środa, 7 września 2016

Słońce i deszcz im niestraszne – czyli odpowiedni dobór naklejki do warunków atmosferycznych

Słońce i deszcz im niestraszne – czyli odpowiedni dobór naklejki do warunków atmosferycznych


Autor: Paulina Józefowicz


Czynniki zewnętrzne to zmora niejednego marketingowca. Skuteczna reklama musi być wyrazista i przede wszystkim w dobrym stanie.


Wyblakłe banery i podniszczone pogodą naklejki nie oddziałują pozytywnie na odbiorców. Co więcej, tak zniszczone narzędzia promocyjne odstraszają, lub wprowadzają konsumenta w błąd, sugerując nieistnienie przedsiębiorstwa. Rozwiązaniem tego problemu jest wykorzystywanie odpowiednich materiałów i nośników promocji.

Wybierając nośnik promocji należy nie tylko zwrócić uwagę na jego lokalizację i widoczność dla odbiorcy. Trzeba również myśleć o przyszłości przekazu. Przewidzieć czyhające na niego „niebezpieczeństwa” i skupić się na rozwiązaniach technicznych pozwalających na zniwelowanie tych zagrożeń.

Słońce

-DMS3raqs7JnwPIGgS_tec5eGk23ki5CXalKUE9A2eWpWe2hzbzCi1dU7MIG12nN6A1RG0kcYBHG_k8x48KHQUPX8yRPpRHM8KyvqXLq0-a7hdXRFqu-BdDqQfdwtF95KaTXdc0-

Zacznijmy od podstaw. Wszyscy uwielbiamy słoneczne dni. Słońce pobudza nasz organizm do wytwarzania melatoniny i podnosi poziom endorfin (hormon szczęścia). Oddziałuje na nas bardzo pozytywnie. Nie możemy jednak powiedzieć tego samego o oddziaływaniu na druk. Już niewielka dawka promieniowania słonecznego wpływa negatywnie na jakość druku. Czym dłużej obraz jest narażony na jego działanie tym szybciej traci intensywność kolorów. Oczywiście jest sposób na zniwelowaniu tego negatywnego efektu. Tak samo jak w przypadku naszej skóry wystarczy zastosowanie kremu z filtrem, tak i w przypadku druku musimy poddać go specjalnej ochronie. Odpowiedni laminat oraz tusz z filtrami UV zapobiegną blaknięciu powierzchni, a słońce nie będzie już zagrożeniem.

Deszcz, śnieg i mróz

q8EzXBQC62s374lL0kPSBfmXPgQNnEabA4On7t-3WqsVTtUyMwe5k6z-IeSg8gR5St5hqEDEgDnBMRBHgUC6Ue332EX3z85BS_lkgaTkfrhUSv8C7NTc3SKqR2QoleZy_sYaYOKb

Kolejnym, często niedocenianym czynnikiem niszczącym jest woda. Rozpuszcza ona barwniki, rozpulchnia struktury, a przy długotrwałym działaniu potrafi nawet drążyć korytarze w skałach. Nie możemy więc zapominać o jej destruktywnym oddziaływaniu na wybrany przez nas materiał. Mając świadomość narażenia naklejek na czynniki atmosferyczne powinniśmy wybrać naklejki foliowe zadrukowane solventowo, które są odporne na wodę i gwarantują niezmywalność nadruku. Dodatkowo, aby zwiększyć ich odporność warto zastosować także laminat.

Przyczepność

O4c8jSlf9K06Z8Zi07WHGArklCj5BshSKMz8DTLsiRP9yDxd1x206KDiZbg376xg0CPKpfYlDgdYTol6ky1KhfDNg2ZkjxGqEBh5DUUR8q66RS35NjcaA-xvOfPG5PHC7X6KtW-5

Powierzchnia jest jednym z elementów, na które musimy zwrócić szczególna uwagę. Zależy nam przecież na odpowiedniej przyczepności naszej naklejki. Tutaj także z pomocą przychodzi nam różnorodność materiałów, z których wytwarzane są naklejki. Trzy rodzaje wykorzystywanych klejów pozwalają na dobór najodpowiedzialniejszej z opcji. Do powierzchni bardzo trudnych najlepszy będzie super mocny klej, który uniemożliwi oderwanie naklejki.

Jakie naklejki wybrać??

Naklejki laminowane, foliowe, z mocnym lub supermocnym klejem

Dlaczego?

