wtorek, 21 października 2014

Katalog firm - najlepsza reklama firmy w internecie

Katalog firm-najlepsza reklama firmy w internecie


Autor: AREK PIO


Jak wypromować firmę w internecie? Wszystkie firmy na pierwszej stronie w katalogu firm. Tak to już możliwe. Twoja firma zawsze była na 4 bądź 5 podstronie w katalogu firm? nikt praktycznie tam nie zaglądał, od dziś to się zmieni, zapraszamy.


Internet stał się już podstawowym narzędziem promującym firmy. Firma bez strony www dziś praktycznie nie istnieje. Dlatego tak ważna jest promocja w internetowych katalogach firm. Katalog taki powinien charakteryzować się prostotą tak, aby w szybki sposób można było odnaleźć poszukiwaną firmę. Dodatkowo układ strony takiego katalogu powinien być dostosowany do potrzeb każdego klienta. Jak wiemy, szukając np. ekip budowlanych i mieszkając w województwie warmińsko-mazurskim nie będziemy szukać w województwie podlaskim. Dlatego tak ważny jest przejrzysty układ serwisów firm.

Jak przyciągnąć do siebie nowych klientów? Z pewnością unikalne logo i serwis www zwiększa szansę na szerszy odbiór Twojej firmy. Jednakże jednym z najważniejszych czynników jest utrzymywanie stałej wysokiej pozycji firmy w różnych rankingach i katalogach firm, bowiem tego typu bazy firm mają najszerszy zasięg odbiorców.

Katalog firm powinien być tak skonstruowany, aby bez przeszkód móc odnaleźć firmę z danej branży. Jeśli w danej branży jest tylko kilka firm, to nie ma problemu, gdyż do każdej można w łatwy sposób dotrzeć. Natomiast co zrobić w przypadku, gdy firm z danej branży jest kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt? W zależności od nakładów danej firmy na promocję może być ona blisko bądź daleko w katalogu.

Jest wiele katalogów oferujących promocję firmy poprzez dodanie jej do swoich zasobów. Jednak aby promocja naszej firmy przyniosła skutek, musimy wykupić miejsce w katalogu. Nieraz jest to spora kwota miesięczna, a mimo tego i tak jesteśmy na trzecim, rzadko na drugim czy pierwszym miejscu w katalogu firm. Czy istnieje baza firm, w której każda firma jest widoczna na pierwszej stronie?


pozdrawiamy

firmyw1miejscu.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Plazmy bezszwowe

Plazmy Bezszwowe


Autor: Michał Jaworski


Plazmy bezszwowe są wysoko zaawansowanym systemem prezentacji o unikalnie wysokiej rozdzielczości High Definition, co pozwala osiągnąć wyjątkowe efekty wizualne.


Plazmy Bezszwowe to innowacyjny system składający się z kilku lub kilkunastu modułów plazm, nie posiadających charakterystycznych ramek. System może składać się z 4 modułów (2x2) lub nawet 100 ! ( 10 x10 ). Minimalna grubość panelu powoduje że obraz wyświetlany jest do samej krawędzi dzięki czemu zachowana jest ciągłość obrazu w całym rozwiązaniu. System plazm jest łatwy do instalacji, nie ma technicznych problemów z jego adaptacją. Możemy łączyć od kilku do kilkunastu modułów w zależności od charakteru projekcji. Istnieje możliwość stworzenia monstrualnego systemu o dowolnych wymiarach – nie ma tu ograniczenia technicznego. Dodatkowym smaczkiem jest możliwość zastosowania w systemie plazm technologii dotykowej, lub zastosowanie technologii interaktywnej w postaci ściany interaktywnej. Jedynym poważnym ograniczeniem jest zasób portfela.

Wielkoformatowy obraz nie traci na jakości w jasnych pomieszczeniach, co daje duże możliwości stosowania go na wolnym powietrzu przy pełnym słońcu. Następną ważną cechą jest bardzo szeroki kąt widzenia, co pozwala na czytelność projekcji z prawie każdej odległości. System Plazm bezszwowych stanowi nową jakość w sektorze urządzeń wizyjnych o ogromnych możliwościach i zastosowaniach.

Najlepszym przykładem zastosowania plazm bezszwowych są koncerty , wielkie imprezy muzyki elektronicznej, konferencje i kongresy, hale sportowe czy targowe. Plazmy bezszwowe są często wykorzystywane również ze względów scenograficznych i prestiżowych.

Na dzień dzisiejszy nie istnieją źródła video na tyle precyzyjne by mogły wykorzystywać w pełni rozdzielczość tego systemu.Wiadomo jednak że plazmy bezszwowe pod względem wydajności i jakości obrazu nie mają konkurencji.


