środa, 7 września 2016

Jak wybrać gadżety reklamowe dla swojej firmy?

Jak wybrać gadżety reklamowe dla swojej firmy?


Autor: Monika Dywijska


Gadżety reklamowe są jedną z najpopularniejszych strategii marketingowych – wszak kto nie chce dostać drobnego upominku w ramach podziękowań od firmy, że było się jej klientem?


Każdy jest darmowymi prezentami zachwycony i z pewnością z chęcią kolejny raz skorzysta z usług Twojej firmy. Jeśli więc jeszcze masz wątpliwości, czy warto inwestować w tego typu reklamę, nie zastanawiaj się – gadżety reklamowe sprawią, że klienci z chęcią będą wracać na zakupy. Jak jednak wybrać odpowiednie darmowe dodatki?

Przede wszystkim warto pamiętać, że są drobiazgi, które doskonale sprawdzą się w przypadku każdej firmy. Jest to długopis z logo, smycz na klucze czy notesik. Są to gadżety niezwykle popularne, stosunkowo tanie, ale również przydatne każdemu – w domu długopisy znikają w tajemniczych okolicznościach, a wolne kartki na zapisanie ważnych rzeczy szybko się kończą. Dlatego też te małe drobiazgi będą jak najbardziej przydatne.

Drugą kwestią jest to, jakie usługi oferuje Twoja firma. Jesteś właścicielem drogerii, kwiaciarni, biura podróży czy sklepu z elektroniką? Możesz dopasować gadżety reklamowe do tego, co Twoja firma oferuje. Drogeria? Dodawaj do zakupów klienta małe próbki kosmetyków, zapachowe świece lub biżuteria. Sklep z elektroniką? Doskonale sprawdzi się pamięć USB. Biuro podróży? Zaoferuj klientowi darmowy parasol. Niezależnie od tego, w jakiej branży pracujesz, będziesz w stanie znaleźć gadżety, które będą ściśle kojarzyły się z oferowanymi przez Ciebie produktami lub usługami. A jeśli nie – zawsze możesz postawić na te uniwersalne.

Po trzecie – ważny jest również okres rozdawania gadżetów. Szczególnie w okresie świątecznym konsumenci są skłonni wydawać znacznie większe sumy pieniędzy niż zazwyczaj, dlatego w tym czasie warto zadbać o dopasowane do sytuacji gadżety. Możesz śmiało zdecydować się na świąteczne drobiazgi, jak świece w kształcie choinki, ciepłe koce na zimowe wieczory czy skarpeta na prezenty.

Ważne, aby gadżety, na które się decydujesz, były stosunkowo dobrej jakości – są reklamą Twojej firmy i mają zachęcać klienta do korzystania z usług przedsiębiorstwa jak najczęściej. Nie decyduj się na najtańsze rozwiązania, bo tak też będzie kojarzona Twoja firma - jako proponująca słabej jakości usługi lub produkty, a przecież na pewno zależy Ci na klientach, którzy wymagają i zostawią u Ciebie sporo gotówki.


Długopisy reklamowe, notesy i inne popularne gadżety reklamowe znajdziesz w EasyB2B.pl.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

wtorek, 6 września 2016

Ekskluzywne etui reklamowe – z portfelem, czy bez?

Ekskluzywne etui reklamowe – z portfelem, czy bez?


Autor: Anita Tyler


Zgrabny portfelik mogący z pewnością pomieścić wszystkie nasze najistotniejsze dokumenty. Nic więc wielkiego, że firmy marketingowe szybko odezwały na ten trend, tworząc dla swojej reklamy etui reklamowe. A jak to prezentuje się w praktyce? Zobaczmy!


Dziś nasze dokumenty, i ważne sprawy, jakie praktycznie zawsze pragniemy posiadać przy sobie wyglądają zupełnie inaczej aniżeli dawnej. W dawnych czasach jak dobrze pamiętamy, dowód osobisty był w formie książeczki. Aktualnie to tylko jeden, mały prostokącik. Również notorycznie nosimy przy sobie wizytówki, karty kredytowe, czy innego typu "ważne drobnostki". Zazwyczaj jednak zdarza się tak, że takie sprawy przytrafia nam się zwyczajnie… zgubić. A, że są to dokumenty ważne, to za wszelką cenę nie chcemy do tego dopuścić. Tu z pomocą przychodzi taki przyrząd jak etui. To mały, zgrabny portfelik mogący z pewnością pomieścić wszystkie nasze najistotniejsze dokumenty. Nic więc wielkiego, że firmy marketingowe szybko odezwały na ten trend, tworząc dla swojej reklamy etui reklamowe. A jak to prezentuje się w praktyce? Zobaczmy!

Ekskluzywne opakowanie reklamowe – z portfelem, czy bez?

