piątek, 16 października 2015

Skuteczne przygotowanie się do targów

Skuteczne przygotowanie się do targów


Autor: PI


Uczestnictwo w targach to możliwość zaprezentowania swej oferty wielu potencjalnych klientom. Targi to skuteczne i efektywne narzędzie marketingowe, dzięki któremu każde przedsiębiorstwo może się pomyślnie rozwijać i zdobyć nowych klientów.


Uczestnictwo w targach, konferencjach, zjazdach to wyśmienita okazja nie tylko do tego, aby zaprezentować ofertę swojej firmy, oferowane usług i produkty. To także wspaniała okazja do poznania nowych ludzi i trendów na rynku. To okazja do nawiązania nowych kontaktów, które w przyszłości mogą zaprocentować dla naszego biznesu.

Warto zatem do każdych targów się solidnie przygotować. Istotne jest tutaj nie tylko to, co i jak powiemy, ale także to, jak się wizualnie zaprezentujemy. Istotne tutaj staje się zatem profesjonalne przygotowanie stoiska targowego. Aby dobrze przygotować się i zaprezentować na targach, warto zasięgnąć rady firm, które specjalizują się w kompleksowej obsłudze targowej.

Kiedy targi stanowią dla nas ważną formę reklamy, warto zainwestować w przygotowanie się do nich nieco więcej funduszy. Można na przykład zlecić zaprojektowanie i zbudowanie indywidualnego stoiska targowego. Daje to nam z pewnością możliwość wyróżnienia się na tle innych firm prezentujących swoje oferty na targach.

Każde targi odwiedza wiele osób, dlatego możemy liczyć na spore zainteresowanie tym, co na swoim stoisku prezentujemy. Warto zatem zawczasu przygotować materiały reklamowe, takie jak ulotki, foldery czy broszury, które będziemy mogli wręczać naszym targowym gościom. To istotne, aby uczestnicy po powrocie do domów szybko nie zapomnieli o naszym stoisku, a mieli jeszcze do czego zajrzeć i bardziej szczegółowo zapoznać się z naszą ofertą.


Wyposażenie wnętrz - Klamki

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Gra słowami - czyli synonimiczność tekstów

Gra słowami - czyli synonimiczność tekstów


Autor: Emil Kowalski


Gdy reklamujemy swoją stronę poprzez pozycjonowanie, tworzymy teksty dla promocji – w formie artykułów dla reklamy PR i opisów (w przypadku dodawania do katalogów).


Wiadomo, że każdy musi się różnić – to jeden z warunków indeksacji, gdyż wyszukiwarki, odnajdując teksty duplikowane, wykluczają z czasem ich zamieszczanie w wynikach szukania.

Synonimiczne teksty to nie tworzenie nowych, o tym trzeba pamiętać. Jednak pozwala nam na taką modyfikację, żeby artykuły różniły się od siebie. W takim przypadku mamy już do czynienia nie z tekstem duplikowanym, ale, można by nazwać, z tekstem wzorowanym na innym.

Krótko mówiąc, tworząc tekst synonimiczny, bawimy się słowami i ich zamiennikami. Możemy tak robić, stosując pojedyncze synonimy lub nawet całe frazy bliskoznaczne. Bardzo cenne, gdy potrzebujemy opublikować większą ilość komunikatów na temat naszej strony, działalności itp.

Tekst taki zazwyczaj jest tak konstruowany, aby można go było wykorzystać w celach generacji treści. Do tego służą specjalne programy. Oto forma, w jakiej zapisujemy teksty tego typu:

Jedną z {podstawowych|zasadniczych|fundamentalnych} form {działalności|istnienia|bytności} firmy w Internecie jest pozycjonowanie stron www. To {niezbędne|konieczne|nieodzowne}, gdy {chcemy|pragniemy|pożądamy} naszą stronę {rozreklamować|rozpowszechnić} w Internecie na {szerszą|większą} skalę.

Jak widać wyżej, synonimy poszczególnych wyrazów są przedstawione w klamrach i oddzielone poziomą linią (kombinacja klawiszy „shift”+”\”). Bardzo istotne w takim tworzeniu tekstów jest odpowiednie rozmieszczenie „spacji”. Podczas tworzenia całości, wszystko musi mieć logiczny sens zarówno w stylistyce, jak i całej budowie zdań. Generatory, tzw. Mieszarki tekstów, odczytują poszczególne wyrazy i wg ustalonego algorytmu układają je, tworząc różne treści aż do momentu wykorzystania wszystkich kombinacji słów.

Należy również zauważyć, że tę technikę można zastosować także do całych fraz. I tak np.:

{Oprócz tego|Ponadto} {realizujemy|piszemy|tworzymy} także {prace szkolne|prace naukowe},

W powyższym przykładzie zastosowano łączenie dwóch wyrazów. Dla tych, którzy chcą stworzyć tekst jeszcze bardziej rozbudowany, a co za tym idzie, dający więcej wersji, dobrym sposobem jest stosowanie synonimiczności całych zdań. Należy pamiętać, że np. w tekście mającym 2000 znaków, takich zdań nie może być wiele, gdyż nie podlegają one podwójnej synonimiczności.

