środa, 7 września 2016

Rodzaje grawerów na gadżetach firmowych

Rodzaje grawerów na gadżetach firmowych


Autor: Monika Dywijska


Umiejętność odróżnienia się od konkurencji jest jedną z kluczowe dla firm operujących w branżach o dużym nasyceniu. Jedną z popularnych metod na wyróżnienie się jest dobór odpowiedniego gadżetu firmowego.


Najczęściej znajdują się na nim loga, hasła, a także inne informacje takie jak: numery telefonów, lokalizacja czy adresy stron internetowych. Gdy dobierzemy już odpowiednią rzecz, która będzie reprezentować naszą firmę, kolejną decyzją jest wybranie odpowiedniej metody znakowania. Nadruki, hafty, tłoczenia – to tylko kilka z popularnych sposobów. Jeśli zależy nam na precyzji, trwałości i eleganckim wyglądzie jednym z najlepszych możliwych wyborów będzie wykonanie graweru.

Grawerowanie polega na usunięciu za pomocą wiązki laserowej cienkiej warstwy z przedmiotu. Urządzenie sterowane jest przez komputer, co zapewnia bardzo wysoką precyzję, nawet przy skomplikowanych wzorach. W przeciwieństwie do nadruków, grawer cechuje się dużo większą odpornością na ścieranie i wpływ zjawisk zewnętrznych takich jak temperatura czy wilgoć.

Możliwe jest uzyskanie bardzo drobnych wzorów, jak i wykonanie dużego znaku, nie większego jednak niż 432×726 milimetrów. Jedyne ograniczenie przy tej technice dotyczy koloru, który zależy głównie od materiału, z którego wykonany jest przedmiot i można modyfikować w niewielkim zakresie. Jeśli wymagane jest pogłębienie kontrastu między znakiem, a resztą przedmiotu, możliwe jest pokrycie go specjalną powłoką poprawiającą koloryt.

Obecnie używane są dwie techniki wykonywania grawerów: pierwsza z nich to znakowanie, czyli płytkie usunięcie kilku wierzchnich warstw materiału. Pozostawia ono wyraźnie widoczny, ale mało wyczuwalny pod palcem znak. Do jego wykonania potrzebny jest jedynie projekt graficzny 2D. Druga technika to klasyczny, głębszy grawer, który można zauważyć gołym okiem. Tego typu metoda wymaga z kolei przygotowania pliku 3D, który dokładnie uwzględni wymaganą głębokość znaku.

W grawerowaniu gadżetów firmowych wykorzystywane są dwa rodzaje laserów. Pierwszy z nich to maszyna typu CO2, która używana jest do wykonywania znaków na miękkich materiałach takich jak: drewno, skóra, szkło, guma czy tworzywa sztuczne. Z kolei do znakowania twardych przedmiotów wykonanych z metalu używany jest laser typu YAG, ze względu na większą moc.

Niezależnie od wykorzystanych materiałów i metod, grawer pozostaje jedną z najciekawszych propozycji dla osób, które poszukują gadżetu firmowego ozdobionego eleganckim i stylowym, ale zarazem trwałym znakiem.


Wrocławska firma EasyB2B zajmuje się grawerowaniem gadżetów reklamowych - sprawdź!

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Prosty sposób na reklamę MŚP

Prosty sposób na reklamę MŚP


Autor: Piotr Kruk


Małe i Średnie Przedsiębiorstwa mogą rozwijać się dzięki mądremu korzystaniu z tanich sposobów na reklamę. Jedna z prostszych metod promocji jest też przy okazji... ekologiczna.


Młode firmy często stoją przed naprawdę twardym orzechem do zgryzienia. Z jednej strony nie mają jeszcze regularnych, zasilających konto solidnymi sumami wpływów (zatem ich właściciele ograniczają wydatki), z drugiej ich marki nie są jeszcze znane, a żeby to zmienić muszą dotrzeć do konsumentów... co przecież kosztuje. W takich warunkach najlepiej jest działać mądrze, nie przesadzając z wydatkami i skupić się na prostych, pomysłowych działaniach dających zadowalający rachunek między ceną, jakością i skutecznością.

