wtorek, 21 października 2014

Promocja ebiznesu

Promocja ebiznesu.


Autor: Michał Trochonowicz


Dzisiaj pokażę ci jak zacząć tworzyć swój biznes. Poznasz wartościową więdzę, która na pewno zaowocuje w twojej dalszej pracy. Przedstawię ci w kilku krokach podstawowe metody tworzenia swojego ebiznesu:


obrazek

1. Załóż bloga i uzupełniaj go treścią

Blog umożliwia ci kontakt z twoimi współpracownikami, ponad to pisząc artykuły przekazujesz im cenną wiedzę, z której kiedyś skorzystają. Tworzysz wśród swoich współpracowników wizerunek eksperta i uzyskujesz wśród nich szacunek. Pisz jak najwięcej, ustal sobie co ile będziesz pisał artykuły i trzymaj się tego. Opisuj (podobnie jak ja) swoją wiedzę i kroki związane z ebiznesem, pisz tak aby partner zrozumiał zawartą w artykule wiedzę i jednocześnie był nią zaciekawiony. Pamiętaj że twoim głównym zadaniem jest rozwiązywanie problemów innych, niech współpracownik wie, że może na tobie polegać.

2. Stwórz squeeze page

Zastanawiasz się co to jest squeeze page? Otóż jest to strona, która ma za zadanie zachęcić potencjalnego klienta swoją zawartością i przechwycić go na twoją listę adresową. Zaletą takiej strony jest to, że klient ma praktycznie tylko 2 wybory, albo zapisać się na twoją listę mailingową, albo opuścić stronę. Taka strona daje 50 % skuteczności, gdyż klient tak jak pisałem ma tylko 2 wybory. Jednym z moich takich squeez pagów jest Skuteczne zarabianie w internecie Także pamiętaj żeby taką stronę stworzyć.

3. Autoresponder

Autoresponder to kolejne świetne narzędzie, które może ci przynieść ogromne zyski. Zadaniem autorespondera jest zdobycie emailu twojego klienta przez, które tak jak ja możesz prowadzić kurs, lub oferować jakiś produkt. Zaletą tego jest to, że pracuje dla ciebie nawet wtedy, gdy ty sobie śpisz. Ty piszesz jakąś ofertę czy kurs raz a on wysyła je do tysięcy osób, które zapisały się do twojej listy adresowej. To tak jak na przykład autor, który pisze swoją książkę, piszeją tylko raz a zyski z niej czerpie cały czas. Gdzieś kiedyś czytałem, że gdy zdobędziesz listę adresową z 10.000 tyś. odbiorców, to nie będziesz się juz musiał martwić o pieniądze. Przyznasz, że to świetne rozwiązanie, które zaoszczędzi ci wiele czasu. Przykłady, gdzie możesz sobie takiego autorespondera założyć, podam w następnym artykule.

4. Reklama

Gdy już stworzysz swój system, to pora by ktoś się o nim dowiedział. Wiec bowiem, że możesz mieć najlepszą stronę na świecie, a możesz nic na niej nie zarobić, gdyż nikt nie będzie o niej wiedział.

Są 2 podstawowe formy reklamy.

a) darmowa :

• Gdy będziesz miał już swojego bloga i squeeze page możesz je wypozycjonować na wybrane słowa kluczowe(więcej na temat pozycjonowania poszukaj w google)

• Możesz publikować swoje artykuły na serwisach typu www.artelis.pl w którym umieścisz swój link w stopce.

• Wymieniaj się linkami ze stroną o podobnej tematyce. Jest to skuteczna metoda, którą stosuje się w pozycjonowaniu, gdyż taki link na dużą wartość. Znajdź stronę o podobnej tematyce i napisz do właściciela czy nie chciałby wymienić się linkami. Możesz również ze mną się wymienić takim linkiem, gdy już będziesz miał bloga wystarczy że do mnie napiszesz a ja bardzo chętnie się z tobą wymienię. Stwórz na swoim blogu lub stronie miejsce, w którym będziesz umieszczał takie linki.