Michał Jaworski - Specjalista ds. Marketingu Internetowego

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Virtual Spray i FogScreen - futurystyczne rozwiązania interaktywne

Virtual Spray i FogScreen - futurystyczne rozwiązania interaktywne


Autor: Michał Jaworski


Produkty interaktywne zyskują coraz większa popularność wśród firm stawiających na innowacje w reklamie. Wśród najszczęściej wybieranych systemów znajdują się interaktywne bary, stoły,podłogi, czy ekrany dotykowe. Istnieją natomiast rozwiązania które największy "boom" mają dopiero przed sobą.


Pokrótce omówię 2 ciekawe produkty interaktywne, które charakteryzują się sporym potencjałem.

1. Virtual Spray – jest to system który występuje w połączeniu z ekranem prezentacyjnym Holo Screen. Każda osoba za pomocą specjalnej puszki może na ekranie zrobić swoje graffiti np. na murze berlińskim lub na jakimkolwiek innym tle. Jeśli mamy ochotę zrobić wrzutę na murze chińskim – wgrywamy mapę i malujemy. Ekstremalnym graficiarzom możemy zaserwować wirtualny wagon. Realizm projekcji i koordynacja ruchowa pozwala bawić się nie tylko młodym adeptom malunku. Grafika może zostać w pamięci systemu a następnie może być przeglądana jako galeria na tym samym ekranie. To ciekawe rozwiązanie może z powodzeniem być urozmaiceniem każdego eventu, imprezy. Interaktywna rozrywka jest doskonałym wyborem dla osób, które chcą zapewnić przednią zabawę swoim klientom/odbiorcom. Zabawa nie niszczy ściany, nie męczy nas zapach farby, możemy tagować dowolną ilość ścian z całego świata, a i ubrania pozostają czyste.

2. FogScreen - to technologia, w której obraz tworzony jest na odpowiednio skondensowanym suchym dymie, służącym jako półprzeźroczysty ekran projekcyjny. Do uruchomienia wystarczy nam woda i technologia cyfrowa. Nasycenie, grubość strumienia, jak i prędkość opadania kurtyny z pary wodnej możemy płynnie regulować. Obrazy wyświetlane za pomocą FogScreena zdają się wisieć w powietrzu!

Technologia gwarantuje niesamowite efekty wizualne - dlatego właśnie wykorzystywana jest tak często na premierowych prezentacjach produktów, różnego rodzaju targach, pokazach mody czy w klubach. Co ważne przez ekran FogScreen można przechodzić lub stać w jego środku. Fogscreen to rozwiązanie potrafiące uświetnić każdą imprezę. Wizualizacje mogę być dowolnie przygotowane i przykrywane interaktywnymi elementami. Standardowo są to liście, kafelki itp. jednak możemy te elementy dowolnie podmienić np. tak aby zdjęcie produktu lub logo było przykryte znakiem graficznym klienta. Interakcja może zachodzić np. w momencie przejścia osoby przez mgłę, kiedy to zmienia się wyświetlany kontent. Główną zaletą FogScreenu jest jego monstrualna wielkość która w połączeniu z interaktywnymi efektami niesamowicie przyciąga uwagę odbiorców. Osobiście widziałem efekt mgły na pewnej imprezie, gdzie klubowicze wchodzili, przechodzili i wychodzili z obrazu. Dawało to w pełni interaktywny efekt, w którym pełnia moc technologii fog screenu była widoczna właśnie dzięki wspomnianej interakcji.


Michał Jaworski - Specjalista ds. Marketingu Internetowego

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Plakat. O czym należy pomyśleć?

Plakat. O czym należy pomyśleć?


Autor: Martiana


Plakaty, to jedna z form, która towarzyszy promocji klubów, wydarzeń, produktów. Jakie są poszczególne etapy od pomysłu do zawiśnięcia plakatu? O czym powinniśmy pomyśleć?


Tak jak wspominałam w poprzednim artykule (Plakat. Tworzenie), tworzenie plakatu to przede wszystkim pomysł. Czasami od niego zaczyna się tworzenie plakatu, ale nie zawsze. Często mamy wstępną treść, wydarzenie/klub i musimy stworzyć plakat. Bywa, że pomysł na rewelacyjny plakat przychodzi w trakcie, ale zdarza się również, że nie przychodzi wcale.

Kto wykona plakat?

Oczywiście jeśli chcemy zrobić dobry plakat, musimy mieć lub znaleźć grafika lub agencję interaktywną/reklamową, która wykona projekt. Możemy to również zrobić sami o ile dysponujemy odpowiednimi narzędziami i odrobiną zmysłu artystycznego.

Co mamy na początku albo co mieć powinnyśmy lub powinniśmy wiedzieć/ustalić na dalszym etapie z grafikiem?

