sobota, 26 września 2015

Dobrze dobrane hasło reklamowe i logotyp to istotna sprawa

Dobrze dobrane hasło reklamowe i logotyp to istotna sprawa


Autor: Mariusz Cacała


Czym firmy przyciągają swoich klientów? Przede wszystkim dobrze dobranymi hasłami reklamowymi i logotypami, które szybko pozostają w pamięci.


Wiele firm prześciga się w coraz to nowszych i ciekawszych pomysłach na hasła reklamowe, które kojarzone są z ich marką. Dobrze dobrany slogan może przynieść sporą popularność, a co za tym idzie zysk z coraz to szybciej rosnącej liczby nowych klientów. Należy dobrze i skrupulatnie dobrać reklamę, bo potencjalny klient szybko wyrabia sobie opinie o danym produkcie lub firmie, więc hasło reklamowe lub logo ujrzane po raz pierwszy ma trwale utkwić w jego pamięci. Jeśli jesteś grafikiem, to pamiętaj, że przy powstawaniu materiałów promocyjnych jednym z ważniejszych elementów jest dobrze wykonane projektowanie graficzne. Tylko i wyłącznie od Twojej pracy będzie zależał końcowy efekt reklamy.

Gotowe logo kojarzyć ma się przede wszystkim z daną firmą i być nietuzinkowe oraz zaskakujące, a najlepiej przyciągające wzrok. Aby stworzyć takie logo, potrzeba naprawdę dużo czasu. Dla grafika, który spełnia się w swojej pracy, jest to bardzo fascynujący moment, bo może w pełni oddać się temu co lubi, czyli poszukiwać wizji graficznej. Obecnie logotypy spotykane są praktycznie na każdym kroku, m.in. w telewizji, internecie lub ubraniach.

Jeśli chcesz zostać grafikiem, to warto abyś wiedział, że nie tylko wiedza Ci będzie potrzebna, ale również dobry sprzęt komputerowy, który najlepiej, aby był wydajny i cicho chodził, bo głośno działający może Cię rozpraszać podczas wykonywanej pracy. Już od dawna dobrzy graficy są zawsze mile widziani i często poszukiwani przez wielkie firmy. Doskonalić swoje umiejętności graficzne możesz poprzez różne konkursy dla grafików, których w internecie jest na prawdę sporo.


agencja reklamowa - Mintia.com

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jak powinien wyglądać opis produktu?

Jak powinien wyglądać opis produktu?


Autor: Dorota T.


Opis produktu to podstawowe narzędzie marketingowe. To najprostsza forma reklamy, która ma o tyle ważną funkcję, że spełnia się również jako przekaz informacyjny. By jednak mogła sprzedawać, musi być odpowiednio skonstruowana. Nie wystarczy kilka słów specyfikacji, by uzyskać swój cel.


Korzyści, a może nie?
Od wielu lat konstruowano opisy produktów podobnie. Zaczęło się od wymieniania cech, potem stwierdzono, że copywriter opisujący dany produkt powinien skupić się na korzyściach. Dzisiaj wiadomo, że to zazwyczaj nie wystarczy. W czasach, kiedy wszyscy mówią o korzyściach, należy skupić się na czymś więcej.

Klient musi się utożsamiać
Idealny opis produktu sprawia, że czytający go klient, utożsamia się z osobą, do której kierowany jest produkt. Jest przekonany, że produkt powstał z myślą o nim, a jak nie bezpośrednio o nim, to o ludziach takich, jak on.
Jak można to uzyskać? Copywriter co prawda nie musi produktu dotknąć, nie musi go nawet na żywo zobaczyć. Wystarczy, że otrzyma informację o grupie docelowej, specyfikację oraz zdjęcie. Osobisty sposób pozyskiwania informacji o potrzebach danych osób pozwala zredagować opis trafiający wprost do osób, które mogą chcieć go kupić.

Jak długi powinien być opis?
Zazwyczaj nie da się w pełni przekonać osoby w dwóch zdaniach. Niezależnie, jaki jest temat rozmowy. Oczywiście klient może dzięki nim podjąć decyzję, ale będzie to decyzja spontaniczna. Gdy do głosu dojdzie głos rozsądku, najprawdopodobniej zdarzy się coś, co odwlecze klienta od zakupu właśnie tego produktu.

To tak jak w życiu. Gdy chcemy kogoś przekonać, odpowiednio się do tego przygotowujemy. Zestawiamy długą listę zalet, korzyści i argumentów, uprzedzamy ewentualne wątpliwości oraz gasimy wszelkie wahania. W ten sposób osiągamy z góry określony cel.