• Fora dyskusyjne, jeżeli udzielasz się na jakiś forach wystarczy że w stopce wstawisz link do twojej strony a na pewno ktoś w niego wejdzie. Pamiętaj nigdy nie spamuj, nikt nie lubi spamerów za spamowanie możesz równiesz dostać bana na forum, a poza tym to psuje twój wizerunek. Największymi takimi forami są np. forum o2.pl wp czy interia na tych forach najczęściej się udzielaj, gdyz posiadają one dużą liczbe użytkowników.

b) płatne:

•Kampanie reklamowe w google adwords nie wiem czy o nich słyszałeś, są to po porstu reklamy googla które są z prawej strony wyszukiwań, bądź na samej górze na kolorowym tle. Takie reklamy przyniosą ci duży ruch na stronie, ale również niestety wiążą się ze znacznymi kosztami. W nie długim czasie udostępnie ci kurs adwords, w którym nauczysz się jak stworzyć i prowadzić taką kampanię.

• Umieszczanie banerów lub linków na innych serwisach. Najczęściej większe serwisy umożliwiają za opłatą reklamę na swoim serwisie. Podobnie jak w reklamie adwords taka reklamy może ci przyniesć duży ruch na stronie. Takie serwisy to np. grono.net czy spryciarze.pl oraz wiele innych.

Właśnie poznałeś metody, które umożliwią ci stworzenie oraz reklamę biznesu. Te potężne narzedzia sprawiły że w niedługim czasie pozyskałem kontakt do blisko 10000 tysięcy osób, przy nakładzie czasu i kilkudziesięcu zł na hosting i domenę. Stosuj się do tych zasad a na pewno i ty niedługo osiągniesz takie rezultaty.


Jak bardzo chcesz zarabiać ponad 6000 zł miesięcznie legalnymi metodami? Aby dowiedzieć się więcej wejdź na: http://zarabianie-partnerskie.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jak powiększyć swoje zyski w Adsense

Jak powiększyć swoje zyski w Adsense


Autor: Kamil Polak


Wśród niektórych internautów występuje opinia, iż reklama kontekstowa jest jedynie wypełniaczem miejsca na stronie, który z reguły nie przynosi żadnych dochodów. Oczywiście, samo umieszczenie reklam nie jest równoznaczne z zarabianiem na nich.


Składowych czynnika sukcesu jest kilka min. odpowiednia popularność serwisu, ale i to nie zawsze przyniesie wymarzone rezultaty. Wbrew pozorom równie ważny jest sam sposób umieszczenia i dopasowania reklam do naszej witryny, tak aby odwiedzający nie odniósł wrażenia, że nasza strona jest jednym wielkim banerem reklamowym. Poniżej zamieszczam kilka wskazówek optymalizujących nasze reklamy.

Rozmiar reklamy

Dobierając rozmiar naszej reklamy pamiętajmy o tym, by był on optymalny w stosunku do zawartości strony, tzn. reklama powinna się wkomponować w tło, a nie stać się jej głównym elementem. Jednocześnie należy pamiętać, że z reguły reklamy o większej szerokości są skuteczniejsze od wysokich ze względu na ułatwiony sposób czytania (czytelnik nie musi tak często przeskakiwać pomiędzy wierszami).

Kolor reklamy

Równie ważnym elementem reklamy jest jej kolor. Strategia stosowania kolorów na witrynie jest zależna od umiejscowienia reklam oraz koloru tła. Ogólnie rzecz biorąc przede wszystkim powinniśmy kierować się rozsądkiem. Pamiętajmy, skuteczna reklama, to taka, która jest zauważalna, ale nie nachalna. W związku z tym najlepszą metodą jest stosowanie palety kolorów odpowiadającej barwą zamieszczonym na stronie.

Rozmieszczenie reklamy

Prawdę mówiąc nie ma jednej, idealnej metody rozmieszczania reklam na stronie. Wszystko zależy od charakteru strony, celu i interwale czasowym w jakim odwiedzają ją internauci. Pomimo tego należy pamiętać, że z reguły, niezależnie od rodzaju serwisu jednym z najczęściej przeglądanych obszarów jest część nawigacyjna. Wynika to z dwóch powodów, po pierwsze jest to pierwszy widoczny element strony, po drugie stanowi on drogowskaz dla „podróżujących” po stronie. Natomiast Ci, którzy prowadzą bloga, bądź po prostu publikują dużo artykułów powinni umieszczać reklamy tuż poniżej treści, dzięki czemu czytelnik nie będzie miał problemu z jej dostrzeżeniem.


