sobota, 26 września 2015

Wykorzystaj internet jako źródło dobrej reklamy

Wykorzystaj internet jako źródło dobrej reklamy


Autor: Mariusz Cacała


Zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż swoich produktów? Jeśli tak jest to świetnie, że akurat tutaj trafiłeś, bo powiem Ci kilka cennych rad w jaki sposób możesz pozyskać klientów i zwiększyć przychody swojej działalności.


Internet w dzisiejszych czasach, to machina przynosząca ogromne pieniądze. Jeśli ktoś zna dobrze ten wirtualny świat, to może stać się naprawdę bogatym człowiekiem. Dostęp do internetu ma bardzo dużo osób na całym świecie. Niektórzy dzięki niemu pracują i zarabiają pieniądze, a jeszcze inni spędzają chwile wolnego czasu oddając się różnym rozrywką. Pomimo tego, że internet jest tak łatwo dostępny, to jeszcze nie jest tak bardzo wykorzystany przez firmy i inne instytucje. Wiadomo z czasem wszystko się zmieni. Zresztą już powoli możemy zauważyć biorąc pod uwagę wcześniejsze lata, że coraz więcej firm uważa internet jako źródło dobrej reklamy i promocji. Ty też możesz zaistnieć w tym świecie! Możesz stworzyć stronę internetową własnej firmy, promować ją poprzez różne źródła jak portale społecznościowe czy reklamę w wyszukiwarce Google itd. to już od Ciebie zależy, czy chcesz dalej pozostawać w tyle za konkurencją, czy zaczniesz być widoczny i rozpoznawalny w tym świecie wirtualnym. Posiadając tylko samą stronę internetową bez jej promocji tak na prawdę nic się nie osiągnie. Dopiero dzięki różnym działaniom marketingu internetowego internauci mogą dowiedzieć się o Twojej firmie i trafić na stronę www, aby zapoznać się z ofertą.

Agencje reklamowe, które przeważnie oferują projektowanie stron internetowych prześcigają się w pomysłach i realizacjach, aby zwabić klienta. Taka konkurencja jest bardzo dobra, bo Ty jako klient możesz otrzymać bardzo ciekawy i kreatywny pomysł, który może zaowocować powodzeniem Twojej firmy. Pamiętaj o tym, aby tak dobierać agencje reklamowe, żeby posiadały zdolnych i kreatywnych ludzi. Czasem warto wydać trochę więcej pieniędzy na reklamę i stronę internetową, a mieć pewność, że wszystko zostanie wykonane tak jak sobie zażyczyliśmy. Jak wiadomo nie od dziś, to pierwsze wrażenie się przeważnie liczy, więc, gdy klient ujrzy po raz pierwszy Twoją stronę www, logo, czy slogan reklamowy, to ma w głowie wstępny obraz o firmie i ważne jest, aby był on jak najlepszy, bo, gdy zostanie zrażony i zniechęcony, to później dużo trudniej przekonać go do siebie.


tworzenie stron kraków - PixArtist

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Promocje grupowe - kto na tym zyskuje?

Promocje grupowe - kto na tym zyskuje?


Autor: Kuba Niklas


Zakupy grupowe to coraz bardziej popularna forma wyszukiwania promocji. Mniejsze niż zazwyczaj ceny usług oraz produktów to perfekcyjna sposobność, aby je wypróbować. Nierzadko rezygnujemy z usług oraz wytworów, ponieważ zwyczajnie nie posiadamy na to środków finansowych.


Jednak obniżenie o kilkadziesiąt procent ceny nominalnej jest doskonałą okazją oraz z pewnością zdecydujemy się na owe zakupy. Z jakiego powodu spółki decydują się na sprzedaż wytworów i usług po tak małej cenie? Kontrakcja jest niezmiernie oczywista! Chodzi o marketing. Nie ma skuteczniejszej formy reklamy, niż zaprezentowanie towaru lub usługi explicite na kliencie. Jeżeli konsument będzie zadowolony, to istnieje spore prawdopodobieństwo, że w przyszłości także skorzysta z naszych usług. Prawdopodobnie zarekomenduje nasz sklep również przyjaciołom oraz rodzinie. Poczta szeptana funkcjonuje idealnie, więc dlaczego by nie wypróbować tej metody?

Wiele firm boi się kosztów takiej formy promocji. Wortale zakupów grupowych nie działają charytatywnie. Muszą z czegoś opłacić koszty działalności oraz wyrobić zysk. Przeważnie prowizja sięga wysokości 50 procent wartości naszej oferty grupowej. Okazuje się więc, iż oferent usługi działa niemal darmowo. Na nieszczęście, takie są realia. Stąd z tego typu promocji nie powinien korzystać każdy.

To porządne rozwiązanie dla przedsiębiorstw usługowych, z których korzysta się w sposób stały. Propozycja w portalu grupowym powinna przyciągnąć stałego klienta, dlatego też najskuteczniej wychodzą na tej formie reklamy punkty kosmetyczne, punkty stylistyczne bądź bary. Sprzedaż jednorazowej usługi lub produktu jest mało opłacalna.

