sobota, 30 stycznia 2021

Remarketing w wyszukiwarce Google

Podejmowanie działań reklamowych w wyszukiwarce Google to coraz częstsza praktyka stosowana przez wiele firm. Świadomość firm, że z wyszukiwarki korzystają ich potencjalni klienci jest na tyle duża, że chęć skorzystania z promocji biznesu w Google Ads to jeden z pierwszy kroków jakie wykonują firmy.

Zacznij od reklamy tekstowej w wyszukiwarce

Reklama w wyszukiwarce to najpopularniejsza forma reklamy w Google. Polega ona na zdefiniowaniu kampanii złożonej ze słów kluczowych oraz dodaniu reklam tekstowych, które wyświetlą się po wpisaniu danego słowa kluczowego w wyszukiwarce Google. Użytkownik widzi reklamę i otrzymuje w jej treści to czym jest zainteresowany. Dla każdego słowa kluczowego można ustawić maksymalną stawkę kosztu kliknięcia w reklamę, dzięki czemu mamy kontrolę nad tym jak dużo będziemy płacić za kliknięcia. Dodatkowo w ramach kampanii, która zawiera wiele różnych słów kluczowych i reklam – zdefiniować można budżet, który pozwoli zapanować nad wydatkami w ciągu dnia czy też innego okresu czasu, w jakim kampania będzie emitowana.

Remarketing w wyszukiwarce

Reklama w wyszukiwarce Google pozwala na pozyskanie wielu wejść na stronę internetową. Bardzo duża część z tych wejść nie doprowadzi do realizacji celu, np. transakcji, wysłanego formularza, zapisu do newsletteru czy też pobrania pliku pdf.  Sposobem na ponowny kontakt z użytkownikami jest remarketing (retargeting). Ten typ kampanii pozwala na ponowne wyświetlenie reklamy w wyszukiwarce Google osobom, które wcześniej były na naszej stronie internetowej. Kampanie tego typu określone zostały nazwą Remarketing List for Search Ads, w skrócie RLSA.

Aby móc skorzystać z remarketingu w Google należy zaimplementować w kodzie strony tag remarketingowy. To kod, który powinien zostać umieszczony sekcji <body>. Wywołanie tego kodu powinno nastąpić na każdej stronie Twojej witryny internetowej, aby móc zapisywać cookies użytkowników na listach remarketingowych. Pominięcie, którejś z podstron spowoduje pominięcie części użytkowników na listach remarketingowych.

W kolejnym etapie potrzebujesz stworzyć listy remarketingowe. W zakładce „Odbiorcy” możesz stworzyć dowolną listę remarketingową. Dla przykładu podam poniżej kilka pomysłów, które mogą zainspirować Ciebie do tworzenia list remarketingowych na potrzeby Twojej kampanii reklamowej w wyszukiwarce Google:

  • Wszyscy użytkownicy
  • Użytkownicy, którzy odwiedzili zakładkę kontakt
  • Użytkownicy, którzy wypełnili formularz kontaktowy
  • Użytkownicy, którzy zrobili zakupy online
  • Użytkownicy, którzy nie dokonali transakcji
  • Użytkownicy, którzy odwiedzili stronę główną

Na co warto uważać w kampaniach remarketingowych w wyszukiwarce?

  • Remarketing w wyszukiwarce potrzebuje minimum 1000 użytkowników na liście remarketingowej. Tworząc listy uwzględnij fakt, iż kampania nie rozpocznie emisji reklam dopóki nie zapełni się minimalną wymaganą liczbą osób.
  • Tworząc kampanię w ustawieniach kampanii lub grupy reklam pamiętaj, aby ustawić „Kierowanie” zamiast „Obserwacja”. Pierwsza opcja powoduje wyświetlenie reklam do użytkowników z list remarketingowych. Druga opcja skutkuje wyświetleniem reklam zarówno użytkownikom z list oraz wszystkim innym.

Znasz już podstawy kampanii remarketingowych w Google. Wdróż remarketing w wyszukiwarce na swoim koncie reklamowym i zacznij monetyzować ruch wygenerowany przez „odzyskanych” użytkowników. Więcej na ten temat przeczytasz na stronie lukaszwisniak.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Najlepsze gadżety reklamowe dla Twojej firmy

Zastanawiasz się w jaki sposób - niewielkim kosztem - zorganizować efektywną akcję promocyjną, która pomoże Twojej marce zaistnieć na rynku? Wysokiej jakości gadżety reklamowe to w wielu przypadkach klucz do sukcesu, jeśli mowa o promocji swojej marki wśród potencjalnych klientów.