1. Co ma promować plakat? Czy jest to klub, wydarzenie, produkt, organizacja, osoba czy jeszcze coś innego?
2. Czy plakat powinien być zgodny z CI (Corporate Identity) lub jakimś wyznaczonym kierunkiem, czyli czy powinien zawierać konkretne kolory, loga, wzorce, czcionki, nazwy, adresy stron internetowych, loga portalów, sponsorów, inne znaki handlowe?
3. Czy mamy jakieś zdjęcia, grafiki, które pojawią się na plakacie i czy są one w dobrej rozdzielczości (w rastrze czy wektorze) i dobrej jakości?
4. Jakie treści pojawią się na plakacie, czy będą to hasła opisujące treść plakatu i zmierzające do reklamy produktu, czy też plan wydarzenia, menu restauracji, oferowane usługi, hasła reklamowe, numery telefonów, adresy, mapka?
5. Sprawy techniczne takie jak: rozmiar plakatu, paleta kolorów, rodzaj papieru, czy powinniśmy przygotować to wydruku, jaka jest cena druku.

Druk próbny

Jeśli znaleźliśmy odpowiednią drukarnię, to mamy możliwość zamówienia druku próbnego (np. jeśli mamy duże zlecenie) i wprowadzenia odpowiednich poprawek przed ostatecznym wydrukiem. Uwaga! W zależności od drukarni cena jest/nie jest wliczona w cenę druku (najczęściej jest to dodatkowo płatne).

Rozwieszanie plakatów

Najtrudniejszą częścią zadania jest przedsięwzięcie logistyczne, takie jak rozwieszenie plakatów, które bardzo często w pewnej mierze kończy się fiaskiem i część plakatów nie zostaje rozwieszona, tylko zalega… Jakie mamy możliwości? Najłatwiej jest zapłacić firmie, która wynajmuje powierzchnie za odpowiednią ilość dni i powierzchnię oraz rozwieszenie tych plakatów u nich. Inny sposób, z którym się spotykałam to zatrudnianie osób, które je rozwieszą (mogą to być np. studenci, organizacje studenckie). Wreszcie możemy rozwiesić je sami lub zrobią to nasi pracownicy. Nie możemy jednak zapominać, że na rozwieszenie plakatów w danym miejscu należy mieć zgodę!

Później taki plakat wisi dzień, dwa, tydzień lub więcej, bywa, że ktoś go zaklei, zerwie, że deszcz go zaleje lub wiatr porwie. Jednak najważniejsze jest to, że wisi i ma szansę na rzeczywiste promowanie, a nie zalega w kącie jako przyszły materiał na makulaturę.


Drukarnie Kraków
Sichle.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Banery reklamowe

Banery reklamowe


Autor: Wu Te


Z uwagi na niską cenę, łatwość montażu oraz bardzo atrakcyjny wygląd banery reklamowe są obecnie bardzo popularnym nośnikiem reklamy.

Drukowane są zwykle metodą druku solwentowego i w zależności od potrzeb mogą być wykonane na materiale winylowym o ciężarze od 230g do 550g na metr kwadratowy powierzchni.


1. Ogólna charakterystyka banerów.

Nazwa baner odnosi się do tkaniny winylowej używanej w reklamie zewnętrznej. Wyróżniamy cztery najpopularniejsze typy banerów i są niemi: fronlit, backlit, blockout i mesh.

* Frontlit – jest materiałem przeznaczonym do druku jednostronnego, najczęściej występuję w gramaturze od 440g/m2 - 510 g/m2

* Backlit – jest materiałem winylowym używanym w nośnikach reklamy podświetlanych od tyłu. Sposób wykonania materiału zapewnia idealne rozproszenie światła, a charakterystyka materiału powoduje iż nadaje się on do, zarówno druku solwentowego jak również do sitodruku

* Mesh – zwany również potocznie „siatką”, jest materiałem zapewniającym swobodny przepływ światła. W zależnościom producenta na rynku dostępne są siatki z podkładem, bez podkładu oraz z przeplotem i bez przeplotu. Najczęściej spotykane gramatury mieszczą się w przedziale 240g/m2 – 340g/m2

* Blockout – jest materiałem służącym do druku z obydwu stron. Materiał niweluje przenikanie światła co zapewnia czytelność nadruku z obydwu stron

2. Wytrzymałość banerów

Niezwykle istotną kwestią, zarówno dla klienta jak i producenta banerów reklamowych jest ich wytrzymałość. Największą trwałość zapewniają media powlekane dwustronnie. W tym przypadku zwiększenie wytrzymałości materiału polega na zatopieniu specjalnej siateczki poliestrowej w płynnym winylu. Stworzona zostaje wtedy odporna struktura charakteryzująca się elastycznością i odpornością na czynniki atmosferyczne. Banery mogą być powlekane również tylko jednostronnie. Druga strona zostaje wtedy pokryta specjalną utwardzona folią.


www.progrel.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.