piątek, 16 października 2015

Szyldy

Szyldy


Autor: Sylwia Kopeć


Szyldy reklamowe grawerowane, niezbędne, konieczne wręcz tabliczki lub tablice zawierające podstawowe informacje o firmie. To wizytówki firmy, w które warto zainwestować.


Szyldy to nic innego jak informacje, a informacje to nic innego jak wiadomości, co w danym miejscu się znajduje. Bez tego typu opisów trudno sobie wyobrazić dobrze funkcjonującą logistykę. Szyldy opisują np nr pokoju, kto w danym miejscu urzęduje, kto w danym mieszkaniu mieszka bądź jaka firma tutaj swoją siedzibę, numer domu, ulicę. Im opis jest obszerniejszy, tym łatwiej znaleźć daną osobę czy firmę. Bez szyldów trudno się w tej chwili obyć. Jednym z najbardziej popularnych rodzajów są szyldy grawerowane. Wykonuje je się z tablic mosiężnych, aluminiowych, ale także z laminatów odpowiednio przystosowanych do zastosowania zewnętrznego jak i wewnętrznego.

Skupię się na szyldach wykonywanych z laminatów z uwagi na ich niezwykłą elegancję i wiele możliwości wykonania. Mogą to być zwykłe szyldy jednowarstwowe z tabliczek o grubości 1,6 mm lub 3,2 mm. Sposobem mocowania tych szyldów jest przyklejenie ich do ściany lub drzwi lub zawieszenie ich na bardzo eleganckich, dobranych kolorystycznie dystansach reklamowych. Szyldy mogą być także dwuwarstwowe, warstwa wierzchnia to grawerowany laminat o grubości 1,6 mm, a spodnia warstwa to pleksi przezroczysta, czarna lub innego koloru. Sposoby mocowania są takie same jak szyldów jednowarstwowych, chociaż z uwagi na wyższą wagę lepiej taki szyld zawiesić na dystansach. Szyldy dwuwarstwowe to także szyldy z wystającymi literkami. W tych szyldach warstwą spodnią jest pleksi lub laminat o dowolnej grubości, a warstwą wierzchnią są literki wycięte z laminatu lub pleksi o grubości 1,6 lub 3,2 mm, naklejone na płytę spodnią.

Grawerowane szyldy podnoszą prestiż firmy w oczach klienta, a i praca i samopoczucie w elegancko opisanej firmie jest lepsza i wydajniejsza.

Przedsiębiorstwa chcące zaprezentować swą jakość i podnieść wrażenie powinny zdecydowanie postawić na odpowiednio dobrane szyldy. Szyld grawerowany to elegancka wizytówka firmy. Warto w nią zainwestować.


Feniks

Grawerowanie, cięcie laserowe, wyrób tabliczek i szyldów,

produkcja pieczątek.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Z usług jakiego fachowca skorzystać?

Z usług jakiego fachowca skorzystać?


Autor: ap greff


Wydawać by się mogło, że odnalezienie w internecie firmy, która świadczy interesujące nas usługi nie powinno być bardzo trudne, ani czasochłonne.


Wystarczy bowiem wpisać w wyszukiwarkę internetową nazwę usługi, nasz rejon czy inne tego rodzaju hasło i na pewno w parę sekund na monitorze komputera pokażą się nam adresy przynajmniej kilkunastu firm. I o ile w ten sposób odszukamy przynajmniej dane kontaktowe do określonych firm lub fachowców, to nie zawsze możemy się zapoznać z ich ofertą. Nie zawsze również mamy możliwość zapoznania się z opiniami innych osób na temat świadczonych przez daną firmę usług.

Tym samym opieramy się niejako tylko i wyłącznie na tym, czego dowiemy się na przykład z rozmowy telefonicznej z danym fachowcem. A taki zasób informacji może się okazać dla nas niewystarczający. Tym samym, aby ułatwić poszukiwania dobrych oraz sprawdzonych firm, ale także i informacji na ich temat powstał katalog firm. Jest to bardzo dobre rozwiązanie, za pomocą, którego można nie tylko szybko odnaleźć firmy działające w naszym regionie, ale również zapoznać się z opiniami dotyczącymi ich działalności.

inwestycja2

W efekcie internetowe katalogi firm są chętnie odwiedzane zarówno przez samych przedsiębiorców, jak i ich klientów. Jest to bowiem najlepsze dla wielu z nich miejsce informacji o poszczególnych przedsiębiorstwach. Nie da się ukryć, że na taki właśnie katalog firm wiele osób czekało od bardzo dawna. Tym samym nie powinno nikogo dziwić to, że katalogi firm spotykają się z wieloma wyrazami uznania. Zarówno wśród polskich, jak i zagranicznych przedsiębiorców czy klientów. Jak się bowiem okazuje, jest to również strona, którą bardzo licznie odwiedzają zagraniczni przedsiębiorcy.