Jaki płynie z tego morał? Największym wygranym zakupów grupowych są ich klienci. To oni mają możliwość przetestować określone usługi oraz produkty w nader niewysokich cenach. Dużo zyskują też oferenci posług ciągłych. Być może uda im się zdobyć paru lojalnych kontrahentów. Jest jednakże określony wymóg - posługa musi być spełniona starannie, co nie zawsze jest standardem a propos ofert grupowych.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Uśmiech w marketingu

Uśmiech w marketingu


Autor: Koszałek Opałek


Agencje reklamowe, zwłaszcza te organizujące akcje i imprezy promocyjne, zwane nieswojsko eventami, w trosce o zadowolenie swoich zleceniodawców opracowują takie strategie promocji, aby zadowolić nie tylko klienta, ale również adresatów kampanii reklamowej, czyli konsumentów.


Konsumentów, którzy choć coraz bardziej świadomi oddziałujących na nich nacisków marketingowych, powinni generować zwiększoną sprzedaż promowanych towarów.

Z pewnością niejeden strateg marketingu łamał sobie nad tym zagadnieniem głowę. I z pewnością niejedna kampania promocyjna skończyła się brakiem sukcesu bądź nawet bilansem, z którego jasno wynika, że zaangażowane środki nie przyniosły spodziewanego zwrotu w postaci przywiązania lub nawet lojalności kupujących wobec konkretnej marki.

Bo tak naprawdę sukcesem dobrej promocji (zakładamy, że produkt jest tego wart :)) jest bezpośredni kontakt i uśmiech. Oczywiście, można to osiągnąć angażując urocze, młode kobiety, ubrane w kolorowe kostiumy z logiem firmy

stroje reklamowe elabkia Chomik Eko, fotografia z archiwum Eko

lub marki, które stoją, uśmiechają się, pachną i… No właśnie. Co? Kobiety im zazdroszczą wdzięku i urody i właśnie na przekór nim zainteresują się idealnym i najtańszym produktem, bo są również inne, sprawdzone. Mężczyźni patrzą na hostessy i zapominają o kupowaniu, a zresztą ich partnerki… – patrz zdanie wcześniej.

Czy można temu zaradzić?

Oczywiście.

Jak?

To proste.

Zamawiając, w specjalizującej się w takiej produkcji firmie, strój reklamowy. Oczywiście należy najpierw sprawdzić, czy firma ta jest projektantem i producentem, jakie ma doświadczenie, najlepiej udokumentowane bogatym portfolio oraz, co w branży reklamowej jest chyba najważniejsze, czy potrafi poradzić sobie z zamówieniem „na wczoraj”, a nie kiedy przypłynie kontener. Ponieważ jak zaznaczono wcześniej, udana promocja to oryginalna promocja, przy wyborze firm oferujących kostiumy reklamowe należy unikać importerów masowych przebrań oraz tych, które w swej produkcji stosują kilka szablonowych konstrukcji do każdego, nawet najwymyślniejszego

stroje reklamowe elabika Pan Rączka Meritum Bank

modelu ubioru. Niezwykle istotnym walorem każdego stroju reklamowego jest również jego funkcjonalność, aby osoba po kilku lub kilkunastu godzinach pracy wewnątrz nie wychodziła zlana potem, przytłoczona kaskiem budowlanym od góry i pokłuta drutami zbrojeniowymi po plecach i brzuchu.

Po dokonaniu właściwego wyboru firmy, która zaprojektuje i wykona nawet najbardziej oryginalne stroje reklamowe, sukces każdej promocji będzie gwarantowany.

Bo czy jest coś bardziej ekscytującego, pobudzającego wyobraźnię, wzbudzającego pozytywne odczucia niż wesołe, bajecznie kolorowe, ogromne maskotki reklamowe? Maskotki, które nawiązują bezpośredni kontakt z osobami różnej płci i w każdym wieku. Z przypadkowymi przechodniami na ulicy, klientami w centrach handlowych czy uczestnikami przeróżnych imprez. Wielobarwne maskotki reklamowe, które rozdając ulotki lub prezentując walory produktów, nie tylko przełamują barierę nieśmiałości konsumentów, ale swym pogodnym usposobieniem i nieustającym, promiennym, a nawet i hollwoooooodzkim

stroje reklamowe elabika MPM + rysunki

uśmiechem, wywołują również uśmiech u innych.


Koszałek Opałek o strojach reklamowych

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Naklejki sposobem na ciekawą promocję

Naklejki sposobem na ciekawą promocję


Autor: Luke Sept


Małe, ciekawie i estetycznie wyglądające elementy przyciągają wzrok znacznie bardziej niż duże i proste. Potwierdzeniem tych słów są małe, ale za to funkcjonalne naklejki samoprzylepne. Spotykamy je w wielu czasem nietypowych miejscach. Używają ich kibice klubów piłkarskich, a także mnóstwo firm zajmujących się produkcją.


