środa, 22 października 2014

Gadżety reklamowe widziane z przyszłości

Gadżety reklamowe widziane z przyszłości


Autor: Joy of Comunism


Czasem dobrze jest spojrzeć na teraźniejszość z punktu widzenia przeszłości. I porównać prognozy z rzeczywistością. Kiedy Raport mniejszości wchodził na ekrany kin osiem lat temu, sporo mówiło się nie o wątłej fabule, ale o technologicznych gadżetach reklamowych, jakie się w nim pojawiły.


Za przykład może posłużyć tekst z brytyjskiego dziennika The Guardian z lipca 2002 roku, w którym na przykładzie hitu kinowego opisano wynalazki przyszłości. Dziś jesteśmy w przyszłości. Zobaczmy więc, jakie gadżety reklamowe dla firm rzeczywiście weszły do użytku i co osiem lat temu pisali o nich brytyjscy autorzy.

Raport mniejszości jest tu szczególnym przypadkiem choćby z tego powodu, że przy kręceniu scen, w których pojawiały się nowinki techniczne bardzo dużą rolę grali eksperci z branży reklamowej. Z tego względu gadżety reklamowe dla firm, które się w nim pojawiały sprawiają wrażenie realnych i mimo swojej futurystyczności nawet w 2002 roku były w zasięgu ręki. Tyle, że znali je nieliczni.

Pierwszy przykład z brzegu to obraz trójwymiarowy, który w Raporcie mniejszości przyjmował postać hologramów, do oglądania których nie trzeba żadnych dodatkowych akcesoriów. Eksperci cytowani przez autorów tekstu z Guardiana w 2002 roku przyznawali, że już wówczas możliwe było uzyskiwanie tego rodzaju obrazów. Dziś 3D to popularny format. I chociaż wciąż nie spopularyzowaliśmy hologramów, to do oglądania trójwymiarowych obrazów nie trzeba żadnych okularów czy innych akcesoriów. A w najbardziej rozwiniętych technologicznie państwach świata zaczyna być wykorzystywana reklama używająca tego właśnie formatu. Nic nowego, można powiedzieć.

Podobnie jest w przypadku rozpoznawania osoby i dopasowaniu przekazu reklamowego do preferencji odbiorcy. W filmie chodziło o outdoor, dziś serwisy internetowe wiedzą o nas nawet więcej niż reklamy z przyszłości wiedziały o Andersonie. I wiedzę tę wykorzystują. Można oczywiście twierdzić, że co innego internet, gdzie komputer zostawia po sobie ślad, a co innego rzeczywistość, w której osoba rozpoznawana jest przez oko. Tyle tylko, że także tego rodzaju technologie są już dostępne i nie powinny nikogo dziwić. Są po prostu niepopularne. Także z tego względu, że technologiczne gadżety reklamowe dla firm powinny przynosić odpowiedni zwrot z inwestycji. W przypadku wynalazków pokazanych w filmie nie zawsze tak jest, stąd – choć technologicznie moglibyśmy je stosować od dawna - są raczej mało popularne. Liczą się bowiem pieniądze.

W 2002 roku papier elektroniczny uznany został przez autorów Guardiana za najbardziej futurystyczną wizję pokazaną w filmie. Z dzisiejszej perspektywy widać jednak, że wynalazek ten stał się rzeczą najbardziej realną i to w formie takiej, jak pokazana na ekranach kin. E-papier to już codzienność. W popularnej księgarni internetowej książki, które można czytać za pomocą urządzeń wykorzystujących ten pomysł stanowią już kilkadziesiąt procent sprzedaży. Patrząc na linie trendu, wkrótce przejmą pozycje lidera i zdetronizują tradycyjnie pojmowaną prasę czy książki. To żadna nowość, to rzeczywistość. Takie urządzenia są także doskonałe jako gadżety reklamowe czy raczej nośniki pozwalające dostosować przekaz marketingowy do konkretnego odbiorcy. Wielki brat reklamy wie o naszych preferencjach znacznie więcej, niż my sami bylibyśmy skłonni przyznać.


stylowe gadżety reklamowe z Logo firmy

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Transmisje online TVIP – siła komunikacji online

Transmisje online TVIP – siła komunikacji online


Autor: TVIP


Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom odbiorcy wiąże się z wdrożeniem właściwych technologii oraz z udoskonalaniem istniejących rozwiązań. Według opinii organizatorów wydarzeń transmisje internetowe są skutecznym narzędziem komunikacyjnym. Wzmacniają pozycję i prestiż firmy oraz odgrywają dużą rolę w budowaniu oglądalności wydarzenia.