Pozwala ona im się nie tylko zorientować w ofercie firm, ale również umożliwia nawiązanie tak ważnych kontaktów handlowych. Jest to niewątpliwe kolejna korzyść wynikająca z funkcjonowania tej właśnie strony. I chociaż strona powstała z myślą o osobach, które chcą korzystać tylko i wyłącznie z usług sprawdzonych fachowców, to ma ona zdecydowanie więcej zalet. O czym niejednokrotnie przekonali się przedsiębiorcy, o których informacje zostały na niej zamieszczone.

Nie tylko bowiem zauważyli wzrost zainteresowania swoimi usługami, ale także co bardzo ważne dla nich, dostali szansę wypromowania się poza granicami kraju, co także ma swoje dobre strony.


Sprawdź polski katalog firm

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Strona firmy a zaangażowanie klientów

Strona firmy a zaangażowanie klientów


Autor: LarryKowalsky


Nie od dziś wiadomo, że reklama stanowi dźwignię handlu. Sprzedaje się tylko to, do czego najpierw udaje się przekonać klientów. Grupa docelowa, do której adresowany jest produkt, przekonana jest do niego, zanim jeszcze go kupi.


Wiele osób idzie do sklepów z przekonaniem, że chcą obejrzeć, wziąć do ręki, wypróbować lub sprawdzić daną rzecz, produkt żywnościowy lub kosmetyk. Funkcje reklamy pełnią dziś przede wszystkim strony internetowe. Każda firma, każde przedsiębiorstwo i każdy sklep, posiada dziś wirtualną prezentację. Od prezentacji tej bardzo wiele zależy.

Strona internetowa może być źródłem sukcesu lub decydować o jego braku. Ma to szczególnie duże znaczenie w przypadku małych firm, które powstały niedawno, i których właściciele nie mogą sobie jeszcze pozwolić na droższe formy reklamy niż reklama w sieci. Zaangażowanie klientów, a więc zainteresowanie firmą i jej produktami lub usługami, jest uzależnione od sposobu, w jaki prezentuje się ona w Internecie.

Wirtualna prezentacja firmy ma dwa podstawowe wymiary. Pierwszym z nich jest wygląd, a drugim treść. Celowo podajemy je w takiej kolejności, gdyż w Internecie liczy się przede wszystkim obraz. Słowo też jest ważne, jednak nieco mniej. Internauci głównie patrzą, a dopiero później wczytują się w zawartość stron. Wygląd strony internetowej firmy to pierwsza gwarancja powodzenia jej i zdobycia popularności u wielu potencjalnych klientów. Dobra strona to taka, na której nie brakuje najnowocześniejszych rozwiązań, ale też nie jest ich zbyt dużo.

Na pierwszy rzut oka, strona musi wydawać się czytelna, jasna i przejrzysta. Niezwykle ważny jest kolorystyczny dobór poszczególnych elementów i tła. Litery na stronie nie mogą zlewać się z tłem, ale całość nie może także bić po oczach. Spoglądanie na stronę nie może łączyć się z dyskomfortem. Treści prezentowane na stronie muszą być atrakcyjne, jasne i zrozumiałe. Tekstu nie może być zbyt dużo. Generalnie Internet kocha krótkie formy. Im krócej i treściwiej, tym lepiej.

Niedopuszczalne jest stosowanie na stronach firmowych specjalistycznego słownictwa niezrozumiałego dla ogółu odbiorców. Menu strony powinno być ułożone tak, by internauci nie musieli zastanawiać się, czego szukać w poszczególnych działach. Lepiej w tym względzie zrezygnować z oryginalności przekazu na rzecz jego łatwości i spójności z podobnymi spisami treści. Kontrahenci i klienci chcą szybko i łatwo dowiedzieć się, jak najwięcej o firmie, i temu właśnie ma służyć firmowa strona internetowa.


Autorem wpisu jest firma L4

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Praca agencji interaktywnej

Praca agencji interaktywnej


Autor: Ewa Bart


Interaktywne agencje reklamowe oferują swoje usługi wszystkim firmom potrzebującym wsparcia w Internecie. Rozwój sieci teleinformatycznych przełożył się na lawinowy rozwój rynku e-commerce.


