sobota, 7 lutego 2015

12 prostych strategii by wypromować stronę internetową

12 prostych strategii by wypromować stronę internetową


Autor: JaToLubie


Nie znajdziesz tu innowacyjnych, genialnych strategii, jednak możesz potraktować ten artykuł jako zbiór najprostszych, działających strategii do zastosowania „od zaraz”. Zapraszam do lektury.


Ten artykuł stanowi krótkie streszczenie ebooka pt. „12 simple ways to promowe your website”

Autorem ebooka jest Tim Priebe.


1. Do swoich maili dołącz mini-sygnaturkę z linkiem do strony. Może ona wyglądać na przykład tak:

Tim,

Senior Web designer

T&S Web Design

[link do strony]

Nieco krótszej wersji warto użyć jako sygnaturki na forach internetowych. Ktokolwiek będzie z Tobą korespondował, nie powinien mieć żadnego problemu ze znalezieniem Twojej strony internetowej – zadbaj o to.

2. Naturalnie, w Internecie możesz zamieścić znacznie więcej treści niż w papierowej gazecie. Jednakże są osoby, które najpierw sprawdzają prasę, a dopiero potem przeszukują Internet. Wykorzystaj to, by poprzez prasę skierować ludzi na Twoją stronę.

3. Zawsze noś ze sobą wizytówkę – to stary i skuteczny sposób na zyskiwanie klientów. Koniecznie zamieść na niej adres swojej strony internetowej.

4. Stwórz papierowy newsletter. W przeciwieństwie do internetowego, będziesz musiał wydać pieniądze na papier i drukowanie, niemniej dzięki temu zyskasz rozgłos wśród ludzi, którzy nie korzystają z Internetu regularnie.

5. Stwórz również newsletter mailowy. Umieść na swojej stronie formularz, gdzie odwiedzający Twoją stronę będą mogli wpisać swój e-mail, by otrzymywać najświeższe informacje. Pamiętaj, by umieścić również możliwość wypisania się z newslettera.

6. Pisz artykuły dotyczące tematyki Twojej strony i zamieszczaj w nich link do Twojego www. Publikuj te artykuły na stronach do przedruku(jak np. artelis.pl).

7. Wymieniaj się linkami ze stronami o podobnej tematyce, które jednocześnie nie konkurują bezpośrednio z Twoją stroną. Po prostu szukaj stron z podobną grupą docelową.

8. Przesyłaj swój link do katalogów. Użyj wyszukiwarek by znaleźć najlepiej pasujące tematycznie katalogi. Im więcej katalogów tym lepiej – większa szansa, że ktoś odnajdzie Twoją stronę.

9. Postaraj się znaleźć nietypowe metody promowania swojej strony. Im bardziej nietypowe tym lepiej.

10. Znajdź popularne blogi, które poruszają podobną tematykę, co Twoja strona. Komentuj wpisy w sposób rzeczowy, i przydatny dla czytelników bloga. Upewnij się, że twój komentarz zawiera link do Twojej strony.

11. Napisz ebooka jeśli jesteś ekspertem w swojej dziedzinie. Opublikuj go, pozwól powielać i rozdawać za darmo. Koniecznie zamieść w nim kilka linków do Twojej strony.

Poinformuj jak najwięcej osób, że wydałeś ebooka i gdzie jest on dostępny.

12. Rozdawaj prezenty. Podaruj coś swoim użytkownikom za darmo i zamieść informację o tym na innych stronach.

Pamiętaj – promocja jest najważniejsza! Im więcej linków pozostawisz w Internecie tym lepiej dla twojego biznesu.* Postaraj się spędzać MINIMUM 2 godziny tygodniowo na promowaniu strony.

*Przypis autora artykułu: W rzeczywistości, ważniejsza od liczby linków jest ich jakość. Pod żadnym pozorem nie spamuj.


Naucz się grać w pokera dzięki naszym
strategiom i zgarnij 50$ bonusu od PokerStrategy bez wpłacania nawet
złotówki!

