środa, 22 października 2014

Ściana Interaktywna – czyli jak zadziwić klienta

Ściana Interaktywna – czyli jak zadziwić klienta


Autor: Michał Jaworski


Idąc do kina lub spacerując po galerii handlowej miejcie się na baczności. W pewnym momencie możecie zostać wciągnięci w tajemniczy interaktywny świat, w którym będziecie musieli wykazać się dobrą koordynacją ruchową , umiejętnością logicznego myślenia, czy szybkością reagowania.


Nie lękajcie się jednak, gdyż oto nadchodzi nowa era bezpłatnej rozrywki zwanej advergamingiem serwowana przez reklamodawców dla klientów.
Interaktywne nośniki reklamy oparte są na technologii interaktywnej, która polega na wykrywaniu ruchu osób znajdujących się w przestrzeni interaktywnej. Czujniki rejestrują ruch uczestnika, a prezentowana treść jest dynamicznie modyfikowana w taki sposób, by osiągnąć efekt interaktywnej manipulacji obrazem.
Produkty interaktywne są coraz częściej stosowane w kreatywnych kampaniach reklamowych i wizerunkowych. Jest to jeden z najpopularniejszych nośników reklamy z branży produktów interaktywnych. Ściana pełni rolę przestrzeni projekcyjnej, na której wyświetlany jest interaktywny spot ( w dowolnej formie np. prezentacji, gry, animacji). Duże pole projekcji pozwala na wyjątkowy branding miejsca oraz gwarantuje dobrą zabawę odbiorcy poprzez jego wyjątkowe zaangażowanie. Warto zaznaczyć że aktywne uczestnictwo klienta w przekazie odbywa się dobrowolnie. Klient docenia swobodę w interaktywnej formie reklamy, co ma przełożenie na unikalnie długi kontakt z przekazem reklamowym i marką.
Inną ważną zaletą systemu iWall jest jego niezniszczalność – dzięki zastosowaniu techniki projekcyjnej animacje wyświetlane są na standardowej jasnej powierzchni ściany.
W tym interaktywnym rozwiązaniu wykorzystano technologię reagującą na ruch przechodzących osób, co czyni ją bardzo interesującym wabikiem na klientele. Zaczepia, zadziwia, i co moim zdaniem najważniejsze – ciekawi. Interaktywny spot skupia uwagę, podświadomie kształtuje markę, daje rozrywkę przy jednakowym zachowaniu "mocy" przekazu.
Uczestnik przekazu poddawany jest aktywnej zabawie treścią interaktywna, może być to gra interaktywna, malowanie bądź rysowanie ( sterujemy ruchem rąk ), układanie puzli, quizy itd. Dodajmy do tego tematyczną oprawę audio-wizualną oraz technologię 3D. Zamieszczenie filmu w technologii HD to również rozwiązanie do zrealizowania.
Badania skuteczności potwierdzają wysoką skuteczność przekazu systemów reagujących na ruch i dotyk. Wysoki współczynnik zapamiętywania motywów przewodnich, haseł reklamowych oraz poszczególnych elementów kontentu ma przełożenie na budowanie wizerunku, marki, trendu.
Podświadomie zapamiętujemy elementy spotu, gdyż poprzez aktywne uczestnictwo, byliśmy jego częścią. Nieszablonowy pomysł i nowe technologie budzą nasze zainteresowanie i akceptacje.
Jak widać możliwości jakie daje ten innowacyjny nośnik są ogromne i zależą od kreatywności projektantów. Warto również wspomnieć o dość nowym tworze jakim jest pokój interaktywny, gdzie wykorzystuje się jednocześnie interaktywną ścianę i podłogę. Jest to jednak jeszcze dość odległa melodia przyszłości.


Michał Jaworski - Specjalista ds. Marketingu Internetowego

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Gadżety reklamowe widziane z przyszłości

Gadżety reklamowe widziane z przyszłości


Autor: Joy of Comunism


Czasem dobrze jest spojrzeć na teraźniejszość z punktu widzenia przeszłości. I porównać prognozy z rzeczywistością. Kiedy Raport mniejszości wchodził na ekrany kin osiem lat temu, sporo mówiło się nie o wątłej fabule, ale o technologicznych gadżetach reklamowych, jakie się w nim pojawiły.


