wtorek, 3 grudnia 2013

Breloki reklamowe

Breloki reklamowe


Autor: Robert Kostuch


Są małe i poręczne, każdy może sobie wybrać taki jaki najbardziej mu się podoba, a dla firmy która je zamawia nie jest to bardzo duży wydatek. Breloki są bardzo nowoczesną formą reklamy, która nie jednemu przypadnie do gustu.


Praktycznie każda firma ma jakieś logo, którym reklamuje swoje usługi albo produkty. Reklamować musi bo inaczej mało kto wiedział by o istnieniu firmy, chyba że jej siedziba położona była by przy jednej z głównych ulic miasta. Każdy promuje swoją firmę tak jak uważa że będzie najlepiej, lub ze względu na fundusze. Ważne aby produkt reklamowy był dla jego posiadacza łatwy do zauważenia, czyli coś czego często używa. A jedną z takich rzeczy są kluczy czy to do domu czy samochodu, jednak kluczyki oczywiście nie są produktem reklamowym, ale breloki które mogą być do nich przyczepione. Wszyscy wiedzą jak wygląda typowy brelok, więc możesz sobie teraz wyobrazić, jak wyglądał by Twój, ewentualnie jeżeli nie mamy pomysłu, lub zależy nam na czasie, możemy wybrać spośród gotowych breloczków. Żeby zamówienie miało sens powinniśmy zamówić co najmniej 600 sztuk, gdyż mniejsza ilość będzie droga w produkcji, no i nie jest to liczba która zapewni nam grono klientów. Jak w każdym innym przypadku i tutaj rządzi zasada im więcej tym taniej, jednak mniej zapłacimy także jeżeli weźmiemy je w standardowej formie oferowanej przez producenta, bo „udziwnienia" mogą nas dużo kosztować. Taka mała rzecz, a posiadacza zawsze ucieszy, a w ten sposób dobrze zapamięta naszą firmę, co może przeważyć decyzję którą wybrać. Dobrze jeżeli zrobimy taki brelok który będzie się wyszczególniał, np. kolorem, jeżeli jest niestandardowy.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Reklama na torbach papierowych

Reklama na torbach papierowych


Autor: Robert Kostuch


Świat jest dzisiaj pełen ekologicznych rozwiązań, dla każdej z dziedzin, rozwiązanie działu reklamy, jest m.i.n. torba papierowa. Jest to rozwiązanie i bardzo ekologiczne i bardzo praktyczne, bo miliony osób robi zakupy codziennie, a zamiast brać szkodliwe foliowe, mogą wziąć papierowe torby.


Cały świat ogarnęła ekologiczna gorączka. Producenci samochodów coraz częściej zaopatrzą pojazdy w silniki elektryczne które są dużo przyjaźniejsze dla środowiska niż spalinowe. Jednak wpływ na szybką degradację środowiska ma jeszcze wiele innych rzeczy, w tym w dużym stopniu takie, z którymi mamy do czynienia wyjątkowo często i w dużych ilościach. Dużo mówi się o tym jak długo trwa rozkład foliowych reklamówek, a ich recykling w Polsce jest na niskim poziomie. Dlatego na rynek wchodzą torby papierowe. Są w pełni ekologiczne, nie stanowią żadnego zagrożenia dla środowiska, gdyż można je oddać jako makulaturę, lub jeżeli posiadamy kominek, czy piec, po prostu użyć jako materiału na rozpałkę. Tak jak na foliowych torbach, tak i na papierowych można zamieszczać reklamę. Jest ona wykonywana metodą sitodruku, czyli nakładania farby przez sita, warstwami kolorów, lub drukiem offsetowym. Ceny takich usług nie są duże jeżeli chodzi o cenę jednostkową, a prawdopodobnie, jeżeli zamówimy większą ilość, możemy liczyć na mniejsze ceny. Torby papierowe są skazane na sukces, co może potwierdzić przykład z USA, gdzie jest to na porządku dziennym od dawna, więc i w Polsce za niedługi czas wszyscy klienci sklepów będą nosić zakupy w ekologicznych torbach. Jeżeli więc chcemy wypromować naszą firmę lub produkt, to możemy zamówić taką usługę jak nadruk na torbach papierowych i liczyć na wzrost obrotów, bo każdy wie jak działa reklama na społeczeństwo.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe


Autor: Patrycjusz Urbanek


Jak wiadomo, skuteczna reklama to klucz do sukcesu dla każdej firmy. Pieniądze, talent, dobra oferta - to wszystko nie wystarczy, by klient usłyszał o danej działalności i się nią zainteresował. Tutaj potrzebny jest bowiem rozgłos, a rozgłos to nic innego, jak tylko odpowiednio przeprowadzona akcja reklamowa.


Chcąc sprawić, by reklama danej firmy stała się jeszcze bardziej skuteczna, przedsiębiorcy często korzystają z usług agencji reklamowych. Nawet dobrze rozwinięty dział reklamy i marketingu nie może dbać o wszystkie sprawy związane z promocją danej firmy. Niektóre zadania trzeba bowiem powierzyć prawdziwym profesjonalistom, specjalizującym się w wąskich dziedzinach, związanych z reklamą.

Dlatego właśnie, jeśli danej firmie zależy na reklamie w Internecie, zgłasza się o pomoc do agencji interaktywnej. Podobnie jest, kiedy chodzi o szeroko zakrojoną akcję promocyjną, uwzględniającą wszelkie formy reklamy. W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług agencji reklamowej, której specjalnością jest między innymi produkcja gadżetów reklamowych czy grafika reklamowa. Oprócz tradycyjnych form reklamy, takich jak plakaty, ulotki czy billboardy rozmieszane w mieście, ważny jest też bezpośredni kontakt z klientem.