Nieskomplikowany, prosty język
Duże znaczenie ma również język, w jakim redagujemy nasz przekaz. Powinien być on możliwie prosty i nieskomplikowany. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy produkt jest kierowany do specjalistów, wąskiej grupy odbiorców. W pozostałych przypadkach, gdy grupą docelową są młode kobiety, młodzież, aktywni zawodowo mężczyźni, język powinien być prosty. Należy stosować powszechnie zrozumiałe słowa. Konieczne jest również urozmaicanie formy pod względem długości zdań.

Idealny opis to genialna instrukcja obsługi, która przesuwa między naszymi oczami wiele scen. Jest dynamiczna, niebanalna oraz niosąca ważny przekaz merytoryczny. Opis produktu to niezawodny drogowskaz pomagający podjąć decyzję dotyczącą zakupu produktów.


Napiszemy.pl Słowa ubrane w zyski

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Pomysł na skuteczną reklamę

Pomysł na skuteczną reklamę


Autor: Luke Sept


Według obowiązujących przepisów, sklepy mają zakaz sprzedawania oraz rozdawania torebek foliowych, które są wykonane z materiałów, które nie ulegają w szybkim czasie rozkładowi. Dzięki temu sklepy zaopatrują się w torby papierowe, ponieważ są w stu procentach wykonane z materiałów przyjaznych środowisku.


Coraz więcej firm decyduje się także na dość nietypową, ale skuteczna reklamę, która na dodatek bardzo ociepla wizerunek każdego przedsiębiorstwa, a mianowicie na reklamę na torbach papierowych.

Takie torby papierowe są wykonane z mocnego papieru, który został wyprodukowany z makulatury, czyli w procesie recyklingu. Mają udźwig nawet do piętnastu kilogramów, posiadają trwałe, mocne i wygodne rączki, które nie wrzynają się w dłonie oraz rozkładają się do trzech miesięcy - dla porównania torby foliowe mogą rozkładać się nawet do tysiąca lat, czyli o wiele dłużej.

Profesjonalne torby papierowe są idealnym nośnikiem treści reklamowych. Logo firmy jest na nich zawsze dobrze widoczne, ponieważ nie gniotą się tak mocno jak klasyczne reklamówki. Do tego firmy, które zajmują się ich produkcją, oferują naprawdę szeroką gamę kolorystyczną, dzięki której każde logo czy też wybrana treść będą prezentowały się bez zarzutu. Nadruk jest wykonywany przy pomocy ekologicznych farb wodnych, dlatego takie torby mogą mieć kontakt z żywnością oraz ubraniami.

Profesjonalnie wykonane i zaprojektowane torby papierowe można rozdawać na targach, konferencjach, prezentacjach lub pakować w nie zakupy. Jest to idealny sposób na promowanie swojej firmy, ponieważ dla osób z zewnątrz będzie się ona kojarzyła z przedsiębiorstwem, które wspiera działania ekologiczne. Warto więc zainwestować w taką formę reklamy i promocji firmy, ponieważ jest ona skuteczna i niedroga. Dodatkowo, każda firma może wrzucić sobie wydatki poniesione na reklamę w koszty prowadzenia działalności, dzięki czemu taka forma reklamy będzie jeszcze bardziej opłacalna.


Torby papierowe

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Copywriting – co teraz działa?

Copywriting – co teraz działa?


Autor: Dorota T.


Czasy zmieniają się. Tak jak zmienia się sposób reklamowania produktów i usług. Ze względu na spowolnienie gospodarcze oraz nowe możliwości, jakie daje social media, copywriter musi się wyjątkowo postarać.


Jest to konieczne do tego, aby zaproponować swoim kontrahentom coś, co pozwoli im wyróżnić się i wzbudzić chęć zakupów. W ten sposób można wygenerować większy ruch na stronie i poprawić zyski. Co jednak dzisiaj jest warte zachodu?

Artykuł sponsorowany
To numer jeden na liście skutecznych punktów oferty. Przede wszystkim dlatego, że artykuł sponsorowany pozwala połączyć reklamę z przekazem merytorycznym i w ten sposób zapewnić wzrost odsłon tej formy promocji i uciszenie już naturalnej dla każdego odporności na reklamy.

W świecie, w którym reklamy towarzyszą nam wszędzie i na każdym kroku, wizja zaproponowania klientowi reklamy, która da mu konkretną wartość – w formie bezcennej informacji – jest bardzo kusząca. Ciekawy artykuł sponsorowany nie zostanie szybko zamknięty w oknie wyszukiwarki, nie będzie również natrętną reklamą, ale będzie sposobem na podniesienie konwersji i metodą na poprawę wizerunku firmy lub marki.

Marketing szeptany
Copywriting jest bliski także marketingowi szeptanemu. Trzeba bowiem wiedzieć, w jaki sposób mówić oraz gdzie mówić, by produkt był postrzegany jako godny uwagi. Materia marketingu szeptanego jest jednak tak delikatna, że skutki kampanii obserwowane są zazwyczaj w dłuższym czasie i zlecając tego typu pracę, trzeba być cierpliwym.