Jeśli chodzi o etui, tu istotna jest nie tylko jego pojemność, jak i również gatunek wykonania. Biorąc pod uwagę to pierwsze to tu ważne, by miał adekwatną ilość kieszonek, dzięki którym prosto będzie można zmieścić każde istotne dokumenty. Biorąc pod uwagę jakość, tu ona jest o tyle istotna, że każde dane etui powinno się dobrać ściśle do siebie. Dlaczego? Różnych. Przede wszystkim etui dzielimy na te skierowane dla kobiet i mężczyzn. również mamy wiele etui do wyboru nie tylko pod względem fasonu, ale i kolorystyki. Ważne, by wszyscy mogli je dopasować upodobania i potrzeby. Dziś etui, to już jednak nie tylko etui, a to dołączone z portfelem. Jest to proste możliwość, gdyż w jednym miejscu możemy przetrzymywać oszczędności a także istotne papiery. Tu też styl, fason i kolor w pełni zależy od Waszego wyboru. A gdyby etui na telefony komórkowe... Jak zdajemy sobie sprawę, aktualnie przebywamy w czasach telefonów komórkowych, smartfonów, tabletów i ipadów. Wszystkie te przyrządy łączą dwie istotne sprawy – wielofunkcyjność i… wrażliwość. biorąc pod uwagę ta pierwsza część nie potrzebuje ochrony, o tyle ta druga ważne, by mogła być odpowiednio zabezpieczona. W związku z tym aktualnie tak istotne jest nam jest dobre etui na telefony komórkowe. Biorąc pod uwagę ten gatunek etui, to jego praktyczność jest tym bardziej istotna. Jasne, bardzo istotne jest, by nasze etui do telefonu komórkowego prezentowało się elegancko. Jednak tu istotne jest również to, aby było wygodne, a co się z tym wiąże, by nasz telefon nie miał szansy wypaść z etui na ziemie. Na szczęście na rynku mamy szeroki wachlarz wyboru takiego etui, który pewnie wszyscy znajdzie cokolwiek dla siebie.

Etui – nietuzinkowy prezent reklamowy.

Różne firmy marketingowe z sukcesem korzystają z etui jako gadżetu reklamowego. Jest to następny kapitalny środek dla tego, by jak najlepiej zaprezentować każde przedsiębiorstwo. Etui można podarować przy różnych okazjach takich między innymi święta, czy urodziny przedsiębiorstwa. tego typu podarunek zawsze da przyjemność. Grunt, by logo firmy mogło być na tyle dobrze umieszczone, aby jak najefektywniej odzwierciedlało jej charakter i charakter przeprowadzanej przez nią działalności.

Przygotuj czym prędzej!

Tego typu etui warto nabywać, i to nawet nie w pojedynczych egzemplarzach, a całych paczkach. Powinno się pamiętać, że dla instytucji tworzących tego typu rzeczy jest to niski koszt, a każda instytucja może zyskać rewelacyjny element kampanii marketingowej.


Tego typu gadżety reklamowe znajdziesz na http://aplauz.gift

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jak wybrać dobrą agencję reklamową, która będzie pomocna w rozwoju twojej firmy.

Jak wybrać dobrą agencję reklamową, która będzie pomocna w rozwoju twojej firmy.


Autor: Piotr Gontarz


Na rynku Polskim jak i zagranicznym znajdziemy mnóstwo agencji reklamowych, specjalistów od marketingu, którzy „zaopiekują” się naszym budżetem przeznaczonym na reklamę. Nie bez znaczenia wspomnieliśmy o rynku zagranicznym, ponieważ coraz więcej polaków prowadzi swoje firmy za granicą.


Jak dobrze wybrać?


Aby odpowiednio rozeznać się i wybrać najlepsze agencje reklamowe dla naszej marki lub firmy trzeba poświęcić trochę czasu. Zadajemy sobie mnóstwo pytań ponieważ jak najlepiej chcemy zainwestować nasze ciężko zarobione pieniądze.


Czy najlepsza agencja to ta, która wygrywa najwięcej branżowych nagród czy ta, która projektuje dobre i estetyczne materiały reklamowe?
Głownie zależy to zależy od preferencji i potrzeb, dlatego nie można tego jednoznacznie określić. Najważniejszy jest cel jaki chcesz osiągnąć.


Jedna firma specjalizuje się w kampaniach bilbordowych, druga natomiast jest ekspertem w branży internetowej.
Pamiętaj jednak, że zawsze bardzo ważny jest związek partnerski z agencja reklamową. Jak taki układ stworzyć? Poniżej przedstawimy Wam pięć istotnych czynników które pomogą we wstępnej weryfikacji i będą pomocą w wyborze najlepszej agencji reklamowej.

