wtorek, 6 września 2016

Taśmy z nadrukiem - cicha forma reklamy

Taśmy z nadrukiem - cicha forma reklamy


Autor: Maciej Kowalski


Wykorzystywanie oraz rodzaje taśm z nadrukiem. Taśmy z nadrukiem i ich rodzaje:


  • Taśma z nadrukiem do oznakowania sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.
  • Taśma z nadrukiem do oznakowania sieci gazowych.
  • Taśma z nadrukiem do oznakowania sieci telekomunikacyjnych.
  • Taśma z nadrukiem ostrzegawcza do oznakowania sieci energetyki cieplnej.
  • Folia kablowa do oznaczania podziemnych sieci energetycznych.
  • Taśma ostrzegawcza odgradzająca która znajdzie zastosowanie przy odgradzaniu robót ziemnych.


Najczęściej taśmy z nadrukiem wykorzystywane są do reklamowania. Na taśmach z nadrukiem umieszczane są różnego rodzaju loga firm, nazwy, adresy www, oferty, ogłoszenia. Bardzo dobrym miejscem do wykorzystania Taśm z nadrukiem są różnego rodzaju słupy oraz tablice informacyjne. Dzięki temu nie musimy wyklejać papierowych banerów na klej czy za pomocą zwykłej taśmy, a możemy do tego celu wykorzystać taśmy z nadrukiem. Jeżeli informację na taśmie będą interesujące lub będzie interesujące logo, przechodzeń który aktualnie zatrzyma się przy tablicy czy słupie przeczyta informację na banerze, ale także zapamięta to co było umieszczone na taśmie, która zaciekawiła go swoim interesującym designem. Czasami może zdarzyć się tak, że to grafika na taśmie z nadrukiem zainteresuje daną osobę do przeczytania informacji zawartej na kartce, która przytwierdzona właśnie jest za pomocą taśmy z nadrukiem.

Taśmy z nadrukiem pozwalają zaoszczędzić bardzo wiele papieru. Ponieważ za pomocą właśnie takich taśm możemy bez problemu poinformować osoby o niebezpieczeństwie czy jakiś świeżo malowanych elementach. Zamiast papierowych etykiet np. w sklepach można do tego celu zastosować taśmy. W świetny sposób możemy jej użyć do stworzenia ciekawo wyglądającej oferty przeceny w sklepie, której wygląd sprawi, że klienci częściej będą kupowali dany produkt np. po przecenie. Zastosować takie taśmy możemy również na klatkach schodowych w blokach mieszkalnych. Możemy zamówić sobie czerwoną taśmę np. z napisem bardzo ważne. Co sprawi, że ogłoszenie oklejone właśnie za pomocą takiej taśmy stanie się zauważalne i każdy z mieszkańców na pewno zatrzyma się aby przeczytać informację na tablicy ogłoszeniowej.


Więcej na temat taśmy z nadrukiem znajdziesz na stronie producenta euroskal.com

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Gadżety reklamowe - co przyda się Twoim klientom?

Gadżety reklamowe - co przyda się Twoim klientom?


Autor: Monika Dywijska


Wybór gadżetów reklamowych jest dość niewdzięcznym zadaniem. Już od lat towarzyszą wzmacnianiom więzów handlowych, a ich znaczenie jest niemożliwe do przecenienia. Z drugiej strony jednak, ich powszechność przyczyniła się do tego, że zaskoczenie klienta jest znacznie trudniejsze niż wcześniej. Jakim rozwiązaniom warto więc zaufać?


Mała rzecz, a cieszy
Gadżet reklamowy nie musi być drogi, aby zapadł klientowi w pamięć, okazuje się przy tym, że znacznie większe znaczenie ma nie jego cena, ale funkcjonalność. Nawet niewielkie rozwiązania potrafią pozytywnie zaskakiwać pod warunkiem, że są rzeczywiście przydatne, a do tego nie charakteryzują się obniżoną jakością. Klienta może więc ucieszyć nawet zwykły długopis, nie można pozwolić sobie na to, aby był on rozwiązaniem niskiej klasy ulegającym uszkodzeniu jeszcze zanim zdąży się je wykorzystać. Można pójść jednak o krok dalej, proponując nie długopis, a przejściówkę do urządzeń, ładowarkę (te zawsze się gubią), czy też zwijacz do kabli (docenią ci, którzy mają ich sporo).