Wciąż rosnące wymagania internautów, stają się wyzwaniem dla komórek komunikacji przedsiębiorstw. Korzystając z rozwiązań takich jak transmisje online, istotne informacje udostępniane są w czasie rzeczywistym. Co więcej, uczestnicy wydarzenia online, mogą zadawać pytania moderatorowi lub też korzystać z czata. Organizatorzy wydarzeń, po ich zakończeniu, mogą natomiast zarchiwizowany przekaz live udostępnić online w formie VOD (wideo na życzenie).

Transmisje online z WZA , to rozwiązanie szczególnie przydatne z punktu widzenia akcjonariuszy, analityków, inwestorów i dziennikarzy. Cała akcja rozgrywająca się na sali WZA wraz z wynikami głosowań dociera w czasie rzeczywistym do najbardziej zainteresowanych. Publikacja prezentacji, transkrypcji i innych dokumentów po wydarzeniu, nie jest w stanie dorównać przekazowi na żywo z sali Walnego Zgromadzenia.

Transmisje online z prezentacji wyników finansowych to kolejne rozwiązanie dla spółek akcyjnych. Dodatkowym elementem w transmisji może być formularz rejestracji dla zainteresowanych uczestników online oraz udostępnienie formularza zapytań lub czata.

Transmisje online z konferencji prasowych to bardzo przydatne narzędzie dla rzeczników prasowych, specjalistów PR oraz IR. W szybki, wygodny i skuteczny sposób mogą oni dotrzeć do dziennikarzy a nawet całego otoczenia firmy. Konferencja prasowa online poprzedzona kampanią mailową z zaproszeniem na transmisję przyniesie rezultaty w postaci wzmocnienia efektywności komunikacyjnej spółki oraz dobrych relacji z otoczeniem przedsiębiorstwa. Uczestnicy konferencji prasowej online na pewno docenią wygodę oraz szybkość w dostępie do ważnych informacji.

Transmisje online z konferencji są wykorzystywane przez instytucje rządowe, samorządowe i kulturalne. Przekazy na żywo mają szczególne zastosowanie w przypadku wydarzeń międzynarodowych, wtedy transmisja udostępniana jest w kilku wersjach językowych. Warto pamiętać też o tym, że dzięki zarejestrowanemu przekazowi na żywo i udostępnieniu go w formie VOD, wydarzenie żyje dłużej w sieci. Tym samym nieustannie buduje oglądalność i markę organizatora.

Transmisje online z koncertów, podobnie jak konferencje online, mają za zadanie zwiększyć grono odbiorców wydarzenia. Są świetną okazją do działań promocyjnych na rzecz organizatora i sponsorów koncertu. Dodatkową zachętą do realizacji transmisji z koncertu może być duże zainteresowanie internautów tematem rozrywki w Internecie, szczególnie muzyką.

Nowym wyzwaniem dla rozwijającego się rynku usług transmisji jest usługa płatnego dostępu do transmitowanego wydarzenia. Wykorzystanie takiego rozwiązania przyczynia się do zwiększenia zysków organizatora konferencji, tworząc zarazem nowy kanał sprzedaży uczestnictwa w konferencji, seminarium, szkolenia. Jest to pomysł jeszcze młody na polskim gruncie, ale niewątpliwie ma duży potencjał. Pojawia się natomiast pytanie kto pierwszy wykorzysta go na większą skalę.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w realizowaniu transmisji online, TVIP potrafi reagować na zmieniające się potrzeby i dostarczać rozwiązania, często dedykowane tylko dla konkretnego klienta. Zastosowanie atrakcyjnych i skutecznych narzędzi komunikacyjnych, takich jak transmisje online wraz z odpowiednią promocją transmisji, gwarantuje zwiększenie liczby odbiorców wydarzenia. Ten konkretny parametr jakim jest liczba oglądających wydarzenie online, może być z jednej strony upragnioną konwersją generującą dodatkowy zysk z wydarzenia lub, z drugiej strony, budować zasięg i prestiż dla organizatora.