Reklama nowej działalności gospodarczej powinna być dobrze przemyślana – w końcu, jeśli na samym starcie podkopiemy swój wizerunek, to później próba zbudowania pozytywnego wrażenia będzie utrudniona. Dlatego należy pamiętać o odpowiedniej komunikacji wizualnej – warto zainwestować w ładne i estetyczne logo, zachowywać spójność materiałów reklamowych i zadbać o ich wysoki merytoryczny poziom. Spójność wizualna to stosowanie ustalonej kolorystyki, wzorów graficznych i schematów wizualnych. Samą formę i przekaz należy skroić pod grupę docelową.

Reklama radiowa czy telewizyjna dla raczkującej firmy nie jest dobrym rozwiązaniem. Jest kosztowna, a by odniosła jakikolwiek efekt musi być powtarzalna, aby zakotwiczyła się w pamięci konsumentów. Można oczywiście pomyśleć o prowadzeniu fanpage na Facebooku, ale o ile jest to bardzo tania forma promocji, to bez wydania pieniędzy ciężko będzie trafić do osób zainteresowanych naszymi usługami, a źle poprowadzony profil może bardziej zaszkodzić niż pomóc. Niezłym wyborem wydają się niedoceniane ulotki i plakaty – przede wszystkim dzięki niskiemu kosztowi.

Nowoczesnym i ekologicznym gadżetem reklamowym mogą być ekologiczne torebki – mniej oklepane od długopisów, do tego bardziej zapadają w pamięć i przykuwają uwagę nie tylko obdarowanej osoby, ale też jej znajomych czy zwykłych przechodniów, którzy przecież będą zwracać uwagę na torbę i logo. Dodatkową wartością dodaną jest tutaj to, że inwestycja w takie torby pozwala czuć satysfakcję, że chronimy środowisko, a ekologiczne torby mogą przysporzyć nam sympatię wielu klientów. Oczywiście swoje materiały promocyjne warto urozmaicić za pomocą innych gadżetów, kart rabatowych i upustach w zamian za udostępnienie maila (na którego będziemy przesyłać newsletter).


Przy pisaniu artykułu pomógł Ecosac: producent toreb reklamowych

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Co-packing - sposób na wypromowanie firmy

Co-packing - sposób na wypromowanie firmy


Autor: Artelis - Artykuły Specjalne


Co-packing to inaczej przepakowywanie towarów z opakowań zbiorczych w opakowania jednostkowe. W co-pakingu można tworzyć zestawy złożone z kilku różnych produktów, np. zestawy upominkowe albo promocyjne.


Co-packing obejmuje również łączenie pojedynczych produktów, w tzw. multipaki oraz przygotowywanie takich pakietów do sprzedaży. Jak firma może zyskać na wykupieniu usługi co-packingu?

Czym właściwie jest co-packing?

Z usługi co-packingu korzystają coraz częściej agencje reklamowe, producenci i firmy handlowe. Firmy zajmujące się kontaktem z klientem powinny rozważyć współpracę z firmami zajmującymi się co-packingiem. Taką usługą zajmuje się m.in. firma Customeritum z Warszawy. Więcej na temat usługi co-packingu: http://customeritum.pl/o-nas/meritum-wiedzy/co-packing

Co-packing nazywany jest również konfekcjonowaniem. Nie jest to proste zajęcie, dlatego dobrze jest skorzystać z usług profesjonalistów. Zleceniodawcy decydując się na wynajęcie do tego celu zewnętrznej firmy nie muszą uczestniczyć w całym procesie przepakowywania, dzięki czemu oszczędzają czas i środki. Zleceniodawca wybiera produkty, przeznaczone do przepakowania, określa jak mają wyglądać poszczególne paczki, co ma się w nich znajdować i do jakiej grupy odbiorców powinny trafić.

Firma zajmująca się co-packingiem działając zgodnie z poleceniem zleceniodawcy przygotowuje produkty, kompletuje je, odpowiednio pakuje, często nawet jest odpowiedzialny za dystrybucję przygotowanych zestawów.

Dlaczego się opłaca?