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Kilka sposobów na ruch na stronie internetowej

Kilka sposobów na ruch na stronie internetowej


Autor: JaToLubie


Artykuł przedstawie kilka prostych sposobów na zwiększenie ruchu na stronie internetowej. Artykuł kierowany jest przede wszystkim do początkujących webmasterów.


Ten artykuł stanowi krótkie streszczenie ebooka pt. „10 simple ways to promowe your website”

Autorem ebooka jest Anik Singal.

…:::: Kupowanie Linków ::::…

Sprawdź w google, które strony są na najwyższych miejscach, pod frazami kluczowymi powiązanymi z Twoją tematyką. Postaraj się wynegocjować dobrą cenę i wykup link na tej stronie. To zdecydowanie skuteczniejsze niż wydanie 50zł na kampanię PPC. Poza tym, może jedynie polepszyć Twoją pozycję w wyszukiwarkach.

…:::: Oferty specjalne i konkursy ::::…

Przygotuj konkurs, bądź darmowy produkt(próbkę) i znajdź w google strony pod frazami takimi jak „zniżki”, „konkursy”, „darmowe próbki”, „darmowe produkty”, „oferty specjalne”. Zgłoś swoją ofertę – dzięki temu możesz zyskać kilkaset unikalnych użytkowników.

Ludzie, którzy wchodzą na takie strony już są zainteresowani testowaniem różnych produktów(zwłaszcza darmowych). Jeśli Twoja oferta będzie interesująca i wartościowa, wtedy ludzie z przyjemnością odwiedzą Twoją stronę.

…:::: Klasyczny networking ::::…

Pomimo całego spamu jakim współcześnie jesteśmy zalewani, nadal istnieje możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych online. Ludzie robią biznes z ludźmi – nie z pixelami, bitami i bajtami.

Tworząc trwałe relacje z innymi marketerami zyskasz bardzo wiele – z chęcią opublikują oni twoje artykuły, pomogą wypromować stronę, wspomną o Tobie na blogu itd.

Pamiętaj też, by odwdzięczyć się tym samym, POMAGAJ INNYM.

…:::: Pozwól rozdawać i sprzedawać część swoich produktów ::::…

Stwórz ebooka i pozwól rozpowszechniać go innym. Pamiętaj by zawierał on link do twojej strony, najlepiej w nagłówku, stopce, na stronie tytułowej i końcowej. Oczywiście powinien być związany tematycznie z Twoją stroną. Najlepiej twórz krótkie raporty z różnych dziedzin Twojej działalności – masz wtedy pewność, że trafi on do najodpowiedniejszej grupy docelowej.

…:::: Podziękowania i rekomendacje ::::…

Zdobądź linki na innych stronach pisząc podziękowania i rekomendacje na ich stronie. Istnieje wiele stron www, które umożliwiają podzielenie się opinii o produkcie/usłudze czy samej stronie. Napisz kilka słów i dołącz swój link do tej wypowiedzi.


Naucz się grać w pokera dzięki naszym
strategiom i zgarnij 50$ bonusu od PokerStrategy bez wpłacania nawet
złotówki!

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Nowe technologie na targach

Nowe technologie na targach


Autor: Anna Mur


Jeszcze do niedawna targi były narzędziem wykorzystywanym głównie na rynku biznesowym i przygotowywane były z myślą o przedstawicielach konkretnej branży. Traktowane raczej jako okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych i pozyskania zleceń, w budżetach marketingowych plasowały się jako specyficzny rodzaj sprzedaży osobistej.


Dziś to ogromne imprezy będące świętem nie tylko dla wystawców, ale również, a może nawet przede wszystkim odwiedzających je gości. Oficjalny charakter spotkania biznesowego zastąpiony został atmosferą promocyjnego eventu, który w większym stopniu służy kształtowaniu wizerunku firmy, niż rzeczywistemu zwiększeniu sprzedaży.