Zapraszamy do współpracy.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

wtorek, 21 października 2014

Promocja ebiznesu

Promocja ebiznesu.


Autor: Michał Trochonowicz


Dzisiaj pokażę ci jak zacząć tworzyć swój biznes. Poznasz wartościową więdzę, która na pewno zaowocuje w twojej dalszej pracy. Przedstawię ci w kilku krokach podstawowe metody tworzenia swojego ebiznesu:


obrazek

1. Załóż bloga i uzupełniaj go treścią

Blog umożliwia ci kontakt z twoimi współpracownikami, ponad to pisząc artykuły przekazujesz im cenną wiedzę, z której kiedyś skorzystają. Tworzysz wśród swoich współpracowników wizerunek eksperta i uzyskujesz wśród nich szacunek. Pisz jak najwięcej, ustal sobie co ile będziesz pisał artykuły i trzymaj się tego. Opisuj (podobnie jak ja) swoją wiedzę i kroki związane z ebiznesem, pisz tak aby partner zrozumiał zawartą w artykule wiedzę i jednocześnie był nią zaciekawiony. Pamiętaj że twoim głównym zadaniem jest rozwiązywanie problemów innych, niech współpracownik wie, że może na tobie polegać.

2. Stwórz squeeze page

Zastanawiasz się co to jest squeeze page? Otóż jest to strona, która ma za zadanie zachęcić potencjalnego klienta swoją zawartością i przechwycić go na twoją listę adresową. Zaletą takiej strony jest to, że klient ma praktycznie tylko 2 wybory, albo zapisać się na twoją listę mailingową, albo opuścić stronę. Taka strona daje 50 % skuteczności, gdyż klient tak jak pisałem ma tylko 2 wybory. Jednym z moich takich squeez pagów jest Skuteczne zarabianie w internecie Także pamiętaj żeby taką stronę stworzyć.

3. Autoresponder

Autoresponder to kolejne świetne narzędzie, które może ci przynieść ogromne zyski. Zadaniem autorespondera jest zdobycie emailu twojego klienta przez, które tak jak ja możesz prowadzić kurs, lub oferować jakiś produkt. Zaletą tego jest to, że pracuje dla ciebie nawet wtedy, gdy ty sobie śpisz. Ty piszesz jakąś ofertę czy kurs raz a on wysyła je do tysięcy osób, które zapisały się do twojej listy adresowej. To tak jak na przykład autor, który pisze swoją książkę, piszeją tylko raz a zyski z niej czerpie cały czas. Gdzieś kiedyś czytałem, że gdy zdobędziesz listę adresową z 10.000 tyś. odbiorców, to nie będziesz się juz musiał martwić o pieniądze. Przyznasz, że to świetne rozwiązanie, które zaoszczędzi ci wiele czasu. Przykłady, gdzie możesz sobie takiego autorespondera założyć, podam w następnym artykule.

4. Reklama

Gdy już stworzysz swój system, to pora by ktoś się o nim dowiedział. Wiec bowiem, że możesz mieć najlepszą stronę na świecie, a możesz nic na niej nie zarobić, gdyż nikt nie będzie o niej wiedział.

Są 2 podstawowe formy reklamy.

a) darmowa :

• Gdy będziesz miał już swojego bloga i squeeze page możesz je wypozycjonować na wybrane słowa kluczowe(więcej na temat pozycjonowania poszukaj w google)

• Możesz publikować swoje artykuły na serwisach typu www.artelis.pl w którym umieścisz swój link w stopce.

• Wymieniaj się linkami ze stroną o podobnej tematyce. Jest to skuteczna metoda, którą stosuje się w pozycjonowaniu, gdyż taki link na dużą wartość. Znajdź stronę o podobnej tematyce i napisz do właściciela czy nie chciałby wymienić się linkami. Możesz również ze mną się wymienić takim linkiem, gdy już będziesz miał bloga wystarczy że do mnie napiszesz a ja bardzo chętnie się z tobą wymienię. Stwórz na swoim blogu lub stronie miejsce, w którym będziesz umieszczał takie linki.