Za przykład może posłużyć tekst z brytyjskiego dziennika The Guardian z lipca 2002 roku, w którym na przykładzie hitu kinowego opisano wynalazki przyszłości. Dziś jesteśmy w przyszłości. Zobaczmy więc, jakie gadżety reklamowe dla firm rzeczywiście weszły do użytku i co osiem lat temu pisali o nich brytyjscy autorzy.

Raport mniejszości jest tu szczególnym przypadkiem choćby z tego powodu, że przy kręceniu scen, w których pojawiały się nowinki techniczne bardzo dużą rolę grali eksperci z branży reklamowej. Z tego względu gadżety reklamowe dla firm, które się w nim pojawiały sprawiają wrażenie realnych i mimo swojej futurystyczności nawet w 2002 roku były w zasięgu ręki. Tyle, że znali je nieliczni.

Pierwszy przykład z brzegu to obraz trójwymiarowy, który w Raporcie mniejszości przyjmował postać hologramów, do oglądania których nie trzeba żadnych dodatkowych akcesoriów. Eksperci cytowani przez autorów tekstu z Guardiana w 2002 roku przyznawali, że już wówczas możliwe było uzyskiwanie tego rodzaju obrazów. Dziś 3D to popularny format. I chociaż wciąż nie spopularyzowaliśmy hologramów, to do oglądania trójwymiarowych obrazów nie trzeba żadnych okularów czy innych akcesoriów. A w najbardziej rozwiniętych technologicznie państwach świata zaczyna być wykorzystywana reklama używająca tego właśnie formatu. Nic nowego, można powiedzieć.

Podobnie jest w przypadku rozpoznawania osoby i dopasowaniu przekazu reklamowego do preferencji odbiorcy. W filmie chodziło o outdoor, dziś serwisy internetowe wiedzą o nas nawet więcej niż reklamy z przyszłości wiedziały o Andersonie. I wiedzę tę wykorzystują. Można oczywiście twierdzić, że co innego internet, gdzie komputer zostawia po sobie ślad, a co innego rzeczywistość, w której osoba rozpoznawana jest przez oko. Tyle tylko, że także tego rodzaju technologie są już dostępne i nie powinny nikogo dziwić. Są po prostu niepopularne. Także z tego względu, że technologiczne gadżety reklamowe dla firm powinny przynosić odpowiedni zwrot z inwestycji. W przypadku wynalazków pokazanych w filmie nie zawsze tak jest, stąd – choć technologicznie moglibyśmy je stosować od dawna - są raczej mało popularne. Liczą się bowiem pieniądze.

W 2002 roku papier elektroniczny uznany został przez autorów Guardiana za najbardziej futurystyczną wizję pokazaną w filmie. Z dzisiejszej perspektywy widać jednak, że wynalazek ten stał się rzeczą najbardziej realną i to w formie takiej, jak pokazana na ekranach kin. E-papier to już codzienność. W popularnej księgarni internetowej książki, które można czytać za pomocą urządzeń wykorzystujących ten pomysł stanowią już kilkadziesiąt procent sprzedaży. Patrząc na linie trendu, wkrótce przejmą pozycje lidera i zdetronizują tradycyjnie pojmowaną prasę czy książki. To żadna nowość, to rzeczywistość. Takie urządzenia są także doskonałe jako gadżety reklamowe czy raczej nośniki pozwalające dostosować przekaz marketingowy do konkretnego odbiorcy. Wielki brat reklamy wie o naszych preferencjach znacznie więcej, niż my sami bylibyśmy skłonni przyznać.


stylowe gadżety reklamowe z Logo firmy

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Transmisje online TVIP – siła komunikacji online

Transmisje online TVIP – siła komunikacji online


Autor: TVIP


Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom odbiorcy wiąże się z wdrożeniem właściwych technologii oraz z udoskonalaniem istniejących rozwiązań. Według opinii organizatorów wydarzeń transmisje internetowe są skutecznym narzędziem komunikacyjnym. Wzmacniają pozycję i prestiż firmy oraz odgrywają dużą rolę w budowaniu oglądalności wydarzenia.