Kamil Polak

epieniadz.blox.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Podłoga Interaktywna – zabawa i skuteczna reklama w jednym!

Podłoga Interaktywna – zabawa i skuteczna reklama w jednym !


Autor: Michał Jaworski


Należy do najbardziej rozpoznawalnych nośników interaktywnych. Ze względu na swoje możliwości, niewielkie wymiary i łatwość montażu cieszy się zainteresowaniem firm, galerii handlowych, dyskotek a nawet muzeów. Choć przeznaczenie może być różne, to wspólnym mianownikiem jest w tym przypadku interaktywność przekazu.


Podłoga interaktywna jest nowoczesnym urządzeniem wyświetlającym interaktywny przekaz reagujący na ruch i dotyk. Nośnik ze względu na swój interaktywny charakter pozwala przedstawić produkt, markę lub firmę w bardzo czytelny, ciekawy i przyjazny sposób. Spot interaktywny może mieć bardzo zróżnicowaną formę ( zdjęcia, filmy, animacje 3D, prezentacje multimedialne, gry, programy a nawet wykorzystanie internetu). Nie ma przeciwwskazań by wykorzystać mix powyższych możliwości. Kreacje interaktywne które zostaną odtworzone na interaktywnej podłodze są uzależnione od kreatywności projektantów, co podkreśla wielki potencjał interaktywnych nośników.
Łatwość adaptacji kreacji interaktywnych pod interaktywne nośniki reklamowe stwarza wręcz nieograniczoną gamę produkcji interaktywnych, z zachowaniem unikalności każdej z nich. Wyświetlany kontent można dostosować indywidualnie do kampanii, eventu, profilu firmy. Animacje powinny być stworzone tak, by w najlepszy sposób oddawały idee miejsca, w którym podłoga ma się wyświetlać.
Mówiąc o adaptacji technologii wspomnieć należy również o łatwości instalacji nośników praktycznie w każdych warunkach. Jedynym poważnym ogranicznikiem jest oświetlenie lokalizacji w której nośnik ma być zamontowany. Do prawidłowego działania systemu światło powinno być możliwie ograniczone.
Interaktywny spot posiada cechy nowoczesnej reklamy : atrakcyjnej, niespotykanej, ciekawej o ogromnym potencjale i możliwościach jego wykorzystania.
Może na niej np. wyświetlać się czarno-biały film prezentacyjny, a osoby po niej chodzące mogą ten film kolorować, aktywnie absorbując przekaz.
Innym przykładem może być interaktywna gra w piłkę nożną, gdzie 2 graczy na wirtualnym boisku kopie wirtualna piłkę, w celu strzelenia przeciwnikowi gola. Podczas gry wykonujemy aktywne ruchy nogami, angażując się przy tym zarówno w rozgrywkę jak i przekaz reklamowy ( np. reklama nowej piłki Nike ).
Podłogi interaktywne znajdują zastosowanie na różnych targach i eventach, gdzie zainteresowanie klienta swoim stoiskiem jest niezwykle ważne. Prezentacja oferty w sposób interaktywny jest w tym przypadku gwarantem sukcesu, gdyż otoczenie żywo reagujące na nasz ruch czy dotyk jest niezwykle interesującym motywem zwrócenia uwagi potencjalnego klienta.
Innowacyjna forma promocji świadczy o nieszablonowym podejściu firmy do klienta, budowaniu wizerunku firmy nowoczesnej, otwartej na nowe trendy. Podłoga interaktywna jest swoistym "przykuwaczem" uwagi , angażującym, zachęcającym do interakcji. Ta ostatnia jest na globalnym rynku coraz bardziej pożądana, szczególnie przy budowaniu silnych więzi z klientami.