Nie ulega wątpliwości, że na ogólną ocenę obecności firmy na tego rodzaju imprezie wpływ mają dwa czynniki. Z jednej strony możemy mówić o obsłudze stoiska, kompetentnych i komunikatywnych pracownikach, którzy z zaangażowaniem i w interesujący sposób potrafią przekazać informacje o dostępnej ofercie firmy. Z drugiej o wystroju i wyposażeniu technicznym, na które w praktyce spada największy ciężar i odpowiedzialność za przyciągnięcie uwagi i zebranie publiczności. W sytuacji, gdy na małej powierzchni setki podobnych firm próbują przekonać zwiedzających do swojej oferty obrandowane systemy zabudowy nie wystarczają. Wystawcom z pomocą przychodzą nowe technologie i rozwiązania z zakresu digital signage, które nie tylko samym swoim wyglądem budzą zainteresowanie, ale również znacznie zwiększają atrakcyjność prezentowanych treści. Podłogi reagujące na ruch, wirtualni asystenci czy ekrany z systemami rozpoznawania gestów - wszystkie te rozwiązania, mimo, że nasuwają skojarzenia z filmami science fiction są dostępne w ofercie większości firm, również tych działających na polskim rynku.

Z czego tak naprawdę mogą wybierać postępowi wystawcy? W pierwszej kolejności wymienić należy produkty interaktywne, czyli reagujące na wykryty ruch. Ich działanie opiera się na zintegrowanej pracy komputera z zainstalowanym odpowiednim oprogramowaniem, czujnika podczerwieni oraz multimedialnego projektora (lub ekranu np. plazmowego). W momencie wykrycia ruchu w wyznaczonym obrębie wyświetlany obraz ulega zmianie. Możliwości doboru animacji są praktycznie nieograniczone. Wybierać możemy z kilku standardowych propozycji (tj. pojawianie się lub zanikanie firmowego logotypu, imitacja pękającej lub zapadającej się podłogi, czy wirtualny mecz siatkówki) lub zlecić wykonanie zupełnie nowego efektu, w pełni dopasowanego do naszych oczekiwań. Projekcje mogą zostać przeprowadzone zarówno na powierzchniach poziomych (podłoga interaktywna, stół interaktywny, interaktywny blat baru), jak i pionowych (ściana interaktywna).

Kolejną propozycją są rozwiązania dotykowe pozwalające na szerszą prezentację oferty danej firmy. Tu wybierać możemy pomiędzy ekranami dotykowymi, stołami interaktywnymi czy infokioskami. Urządzenia te pozwalają na przechowywanie dużych ilości informacji, wyświetlanie szczegółowych prezentacji, obszernych opisów, zdjęć w wysokiej rozdzielczości, filmów czy trójwymiarowych schematów. Ekrany dotykowe dają użytkownikom możliwość przeglądania wszystkich tych materiałów bez konieczności użycia myszki czy klawiatury. Dotyk jednego palca wystarcza, aby powiększyć interesujące nas fotografie, przewinąć tekst, czy otworzyć schemat interesującego nas produktu.

Kolejną atrakcją tak wyposażonego stoiska może być równie nowoczesny przewodnik, jakim z pewnością jest Lucy. Wirtualny manekin, naturalnych rozmiarów pełniący funkcję asystenta na interaktywnym stoisku, samym swoim wyglądem ściąga pozytywne zainteresowanie. Mimo, że sprawia wrażenie prawdziwej postaci, w rzeczywistości jest dwuwymiarowym obrazem powstałym poprzez wyświetlenie realistycznej animacji na folii projekcyjnej zamontowanej na akrylowym szablonie. Lucy przez cały dzień z równym zaangażowaniem i entuzjazmem może prezentować kolejnym zwiedzającym atrakcje danego stoiska lub samą ofertę firmy. Wyposażona w system wykrywania ruchu, może automatycznie rozpoczynać prezentację, gdy tylko w jej obecności zjawi się potencjalny słuchacz.