Wciąż rosnące wymagania internautów, stają się wyzwaniem dla komórek komunikacji przedsiębiorstw. Korzystając z rozwiązań takich jak transmisje online, istotne informacje udostępniane są w czasie rzeczywistym. Co więcej, uczestnicy wydarzenia online, mogą zadawać pytania moderatorowi lub też korzystać z czata. Organizatorzy wydarzeń, po ich zakończeniu, mogą natomiast zarchiwizowany przekaz live udostępnić online w formie VOD (wideo na życzenie).

Transmisje online z WZA , to rozwiązanie szczególnie przydatne z punktu widzenia akcjonariuszy, analityków, inwestorów i dziennikarzy. Cała akcja rozgrywająca się na sali WZA wraz z wynikami głosowań dociera w czasie rzeczywistym do najbardziej zainteresowanych. Publikacja prezentacji, transkrypcji i innych dokumentów po wydarzeniu, nie jest w stanie dorównać przekazowi na żywo z sali Walnego Zgromadzenia.

Transmisje online z prezentacji wyników finansowych to kolejne rozwiązanie dla spółek akcyjnych. Dodatkowym elementem w transmisji może być formularz rejestracji dla zainteresowanych uczestników online oraz udostępnienie formularza zapytań lub czata.

Transmisje online z konferencji prasowych to bardzo przydatne narzędzie dla rzeczników prasowych, specjalistów PR oraz IR. W szybki, wygodny i skuteczny sposób mogą oni dotrzeć do dziennikarzy a nawet całego otoczenia firmy. Konferencja prasowa online poprzedzona kampanią mailową z zaproszeniem na transmisję przyniesie rezultaty w postaci wzmocnienia efektywności komunikacyjnej spółki oraz dobrych relacji z otoczeniem przedsiębiorstwa. Uczestnicy konferencji prasowej online na pewno docenią wygodę oraz szybkość w dostępie do ważnych informacji.

Transmisje online z konferencji są wykorzystywane przez instytucje rządowe, samorządowe i kulturalne. Przekazy na żywo mają szczególne zastosowanie w przypadku wydarzeń międzynarodowych, wtedy transmisja udostępniana jest w kilku wersjach językowych. Warto pamiętać też o tym, że dzięki zarejestrowanemu przekazowi na żywo i udostępnieniu go w formie VOD, wydarzenie żyje dłużej w sieci. Tym samym nieustannie buduje oglądalność i markę organizatora.

Transmisje online z koncertów, podobnie jak konferencje online, mają za zadanie zwiększyć grono odbiorców wydarzenia. Są świetną okazją do działań promocyjnych na rzecz organizatora i sponsorów koncertu. Dodatkową zachętą do realizacji transmisji z koncertu może być duże zainteresowanie internautów tematem rozrywki w Internecie, szczególnie muzyką.

Nowym wyzwaniem dla rozwijającego się rynku usług transmisji jest usługa płatnego dostępu do transmitowanego wydarzenia. Wykorzystanie takiego rozwiązania przyczynia się do zwiększenia zysków organizatora konferencji, tworząc zarazem nowy kanał sprzedaży uczestnictwa w konferencji, seminarium, szkolenia. Jest to pomysł jeszcze młody na polskim gruncie, ale niewątpliwie ma duży potencjał. Pojawia się natomiast pytanie kto pierwszy wykorzysta go na większą skalę.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w realizowaniu transmisji online, TVIP potrafi reagować na zmieniające się potrzeby i dostarczać rozwiązania, często dedykowane tylko dla konkretnego klienta. Zastosowanie atrakcyjnych i skutecznych narzędzi komunikacyjnych, takich jak transmisje online wraz z odpowiednią promocją transmisji, gwarantuje zwiększenie liczby odbiorców wydarzenia. Ten konkretny parametr jakim jest liczba oglądających wydarzenie online, może być z jednej strony upragnioną konwersją generującą dodatkowy zysk z wydarzenia lub, z drugiej strony, budować zasięg i prestiż dla organizatora.

Zapraszamy do współpracy.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

wtorek, 21 października 2014

Promocja ebiznesu

Promocja ebiznesu.