Poszczególne produkty - jak np. kubki na kawę, długopisy czy podręczne notesy, mogą mieć przeznaczenie typowo biurowe. Warto jednak poszukiwać także nowych i oryginalnych wariantów, które z pewnością przykują uwagę potencjalnych interesantów, a przy tym pozwolą jeszcze skuteczniej wybić się na tle konkurencji.

Marka Artigraf specjalizuje się w przygotowywaniu spersonalizowanych produktów z logo danej marki. Za pośrednictwem strony internetowej można szybko i wygodnie zaprojektować gadżety reklamowe z nadrukiem. Zaczynając od takich przedmiotów jak torby bawełniane czy etui na sprzęt elektroniczny, a na kosmetykach i słodyczach kończąc - każdy z tych wariantów może okazać się znakomitym nośnikiem dla Twojej reklamy. 

 

Gadżety reklamowe na każdą okazję

Projektując gadżety reklamowe warto brać pod uwagę okazję - miejsce lub charakter imprezy w czasie której będą rozdawane. Być może na horyzoncie pojawiła się ważne, firmowe wydarzenie, z okazji którego warto obdarować pracowników lub partnerów biznesowych? Dobre dopasowanie formy gadżetu stanowi już połowę sukcesu. Drobnostki, jak długopisy, cukierki, smycze do kluczy lub breloki są na tyle uniwersalne, że sprawdzają się niemal zawsze. Większe gadżety, jak np. torby lub notesy lub pendrive można dodawać do paczek prezentowych lub rozdawać w charakterze drobnych podarunków lub nagród w loteriach czy konkursach. Na święta warto postawić na gadżety reklamowe utrzymane wizualnie w danej estetyce - świetnym rozwiązaniem okazują się w tym przypadku słodycze, termosy, notatniki oraz ozdoby, np. do zawieszenia na choince. Dla kadry wyższego szczebla warto dobierać większe prezenty, jak plecaki, torby na laptopa czy organizery na dokumenty i drobiazgi. Każde z tych akcesoriów może być ozdobione logo marki w formie nadruku, naszywki lub innej. 

 

Drobny upominek dla klienta lub kontrahenta - gadżety reklamowe z nadrukiem 

W ofercie marki Artigraf dostępne są różnorodne gadżety reklamowe z nadrukiem, który można niemal dowolnie dobrać i umiejscowić na danym przedmiocie. Doskonałym pomysłem w trakcie dobierania poszczególnych przedmiotów jest spójne dopasowanie ich do charakteru działalności marki. Coraz większą popularnością cieszą się tzw. gadżety reklamowe ECO, wykonane z makulaturowego papieru, korka, drewna czy szkła. Ich niepowtarzalny wygląd doskonale wpasowuje się w estetykę firm zajmujących się cateringiem, a także sklepów ze zdrową żywnością, restauracji czy biznesów które w tożsamość swojej marki bardzo wyraźnie wpisują dbałość o środowisko. Wysokiej jakości gadżet, jak np. kubek czy butelka termiczna pozwolą obdarowanej osobie zrezygnować z korzystania z jednorazowych naczyń, zastępując je trwałym i praktycznym naczyniem. 

 

Wysokiej jakości gadżety reklamowe dla firm

Gadżety reklamowe dla firm, tworzone w większym nakładzie są jeszcze bardziej opłacalną opcją, która sprawdzi się w szczególności w przypadku większych biznesów. najpotrzebniejsze gadżety można zamówić w różnych wariantach kolorystycznych oraz ilości, która zaspokoi zapotrzebowanie klientów. W ofercie dostępnych jest ponad 10 tysięcy różnorodnych artykułów, które można dowolnie spersonalizować na potrzeby danej firmy. Nie trzeba przy tym ograniczać się wyłącznie do sprawdzonych rozwiązań, które cieszą się największą popularnością. Warto wyróżnić się niecodziennym pomysłem. Gadżety tworzone w większym nakładzie to przy tym również bardzo korzystna cenowo opcja, która w niedługim czasie z pewnością zwróci się z nawiązką. 


Rozdawanie podarunków to jedna z najbardziej efektywnych i opłacalnych form reklamy dla mniejszych oraz większych przedsiębiorstw. Jest to najprostszy sposób na zjednanie sobie sympatii potencjalnych klientów, a przy tym opcja na zwiększenie zasięgu marki na rynku. Gadżety reklamowe dla firm można rozdawać w punktach obsługi klienta, w czasie trwania targów, a także w czasie trwania imprez branżowych. Sprawdź jakie opcje dostępne są w ofercie Artigraf - możesz z łatwością zaprojektować oryginalne gadżety, dzięki którym wypromujesz swoja markę.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jak zarobić na YouTube?