Oczywistym jest, że pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Klient, który otrzymuje niestarannie zapakowaną przesyłkę, zastanowi się zanim drugi raz skorzysta z usług tej samej firmy. Solidne, trwałe i bezpieczne opakowanie dobrze świadczy o firmie. To samo dotyczy wszelkiej innej korespondencji. Klient, który otrzyma ładnie opakowany produkt wraz z próbkami innych, będzie zadowolony z usług i chętnie skorzysta z nich w przyszłości. Dla zleceniodawcy oddelegowanie pracy związanej z pakowaniem i przepakowywaniem jest korzystne również z innego powodu. Pozwala zaoszczędzić czas i miejsce. Produkty znajdujące się w paczkach są składowane w magazynach zewnętrznej firmy, dlatego nie ma problemu z ich przechowywaniem. Nie trzeba wynajmować dodatkowych powierzchni magazynowych. Można zdać się na profesjonalizm i doświadczenie firmy, z której usług korzystamy. Nierzadko również do odpowiedniego spakowania produktów potrzeba specjalnych maszyn, np. foliujących. Korzystając z firmy zewnętrznej unikamy kosztów związanych z zakupem maszyn i przeszkoleniem pracowników.

Podsumowując, usługi co-packingu są coraz częściej wybierane nie tylko przez producentów, ale również przez agencje reklamowe, które chcą dotrzeć do klientów poprzez zestawy promocyjne, upominkowe i inne. Odpowiednio zapakowany zestaw będzie świetną reklamą firmy i sprawi, że w oczach klienta uzyska ona miano profesjonalnej i godnej zaufania.


Artykuły na licencjach dostarcza Artelis.pl Zapoznaj się z naszą ofertą

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Gadżety na wakacje - jak zachęcić klienta-urlopowicza?

Gadżety na wakacje - jak zachęcić klienta-urlopowicza?


Autor: Monika Dywijska


Wakacje są doskonałym czasem na to, aby nieco zmodyfikować listę gadżetów, wręczanych klientom w podziękowaniu za skorzystanie z usług firmy. Dobrze jest na bok odłożyć standardowe długopisy, kalendarze czy notesy – gratisy powinny być jak najbardziej przydatne podczas urlopu.


Na co warto postawić, aby zadowolić klienta?

Parawan

Niezastąpiony podczas pobytu nad morzem. Dzięki parawanowi, Twoi klienci będą mogli w spokoju cieszyć się wypoczynkiem na plaży, bez obawy, że nadmierny wiatr albo przebiegające koło ręczników dzieci, będą sypały piachem na ciało i rzeczy. Z pewnością każdy doceni taki praktyczny podarunek.

Piłki plażowe

Piłki plażowe gwarantują doskonałą rozrywkę nie tylko dzieciom, ale również dorosłym, którzy będą mieli okazję podczas wypoczynku nad morzem czy rzeką zażyć trochę ruchu. Jest to niezwykle praktyczny gadżet – nie zajmie dużo miejsca w walizce, można więc bez problemu spakować go nawet w daleką podróż, kiedy skrupulatnie liczy się każdą zabieraną ze sobą rzecz. Klient z pewnością miło będzie wspominał Twoją firmę podczas zabawy i chętnie skorzysta z jej usług po raz kolejny.

Latawce

Ten prezent na pewno doceni każde dziecko. Puszczanie latawca zajmie je na długie godziny, podczas których dorośli będą mogli w spokoju odpocząć i porozmawiać. Kto wie – może dzięki temu zyskasz również nowych klientów?

Płaszcz przeciwdeszczowy

Wiadomo – pogoda na wakacjach nie zawsze rozpieszcza, warto więc zabrać ze sobą coś, co uchroni przed niespodziewanym deszczem. Płaszcz przeciwdeszczowy na pewno przyda się Twoim klientom i będzie im towarzyszył na wczasach, niezależnie, czy planują wypoczynek w górach, czy też nad morzem.

Ręcznik sportowy

Rzecz, którą każdy z nas zabiera na wakacje. Przyda się zarówno do rozłożenia na trawie czy piasku, jak i do wytarcia ciała po wyjściu z morza, rzeki czy basenu. Zapakowany w ładny pokrowiec będzie doskonałym gadżetem reklamowym dla wszystkich Twoich klientów.