  • są odporne na promieniowanie UV (kolory nie blakną)

  • są odporne na warunki atmosferyczne (odporne na wodę i zmiany temperatur)

  • mają mocny klej dostosowany do powierzchni (nie odkleją się)


Paulina Józefowicz


Po naklejki zapraszamy do Drukarni Booklet. Pomożemy Ci dostosować materiały do twoich oczekiwań.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Czy klej ma znaczenie? – czyli różnica między klejem akrylowym a kauczukowym

Czy klej ma znaczenie? – czyli różnica między klejem akrylowym a kauczukowym


Autor: Paulina Józefowicz


Wybierając etykiety często spotykacie się z pytaniem jaki klej ma zostać zastosowany. Najczęściej podążacie wówczas za sugestią przedstawiciela firmy, z którym rozmawiacie. Warto jednak znać różnice miedzy klejem akrylowym a kauczukowym. Ich właściwości znacznie się różnią i spełniają inne zadania.


KLEJ AKRYLOWY

Jest nazywany także klejem standardowym. Jest rozpuszczalny w wodzie i najczęściej stosowanym klejem w przypadku etykiet papierowych. Powinien być aplikowany na powierzchniach gładkich i nienarażonych na czynniki zewnętrzne. Jeżeli wasz produkt opatrzony etykietą będzie przechowywany w temperaturze dodatniej i istnieje niewielkie prawdopodobieństwo narażenia etykiety na wilgoć, klej akrylowy będzie odpowiednim wyborem. Jego dużym atutem jest także stosunkowo niska cena.

KLEJ KAUCZUKOWY

Ten klej przeznaczony jest do powierzchni i warunków trudnych. Klej na bazie kauczuku stosowany jest zarówno w etykietach i naklejkach papierowych jak i foliowych. Jest odporny na warunki atmosferyczne i doskonale sprawdza się w temperaturach minusowych (do -20 stopni). Będzie zatem idealnym wyborem w przypadku produktów przechowywanych w lodówkach i chłodniach. Cena kleju kauczukowego jest wyższa od kleju akrylowego, jednak i jego wytrzymałość oraz możliwości zastosowania znacznie przewyższają klej standardowy.

KILKA PODSTAWOWYCH PYTAŃ

Zanim zamówicie etykiety zastanówcie się jaki klej powinniście wybrać. W dokonaniu wyboru pomogą wam odpowiedzi na poniższe pytania oraz tabelka z podsumowaniem charakterystyki obu klejów.

  1. Na jaką powierzchnię zostanie naklejona etykieta?
  2. Jaki rodzaj etykiety (papierowa czy foliowa) chcesz zastosować?
  3. Czy produkt będzie przechowywany w temperaturze dodatniej (na pulkach sklepowych) czy ujemnej (w lodówkach)?
  4. Jak silny powinien być wybierany klej?
  5. Czy etykiety będą narażone na wilgoć?
KLEJ AKRYLOWY KLEJ KAUCZUKOWY
RODZAJ POWIERZCHNI Gładka Trudna
RODZAJ ETYKIET etykiety papierowe etykiety foliowe i papierowe
ODPORNOŚĆ NA WARUNKI ATMOSFERYCZNE nie tak
ODPORNOŚĆ NA WILGOĆ nie tak
TEMPERATURA dodatnia dodatni i ujemna (do -20 )
SIŁA KLEJU standardowa mocna


Paulina Józefowicz

Etykiety i naklejki zamów na Booklet.pl. Nasi konsultanci pomogą Ci dostosować produkt do twoich potrzeb.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Akcesoria reklamowe dla zmarzluchów

Akcesoria reklamowe dla zmarzluchów


Autor: Monika Dywijska


Ciepłolubne osoby z pewnością nie są zachwycone późną jesienią i okresem zimowym. Niskie temperatury zmuszają do zakładania na siebie coraz większej warstwy ubrań, a czapka, szalik i rękawiczki stają się nie do zastąpienia.


Śmiało możesz to wykorzystać do promocji swojej firmy. Jest zimno, więc postaw na akcesoria, które skutecznie rozgrzeją Twoich klientów.

Idealnym przykładem gadżetu reklamowego na zimowe, mroźne dni, jest kubek termiczny. Nic nie rozgrzewa tak dobrze jak gorąca herbata, a dzięki kubkowi trzymającemu wysoką temperaturę klient będzie mógł zabrać ją ze sobą na spacer, do pracy czy na spotkanie ze znajomymi.

Ogrzewacze do dłoni nie od dziś królują w kieszeniach wielu osób w zimowym okresie. Jedno „kliknięcie” potrafi sprawić, że dłonie stają się przyjemnie ciepłe. Zadbaj o to, by w kieszeni Twojego klienta znalazł się ogrzewacz zaopatrzony w logo Twojej firmy. Jest to niedrogi gadżet, doskonale nadający się dla ceniących ciepło osób. Dzięki niemu nawet w spory mróz brak rękawiczek nie będzie straszny i będziesz mieć pewność, że klient doceni Twój gest i znacznie chętniej wróci skorzystać z Twoich usług.

