentowi, oraz intuicji. Pamiętaj oni robią to co dziennie. Identyfikacja wizualna jest elementem komunikacji z otoczeniem, czytelny przekazem dla klientów, oraz podstawą tożsamości. Mając profesjonalną księgę znaku Twoja firma jest bardziej czytelna i zyskuje większe zaufanie wśród klientów. Do skutecznej identyfikacji wizualnej zaliczamy: nazwę firmy, logo, kolory, wygląd materiałów biurowych, wzory reklam, szablony oznakowania pojazdów, itp. layouty prezentacji multimedialnych i stron WWW. oraz kroje czcionek. Księga znaku zawiera: minimalną wielkość, objaśnienia budowy znaku, kroje pisma, logo z wersjami użytkowymi, wygląd materiałów biurowych, oraz obszar ochronny. Natomiast logo jest bardzo ważnym znakiem, toteż dzięki niemu klienci łatwiej zapamiętują firmę. Dlatego logo powinno być wykonane profesjonalnie, pozytywnie, oraz wyróżniać się od konkurencji.

Logo ma postać graficzną pokazującą znak i logotyp graficzny. Logotyp tak jak logo jest bardzo ważny, ponieważ jest częścią loga i reprezentuje nazwę firmy. Aby logo było pozytywne musi posiadać dopracowanie technicznie, w dobrym kolorze z kompozycją, oraz funkcjonalne.


Agencja Reklamowa MiroArt Lębork, Słupsk.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jak napisać dobre ogłoszenie

Jak napisać dobre ogłoszenie


Autor: Barbara Nowak


Stare porzekadło głosi, że reklama jest dźwignią handlu. Oczywiście jest to prawda, zaraz przedstawię dlaczego. Dobrze napisane ogłoszenie również gwarantuje sukces.


Dzięki temu sprawnie wynajmiemy mieszkanie, sprzedamy samochód, czy też po prostu zaoferujemy swoje usługi. Problem w tym, że nie każdy to potrafi. Treści głoszeń są powielane według wzorów – nic więc dziwnego, że te nie cieszą się popularnością. Jak napisać dobre ogłoszenie?

Na początku przytoczymy kilka błędów popełnianych przez ogłoszeniodawców. W serwisach ogłoszeniowych wielokrotnie można spotkać się z sytuacją, w której ogłoszenie stanowi nagłówek, a dodatkowe informacje to jedynie numer telefonu. Żadnych zdjęć, żadnych szczegółów. Równie często treść ogłoszeń mija się z prawdą. Sytuacja jest podobna podczas pisania CV – wiele osób szukających pracy już na tym etapie przekreśla swoje szanse, popełniając banalne błędy lub też zawyżając swoje umiejętności, których to nie są w stanie potwierdzić podczas rozmowy na żywo.

ogloszeniaJak zabrać się do napisania dobrego ogłoszenia? Przede wszystkim zebrać serwisy, które publikują darmowe ogłoszenia. To już będzie połowa sukcesu – będziemy mogli zamieścić treść w wielu źródłach, przez co na pewno dotrze ona do większej ilości osób. Teraz wystarczy zastanowić się, co wyróżnia naszą ofertę na tle innych. Nie chodzi tutaj o pisanie nieprawdy, a jedynie o przedstawienie faktycznego stanu językiem korzyści. Ogłoszenie powinno przekazywać jak najwięcej konkretnych informacji mogących zainteresować osoby, do których jest ono kierowane. Oszczędzi nam to sporo czasu – rozmowy telefoniczne będą sprowadzały się do umówienia terminu, dodatkowe pytania nie padną, bo wszystko znajdzie się w treści ogłoszenia. W tym miejscu powinny znaleźć się również wyraźne, realne zdjęcia, np. portfolio prac wykonanych przez webmastera lub galeria zdjęć kosmetyczki lub fryzjerki. Dla wielu ludzi brak zdjęcia w ogłoszeniu jest jednoznaczne z odrzuceniem go.

Dobrze napisane ogłoszenie pozwoli na wyróżnienie go w sposób naturalny. Ludzie będą chcieli je czytać, a tym samym istnieje większe prawdopodobieństwo, że osiągniemy zamierzony cel.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Zalety namiotów aluminiowych

Zalety namiotów aluminiowych


Autor: Tomasz Tkocz


Zaletą namiotów ekspresowych z konstrukcją aluminiową jest ich niska waga co w znacznej mierze ułatwia transport i montaż nawet przez jedną osobę. Po rozłożeniu mogą stanowić bardzo duże powierzchnie zadaszeń a jednocześnie są bardzo łatwe w przewożenia nawet samochodem osobowym.


Bardzo dużą zaletą namiotów ekspresowych aluminiowych jest możliwość łączenia ich w moduły. Uzyskujemy dzięki temu duże i lekkie powierzchnie zabudowy w dowolnym kształcie. Moduły takie łączone są rynnami co zapobiega zaciekaniu pomiędzy nie wody. Stelaże namiotów ekspresowych wykonane są z profili aluminiowych o grubości ścianki 2 mm, malowane proszkowo na kolor grafitowy. Wszystkie elementy przesuwne stelaży wyposażone są we wkładki silikonowe, co zapobiega porysowaniu ich powierzchni.