1. Zespół


Jednoosobowa agencja reklamowa nie istnieje. Zespół to podstawa. Każdą firmę tworzą ludzie. Dziś to oni są kapitałem, ponieważ to ich potencjał intelektualny jest najcenniejszym dobrem firmy. Kreatywni ludzie w agencji reklamowej są jej wartością. Zwróć uwagę na skład agencji reklamowej.
Zwróć uwagę czy agencja posiada socjalistów niezbędnych do realizacji twojego celu.
Jeśli potrzebujesz strony internetowej, upewnij się, czy w firmie znajduje się np grafik oraz programista, natomiast jeśli szukasz zaawansowanego marketingu w internecie rozeznaj się czy firma posiada specjalistę w tej branży.

2. Komunikacja


Bardzo istotny punkt. Rozmowa i spotkanie kosztują Cie tylko Twój czas. Ale przy takim kontakcie możesz zebrać wiele istotnych informacji. Zwróć uwagę czy pracownik agencji przydzielony Ci do współpracy jest partnerem czy „mówcą”. Ile czasu podczas spotkania poświęca opowiadaniu o dokonaniach, nagrodach, a ile koncentruje się na Twojej firmie? Nagrody i sukcesy są ważne ale czas zejść na ziemię i pomyśleć o Twojej firmie. Zobacz czy opiekun dopytuje, próbuje zrozumieć Twoje potrzeby, czy też narzuca gotowe, szablonowe rozwiązania? Wskaźnikiem jakości agencji niech będzie liczba i trafność zadanych pytań odnośnie Twojego biznesu, celu Twojej promocji oraz potrzeb. Jest to główny punkt, który będzie rzutować na jakość waszej współpracy w przyszłości

3. Research


W dzisiejszych czasach bardzo łatwo jest ocenić poziom agencji reklamowej wymaga to tylko czas. Postaraj się znaleźć jak najwięcej danych o agencji.Wiele przydatnych informacji znajdziesz w Internecie. Przejrzyj portfolio, rekomendacje. Jeśli to możliwe, uzyskaj informację o poziomie satysfakcji dotychczasowych klientów agencji.
4. Kreatywność
Kreatywność w branży reklamowej jest bezcenna. Niestandardowa kampania też, ale tylko wtedy, gdy dopasowana jest do Twoich potrzeb. Kreatywność powinna objawiać się również w zarządzaniu budżetem w taki sposób, aby zarówno z większego, jak i mniejszego zasobu pieniężnego uzyskać pożądany efekt.

5. Partnerstwo


Agencja, współpracując na partnerskich zasadach, powinna być Twoim zapleczem: kompetentnym i odpowiedzialnym. Musicie wzajemnie się poznać, znać swoje preferencje i możliwości. Jeśli, któraś ze znalezionych przez Ciebie agencji spełnia wszystkie te punkty to prawdopodobnie jest to agencja dla Ciebie.


Dawid Patrykowski - Dyrektor i Project Manager w Sltmedia - agencja reklamowa w Anglii

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Świąteczne gadżety reklamowe – propozycje

Świąteczne gadżety reklamowe – propozycje


Autor: Monika Dywijska


Święta Bożego narodzenia są czasem, który każda firma powinna wykorzystać na promocję. Klienci w okresie bożonarodzeniowym bardzo chętnie wydają duże sumy pieniędzy, dlatego warto, aby Twoja firma zapadła im w pamięć.


Możesz to sprawić gadżetami reklamowymi – każdy lubi dostać mały, darmowy upominek, więc klient, który otrzyma gratis będzie bardziej skłonny ponownie skorzystać z usług Twojej firmy.

Warto, żeby gadżety nawiązywały do charakterystycznego, świątecznego czasu i żeby nie ograniczały się do standardowych długopisów, kalendarzy bądź smyczy na klucze.

Chcąc zareklamować swoją firmę w okresie Bożego Narodzenia możesz zdecydować się na takie gadżety, jak:
- świece – w kształcie choinki, bałwanka, Świętego Mikołaja, w czerwonych, świątecznych kolorach;
- świąteczna skarpeta – miło kojarzy się z prezentami i słodyczami, które rodzice za czasów dzieciństwa wrzucali do środka. Z pewnością przypomni klientowi sympatyczne chwile i posłuży jako torebka na świąteczne łakocie dla dzieci;
- pluszowy renifer – doskonale sprawdzi się jako prezent dla ludzi lubiących maskotki, a także dla dzieci. Do zabawki może być dołączony kocyk z polaru;
- ogrzewacz do dłoni w świątecznym kształcie – wsadzony do kieszeni grubej kurtki lub płaszcza sprawi, że przemieszczający się pomiędzy różnymi sklepami klient będzie miał ogrzane palce. Z pewnością ciepło pomyśli o Twojej firmie;
- kula śnieżna – umieszczony w środku Mikołaj lub bałwan będzie przywodził na myśl święta i sprawi mnóstwo radości nie tylko młodym klientom;
- kartki świąteczne – klient będzie mógł wysłać je do swoich najbliższych;
- koc z polaru – przyda się podczas mroźnych, zimowych nocy i poranków;
- świąteczny kubek – świąteczna kawa albo aromatyczna herbata wypita z kubka o kształcie Świętego Mikołaja lub bałwana będzie smakowała Twojemu klientowi o niebo lepiej – z pewnością z uśmiechem na ustach przypomni sobie Twoją firmę;
- świąteczne torby na prezenty – przydadzą się klientowi przy wręczaniu świątecznych podarunków;
- świąteczne torby na zakupy – doskonale sprawdzą się przy załatwianiu świątecznych sprawunków.