Posiadanie smartfona w obecnych czasach jest standardem, ciężko jednak swobodnie z niego korzystać zimą. Dlatego aby pokazać, że Twoja firma maksymalnie dba o dobro i wygodę klientów możesz zainwestować w ciekawy, praktyczny, choć nieco droższy gadżet reklamowy: rękawiczki, które umożliwią obsługę ekranu dotykowego nawet podczas trzaskającego mrozu. Nie znajdzie się ani jedna osoba, która nie będzie w stanie docenić takiego prezentu.

Ciepły koc być może nie ochroni przed mrozem na zewnątrz, ale doskonale sprawdzi się w domowym zaciszu, aby po ciężkim dniu pracy sięgnąć po dobrą książkę i kubek gorącej herbaty. Polarowy koc pozwoli zapomnieć o padającym za oknem śniegu i trzaskającym mrozie.

Zima jest czasem, kiedy możesz zainwestować w odpowiednie na tę porę roku gadżety reklamowe. Klient z pewnością doceni, że prezenty, które rozdajesz w uznaniu za skorzystanie z usług firmy, lub też aby zachęcić do skorzystania z usług, są oryginalne i użyteczne.

Wykorzystaj śnieg i niskie temperatury - daj klientom to, czego w danej chwili potrzebują. Zimowe gadżety mogą być uniwersalne - np. kubek termiczny doskonale sprawdzi się i zimą i latem, np. u zawodowych kierowców, którzy lubią popijać gorący napój.


Kubki termiczne dla swojej firmy z dowolnym logo lub napisem wykona dla Ciebie EasyB2B.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jak wybrać gadżety reklamowe dla swojej firmy?

Jak wybrać gadżety reklamowe dla swojej firmy?


Autor: Monika Dywijska


Gadżety reklamowe są jedną z najpopularniejszych strategii marketingowych – wszak kto nie chce dostać drobnego upominku w ramach podziękowań od firmy, że było się jej klientem?


Każdy jest darmowymi prezentami zachwycony i z pewnością z chęcią kolejny raz skorzysta z usług Twojej firmy. Jeśli więc jeszcze masz wątpliwości, czy warto inwestować w tego typu reklamę, nie zastanawiaj się – gadżety reklamowe sprawią, że klienci z chęcią będą wracać na zakupy. Jak jednak wybrać odpowiednie darmowe dodatki?

Przede wszystkim warto pamiętać, że są drobiazgi, które doskonale sprawdzą się w przypadku każdej firmy. Jest to długopis z logo, smycz na klucze czy notesik. Są to gadżety niezwykle popularne, stosunkowo tanie, ale również przydatne każdemu – w domu długopisy znikają w tajemniczych okolicznościach, a wolne kartki na zapisanie ważnych rzeczy szybko się kończą. Dlatego też te małe drobiazgi będą jak najbardziej przydatne.

Drugą kwestią jest to, jakie usługi oferuje Twoja firma. Jesteś właścicielem drogerii, kwiaciarni, biura podróży czy sklepu z elektroniką? Możesz dopasować gadżety reklamowe do tego, co Twoja firma oferuje. Drogeria? Dodawaj do zakupów klienta małe próbki kosmetyków, zapachowe świece lub biżuteria. Sklep z elektroniką? Doskonale sprawdzi się pamięć USB. Biuro podróży? Zaoferuj klientowi darmowy parasol. Niezależnie od tego, w jakiej branży pracujesz, będziesz w stanie znaleźć gadżety, które będą ściśle kojarzyły się z oferowanymi przez Ciebie produktami lub usługami. A jeśli nie – zawsze możesz postawić na te uniwersalne.

Po trzecie – ważny jest również okres rozdawania gadżetów. Szczególnie w okresie świątecznym konsumenci są skłonni wydawać znacznie większe sumy pieniędzy niż zazwyczaj, dlatego w tym czasie warto zadbać o dopasowane do sytuacji gadżety. Możesz śmiało zdecydować się na świąteczne drobiazgi, jak świece w kształcie choinki, ciepłe koce na zimowe wieczory czy skarpeta na prezenty.

Ważne, aby gadżety, na które się decydujesz, były stosunkowo dobrej jakości – są reklamą Twojej firmy i mają zachęcać klienta do korzystania z usług przedsiębiorstwa jak najczęściej. Nie decyduj się na najtańsze rozwiązania, bo tak też będzie kojarzona Twoja firma - jako proponująca słabej jakości usługi lub produkty, a przecież na pewno zależy Ci na klientach, którzy wymagają i zostawią u Ciebie sporo gotówki.