Platforma Youtube większości internautów kojarzy się z możliwością publikowania i oglądania filmów video. Kanał ten służy jednak nie tylko rozrywce oraz realizowaniu własnych pasji. Na Youtube można także zarabiać całkiem przyzwoite pieniądze. Jak to zrobić? Wystarczy trochę znajomości techniki i dobrych chęci, aby rozwinąć własny biznes.

W tematyce siła

Kluczową sprawą, o której trzeba pamiętać przy zakładaniu biznesu na Youtube, jest wybór odpowiedniej tematyki. Najlepiej jest kierować się w tym aspekcie własnymi upodobaniami oraz pasjami. Zajmowanie się tym, co naprawdę nas interesuje, to gwarancja ciągłego podejmowania wysiłków na drodze do poszerzania swojej wiedzy w danym kierunku oraz stymulowania chęci do dzielenia się nią z innymi ludźmi. Zbudowanie własnej marki i zebranie wokół niej grona pasjonatów to klucz do sukcesu całego przedsięwzięcia. Twoją pasją jest czytelnictwo? Świetnie. Założ kanał na Youtube, na którym będziesz zamieszczać filmiki promujące nowości wydawnicze. A może interesuje Cię motoryzacja? Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś stał się internetowym ekspertem, doradzającym przy wyborze najlepszych marek samochodów albo udzielającym praktycznych wskazówek co do sposobów naprawy zepsutych pojazdów. Grunt to pomysł – połączenie pasji z realną wiedzą na dany temat.

 Blisko odbiorców

Youtube to przede wszystkim serwis społecznościowy. Ludzie zaglądają tam nie tylko po to, aby obejrzeć interesujący ich materiał, ale także wymienić się swoimi uwagami i spostrzeżeniami na jego temat. Warto pozostawać w ciągłej interakcji ze swymi odbiorcami, reagować na ich komentarze oraz zachęcać do dawania subskrypcji oraz wstawiania łapki w górę. Od strony technicznej należy bezwzględnie zadbać o profesjonalny montaż filmów, ich odpowiednie wykadrowanie, a także staranne przygotowanie nagrania. Poważne traktowanie oglądających to najprostsza i najskuteczniejsza droga do zainteresowania ich swoim kanałem oraz zwiększenia liczby wyświetleń. Rosnąca wśród internautów popularność kanału umożliwia jego twórcy przystąpienie do programu partnerskiego Youtube. A stąd już tylko krok do czerpania zysków z reklam wyświetlanych przy materiałach filmowych autorstwa danej osoby. Oczywiście, nie ma nic za darmo. Youtuber ze swej strony musi dbać o regularne zamieszczanie nowych treści oraz ciągłe doskonalenie ich poziomu.

Czy to się rzeczywiście opłaca?

Właściwie trudno jest jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, ile zarabiają twórcy kanałów tematycznych na Youtube. Pewne jest to, że na wyższe profity mogą liczyć osoby, których filmy cieszą się ogromną popularnością wśród internautów. Z punktu widzenia youtubera najkorzystniejszą opcją dla niego jest nawiązanie stałej partnerskiej współpracy z określonymi markami. Producenci w wielu wypadkach są w stanie zapłacić niemałe pieniądze za promowanie w przygotowywanych filmikach towarów znajdujących się w ich ofercie. Youtuberzy często czerpią również profity za wrzucanie do sieci materiałów na temat danej marki.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Dobra agencja marketingowa pomoże dostosować promocję Twojej firmy do nowej rzeczywistości

Sytuacja związana z pandemią silnie wpływa na wszystkie dziedziny życia. To z kolei zmienia przyzwyczajenia konsumentów i sposoby, na jakie usługi się decydują. Nie uszło to uwadze branży reklamowej, co oznacza, że Twoja konkurencja prawdopodobnie już dostosowała swój przekaz do panujących warunków lub wkrótce to zrobi.

Zwiększenie obrotu w firmach z modelu e-commerce jasno wskazuje na to, że w czasie obostrzeń związanych z pandemią, klienci wolą załatwiać swoje sprawy przez internet. Od lat dotyczy to takich usług jak np. bankowość, ale dzisiaj na wartości jeszcze bardziej zyskują dostawy jedzenia czy zakupów. Skoro potencjalni klienci zapoznają się z produktami przez internet, to należy wyjść im naprzeciw! Czasy są szczególne, więc potrzebna jest Ci szczególna agencja marketingowa.

Jaka będzie odpowiednia agencja marketingowa?