Właśnie przy spotkaniu z klientem możemy mu bowiem nie tylko przedstawić korzyści płynące ze współpracy z naszą firmą, ale też przekazać mu gadżety reklamowe, promujące naszą działalność. Mogą to być różnego rodzaju foldery, breloczki, ciekawe wizytówki, wszystkie odpowiednio zaprojektowane, tak, by były atrakcyjne dla klienta. Dlatego też duże znaczenie ma nadruk na gadżetach reklamowych. To zadanie powierzane jest specjalistom od grafiki reklamowej, którzy potrafią stworzyć interesujący i przykuwający uwagę nadruk, uwzględniający logo firmy. Dzięki temu taki gadżet może stać się swego rodzaju oryginalną wizytówką przedsiębiorstwa.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Koszulki reklamowe

Koszulki reklamowe


Autor: Robert Kostuch


Dowiesz się dlaczego reklama jest tak ważna dla każdej firmy, dlaczego koszulki są dobrym sposobem na jej promocję i w jaki sposób reklama działa na ludzi.


Reklama to nieodłączna część prowadzenia firmy. Bez niej nasze obroty mogły by być diametralnie mniejsze, dzisiaj wszyscy to już wiedzą, jednak nie wszystko to co może im jeszcze bardziej pomóc. Niektórzy wydają wiele pieniędzy na billboardy, które wryte w grunt miasta stoją. Inni wykorzystują bannery w internecie, które jednak bardziej zniechęcają, no bo kto lubi czytając artykuły, czy przeglądając różnego rodzaju strony, klikać w latające po ekranie, zasłaniające skutecznie treść strony bannery. A promocja może być znacznie mniej inwazyjna dla ludzi, i przyzwyczajać ich do widoku naszego logo dużo przyjaźniej. Wystarczy że zrobimy to w odpowiedni sposób. Np koszulki z nadrukiem, jeżeli będzie zamieszczona na nich nasza grafika, może dotrzeć do bardzo dużego grona osób, bo przecież osoba która ją nosi nie wegetuje w domu, tylko od czasu do czasu, lub w najlepszym przypadku cały czas, spędza czas poza nim. A co się z tym wiąże oglądają ją inne osoby. Jeżeli podkoszulek wykonamy w dosyć interesujący sposób, to możemy zapienić sobie bardzo wysoką rozpoznawalność marki. A przecież to właśnie w dzisiejszych czasach ten czynnik właśnie ma bardzo duży wpływ na to, który produkt/usługę firmy, wybierze klient. Jeżeli widzimy jedno logo bardzo często, to automatycznie oznacza to dla nas lepszą jakość firmy, mimo że nie znamy jej dokładniej. Tak budowały swoje zaplecze największe marki i dlatego dzisiaj mimo wysokich cen mają zagwarantowane wysokie obroty. Koszulki reklamowe są tylko jednym z wielu przykładów tego typu promocji, bo przecież nadruki można wykonywać na bardzo wielu przedmiotach codziennego użytku, a to takie są przydatne ludziom, więc często je noszą, działając na naszą korzyść.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

...a w wolnej chwili - roznoszenie ulotek!

...a w wolnej chwili - roznoszenie ulotek!


Autor: Mirosław Nikolin


Roznoszenie ulotek to praca bardzo popularna wśród ludzi starszych i studentów. Mimo dużej liczby wykonujących ją osób, nie cieszy się jednak dużym społecznym poważaniem.


Obce osoby wciskające do ręki niechciane ulotki i inne skrawki papieru budzą w ludziach mieszane uczucia. Ich zachowanie to irytujące natręctwo, ale patrząc z drugiej strony to także praca - być może jedyna, jaką udało im się zdobyć. Czy warto zatem, w ramach dodatkowego zajęcia, dołączyć do grona "ulotkarzy", czy lepiej trzymać się od tej grupy z daleka?

Zdobycie stanowiska ulotkarza jest względnie proste. Choć można tradycyjnie przejrzeć oferty pracy w Internecie lub dział "Dam pracę" w lokalnych gazetach, to łatwiejszym sposobem jest skontaktowanie się z firmą, której ulotkę właśnie dostaliśmy na ulicy, i zapytanie o możliwość zatrudnienia. Szansa odniesienia sukcesu jest spora, bowiem zapotrzebowanie na ulotkarzy od lat jest wysokie. Reklamować się na skrawkach papieru, kalendarzykach i wizytówkach lubią szkoły języków obcych i firmy udzielające kredytów.

Do wykonywania zajęcia ulotkarza nie potrzeba kwalifikacji ani doświadczenia, choć przyda się urok osobisty i miłe usposobienie. Korzystne jest również posiadanie cech charakteru, które pomogą bezstresowo znieść kontakty z osobami wulgarnymi lub negatywnie nastawionymi wobec roznosicieli. Praca w tym zawodzie jest prosta, a doświadczenie czyni ją jeszcze łatwiejszą. Wprawni ulotkarze znają miejsca, w których broszurki mają "branie", jak również potrafią w taki sposób zajść przechodniów, by ci nie odmówili przyjęcia karteczki z reklamą.

Ulotkarz to zawód lekki i przyjemny, niewymagający poświęcania mu mnóstwa czasu, jako że godziny pracy można ustalić z pracodawcą, ale i nieprzynoszący krociowych zysków. Stanowi doskonałą metodę dorobienia do pensji, np. pieniędzy na cele rozrywkowe. Dla osób starszych, które nudzą się na emeryturze, jest sposobem na zabicie czasu. Przede wszystkim jednak może stanowić pierwszy krok na rynku pracy w przypadku młodych, oraz nauczyć ich odpowiedzialności związanej z zarabianiem pieniędzy.


Źródło: www.JobExpress.pl Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.