Michał Jaworski - Specjalista ds. Marketingu Internetowego

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Praktyczne sposoby na promocję salonu kosmetycznego

Praktyczne sposoby na promocję salonu kosmetycznego


Autor: Kamil Rybczyński2


Wyobraź sobie, że o Twoim salonie mówi się w samych superlatywach, terminy zabiegów zarezerwowane są na miesiąc do przodu, a liczba stałych klientów rośnie z dnia na dzień. Na konto wpływają okrągłe sumy i po pewnym czasie realną staje się perspektywa otwarcia kolejnego salonu. Taka wizja to chyba marzenie każdego właściciela.


Wyobraź sobie, że o Twoim salonie mówi się w samych superlatywach, terminy zabiegów zarezerwowane są na miesiąc do przodu, a liczba stałych klientów rośnie z dnia na dzień. Na konto wpływają okrągłe sumy i po pewnym czasie realną staje się perspektywa otwarcia kolejnego salonu. Taka wizja to chyba marzenie każdego właściciela. Ale powiedz szczerze - jaka była Twoja pierwsza myśl po przeczytaniu tych słów? Założę się, że pomyślałeś o tym: jak wiele pieniędzy trzeba wydać na reklamę i promocję, aby osiągnąć taki efekt. A może sądzisz, że to możliwe jest tylko dla zakładów, które firmuje jakaś już znana na rynku marka? Jeśli tak to nie wmawiaj sobie, że jesteś realistą - to nie prawda. W tym przypadku jesteś wyłącznie pesymistą, bo aby osiągnąć efekt, o którym napisałem nie potrzebujesz wcale wielkich inwestycji. Wystarczy głowa na karku, kreatywność i wiedza, którą chcę ci przekazać w tym artykule.

Klucz do sukcesu

Pamiętasz może jak na rynek wchodził operator komórkowy Heyah? Ich znak rozpoznawczy czerwona dłoń pojawiała się niemal wszędzie, brak jakiejkolwiek informacji co ona oznacza sprawiał, że ludzie się zastanawiali o co chodzi, rozmawiali na ten temat i w ten sposób ów motyw zagościł w umysłach potencjalnych klientów i okazał się strzałem w dziesiątkę. Później Heyah kontynuowało swoją politykę przez nietypowe filmy reklamowe, na temat których potencjalni klienci – młodzi ludzie – wymieniali swoje opinie. Na tym właśnie polega klucz do sukcesu, a jest nim tak zwany marketing wirusowy. W skrócie, chodzi w nim o to by źródłem informacji o twoim salonie nie były reklamy, ale twoi klienci. No bo zastanów się komu bardziej byś zaufał – opinii znajomego czy reklamówce, którą obejrzałeś w telewizji? Odpowiedź jest oczywista. Cała sztuka polega na tym, by mile zaskoczyć jak największą liczbę klientów, wyróżnić się czymś na tle konkurencji. Oto kilka pomysłów, które mogą pobudzić Twoją kreatywność.

Atak z zaskoczenia

Z czym kojarzy się salon kosmetyczny? No jak to z czym: z kosmetykami, zabiegami kosmetycznymi i...w zasadzie to wszystko. Tak myśli większość osób, które korzysta z usług twoich i twojej konkurencji. Tak też myśli większość właścicieli salonów, dlatego próbują uszczknąć trochę czyjejś sławy promując znane marki, organizując konkursy, w których można wygrać oczywiście kosmetyki itd.

Chcesz by klienci mówili o twoim salonie? Wyjdź poza te schematy. Wystarczy chwila zastanowienia. Kto najczęściej korzysta z usług twojego salonu? Zapewne kobiety. I tu masz pole do popisu. Odpowiedz sobie na pytanie – o czym rozmawiają, co je zajmuje, czym się ekscytują, o kim mówią. A teraz po prostu skorzystaj z tej wiedzy. Zorganizuj spotkanie z kimś znanym w twojej okolicy – nie chodzi o jakąś ogólnopolską sławę, ale kogoś lubianego czy podziwianego przez kobiety w twoim środowisku lokalnym. Nikt Ci nie przychodzi do głowy? Cóż może potrzebujesz czasu. A tymczasem ogłoś konkurs, ale nie taki banalny w stylu - „skorzystaj z naszych zabiegów na kwotę XX i weź udział w losowaniu nagród”. Tak robią wszyscy. Może to być konkurs na hasło promujące salon, albo też konkurs rysunkowy dla dzieci klientek, w którym pociechy malowałyby swoją mamę po powrocie z Twojego salonu.