Pomysłów na gadżety reklamowe na święta jest z pewnością wiele. Jednak to nie jedyny trud, jaki musi zadać sobie firma, chcąca się reklamować w tym gorącym okresie. Równie ważny jest wybór odpowiedniej grupy docelowej, do której kierujemy prezent.


Gadżetów reklamowych, również świątecznych szukaj na EasyB2B.pl.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Wszystko, co musisz wiedzieć o materiałach POS

Wszystko, co musisz wiedzieć o materiałach POS


Autor: Piotr Kowaliczek


Materiały POS to produkty reklamowe wspierające sprzedaż, a więc wpływające na wzrost przychodów. Mogą mieć różną formę, ale ich cel jest jeden – wpływać na klienta i jego emocje. Ich siła oddziaływania jest ogromna, dlatego warto dowiedzieć się o nich czegoś więcej. Wszystkie ważne informacje znajdziecie poniżej.


  • Do najpopularniejszych materiałów POS zaliczają się: stojaki na ulotki, naklejki, wobblery, broszury, makiety, standy, toppery, infokioski, strefy przykasowe i podajniki grawitacyjne.
  • Materiały POS spełniają różne funkcje. Wśród tych najważniejszych pojawiają się: funkcja ekspozycyjna, wizerunkowa, informacyjna, stopująca, przyciągająca uwagę, wpływająca na nastrój i emocje. Oczywiście ich rola jest ściśle zintegrowana z ich formą i kształtem. Co więcej, rezultat jaki mają wywrzeć jest uzależniony od ich umiejscowienia.
  • Materiały POS dzieli się ze względu na rodzaj nośnika. Biorąc pod uwagę to kryterium wyróżniamy: materiały POS trwałe np. regały wykonane z metalu, miękkie np. tekturowe standy, elektroniczne oraz sensoryczne.
  • Materiały POS można umieścić na zewnątrz oraz wewnątrz sklepu. W zależności od tego, gdzie mają być ulokowane dobiera się ich rodzaj, kształt i wielkość. Najpopularniejszymi materiałami POS umieszczanymi na zewnątrz są m.in. billboardy bądź ulotki reklamowe. Jeśli zaś chodzi o te stosowane wewnątrz lokalu to prym wiodą stojaki reklamowe i różnego rodzaju ekspozytory.
  • Materiały POS różnią się między sobą sposobem montażu. Część z nich to produkty wolno stojące, inne z kolei przeznaczone są do zawieszania, przyklejania i owijania.
  • Przy produkcji materiałów POS trzeba wziąć pod uwagę następujące kryteria: adresata przekazu, otoczenie w jakim mają się one znaleźć, zwyczaje klientów odwiedzających lokal, najczęściej uczęszczane przez nich alejki.
  • Warto podkreślić, że materiały POS mają nie tylko przyciągać uwagę klienta, ale być użyteczne, a więc zaprojektowane tak, by klient wiedział jak z nich korzystać i nie miał problemu z ich obsługą.
  • Aby materiały POS wywierały odpowiedni wpływ na klienta muszą być czyste i utrzymane w odpowiednim stanie, gdyż tylko wtedy klient chętnie do nich podejdzie i sięgnie po umieszczony na nich produkt.
  • Materiały POS należy stosować umiejętnie i rozmieszczać w taki sposób, aby przyciągały uwagę klientów, ale nie torowały ani utrudniały ruchu po sklepie. Dlatego też w alejkach lepiej sprawdzą się shelf shoppery czy wobblery, natomiast na ich końcu powinno się stawiać duże stojaki reklamowe np. ekspozytory.
  • Skuteczne materiały POS nie mogą „skupiać się” tylko na cenie. Ważne, aby współgrały z rodzajem oferowanych produktów i kreowanym wizerunkiem marki.
  • Odpowiednio przygotowane i zastosowane materiały POS mają ogromną moc – zwiększają sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent.

Materiał opracowany przy współpracy z firmą Arkoop.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.