• Fora dyskusyjne, jeżeli udzielasz się na jakiś forach wystarczy że w stopce wstawisz link do twojej strony a na pewno ktoś w niego wejdzie. Pamiętaj nigdy nie spamuj, nikt nie lubi spamerów za spamowanie możesz równiesz dostać bana na forum, a poza tym to psuje twój wizerunek. Największymi takimi forami są np. forum o2.pl wp czy interia na tych forach najczęściej się udzielaj, gdyz posiadają one dużą liczbe użytkowników.

b) płatne:

•Kampanie reklamowe w google adwords nie wiem czy o nich słyszałeś, są to po porstu reklamy googla które są z prawej strony wyszukiwań, bądź na samej górze na kolorowym tle. Takie reklamy przyniosą ci duży ruch na stronie, ale również niestety wiążą się ze znacznymi kosztami. W nie długim czasie udostępnie ci kurs adwords, w którym nauczysz się jak stworzyć i prowadzić taką kampanię.

• Umieszczanie banerów lub linków na innych serwisach. Najczęściej większe serwisy umożliwiają za opłatą reklamę na swoim serwisie. Podobnie jak w reklamie adwords taka reklamy może ci przyniesć duży ruch na stronie. Takie serwisy to np. grono.net czy spryciarze.pl oraz wiele innych.

Właśnie poznałeś metody, które umożliwią ci stworzenie oraz reklamę biznesu. Te potężne narzedzia sprawiły że w niedługim czasie pozyskałem kontakt do blisko 10000 tysięcy osób, przy nakładzie czasu i kilkudziesięcu zł na hosting i domenę. Stosuj się do tych zasad a na pewno i ty niedługo osiągniesz takie rezultaty.


Jak bardzo chcesz zarabiać ponad 6000 zł miesięcznie legalnymi metodami? Aby dowiedzieć się więcej wejdź na: http://zarabianie-partnerskie.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jak powiększyć swoje zyski w Adsense

Jak powiększyć swoje zyski w Adsense


Autor: Kamil Polak


Wśród niektórych internautów występuje opinia, iż reklama kontekstowa jest jedynie wypełniaczem miejsca na stronie, który z reguły nie przynosi żadnych dochodów. Oczywiście, samo umieszczenie reklam nie jest równoznaczne z zarabianiem na nich.


Składowych czynnika sukcesu jest kilka min. odpowiednia popularność serwisu, ale i to nie zawsze przyniesie wymarzone rezultaty. Wbrew pozorom równie ważny jest sam sposób umieszczenia i dopasowania reklam do naszej witryny, tak aby odwiedzający nie odniósł wrażenia, że nasza strona jest jednym wielkim banerem reklamowym. Poniżej zamieszczam kilka wskazówek optymalizujących nasze reklamy.

Rozmiar reklamy

Dobierając rozmiar naszej reklamy pamiętajmy o tym, by był on optymalny w stosunku do zawartości strony, tzn. reklama powinna się wkomponować w tło, a nie stać się jej głównym elementem. Jednocześnie należy pamiętać, że z reguły reklamy o większej szerokości są skuteczniejsze od wysokich ze względu na ułatwiony sposób czytania (czytelnik nie musi tak często przeskakiwać pomiędzy wierszami).

Kolor reklamy

Równie ważnym elementem reklamy jest jej kolor. Strategia stosowania kolorów na witrynie jest zależna od umiejscowienia reklam oraz koloru tła. Ogólnie rzecz biorąc przede wszystkim powinniśmy kierować się rozsądkiem. Pamiętajmy, skuteczna reklama, to taka, która jest zauważalna, ale nie nachalna. W związku z tym najlepszą metodą jest stosowanie palety kolorów odpowiadającej barwą zamieszczonym na stronie.