Przykładem na doskonałe wykorzystanie nowoczesnych technologii w aranżacji powierzchni użytkowej stoiska jest Ministerstwo Gospodarki, które opracowało w pełni interaktywną strefę wystawienniczą na targi CeBIT 2011 w Hanowerze. Zastosowanie rozwiązań z zakresu digital signage było tym bardziej wskazane, że obecności polskiej reprezentacji na tej imprezie przyświecało hasło 'Informatyka polską specjalnością'. Do wyposażenia stanowisk wykorzystano aż 11 nośników interaktywnych, w tym podłogi i ściany reagujące na ruch, ekrany wielodotykowe, stół oraz bar interaktywny. Informacje zamieszczone na poszczególnych nośnikach przedstawiały wiadomości o różnych regionach kraju, rynku IT w Polsce, oraz możliwościach lokowania u nas środków pieniężnych przez zagranicznych inwestorów. Urządzenia interaktywne nie pozwoliły nikomu minąć stoiska obojętnie i doskonale sprawdziły się w roli zachęty do dokładniejszego zapoznania się z ofertą, zaś urządzenia dotykowe stanowiły ciekawą alternatywę wobec osobistej prezentacji naszego kraju przez obecne na stanowisku hostessy. W interaktywne urządzenia wyposażone zostały również takie pomieszczenia, jak kawiarnia (bar interaktywny), czy strefa VIP (stół z blatem reagującym na dotyk), gdzie goście z dala od zgiełku hali targowej w dalszym ciągu mogli przeglądać opracowane prezentacje. Polskie stoiska cieszyły się ogromnym zainteresowaniem zarówno zwiedzających, jak i wystawców i z pewnością przyczyniły się do promocji Polski jako kraju z dużym potencjałem technologicznym.


Aduma prowadzi sprzedaż nośników interaktywnych, systemów dotykowych wraz z całym oprogramowaniem, a także oferuje wynajem produktów pod różnego rodzaju kampanie, eventy, targi. Sztandarowymi produktami firmy są : podłoga interaktywna iFoot, ściana interaktywna, stół interaktywny, bar interaktywny, witryna interaktywna, kinowa gra interaktywna, technologia dotykowa, plazmy bezszwowe.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Teczki ofertowe to dobry wybór marketingowy

Teczki Ofertowe To Dobry Wybór Marketingowy


Autor: Adam Kaszubowski


W dzisiejszych czasach prowadzenie skutecznego marketingu w firmie jest na cenę złota. Drukarnie wychodzą na przeciw oferując wiele skutecznych rozwiązań dla firm w zakresie projektowania graficznego, jak i samego druku.


Drukowane są nie tylko ulotki, wizytówki, plakaty, foldery, katalogi firmowe, czy też różnego rodzaju gadżety reklamowe. Jednymi ze skutecznych rozwiązań marketingowych są bez wątpienia teczki ofertowe. Na teczkach można umieścić dowolną grafikę, która skutecznie będzie przyciągać uwagę potencjalnego klienta, logo firmy czy chwytliwe motto.

Teczki OfertoweW obecnych czasach reklamy nigdy dość, jako że reklama jest dźwignią handlu.

Projekt graficzny teczki firmowej powinien być spójny z grafiką na firmowej wizytówce, którą można umieścić w specjalnej kieszonce teczki. Teczka prezentuje się profesjonalnie i jest bardziej użyteczna dla odbiorcy, lepiej prezentując ofertę firmy. Przekazywanie dokumentów firmowych czy reklamówek w teczkach sprawia, że firma jest mocniej rozpoznawalna na rynku. Podnosi również atrakcyjność oferty oraz poprawia prestiż i wizerunek firmy w oczach kontrahentów.