Reklamowanie produktu nie może odbywać się agresywnie, ale strategicznie i w odpowiednim stylu, by do produktu nie zniechęcić, ale zachęcić do zapoznania się z jego zaletami osobiście.

Opisy produktów
Dobrze zredagowane opisy produktów są skuteczne. Nie oznacza to jednak, że na przestrzeni lat nic się w tym temacie nie zmieniło. Dzisiaj nie wystarczy zaproponować jedynie opisu pełnego korzyści. Konieczne jest zredagowanie go w taki sposób, by Klient miał naprawdę poczucie, że danego produktu potrzebuje i dany przedmiot jest inny niż inne akcesoria, które chwali się za bardzo i które nie są tak dobre, jak uprzedzano.

Trzeba mieć tego świadomość, że klient, który już kilkakrotnie zawiódł się na obietnicach, jest odporny na wszelkie zapewnienia. Do takiego klienta nie trafi się tak łatwo. I w tym właśnie ma pomóc skuteczny copywriting.

Prowadzenie bloga
Gdy firma ma już ugruntowaną pozycję na rynku lub gdy chce po prostu trafić ze swoją ofertą do klientów, skuteczne staje się prowadzenie bloga. W tym temacie należy jednak działać systematycznie oraz ostrożnie.

Publikowane na blogu treści nie mogą być tylko pojedynczymi artykułami sponsorowanymi. Konieczna jest interakcja. Treści z bloga najlepiej, gdy zostaną przekazywane innym użytkownikom w sposób wirusowy.

Co jeszcze jest skuteczne w tych niepewnych czasach? Najlepiej skontaktować się z copywriterem i omówić z nim indywidualnie sposoby promocji danego biznesu: produktu lub usługi. Specjalista doradzi nam najlepiej, korzystając z własnego doświadczenia i informacji przekazywanych mu przez klientów.


Napiszemy.pl - Słowa ubrane w zyski

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Drukarnie i reklama w Łodzi dźwignią handlu

Drukarnie i reklama w Łodzi dźwignią handlu


Autor: Luke Sept


Współpraca między kompleksowo działającymi drukarniami w Łodzi a agencjami reklamowymi jest znaną praktyką. Wiadomo przecież, że doradcy w zakresie marketingu, promocji reklamy korzystają z wielu opcji. Jedną z nich niezmiennie pozostaje prezentacja wizualna, graficzna, a forma drukowana ma kluczowe znaczenie.


Współpraca ze specjalistami ds. reklamy

Dla specjalistów w dziedzinie jaką jest reklama w Łodzi i nie tylko, istotne znaczenie ma wysoka jakość oraz niezawodność drukarni, z którą podejmą stałą współpracę. Oczywiście liczą się także warunki takiej kooperacji. Wiadomo jednak, że praktycznie każda łódzka drukarnia chętnie podejmie stałą współpracę. Szczególnie z prężnie działającymi firmami. Drukarnie w Łodzi obsługują również tzw. klientów docelowych, firmy, które same zamawiają dla siebie wydruki. Niemniej jednak preferencyjne warunki, rabaty, ekspresowe terminy dotyczą głównie stałych kontrahentów, którzy zamawiają zarówno dużo, jak i często.

Szeroki wachlarz możliwości łódzkich drukarni

Z punktu widzenia fachowców od reklamy w Łodzi istotny jest również duży zakres usług. Mogą przecież zamawiać tysiące ulotek, katalogi, materiały promocyjne albo wielkie banery, standy, kasetony. Dlatego kompleksowo działająca drukarnia łódzka zapewni klientom wydruki cyfrowe, offsetowe, reklamy odporne na czynniki zewnętrze, wielkoformatowe wydruki itp. W tym ostatnim przypadku stosuje się często technologie takie jak druk solwentowy albo druk UV. Praktycznie wykorzystanie pigmentowych atramentowych solwentowych to właśnie wielki format, jest to metoda bardzo często wykorzystywana w prezentacjach graficznych wizualnych. Podłoża stanowią tu szerokie spektrum, może być to PCV, frontlit, folia, papier itd. Z kolei druk UV to obecnie najbardziej nowoczesna opcja w druku cyfrowym. Nakładane atramenty utwardza się specjalną lampą UV. Szybki wydruk to duża oszczędność czasu oraz co ważne dla klienta, także obniżenie kosztów. Wydruki offsetowe sprawdzają się z kolei przy dużych nakładach materiałów o mniejszym formacie. Każdy agencja reklamy w Łodzi wie jakie znaczenie promocyjne mają wizytówki, ulotki, kalendarzyki, teczki itp.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.