Niech wie, że Ci na nim zależy

Nie ma chyba człowieka, któremu nie jest miło gdy ktoś o niego dba, stara mu się dogodzić, gdy dewiza „klient nasz pan” nie jest pustym sloganem, ale zasadą realizowaną w rzeczywistości. Jeśli dasz na co dzień odczuć swoim klientom, że ci na nich zależy, na pewno będą o tym mówić – pod warunkiem oczywiście, że czymś ich zaskoczysz i wyróżnisz się na tle konkurencji. Możesz od czasu do czasu wręczyć drobny upominek, który ciebie niewiele będzie kosztował, a pozostawi miłe wrażenie. Prezent – bez okazji? Tego raczej się nie spotyka.

Spróbuj wprowadzić udogodnienia, które zwiększą komfort osób korzystających z twoich usług. Czy wiesz, że mniej niż 1 % firm z Twojej branży daje możliwość rezerwacji terminu wizyty online? A przecież coraz więcej osób korzysta z internetu i bardzo ceni wszelkie rozwiązania, które pozwalają im oszczędzić czas. Co więcej nie musisz posiadać specjalistycznej wiedzy informatycznej, ani płacić dużych pieniędzy by w ten sposób ułatwić życie klientom. Wystarczy skorzystać z gotowych rozwiązań. Ale aby nie być gołosłownym podam przykład. System Rezervante.pl daje zapewnia całościową obsługę Twojej firmy pod tym kątem. Jednym słowem możesz od ręki uruchomić system rezerwacji zabiegów dla twoich klientów. Ty ustalasz jak daleko w przód mają sięgać rezerwacje, czy ustawić przypomnienia o terminach za pomocą SMS-ów itp. Dodatkowo dzięki statystykom jakie tworzy Rezervante.pl widzisz jak na dłoni, kto jest stałym klientem, kwoty jakie w dowolnym okresie rozliczeniowym dany klient zapłacił za twoje usługi itp. Opcji i możliwości jest dużo więcej, a co do opłat – wystarczy 37 zł (netto) miesięcznie by Twoi klienci mogli korzystać z rezerwacji wizyt online. Chyba zgodzisz się ze mną, że to niewiele za ich zadowolenie? Jakby tego było mało, możesz przez miesiąc bezpłatnie testować funkcjonalność całego systemu i zrezygnować gdy uznasz, że ci on nie odpowiada.

Wspólne świętowanie

A skoro klient ma rzeczywiście czuć się ważny, to warto wraz z nim świętować firmowe jubileusze. Można z tej okazji zaproponować jakąś promocję, zorganizować mini przyjęcie czy drobny poczętsunek itp. Okazji może być wiele – nie tylko rocznica otwarcia zakładu, ale również odwiedziny tysięcznego klienta. Albo też zdobycie jakiejś liczby stałych klientów, przy czym ową stałość możesz definiować według własnego uznania. Ty podajesz tylko fakty, które zapadają w pamięć osób korzystających z usług salonu. Miej na uwadze to, iż poprzez oddziaływanie na emocje, szczególnie te pozytywne,wywołane uczestnictwem w jubileuszu, salon zostaje zapamiętany na dłużej i kojarzony jest z przyjemnymi wspomnieniami. By to wzmocnić warto zaskoczyć korzystających z twoich usług niezapowiedzianą wcześniej zniżką na dany zabieg albo też symbolicznym upominkiem.