Autor: Michał Trochonowicz


Dzisiaj pokażę ci jak zacząć tworzyć swój biznes. Poznasz wartościową więdzę, która na pewno zaowocuje w twojej dalszej pracy. Przedstawię ci w kilku krokach podstawowe metody tworzenia swojego ebiznesu:


obrazek

1. Załóż bloga i uzupełniaj go treścią

Blog umożliwia ci kontakt z twoimi współpracownikami, ponad to pisząc artykuły przekazujesz im cenną wiedzę, z której kiedyś skorzystają. Tworzysz wśród swoich współpracowników wizerunek eksperta i uzyskujesz wśród nich szacunek. Pisz jak najwięcej, ustal sobie co ile będziesz pisał artykuły i trzymaj się tego. Opisuj (podobnie jak ja) swoją wiedzę i kroki związane z ebiznesem, pisz tak aby partner zrozumiał zawartą w artykule wiedzę i jednocześnie był nią zaciekawiony. Pamiętaj że twoim głównym zadaniem jest rozwiązywanie problemów innych, niech współpracownik wie, że może na tobie polegać.

2. Stwórz squeeze page

Zastanawiasz się co to jest squeeze page? Otóż jest to strona, która ma za zadanie zachęcić potencjalnego klienta swoją zawartością i przechwycić go na twoją listę adresową. Zaletą takiej strony jest to, że klient ma praktycznie tylko 2 wybory, albo zapisać się na twoją listę mailingową, albo opuścić stronę. Taka strona daje 50 % skuteczności, gdyż klient tak jak pisałem ma tylko 2 wybory. Jednym z moich takich squeez pagów jest Skuteczne zarabianie w internecie Także pamiętaj żeby taką stronę stworzyć.

3. Autoresponder

Autoresponder to kolejne świetne narzędzie, które może ci przynieść ogromne zyski. Zadaniem autorespondera jest zdobycie emailu twojego klienta przez, które tak jak ja możesz prowadzić kurs, lub oferować jakiś produkt. Zaletą tego jest to, że pracuje dla ciebie nawet wtedy, gdy ty sobie śpisz. Ty piszesz jakąś ofertę czy kurs raz a on wysyła je do tysięcy osób, które zapisały się do twojej listy adresowej. To tak jak na przykład autor, który pisze swoją książkę, piszeją tylko raz a zyski z niej czerpie cały czas. Gdzieś kiedyś czytałem, że gdy zdobędziesz listę adresową z 10.000 tyś. odbiorców, to nie będziesz się juz musiał martwić o pieniądze. Przyznasz, że to świetne rozwiązanie, które zaoszczędzi ci wiele czasu. Przykłady, gdzie możesz sobie takiego autorespondera założyć, podam w następnym artykule.

4. Reklama

Gdy już stworzysz swój system, to pora by ktoś się o nim dowiedział. Wiec bowiem, że możesz mieć najlepszą stronę na świecie, a możesz nic na niej nie zarobić, gdyż nikt nie będzie o niej wiedział.

Są 2 podstawowe formy reklamy.

a) darmowa :

• Gdy będziesz miał już swojego bloga i squeeze page możesz je wypozycjonować na wybrane słowa kluczowe(więcej na temat pozycjonowania poszukaj w google)

• Możesz publikować swoje artykuły na serwisach typu www.artelis.pl w którym umieścisz swój link w stopce.

• Wymieniaj się linkami ze stroną o podobnej tematyce. Jest to skuteczna metoda, którą stosuje się w pozycjonowaniu, gdyż taki link na dużą wartość. Znajdź stronę o podobnej tematyce i napisz do właściciela czy nie chciałby wymienić się linkami. Możesz również ze mną się wymienić takim linkiem, gdy już będziesz miał bloga wystarczy że do mnie napiszesz a ja bardzo chętnie się z tobą wymienię. Stwórz na swoim blogu lub stronie miejsce, w którym będziesz umieszczał takie linki.