Rozmieszczenie reklamy

Prawdę mówiąc nie ma jednej, idealnej metody rozmieszczania reklam na stronie. Wszystko zależy od charakteru strony, celu i interwale czasowym w jakim odwiedzają ją internauci. Pomimo tego należy pamiętać, że z reguły, niezależnie od rodzaju serwisu jednym z najczęściej przeglądanych obszarów jest część nawigacyjna. Wynika to z dwóch powodów, po pierwsze jest to pierwszy widoczny element strony, po drugie stanowi on drogowskaz dla „podróżujących” po stronie. Natomiast Ci, którzy prowadzą bloga, bądź po prostu publikują dużo artykułów powinni umieszczać reklamy tuż poniżej treści, dzięki czemu czytelnik nie będzie miał problemu z jej dostrzeżeniem.


Kamil Polak

epieniadz.blox.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Podłoga Interaktywna – zabawa i skuteczna reklama w jednym!

Podłoga Interaktywna – zabawa i skuteczna reklama w jednym !


Autor: Michał Jaworski


Należy do najbardziej rozpoznawalnych nośników interaktywnych. Ze względu na swoje możliwości, niewielkie wymiary i łatwość montażu cieszy się zainteresowaniem firm, galerii handlowych, dyskotek a nawet muzeów. Choć przeznaczenie może być różne, to wspólnym mianownikiem jest w tym przypadku interaktywność przekazu.


Podłoga interaktywna jest nowoczesnym urządzeniem wyświetlającym interaktywny przekaz reagujący na ruch i dotyk. Nośnik ze względu na swój interaktywny charakter pozwala przedstawić produkt, markę lub firmę w bardzo czytelny, ciekawy i przyjazny sposób. Spot interaktywny może mieć bardzo zróżnicowaną formę ( zdjęcia, filmy, animacje 3D, prezentacje multimedialne, gry, programy a nawet wykorzystanie internetu). Nie ma przeciwwskazań by wykorzystać mix powyższych możliwości. Kreacje interaktywne które zostaną odtworzone na interaktywnej podłodze są uzależnione od kreatywności projektantów, co podkreśla wielki potencjał interaktywnych nośników.
Łatwość adaptacji kreacji interaktywnych pod interaktywne nośniki reklamowe stwarza wręcz nieograniczoną gamę produkcji interaktywnych, z zachowaniem unikalności każdej z nich. Wyświetlany kontent można dostosować indywidualnie do kampanii, eventu, profilu firmy. Animacje powinny być stworzone tak, by w najlepszy sposób oddawały idee miejsca, w którym podłoga ma się wyświetlać.
Mówiąc o adaptacji technologii wspomnieć należy również o łatwości instalacji nośników praktycznie w każdych warunkach. Jedynym poważnym ogranicznikiem jest oświetlenie lokalizacji w której nośnik ma być zamontowany. Do prawidłowego działania systemu światło powinno być możliwie ograniczone.
Interaktywny spot posiada cechy nowoczesnej reklamy : atrakcyjnej, niespotykanej, ciekawej o ogromnym potencjale i możliwościach jego wykorzystania.
Może na niej np. wyświetlać się czarno-biały film prezentacyjny, a osoby po niej chodzące mogą ten film kolorować, aktywnie absorbując przekaz.
Innym przykładem może być interaktywna gra w piłkę nożną, gdzie 2 graczy na wirtualnym boisku kopie wirtualna piłkę, w celu strzelenia przeciwnikowi gola. Podczas gry wykonujemy aktywne ruchy nogami, angażując się przy tym zarówno w rozgrywkę jak i przekaz reklamowy ( np. reklama nowej piłki Nike ).
Podłogi interaktywne znajdują zastosowanie na różnych targach i eventach, gdzie zainteresowanie klienta swoim stoiskiem jest niezwykle ważne. Prezentacja oferty w sposób interaktywny jest w tym przypadku gwarantem sukcesu, gdyż otoczenie żywo reagujące na nasz ruch czy dotyk jest niezwykle interesującym motywem zwrócenia uwagi potencjalnego klienta.
Innowacyjna forma promocji świadczy o nieszablonowym podejściu firmy do klienta, budowaniu wizerunku firmy nowoczesnej, otwartej na nowe trendy. Podłoga interaktywna jest swoistym "przykuwaczem" uwagi , angażującym, zachęcającym do interakcji. Ta ostatnia jest na globalnym rynku coraz bardziej pożądana, szczególnie przy budowaniu silnych więzi z klientami.


Michał Jaworski - Specjalista ds. Marketingu Internetowego

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.