Kubek termiczny

Jest doskonałym gadżetem reklamowym o każdej porze roku, ale na wakacje będzie szczególnie przydatny. Będzie można zabrać go ze sobą zarówno nad morze, jak i podczas wycieczki w góry – dzięki niemu Twoi klienci w każdej chwili będą mogli napić się ulubionej kawy czy herbaty.


Szukasz sposobów na promocję firmy na wakacjach? Sprawdź gadżety reklamowe od EasyB2B.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Parasole reklamowe z logo, czyli sposób na lokalną reklamę

Parasole reklamowe z logo, czyli sposób na lokalną reklamę


Autor: Krystian Filipowicz


Jeśli pragniemy odnieść sukces w biznesie, zmuszeni jesteśmy do prowadzenia działań marketingowych. Pamiętajmy też, że konkurencja nie śpi. Firmy prowadzą nieustanny wyścig, którego celem jest pozyskanie klienta. Istnieją setki sposobów na reklamę, niektóre z nich są skuteczne, a inne nie.


Czas podjąć rękawicę!

Każdy, kto kiedykolwiek miał do czynienia z biznesem, wie, że próba osiągnięcia przewagi nad konkurencją jest zadaniem niezwykle trudnym. Szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, iż wielkie koncerny na reklamę potrafią wydawać dziesiątki tysięcy złotych. Wydaje się, że w walce z gigantami małe firmy stoją na z góry przegranej pozycji. Możemy jednak prowadzić kampanię reklamową na ograniczonym obszarze, zdobywając w ten sposób klientów na rynku lokalnym. Jednakże musimy mieć dobry pomysł – wciskanie ulotek na siłę to nie najlepszy pomysł.

Parasole reklamowe z logo

parasole reklamowe z logoNa samym początku należy zadbać o to, aby nasza firma była rozpoznawalna. W tym celu możemy podjąć lokalną kampanie, której celem będzie zapoznanie potencjalnych klientów z naszym logiem. Jednym z pomysłów na podjęcie tego typu działań może być wykorzystanie przedmiotu codziennego użytku. Musimy jeszcze zdecydować się, na który z nich postawić. Dobrą ideą będzie wykorzystanie w tym celu parasolek. Bogactwo kształtów i kolorów tych akcesoriów sprawia, że możemy stworzyć naprawdę ciekawie prezentujący się design. Parasole reklamowe z logo naszej firmy powinny stać produktem bardzo estetycznym. W kampaniach reklamowych tego typu należy unikać przedmiotów kiepskiej jakości – nie chcemy przecież, aby ktoś kojarzył nasze usługi z tandetą.

Wszystko należy robić z głową

parasole reklamoweNawet najlepszy pomysł może nie wypalić, jeśli jego realizacja zostanie przeprowadzona w nieumiejętny sposób. Taktyka polegająca na wciskaniu na siłę parasoli reklamowych z naszym logo każdemu przechodniowi nie przyniesie dobrych rezultatów. Działania prowadzone bez planu skazane są na niepowodzenie. Wykorzystujmy więc tylko takie okazje, podczas których nasz gadżet reklamowy stanie się przydatnym przedmiotem. W przypadku parasolek będą to oczywiście dni deszczowe lub upalne. Ochrona przed słońcem lub opadami, którą zapewnimy, w zależności od wybranej strategii, naszym potencjalnym klientom czy ludziom przechodzącym niedaleko naszej siedziby, pozwoli skojarzyć im na skojarzenie naszej firmy z pozytywnymi emocjami.

Design oraz jakość

Te dwa elementy powinny być przy prowadzeniu kampanii reklamowych z wykorzystaniem parasoli brane pod uwagę w szczególności. Solidnej jakości produkt, który wyróżnia nienaganny design, może stać się przedmiotem pierwszego wyboru dla wielu użytkowników. Wyobraźmy sobie, że w każdy z deszczowych dni przez środek miasta będzie przechodził człowiek, który nad swoją głową niesie reklamę naszych usług. Taka sytuacja wydaje się wam niemożliwa? Spójrzcie na producentów odzieży. Ludzie płacą im za możliwość noszenia ogromnej reklamy na bluzie lub spodniach. Ponadto loga tych firm stały się elementami popkultury!


Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.parasole-reklamowe.biz.pl.

Pozdrawiam, Krystian Filipowicz.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.