• Fora dyskusyjne, jeżeli udzielasz się na jakiś forach wystarczy że w stopce wstawisz link do twojej strony a na pewno ktoś w niego wejdzie. Pamiętaj nigdy nie spamuj, nikt nie lubi spamerów za spamowanie możesz równiesz dostać bana na forum, a poza tym to psuje twój wizerunek. Największymi takimi forami są np. forum o2.pl wp czy interia na tych forach najczęściej się udzielaj, gdyz posiadają one dużą liczbe użytkowników.

b) płatne:

•Kampanie reklamowe w google adwords nie wiem czy o nich słyszałeś, są to po porstu reklamy googla które są z prawej strony wyszukiwań, bądź na samej górze na kolorowym tle. Takie reklamy przyniosą ci duży ruch na stronie, ale również niestety wiążą się ze znacznymi kosztami. W nie długim czasie udostępnie ci kurs adwords, w którym nauczysz się jak stworzyć i prowadzić taką kampanię.

• Umieszczanie banerów lub linków na innych serwisach. Najczęściej większe serwisy umożliwiają za opłatą reklamę na swoim serwisie. Podobnie jak w reklamie adwords taka reklamy może ci przyniesć duży ruch na stronie. Takie serwisy to np. grono.net czy spryciarze.pl oraz wiele innych.

Właśnie poznałeś metody, które umożliwią ci stworzenie oraz reklamę biznesu. Te potężne narzedzia sprawiły że w niedługim czasie pozyskałem kontakt do blisko 10000 tysięcy osób, przy nakładzie czasu i kilkudziesięcu zł na hosting i domenę. Stosuj się do tych zasad a na pewno i ty niedługo osiągniesz takie rezultaty.


Jak bardzo chcesz zarabiać ponad 6000 zł miesięcznie legalnymi metodami? Aby dowiedzieć się więcej wejdź na: http://zarabianie-partnerskie.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jak powiększyć swoje zyski w Adsense

Jak powiększyć swoje zyski w Adsense


Autor: Kamil Polak


Wśród niektórych internautów występuje opinia, iż reklama kontekstowa jest jedynie wypełniaczem miejsca na stronie, który z reguły nie przynosi żadnych dochodów. Oczywiście, samo umieszczenie reklam nie jest równoznaczne z zarabianiem na nich.


Składowych czynnika sukcesu jest kilka min. odpowiednia popularność serwisu, ale i to nie zawsze przyniesie wymarzone rezultaty. Wbrew pozorom równie ważny jest sam sposób umieszczenia i dopasowania reklam do naszej witryny, tak aby odwiedzający nie odniósł wrażenia, że nasza strona jest jednym wielkim banerem reklamowym. Poniżej zamieszczam kilka wskazówek optymalizujących nasze reklamy.

Rozmiar reklamy

Dobierając rozmiar naszej reklamy pamiętajmy o tym, by był on optymalny w stosunku do zawartości strony, tzn. reklama powinna się wkomponować w tło, a nie stać się jej głównym elementem. Jednocześnie należy pamiętać, że z reguły reklamy o większej szerokości są skuteczniejsze od wysokich ze względu na ułatwiony sposób czytania (czytelnik nie musi tak często przeskakiwać pomiędzy wierszami).

Kolor reklamy

Równie ważnym elementem reklamy jest jej kolor. Strategia stosowania kolorów na witrynie jest zależna od umiejscowienia reklam oraz koloru tła. Ogólnie rzecz biorąc przede wszystkim powinniśmy kierować się rozsądkiem. Pamiętajmy, skuteczna reklama, to taka, która jest zauważalna, ale nie nachalna. W związku z tym najlepszą metodą jest stosowanie palety kolorów odpowiadającej barwą zamieszczonym na stronie.

Rozmieszczenie reklamy

Prawdę mówiąc nie ma jednej, idealnej metody rozmieszczania reklam na stronie. Wszystko zależy od charakteru strony, celu i interwale czasowym w jakim odwiedzają ją internauci. Pomimo tego należy pamiętać, że z reguły, niezależnie od rodzaju serwisu jednym z najczęściej przeglądanych obszarów jest część nawigacyjna. Wynika to z dwóch powodów, po pierwsze jest to pierwszy widoczny element strony, po drugie stanowi on drogowskaz dla „podróżujących” po stronie. Natomiast Ci, którzy prowadzą bloga, bądź po prostu publikują dużo artykułów powinni umieszczać reklamy tuż poniżej treści, dzięki czemu czytelnik nie będzie miał problemu z jej dostrzeżeniem.


Kamil Polak

epieniadz.blox.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.