Zbierają je kolekcjonerzy, a dzieci znajdują w paczkach chipsów. Naklejki są ciekawą formą promocji działalności, a także wydarzeń kulturalnych oraz imprez. Dostarczają mnóstwo radości dzieciom oraz idealnie nadają się do ozdabiania praktycznie każdej powierzchni.

Naklejki kolekcjonerskie i trójwymiarowe

Ich produkcją zajmują się drukarnie, które tworzą także wiele elementów reklamowych, takich jak ulotki, wizytówki czy plakaty. Naklejki samoprzylepne występują w wielu rodzajach. Dzięki nowoczesnym urządzeniom można stworzyć praktycznie każdą grafikę o wybranej wielkości. Klej, który służy do umieszczania na powierzchniach płaskich, jest bardzo wytrzymały, jednak często zależy to od ogólnej jakości materiału. Pomysłowo wykorzystane zostały przede wszystkim w branży reklamowej. Niektórzy zbierają umieszczone na nich zdjęcia piłkarzy, jeszcze inni klubowe herby. Wypukłe naklejki 3d posłużyły głównie za materiał pod logo firm związanych z branżą komputerową i elektroniczną. Wystarczy rzucić okiem na swój komputer bądź inne urządzenie elektroniczne, takie jak odtwarzacz DVD czy wieża, by znaleźć choć jedną z nich.

Alternatywa dla drukowanych etykiet

Każdy produkt musi posiadać na opakowaniu tabelkę bądź spis elementów, które zawiera. Zamiast drukować je na opakowaniach, wystarczy stworzyć odpowiednie etykiety samoprzylepne. Jest to duża oszczędność pieniędzy, ale także czasu. Opakowanie wygląda wtedy znacznie bardziej przejrzyście i estetycznie. Możemy umieszczać je na dowolnym rodzaju opakowań. Nowoczesna naklejka nie jest już tak podatna na uszkodzenia mechaniczne oraz wodę. Papier, na którym jest drukowana, pokryty jest folią, zaś klej potrafi trzymać naprawdę mocno, o czym każdy z nas pewnie nie raz się przekonał, próbując ją odkleić bez użycia wody.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jak ważny jest odpowiedni projekt graficzny?

Jak ważny jest odpowiedni projekt graficzny?


Autor: Mariusz Gleba


Każda forma reklamy zaczyna się pomysłem, gdzie rodzi się jej zarys, wstępna koncepcja. Projekt graficzny jest bardzo istotnym elementem tworzenia kampanii marketingowych z tego względu, że przemienia myśli twórcy w gotową formę.


Projekt graficzny ma za zadanie nie tylko urzeczywistnić wizję reklamy. Służy on także do stworzenia jej kreatywnego, niepowtarzalnego obrazu, który będzie się wyróżniał na tle innych reklam. Z jednej myśli można stworzyć zarówno prosty projekt, jak i swoiste dzieło sztuki, które z całą pewnością będzie się odznaczać.

Przy tworzeniu projektu graficznego muszą zostać zachowane szczególne zasady, zarówno techniczne, jak i stylistyczne. Grafik tworzący projekt musi zastosować się do wymagań i oczekiwań osoby zlecającej. Jego dzieło w pierwszej kolejności powinno zaskoczyć zarówno jego samego jak i osobę, w której głowie zrodził się pomysł na daną formę reklamową. Bardzo ważna jest stylistyka projektu graficznego. Odpowiedni dobór barw i ogólnego stylu powinien być głęboko przemyślany, aby wszystko współgrało ze sobą w harmonii.

Możemy wyróżnić wiele rodzajów reklam, dla których konieczne jest przygotowanie projektów graficznych. Między innymi są to: wizytówki, ulotki, banery reklamowe, tablice reklamowe, szyldy, neony, billboardy, strony internetowe, znakowanie pojazdów, branding firmy oraz wiele, wiele innych form.

Prace graficzne powinny być przeprowadzane przez osoby wykwalifikowane, posiadające duże doświadczenie w tym co robią, tylko dzięki temu będziemy mieli pewność, że nasz projekt graficzny jest stworzony w pełni profesjonalnie. Zapewni nam to spore zainteresowanie wśród potencjalnych klientów, bo wszyscy kupują przede wszystkim oczami. Dlatego też na przykład elegancka wizytówka dla danej firmy jest tak samo istotna, jak odpowiednie opakowanie dla jakiegoś produktu. Każdy projekt powinien spełniać jedno zasadnicze zadanie. Ma powodować interakcję, jak na przykład zachęcić do skorzystania z danej usługi.

Pamiętajmy, projekt graficzny jest bardzo ważny podczas prowadzenia działań marketingowych, dlatego też korzystajmy z usług profesjonalistów.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.