Przydatnym narzędziem podczas pracy tego rodzaju jest program do generowania synonimów, gdzie wpisujemy poszczególny wyraz i pojawią się nam wyrazy bliskoznaczne. Natomiast same generatory tekstów – mieszarki treści, znajdziemy w internecie nawet na stronach online. Dostępne są też wersje na komputer.

Stosując takie rozwiązania dla celów pozycjonowania stron www, zaoszczędzamy wiele czasu. Co prawda wyszukiwarki są w stanie rozpoznać teksty tego typu, lecz jeśli są one sprytnie ułożone, to z ich indeksacją nie będzie problemów. Takie techniki jak wyżej najczęściej są stosowane przez pozycjonerów dla dokonywania wpisów do katalogów i stron z artykułami lub tzw. precli.


Emil Kowalski www.asib.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Szyldy

Szyldy


Autor: Sylwia Kopeć


Szyldy reklamowe grawerowane, niezbędne, konieczne wręcz tabliczki lub tablice zawierające podstawowe informacje o firmie. To wizytówki firmy, w które warto zainwestować.


Szyldy to nic innego jak informacje, a informacje to nic innego jak wiadomości, co w danym miejscu się znajduje. Bez tego typu opisów trudno sobie wyobrazić dobrze funkcjonującą logistykę. Szyldy opisują np nr pokoju, kto w danym miejscu urzęduje, kto w danym mieszkaniu mieszka bądź jaka firma tutaj swoją siedzibę, numer domu, ulicę. Im opis jest obszerniejszy, tym łatwiej znaleźć daną osobę czy firmę. Bez szyldów trudno się w tej chwili obyć. Jednym z najbardziej popularnych rodzajów są szyldy grawerowane. Wykonuje je się z tablic mosiężnych, aluminiowych, ale także z laminatów odpowiednio przystosowanych do zastosowania zewnętrznego jak i wewnętrznego.

Skupię się na szyldach wykonywanych z laminatów z uwagi na ich niezwykłą elegancję i wiele możliwości wykonania. Mogą to być zwykłe szyldy jednowarstwowe z tabliczek o grubości 1,6 mm lub 3,2 mm. Sposobem mocowania tych szyldów jest przyklejenie ich do ściany lub drzwi lub zawieszenie ich na bardzo eleganckich, dobranych kolorystycznie dystansach reklamowych. Szyldy mogą być także dwuwarstwowe, warstwa wierzchnia to grawerowany laminat o grubości 1,6 mm, a spodnia warstwa to pleksi przezroczysta, czarna lub innego koloru. Sposoby mocowania są takie same jak szyldów jednowarstwowych, chociaż z uwagi na wyższą wagę lepiej taki szyld zawiesić na dystansach. Szyldy dwuwarstwowe to także szyldy z wystającymi literkami. W tych szyldach warstwą spodnią jest pleksi lub laminat o dowolnej grubości, a warstwą wierzchnią są literki wycięte z laminatu lub pleksi o grubości 1,6 lub 3,2 mm, naklejone na płytę spodnią.

Grawerowane szyldy podnoszą prestiż firmy w oczach klienta, a i praca i samopoczucie w elegancko opisanej firmie jest lepsza i wydajniejsza.

Przedsiębiorstwa chcące zaprezentować swą jakość i podnieść wrażenie powinny zdecydowanie postawić na odpowiednio dobrane szyldy. Szyld grawerowany to elegancka wizytówka firmy. Warto w nią zainwestować.


Feniks

Grawerowanie, cięcie laserowe, wyrób tabliczek i szyldów,

produkcja pieczątek.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Z usług jakiego fachowca skorzystać?

Z usług jakiego fachowca skorzystać?


Autor: ap greff


Wydawać by się mogło, że odnalezienie w internecie firmy, która świadczy interesujące nas usługi nie powinno być bardzo trudne, ani czasochłonne.


Wystarczy bowiem wpisać w wyszukiwarkę internetową nazwę usługi, nasz rejon czy inne tego rodzaju hasło i na pewno w parę sekund na monitorze komputera pokażą się nam adresy przynajmniej kilkunastu firm. I o ile w ten sposób odszukamy przynajmniej dane kontaktowe do określonych firm lub fachowców, to nie zawsze możemy się zapoznać z ich ofertą. Nie zawsze również mamy możliwość zapoznania się z opiniami innych osób na temat świadczonych przez daną firmę usług.