Oczekuj nieoczekiwanego
Osoby zawodowo zajmujące się relacjami z klientami potwierdzają, że odbiorcy towarów i usług kochają niespodzianki. Z życzliwością przyjmowana jest przez nich nawet drobna odmiana, nic nie stoi więc na przeszkodzie, aby wykorzystać tę wiedzę podczas wybierania naprawdę ciekawych gadżetów. Jeśli zatem do tej pory stawiliśmy na rozwiązania praktyczne, raz zdecydujmy się na gadżet, który jest przede wszystkim ozdobą, a jeśli znani jesteśmy z upominków, które przydadzą się w biurze, postawmy na coś, co wywołuje uśmiech. Zaskoczenie będzie działało na naszą korzyść, choć warto pamiętać o tym, aby nie stosować tej metody zbyt często, tak samo bowiem, jak każda inna, po pewnym czasie może stać się schematyczna. Nieoczekiwanym gadżetem może być np. oprawiona grafika, k†órą klient może powiesić w biurze, notes z ważnymi informacjami, których zwykle szuka w sieci, np. dotyczącymi terminu zapłaty podatków. Daj mu coś, czego nie wyrzuci.

Małe co nieco
A może warto zrezygnować z gadżetów, które, w swoim założeniu, mają być przydatne i funkcjonalne. Wcale nie mamy przecież pewności, że klient ich potrzebuje. Nie brakuje firm, które już od dawna nie wręczają klientom kubków o dziwnych kształtach stawiając na markowe słodycze, kawę lub inne produkty spożywcze postrzegane jako elitarne. Oczywiście, skuteczność takiej kampanii będzie większa, jeśli wcześniej poznamy preferencje klientów w tym zakresie.


Nietypowe gadżety reklamowe stworzy dla Ciebie np. http://www.easyb2b.pl.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Chroń swój smartfon

Chroń swój smartfon


Autor: Karolina Konieczna


Smartfony są urządzeniami, z których korzysta się codziennie. Niestety, nie należą one do urządzeń najodporniejszych – na wyświetlaczu po jakimś czasie użytkowania widać wyraźne zarysowania, a po upadku na ziemię smartfon narażony jest na dodatkowe uszkodzenia obudowy.


Warto więc pomyśleć nad czymś, co go przed tym uchroni – mowa tu o tak prostej rzeczy, jak etui. Filcowe etui doskonale absorbuje uderzenia i chroni nasze mobilne urządzenie przed wszelkimi zarysowaniami. Filc jest niezwykle wytrzymały i odporny, dzięki czemu jest idealnym materiałem do ochrony delikatnych i wrażliwych na uszkodzenia mechaniczne urządzeń. Trzymając schowany w etui smartfon w kieszeni, plecaku lub gdziekolwiek indziej, możemy być pewni, iż jest on całkowicie bezpieczny.

Klasyczne filcowe etui posiada zapięcie na magnes, które jest bardzo wygodnym i często stosowanym rozwiązaniem w takiego typu akcesoriach. Dodatkowo, na zapięciu znaleźć można skórzaną łatkę, która idealnie nadaje się na reklamę – chociażby do zamieszczenia na niej logo swojej firmy. Co więcej, prosta budowa etui i materiał z jakiego je wykonano daje dużą możliwość znakowania.

W etui często stosuje się specjalne wycięcia na kabel ładowarki i słuchawek, przez co możemy być pewni, że i w tym znajdą się otwory umożliwiające ładowanie telefonu lub słuchanie muzyki bez potrzeby wyjmowania urządzenia z futerału. Ponadto, szeroka paleta kolorów pozwala na wykonanie filcowego etui praktycznie w każdym odcieniu i przy zastosowaniu nowoczesnego designu.

Chcąc chronić smartfon warto więc zainwestować w etui. Z pewnością będzie to niewielka kwota, która pozwoli jednak wyposażyć to niewielkie urządzenie w miękkie i bezpieczne „ubranie”. Dzięki temu łatwiej chociażby sprzedać telefon w późniejszym czasie – bo przecież lepiej prezentuje się smartfon zadbany, niż taki, który jest porysowany i wygląda na zużyty. Pieniądze wydane na futerał na pewno zwrócą się przy sprzedaży używanego telefonu w przyszłości.


Na tej stronie można obejrzeć przykładowe Etui na smartfon z filcu

Karolina Konieczna, więcej informacji na FeelFelt

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

wtorek, 5 stycznia 2016

Prowadzisz szkołę językową? Zobacz jak reklamuje się twoja konkurencja!

Prowadzisz szkołę językową? Zobacz jak reklamuje się twoja konkurencja!


Autor: Zuzanna Szymańska


32 tysiące wyświetleń oraz 650 kliknięć w reklamę w skali miesiąca. To wynik możliwy do osiągnięcia przez szkołę językową wydającą na kampanię online 50 zł dziennie. O tym, jak wykorzystywać reklamę w wyszukiwarce do skutecznego eksponowania oferty szkoleniowej mówi dzisiejszy poradnik.