Odpowiedź na to pytanie zaważy na tym, czy faktycznie obrócisz sytuację na swoją korzyść. Twoje produkty lub usługi muszą być przedstawione w nowym kontekście - takim, który przekona do siebie potencjalnych klientów. I właśnie w tym może pomóc Ci właściwa firma marketingowa. Warto rozważyć kilka ofert i skorzystać z najlepszej propozycji. Czy agencja na pewno zapewni Ci dobrą kampanię Google Ads? Ma pomysł na Twoje social media? Czy wie, w jakim kontekście można przedstawić Twoje produkty?

Jedna rzecz, o której wie każda dobra agencja kreatywna: Warszawa to nie pępek świata

Łatwo zamknąć się w bańce i kierować nasze usługi wyłącznie do potencjalnych klientów w jednym mieście. Stolica do tego zachęca, jest tu duży rynek zbytu, ale z drugiej strony - również silna konkurencja. Jeśli Twoja firma zajmuje się produkcją towarów, które następnie trafiają do wszystkich zakątków Polski, to agencja kreatywna, którą wybierzesz do prowadzenia swojej kampanii marketingowej, powinna określić grupę docelową i doradzić, czy coś obecnie zmieniło się w tej kwestii. Być może Twój model sprzedaży przed pandemią był wystarczający, ale teraz sytuacja jest inna.

Potrzebna mi sprawdzona agencja marketingowa, cennik przewiduje coś dla mnie?

To, jakie usługi będą Ci potrzebne, w dużej mierze zależy od branży, w jakiej działasz. Dobra agencja marketingowa przedstawi Ci ofertę, która będzie dostosowana do Twoich potrzeb, a każda usługa będzie uzasadniona i zobaczysz, co kupujesz i dlaczego. Agencja marketingowa powinna zapewnić Ci terminowe raportowanie i pełny wgląd do prowadzonych działań. Dzięki temu będziesz dokładnie wiedzieć, jakie działania wspierają Twoją firmę i jaka jest ich wartość dodana. 

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Długopisy reklamowe świetnie sprawdzą się jako gadżet do przesyłki

Być może zastanawiasz się, jak obecnie możesz promować swoją firmę. Reklamy wielkopowierzchniowe raczej nie zdadzą egzaminu, a te w Internecie mogą łatwo umknąć potencjalnym klientom. Jeśli jednak już przyciągniesz uwagę, zadbaj o dobre wrażenie, które może przełożyć się na ich rekomendację.

W obecnej sytuacji budowanie więzi z klientami wydaje się być ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Spotkania twarzą w twarz praktycznie nie wchodzą w grę, a przecież nie można pozwolić sobie na osłabnięcie pozycji firmy. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, może warto zastanowić się nad dorzucaniem do przesyłek jakichś gadżetów? Długopisy reklamowe to świetny wybór, bo gadżet nie tylko jest powiązany z firmowe, ale też jest zwyczajnie użyteczny. Decydując się na takie długopisy, nadruk możemy dostosować do własnych potrzeb - może ma pokazywać nasze logo, a może hasło czy nazwę, a może wszystko jednocześnie?

Długopisy reklamowe z nadrukiem to klasyczny dodatek

Nie zawsze reagujemy entuzjastycznie na nowości, więc większym zaufaniem darzymy znajome rzeczy i rozwiązania. Długopisy reklamowe z nadrukiem to gadżet stosowany w promocji rozmaitych firm od wielu lat. Pasuje do każdej okazji i nie powoduje zmieszania, a co najważniejsze - możemy być niemal pewni, że nie trafi do kosza. Długopisów nigdy mało, zwłaszcza tych, za które nie musimy płacić.

Długopisy firmowe to sprawdzony sposób

Dlatego, jeśli myślisz o tym, jak pokazać klientom, że każde zamówienie jest ważne dla Twojej firmy, możesz spokojnie postawić na długopisy z logo. Narzędzia piśmiennicze zawsze warto mieć pod ręką, więc niezależnie od branży, w jakiej działa Twoja firma, gadżet nie wyda się dorzucony na siłę. Długopisy firmowe to idealny i nienachalny dodatek do każdego zamówienia. 

Ile razy widzieliśmy długopisy z logo jakiejś firmy?

Pytanie retoryczne, bo standardowo pojawiają się w siedzibie każdej firmy, w każdym jej oddziale i przy każdej okazji związanej z targami biznesu, na których można wystawić własne stanowisko. Nie kojarzą się źle i budzą dobre skojarzenia, a przy okazji mogą wyglądać całkiem stylowo i estetycznie, co od razu przełoży się na pozytywne skojarzenia z naszą firmą. W końcu o jakość można dbać na każdym etapie i przy każdym, nawet najmniejszym detalu.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.