Długopisy reklamowe, notesy i inne popularne gadżety reklamowe znajdziesz w EasyB2B.pl.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

wtorek, 6 września 2016

Ekskluzywne etui reklamowe – z portfelem, czy bez?

Ekskluzywne etui reklamowe – z portfelem, czy bez?


Autor: Anita Tyler


Zgrabny portfelik mogący z pewnością pomieścić wszystkie nasze najistotniejsze dokumenty. Nic więc wielkiego, że firmy marketingowe szybko odezwały na ten trend, tworząc dla swojej reklamy etui reklamowe. A jak to prezentuje się w praktyce? Zobaczmy!


Dziś nasze dokumenty, i ważne sprawy, jakie praktycznie zawsze pragniemy posiadać przy sobie wyglądają zupełnie inaczej aniżeli dawnej. W dawnych czasach jak dobrze pamiętamy, dowód osobisty był w formie książeczki. Aktualnie to tylko jeden, mały prostokącik. Również notorycznie nosimy przy sobie wizytówki, karty kredytowe, czy innego typu "ważne drobnostki". Zazwyczaj jednak zdarza się tak, że takie sprawy przytrafia nam się zwyczajnie… zgubić. A, że są to dokumenty ważne, to za wszelką cenę nie chcemy do tego dopuścić. Tu z pomocą przychodzi taki przyrząd jak etui. To mały, zgrabny portfelik mogący z pewnością pomieścić wszystkie nasze najistotniejsze dokumenty. Nic więc wielkiego, że firmy marketingowe szybko odezwały na ten trend, tworząc dla swojej reklamy etui reklamowe. A jak to prezentuje się w praktyce? Zobaczmy!

Ekskluzywne opakowanie reklamowe – z portfelem, czy bez?

Jeśli chodzi o etui, tu istotna jest nie tylko jego pojemność, jak i również gatunek wykonania. Biorąc pod uwagę to pierwsze to tu ważne, by miał adekwatną ilość kieszonek, dzięki którym prosto będzie można zmieścić każde istotne dokumenty. Biorąc pod uwagę jakość, tu ona jest o tyle istotna, że każde dane etui powinno się dobrać ściśle do siebie. Dlaczego? Różnych. Przede wszystkim etui dzielimy na te skierowane dla kobiet i mężczyzn. również mamy wiele etui do wyboru nie tylko pod względem fasonu, ale i kolorystyki. Ważne, by wszyscy mogli je dopasować upodobania i potrzeby. Dziś etui, to już jednak nie tylko etui, a to dołączone z portfelem. Jest to proste możliwość, gdyż w jednym miejscu możemy przetrzymywać oszczędności a także istotne papiery. Tu też styl, fason i kolor w pełni zależy od Waszego wyboru. A gdyby etui na telefony komórkowe... Jak zdajemy sobie sprawę, aktualnie przebywamy w czasach telefonów komórkowych, smartfonów, tabletów i ipadów. Wszystkie te przyrządy łączą dwie istotne sprawy – wielofunkcyjność i… wrażliwość. biorąc pod uwagę ta pierwsza część nie potrzebuje ochrony, o tyle ta druga ważne, by mogła być odpowiednio zabezpieczona. W związku z tym aktualnie tak istotne jest nam jest dobre etui na telefony komórkowe. Biorąc pod uwagę ten gatunek etui, to jego praktyczność jest tym bardziej istotna. Jasne, bardzo istotne jest, by nasze etui do telefonu komórkowego prezentowało się elegancko. Jednak tu istotne jest również to, aby było wygodne, a co się z tym wiąże, by nasz telefon nie miał szansy wypaść z etui na ziemie. Na szczęście na rynku mamy szeroki wachlarz wyboru takiego etui, który pewnie wszyscy znajdzie cokolwiek dla siebie.

Etui – nietuzinkowy prezent reklamowy.

Różne firmy marketingowe z sukcesem korzystają z etui jako gadżetu reklamowego. Jest to następny kapitalny środek dla tego, by jak najlepiej zaprezentować każde przedsiębiorstwo. Etui można podarować przy różnych okazjach takich między innymi święta, czy urodziny przedsiębiorstwa. tego typu podarunek zawsze da przyjemność. Grunt, by logo firmy mogło być na tyle dobrze umieszczone, aby jak najefektywniej odzwierciedlało jej charakter i charakter przeprowadzanej przez nią działalności.

Przygotuj czym prędzej!

Tego typu etui warto nabywać, i to nawet nie w pojedynczych egzemplarzach, a całych paczkach. Powinno się pamiętać, że dla instytucji tworzących tego typu rzeczy jest to niski koszt, a każda instytucja może zyskać rewelacyjny element kampanii marketingowej.


Tego typu gadżety reklamowe znajdziesz na http://aplauz.gift

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.