Zgodnie z danymi opublikowanymi w ubiegłym roku przez English Proficiency Index, Polacy to jeden z najlepiej mówiących po angielsku narodów na świecie. Zajmujemy wysokie, bo aż szóste miejsce w światowym rankingu, wyprzedzając w tej dziedzinie m.in. Niemców, Francuzów i Czechów.

206 tys. klientów miesięcznie

Frazy związane z nauką języka obcego wyszukiwane są przez polskich internautów średnio 206 tysięcy razy miesięcznie! Dzisiejszy raport pokazuje, jak wykorzystać ten potencjał do skutecznego wypromowania oferty szkoły językowej w internecie. Analiza objęła firmy zlokalizowane w największych miastach Polski, a samo badanie przeprowadzono na przełomie marca i kwietnia 2015 r. Na potrzeby symulacji założono, że szkoła językowa przeznaczy na reklamę w wyszukiwarce hipotetyczny budżet w wysokości 1 500 zł miesięcznie. Przyjęto też, że za kliknięcie CPC w reklamę nie zapłaci więcej niż 5 zł.

Dokonując analizy potencjału reklamy online dla branży szkoleniowej, specjaliści pod uwagę wzięli zestaw 22-tu przykładowych fraz wpisywanych w wyszukiwarkę przez potencjalnych klientów szkół językowych. Były to: „FCE”, „nauka angielskiego”, „nauka niemieckiego”, „CAE”, „kurs angielskiego”, „nauka hiszpańskiego”, „nauka francuskiego”, „szkoła językowa”, „nauka rosyjskiego”, „kurs niemieckiego”, „Proficiency”, „kurs hiszpańskiego”, „certyfikat z angielskiego”, „kurs francuskiego”, „angielski w biznesie”, „kurs rosyjskiego”, „nauka języków obcych”, „certyfikat z niemieckiego”, „niemiecki w biznesie”, „dobra szkoła językowa”, „szkoła językowa opinie” oraz „ZDAF”.

Wrzesień pod znakiem języka angielskiego

Jak czytamy w raporcie, frazy związane z nauką języka angielskiego najczęściej wyszukiwane są przez internautów we wrześniu, by wyraźny spadek osiągnąć na początku roku kalendarzowego. Warto więc postawić na zwartą kampanię reklamową nastawioną na tę frazę właśnie w sezonie wczesnojesiennym.

Co ciekawe, wyrażenie „nauka angielskiego” wpisywane jest w wyszukiwarkę Google równomiernie często we wszystkich województwach, z niewielką przewagą mazowieckiego i podkarpackiego.

W lubuskim stawiaj na niemiecki

Popularność wyszukiwania frazy „nauka niemieckiego” systematycznie rośnie już od 2010 roku. Podobnie, jak w wypadku „języka angielskiego”, potencjalni klienci szkół językowych interesują się nauką w styczniu i wrześniu, jednak w przeciwieństwie do angielskiego – szczyt styczniowy jest zdecydowanie wyższy!

Rozkład geograficzny dla frazy „nauka niemieckiego” wygląda zupełnie inaczej niż było to w przypadku wyrażenia „nauka angielskiego”. Wyraźnie widać, że im bliżej zachodniej granicy, tym zainteresowanie potencjalnych klientów kursami języka niemieckiego rośnie. Takie szkolenia największą popularnością cieszą w województwie lubuskim, a najmniejszą kujawsko-pomorskim.

W październiku promuj First Certificate in English

First Certificate in English to jeden z najpopularniejszych, honorowanych na całym świecie egzaminów językowych. Przeprowadzone badanie pokazało, że fraza „FCE” najczęściej wyszukiwana jest przez internatów wczesną jesienią, szczególnie w miesiącach wrzesień i październik.

Lepiej hiszpański niż francuski

Obserwacje dokonane przez specjalistów pokazały też zainteresowanie Polaków nauką języka hiszpańskiego i francuskiego. Jak się jednak okazało, szczególnie pierwszy z nich przyciąga sporą uwagę potencjalnych klientów.