Tysiące podmiotów gospodarczych starają się zaistnieć w sieci. Jedne oferują bezpośrednią sprzedaż towarów klientom, inne prowadzą platformy aukcyjne lub giełdy B2B, skierowane na potrzeby innych podmiotów gospodarczych. Działalność tego typu wymaga wsparcia technologicznego, marketingowego i skutecznej reklamy.

Każda działająca w Internecie agencja reklamowa oferuje również rozmaite strony internetowe, pozwalające na utrzymanie odpowiedniej komunikacji z uczestnikami rynku. Firmowe serwisy pozwalają na budowanie i podtrzymywanie właściwych relacji z klientami i kontrahentami firmy. Profesjonalne agencje interaktywne oferują nie tylko projekty witryn i aplikacje webowe, ale świadczą również usługi wspierające działalność w sieci w postaci hostingu lub marketingu wyszukiwarkowego. Dzięki kompleksowej ofercie wielu agencji, klienci mogą skorzystać z komplementarnej obsługi swoich sieciowych potrzeb.

Każda działalność w Internecie wiąże się z koniecznością sprostania zwiększonej konkurencji. Specjaliści powiadają, że w sieci wszystkie sklepy są tuż za rokiem. Rzeczywiście dystans, jaki dzieli klientów od oferty jest taki sam, niezależnie od fizycznej lokalizacji podmiotu będącego właścicielem witryny. Właśnie dlatego konieczne jest fachowe wsparcie, jakiego może udzielić odpowiednia interaktywna agencja reklamowa. Trzeba nie lada wysiłku, aby spośród setek tysięcy stron odbiorca zwrócił uwagę na tę, na której nam zależy, i jednocześnie chciał do niej powracać i polecać ją innym użytkownikom.


Agencja reklamowa Positiv Style

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Dzieje i rozwój reklamy zewnętrznej

Dzieje i rozwój reklamy zewnętrznej


Autor: Marek Zegarek


Reklama zewnętrzna to najstarsza forma promocji i artykulacji swoich przekonań. Od starożytnych obelisków z prawem, po współczesne billboardy stanowi ona kawał historii w świecie reklamowym.


Reklama zewnętrzna nazywana także outdoorową swoje początki ma już tak naprawdę w czasach starożytnych, gdzie na ścianach budynków czy też szyldach karczm umieszczano napisy czy unikalne znaki cechowe, aby wszyscy mogli z łatwością znaleźć odpowiednie miejsce w danym mieście czy osadzie. Jednak to wiek XIX traktuje się jako czas narodzin outdooru w dzisiejszym tego słowa znaczeniu, bowiem to w roku 1835 powstał pierwszy prawdziwy plakat zewnętrzny w Nowym Jorku, który liczył sobie ponad 50 stóp.

W późniejszych latach i dzięki coraz częstszemu wykorzystaniu plakatów zewnętrznych w Stanach Zjednoczonych wprowadzono standard Billboardu, tak doskonale znanego i często wykorzystywanego w dzisiejszych czasach. Reklama zewnętrzna przybierać może wiele różnych form, które swoje ograniczenie mają tylko w wyobraźni nas samych, bowiem spotykane na co dzień etykiety, ulotki czy plakaty to właśnie doskonałe wykorzystanie i dostosowanie tego medium reklamowego.

Reklama zewnętrzna jak wszystko stale ewoluuje i nastawiona jest na wywoływanie tzw. efektu „WOW” u swoich odbiorców. Wystarczy udać się do centrum miasta i przejść jedną z głównych ulic, żeby zobaczyć jak reklamodawcy oddziałują na nas i jak zachęcają nas do skorzystania z ich oferty. Oprócz wielkich billboardów na budynkach czy ulotkach rozdawanych na ulicach coraz częstsze zastosowanie znajdują również inne formy reklamy, np. zapachowa, czy wykorzystująca nowoczesne LED'owe ekrany.

Nie ma wątpliwości, że reklama outdoorowa ma ogromny wpływ na nasz dzisiejszy świat i pomimo wielu innych źródeł dotarcia do klienta, ta forma identyfikacji wciąż jest jedną z najbardziej popularnych i masowo wykorzystywanych na całym świecie, a zważywszy na jej historię możemy mieć pewność, że przed nią jeszcze długa przyszłość.


Wykorzystaj potencjał jaki dają ci nowe etykiety

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.