Sprawdzonym jest to, iż potencjalni klienci dłużej przetrzymują dokumenty, foldery lub ulotki, jeśli są one umieszczone w firmowej teczce. Teczki ofertowe, co także jest istotne, chronią materiały przed uszkodzeniem lub zagubieniem. Każdy z nas on tym wie jak łatwo jest zapodziać kilka kartek wśród stosu różnych dokumentów. A dzięki firmowej teczce dokumenty są uporządkowane, "na swoim miejscu".

Teczki Firmowe można zamawiać w drukarniach stacjonarnych jak i internetowych. Dobrze jest jednak wcześniej porównać oferty. Warto zainwestować w dobry projekt i druk teczek firmowych. Mają one praktycznie same plusy, gdyż dzięki teczkom ofertowym firma może zyskać zarówno na pozytywnej reklamie jak i na profesjonalnym wizerunku.


Adam Kaszubowski

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Rola blogów i sposób na dotarcie do publiczności

Rola blogów i sposób na dotarcie do publiczności


Autor: Robert Wąsik


Rola blogów z każdym rokiem zmienia się coraz bardziej. Od pamiętników przeszły one długą ewolucję aż po rozbudowane systemy opinii, komentarzy i analiz. Nie brakuje też blogów o charakterze wizytówki firmowej oraz będących integralną częścią firmowych witryn. W związku z tym rodzi się pytanie, jak wypromować blogi.


Spróbujmy sobie wyobrazić sytuację, w której nie wiemy praktycznie nic o osobach, które mogłyby być zainteresowane naszym blogiem. Wówczas w zasadzie każda forma reklamy byłaby strzałem w ciemno- szanse na sukces i ryzyko porażki byłyby dokładnie identyczne. W praktyce jednak zazwyczaj mamy przynajmniej podstawowe informacje o potencjalnych odbiorcach internetowego dziennika. Wtedy możemy w miarę swobodnie dostosowywać formę reklamy do ich upodobań. Z reguły reklama blogów korzysta z doświadczeń pozycjonerów, ale nie oszukujmy się, że pozycjonowanie jest w stanie cokolwiek radykalnie zmienić. Sęk w tym, że reklama blogów musi być stosunkowo tania, znacznie tańsza niż ogólnodostępne usługi pozycjonerskie, najlepiej, żeby efekty były widoczne bez ponawiania kampanii, a sama akcja przebiegała możliwie bezobsługowo.387324_keyboard

Zgoda, bloggerzy zazwyczaj piszą świetne teksty, które byłyby zdolne wypromować ich witrynę, ale drugim zagadnieniem jest konieczność znalezienia przestrzeni reklamowej. Dla reklamy blogów zazwyczaj stosuje się banery i linki tekstowe, często wspomagane pozycjonowaniem. Największym problemem jest dotarcie do klienta i to właśnie tu pomaga pozycjonowanie. Reklama jako taka przydaje się dopiero wtedy, kiedy mamy już pewność, że korzystając z tego czy innego narzędzia uzyskuje się dostęp do odpowiednio szerokiej i licznej grupy odbiorców.

To, o czym bezwzględnie należy pamiętać możemy zebrać w kilku punktach:

- reklama blogów to nie to samo co pozycjonowanie
- skuteczne kampania promocyjna musi być prowadzona aktywnie i prezentować rzeczywiste zalety bloga
- sam blog musi być interesujący, aby reklama nie trafiała w próżnię
- dobrze jest, jeśli koncepcja reklamy wychodzi od bloggera, a jedynie modyfikowana jest przez wykonawcę
- dobra reklama to reklama odpowiedzialna i konsekwentna

Przestrzegając tych kilku zaledwie punktów nie można wprawdzie od razu osiągnąć sukcesu, ale ma się wiedzę wystarczającą do wstępnej oceny opłacalności zaproponowanej akcji reklamowej. Bez spełnienia wszystkich tych warunków liczenie na powodzenie jest w zasadzie czekaniem na cud.


Jeśli chcesz wiedzieć więcej spytaj eksperta o reklamę blogów

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.