Tym samym opieramy się niejako tylko i wyłącznie na tym, czego dowiemy się na przykład z rozmowy telefonicznej z danym fachowcem. A taki zasób informacji może się okazać dla nas niewystarczający. Tym samym, aby ułatwić poszukiwania dobrych oraz sprawdzonych firm, ale także i informacji na ich temat powstał katalog firm. Jest to bardzo dobre rozwiązanie, za pomocą, którego można nie tylko szybko odnaleźć firmy działające w naszym regionie, ale również zapoznać się z opiniami dotyczącymi ich działalności.

inwestycja2

W efekcie internetowe katalogi firm są chętnie odwiedzane zarówno przez samych przedsiębiorców, jak i ich klientów. Jest to bowiem najlepsze dla wielu z nich miejsce informacji o poszczególnych przedsiębiorstwach. Nie da się ukryć, że na taki właśnie katalog firm wiele osób czekało od bardzo dawna. Tym samym nie powinno nikogo dziwić to, że katalogi firm spotykają się z wieloma wyrazami uznania. Zarówno wśród polskich, jak i zagranicznych przedsiębiorców czy klientów. Jak się bowiem okazuje, jest to również strona, którą bardzo licznie odwiedzają zagraniczni przedsiębiorcy.

Pozwala ona im się nie tylko zorientować w ofercie firm, ale również umożliwia nawiązanie tak ważnych kontaktów handlowych. Jest to niewątpliwe kolejna korzyść wynikająca z funkcjonowania tej właśnie strony. I chociaż strona powstała z myślą o osobach, które chcą korzystać tylko i wyłącznie z usług sprawdzonych fachowców, to ma ona zdecydowanie więcej zalet. O czym niejednokrotnie przekonali się przedsiębiorcy, o których informacje zostały na niej zamieszczone.

Nie tylko bowiem zauważyli wzrost zainteresowania swoimi usługami, ale także co bardzo ważne dla nich, dostali szansę wypromowania się poza granicami kraju, co także ma swoje dobre strony.


Sprawdź polski katalog firm

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Strona firmy a zaangażowanie klientów

Strona firmy a zaangażowanie klientów


Autor: LarryKowalsky


Nie od dziś wiadomo, że reklama stanowi dźwignię handlu. Sprzedaje się tylko to, do czego najpierw udaje się przekonać klientów. Grupa docelowa, do której adresowany jest produkt, przekonana jest do niego, zanim jeszcze go kupi.


Wiele osób idzie do sklepów z przekonaniem, że chcą obejrzeć, wziąć do ręki, wypróbować lub sprawdzić daną rzecz, produkt żywnościowy lub kosmetyk. Funkcje reklamy pełnią dziś przede wszystkim strony internetowe. Każda firma, każde przedsiębiorstwo i każdy sklep, posiada dziś wirtualną prezentację. Od prezentacji tej bardzo wiele zależy.

Strona internetowa może być źródłem sukcesu lub decydować o jego braku. Ma to szczególnie duże znaczenie w przypadku małych firm, które powstały niedawno, i których właściciele nie mogą sobie jeszcze pozwolić na droższe formy reklamy niż reklama w sieci. Zaangażowanie klientów, a więc zainteresowanie firmą i jej produktami lub usługami, jest uzależnione od sposobu, w jaki prezentuje się ona w Internecie.

Wirtualna prezentacja firmy ma dwa podstawowe wymiary. Pierwszym z nich jest wygląd, a drugim treść. Celowo podajemy je w takiej kolejności, gdyż w Internecie liczy się przede wszystkim obraz. Słowo też jest ważne, jednak nieco mniej. Internauci głównie patrzą, a dopiero później wczytują się w zawartość stron. Wygląd strony internetowej firmy to pierwsza gwarancja powodzenia jej i zdobycia popularności u wielu potencjalnych klientów. Dobra strona to taka, na której nie brakuje najnowocześniejszych rozwiązań, ale też nie jest ich zbyt dużo.

Na pierwszy rzut oka, strona musi wydawać się czytelna, jasna i przejrzysta. Niezwykle ważny jest kolorystyczny dobór poszczególnych elementów i tła. Litery na stronie nie mogą zlewać się z tłem, ale całość nie może także bić po oczach. Spoglądanie na stronę nie może łączyć się z dyskomfortem. Treści prezentowane na stronie muszą być atrakcyjne, jasne i zrozumiałe. Tekstu nie może być zbyt dużo. Generalnie Internet kocha krótkie formy. Im krócej i treściwiej, tym lepiej.

Niedopuszczalne jest stosowanie na stronach firmowych specjalistycznego słownictwa niezrozumiałego dla ogółu odbiorców. Menu strony powinno być ułożone tak, by internauci nie musieli zastanawiać się, czego szukać w poszczególnych działach. Lepiej w tym względzie zrezygnować z oryginalności przekazu na rzecz jego łatwości i spójności z podobnymi spisami treści. Kontrahenci i klienci chcą szybko i łatwo dowiedzieć się, jak najwięcej o firmie, i temu właśnie ma służyć firmowa strona internetowa.


Autorem wpisu jest firma L4

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.