Namioty ekspresowe stalowe wyróżnia bardzo stabilna i odporna nawet na silne podmuch wiatru konstrukcja. Dużą zaletą solidnych stelaży jest ich bardzo dobre zabezpieczenie antykorozyjne. Skuteczne zabezpieczenie stelaży osiągane jest w galwanizerni w której do kąpieli galwanicznej stosowane są tylko najwyższej jakości komponenty. Precyzyjne i estetyczne wykonanie stelaży gwarantuje ich wygodne i wieloletnie użytkowanie. Odpowiedni namiot powinien nie tylko być funkcjonalny, ale jednocześnie powinien być odporny na wszelkie warunki atmosferyczne. Najlepiej udać się do profesjonalnego sklepu, gdzie uzyskamy różne możliwe informacje.

Gdy kupujemy namiot, chcemy, aby był to zakup na całe życie. Dlatego też, musimy nastawić się na większy wydatek, a wtedy na pewno będziemy zadowoleni. Namioty lekkie można zakupić w specjalnych sklepach turystycznych, wybór może nas przytłoczyć, jednak jeśli określimy przynajmniej po części czego oczekujemy, nie będzie problemu z zakupem. Najważniejszy wybór to liczba miejsc w namiocie. Musimy przewidzieć, dla kogo będzie ten namiot.

Małe namioty do 2 osób, śmiało można dźwigać samemu, większe namioty zaś, najlepiej dźwiga się z kimś lub samochodem. Gdy często podróżujemy pieszo lub środkami transportu, najlepiej jest kupić mały i lekki namiot. Wtedy nie będziemy odczuwać za bardzo jego ciężaru. W ofercie na pewno znajdziemy także namioty bardziej specjalistyczne, które nadają się na specjalne wyprawy. Takie namioty to bardzo duży wydatek, jednak gwarancja jakości i co najważniejsze, gwarancja przetrwania w trudnych warunkach. Namioty specjalistyczne obowiązkowo są przeciwdeszczowe. Mają także specjalne miejsce do gotowania, co w trudnych warunkach jest bardzo wygodne. Namiot specjalistyczny jest bardzo lekki bo wykonywany ze specjalnych materiałów. Często są to wytrzymałe węglowe włókna. Takie namioty to najdroższe wersje namiotów. Jeżeli nie potrzebujemy takiego specjalistycznego namiotu, na pewno zakupimy coś ciekawego dla siebie.

Warto jest przejrzeć różne oferty, bo zakup taki powinien służyć nam długie lata. Nie należy decydować się tylko po cenie, to może być najgorszy wybór.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Wózki widłowe pod choinkę?

Wózki widłowe pod choinkę?


Autor: Martyna Wasiak


Idą święta. Sklepy zaczynają przyciągać różnobarwnością produktów i świątecznymi promocjami. Taniej kupimy kosmetyki, perfumy, urządzenia AGD i RTV oraz wiele innych towarów i usług. Wózki widłowe wprawdzie nie zmieszczą się pod choinką, jednak czy mamy szansę na obniżkę cen związaną z tymi produktami?


Trudno znaleźć sklep bądź firmę, które nie modyfikują swojej oferty przed świętami. Nawet sprzęty zupełnie nie kojarzące się i nie nadające do sprezentowania doczekują się niższych cen. Jak się okazuje, wózki widłowe to specyficzna kategoria towarowa. Zapotrzebowanie na tego typu urządzenia jest bardzo duże. Konkurencja producentów wózków widłowych jeszcze większa, zatem działy marketingowe dużych firm nie powinny pozostawać obojętne na specyficzny okres świąteczny. Jeżeli marka ma zostać zapamiętana i dobrze kojarzona powinna od czasu do czasu „pokazać się światu” w pozytywnym aspekcie, chociażby takim jak interesująca promocja świąteczna.

Jak wygląda zatem sytuacja na rynku wózków widłowych? Niektórzy z producentów przygotowywali oferty świąteczne w poprzednich latach – jednak niekonsekwentnie i niecyklicznie. Inni producenci w prawdzie mają na swoich serwisach zakładkę Promocje, jednak nie widać w nich specjalnych ofert na święta. A przecież tak łatwo zamieścić informację pod tytułem "Wózek widłowy – promocja świąteczna” i zaoferować niewielki rabat. Jak wiemy, widoczne zaangażowanie w zadowolenie klienta i stały kontakt z aktualnymi wydarzeniami w firmie zacieśnia więzy. Czyżby producenci wózków widłowych zapomnieli o tak wspaniałej okazji?

Jednym ze sposobów sprawdzenia obecnych ofert na wózki widłowe jest skorzystanie z funkcjonalności portali, które pośredniczą w transakcjach handlowych. Zapytania ofertowe które mamy okazję tam zamieszczać spowodują, że w odpowiedzi dostaniemy oferty od różnych firm z regionu. Jest to bardzo wygodne, bez wychodzenia z domu i przeglądania setek ofert od firm. Będzie to świetna, darmowa i niezobowiązująca okazja do dopytania o świąteczne rabaty.


Oferteo.pl - znajdź wykonawcę lub dostawcę z każdej branży!

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.