Szanuj konkurencję

A cóż robić z konkurencją? W końcu ona również stosuje różne chwyty marketingowe. Istotne byś pamiętał o jednym – rozmawiając o konkurencji możesz sobie pomóc albo zaszkodzić. Klient, który usłyszy od Ciebie, że wyrażasz się o konkurentach w sposób nieparlamentarny czy nieprawdziwy może bardzo łatwo się zniechęcić. W końcu naturalnym odruchem człowieka jest obrona tego, kto jest przy nim atakowany. Specjaliści od marketingu wirusowego radzą by nie stosować komunikatów typu „usługa firmy A jest do niczego, a firmy B wspaniała”, tylko „usługa firmy A jest dobra, ale ta firmy B jest jeszcze lepsza”. Dlatego, gdy klient zacznie rozmowę o innym salonie kosmetycznym chwaląc go, nie zaprzeczaj jego słowom. Daj mu odczuć, że nie boisz się konkurencji, bo nie masz ku temu powodów. Oni są dobrzy, ale przecież Ty jesteś lepszy. Oczywiście nie znaczy to, że powinieneś lekceważyć opinie na swój temat. Bądź czujny i wyłapuj wszelkie wypowiedzi na temat Twojego salonu, również te, które pojawiają się w internecie.

Stałość i spontaniczność

Pomysłów na wykorzystanie marketingu wirusowego jest wiele. Powyższe przykłady miały cię tylko zainspirować i pobudzić Twoją kreatywność. Jakiekolwiek rozwiązanie zastosujesz pamiętaj o tym, że jeśli będziesz w nim stały, to stanie się ono dużo bardziej skuteczne. Cykliczne konkursy, spotkania z ciekawymi osobami czy inne pomysły, które przyjdą ci do głowy sprawią, że na kolejne edycje będą przychodzić nie tylko dotychczasowi klienci, ale również osoby, które one przyprowadzą ze sobą. Ne bój się też spontaniczności i podchodzenia z dystansem do siebie i swojego biznesu – uśmiech i odrobina luzu przyciągają bardziej niż najefektywniejsza reklama.


Kamil Rybczyński - specjalista ds. marketingu internetowego, właściciel systemu rezerwacji terminów przez internet – Rezervante.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Kioski Dotykowe – Docieraj do klienta w każdym miejscu!

Kioski Dotykowe – Docieraj do klienta w każdym miejscu!


Autor: Michał Jaworski


Kioski dotykowe gwarantują efektowną formę wizualną, skracają czas dostępu do informacji, posiadają intuicyjną obsługę i co najważniejsze są dostępne o każdej godzinie dnia i nocy.


Info punkty dotykowe w efektywny sposób pozwalają zdobyć podstawowe informacje na temat firmy, oferty, aktualnych promocji. Mogą także prezentować inne treści informacyjne, multimedialne lub pozwalać na eksplorowanie sieci internet. Bardzo fajnym rozwiązaniem są także kioski, które łączą technologie interaktywne i dotykowe. Zintegrowane systemy interaktywne i dotykowe mogą aktywnie reagować (wyświetlając treść lub emitując dźwięk) na ruch przechodzących osób zachęcając do zwrócenia uwagi. Natomiast po dotknięciu, dzięki zastosowaniu technologii multi touch pozwalają na eksploracje multimediów, oferty, stron internetowych lub innego elementu za pomocą dotyku. Czad ! Interaktywne kioski to doskonałe rozwiązanie problemów logistycznych dworców, lotnisk, urzędów czy szpitali. Kioski mogą pełnić różne funkcje, np. sprzedażową ( banki, centra handlowe), reklamową ( sklepy, targi, hipermarkety, księgarnie, apteki) opiniotwórczą ( badania rynku lub opinii publicznej), informacyjną ( hotele, muzea, kina, teatry, szkoły, biblioteki, centra wystawowe). Info punkty dotykowe mogą być narzędziem do organizowania konkursów, loterii, zadawania zapytań przez klientów, a nawet przeprowadzania video konferencji. Jeśli chodzi o instalację kiosków to mogą mieć formę wolnostojącą , nabiurkową czy naścienną.

Multimedialne kioski to innowacyjne rozwiązanie pozwalające na poznanie interesujących nas informacji lub oferty 24 h na dobę 7 dni w tygodniu! Mnogość zastosowań i konfiguracji systemu daje nieograniczone możliwości zastosowań info kiosków.


Michał Jaworski - Specjalista ds. Marketingu Internetowego

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.