Szkoły językowe w miastach

Analizując wyniki symulacji, widać jakie wyrażenia związane z nauką języków obcych cieszą się największą popularnością w zależności od miasta, z którego pochodzi zainteresowany internauta. Dla przykładu Poznaniacy najczęściej wybierają frazy „kurs angielskiego” (7 865 wyświetleń i 238 prognozowanych kliknięć w reklamę/mc), z kolei Warszawiacy wolą kombinację słów „nauka angielskiego” (5 825 wyświetleń i 367 kliknięć). Szacuje się, że w reklamę „nauka niemieckiego” miesięcznie może kliknąć 166, a reklamę „kurs niemieckiego” - 154 mieszkańców Wrocławia. Spore zainteresowanie nauką języka hiszpańskiego i francuskiego występuje w Krakowie – reklama po tej frazie może wyświetlić się odpowiednio 826 i 709 potencjalnym klientom. Z kolei kursami rosyjskiego najbardziej zainteresowani są mieszkańcy Gdańska – tutejsze szkoły językowe powinny promować się wg frazy „nauka rosyjskiego”, której reklama wyświetli się 430 potencjalnym klientom.

e-klient i m-klient

Wydaje się, że poszukiwanie szkoły językowej jest czynnością, której nie wykonuje się „na szybko”. Rosnący udział urządzeń mobilnych na rynku powoduje jednak, że nie warto lekceważyć m-klienta. Już teraz aż 14% potencjalnych klientów szkół językowych wykorzystuje urządzenia mobilne do znalezienia szkoły językowej. Oczywiście to nadal niewielki odsetek w stosunku do całości, niemniej zmieniająca się polityka Google połączona z systematycznym rozwojem m-commerce powinny stać się motorem napędowym do tworzenia stron responsywnych, tj. dostosowanych do widoku przez urządzenia mobilne.


Zuzanna Szymańska na bazie raportu Blink.pl.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Ile kosztuje reklama na Facebooku i jak zmniejszyć jej koszty?

Ile kosztuje reklama na Facebooku i jak zmniejszyć jej koszty?


Autor: Ewelina Friese


Jeszcze 2-3 lata temu, reklama w internecie była tania niczym barszcz, a jej koszt ponoszony na Facebooku, był jednym z najniższych. Skoro reklama była niemalże za darmo, prawie nikt nie zawracał sobie głowy tym, jak dużą skuteczność mają jego reklamy.


Czasy jednak zmieniły się, a ceny reklam rosną z każdym miesiącem. Wiele osób, które do tej pory korzystało z usług Facebooka, straciło główne źródło reklamy.

Dodatkowym problemem, z którym przyszło nam się zmierzyć, są znaczne ograniczenia w zasięgu bezpłatnych postów. To one do tej pory były najchętniej wykorzystywanym elementem marketingu.

Kiedyś, gdy miałeś 1000 fanów na fanpage, każdy post, który umieściłeś na swojej osi czasu, trafiał do każdego z nich. Później, Facebook ograniczył bezpłatny zasięg do 750 fanów, następnie o połowę. W dniu dzisiejszym na 1000 fanów, Twój wpis zobaczy może ze 100 osób.

Eldorado minęło bezpowrotnie.

Ile kosztuje reklama na Facebooku?

Nie od dziś wiadomo jednak, że reklama jest dźwignią handlu. Jeżeli nie reklamujesz się , to Cię po prostu nie ma.

Idąc za tą radą, wielu przedsiębiorców, szczególnie tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem, reklamuje się na oślep. Na moje pytanie, dlaczego to robią, odpowiadają, że przecież bez reklamy ich biznes zginie. Do wielu osób nie dociera jednak fakt, że jeśli koszty reklamy przewyższają zyski z niej, to w pewnym momencie znajdą się na skraju bankructwa.

I tu tworzy się tzw. zamknięte koło. Z jednej strony żaden biznes nie przetrwa, z drugiej – reklama bywa równie zabójcza. Sęk w tym, że w dzisiejszych czasach, aby móc się reklamować musisz mieć albo gigantyczny budżet, albo grać według reguł, które narzucają Facebook czy Google.

Mimo, że z każdej strony słychać narzekania i głosy, że reklama przestaje być opłacalna, reklama na Facebooku nadal jest jedną z najtańszych form marketingu. Jednak, aby stworzyć tanią i skuteczną reklamę na Facebooku, musisz poznać i przestrzegać kilku ważnych zasad.

Podstawowe elementy składające się na sukces, to wybór odpowiedniego zdjęcia, tytułu oraz opisu reklamy. Do tego dochodzą wskaźnik CTR, awatar klienta, a także kilka innych czynników. Jeżeli chcesz wiedzieć jak stworzyć tanią i skuteczną reklamę na Facebooku, przeczytaj DARMOWY RAPORT, który dla Ciebie przygotowałam.


Abyś dobrze to wszystko zrozumiał i zastosował u siebie, stworzyłam bezpłatny raport, z którego dowiesz się, w jaki sposób tworzyć listy mailingowe przy wykorzystaniu stron przechwytujących.

Autor: Ewelina Friese. Więcej artykułów znajdziesz na www.ewelinafriese.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.