środa, 27 lutego 2013

Niedojrzały grafik popełnia rynkowe samobójstwo

Niedojrzały grafik popełnia rynkowe samobójstwo

Autorem artykułu jest MEGAMOCNY


Jeszcze kilka lat temu niewiele firm zajmowało się projektowaniem reklam i stron internetowych. Dzisiaj są ich tysiące. Wiele osób zrozumiało, że na tym można zarobić bardzo dobre pieniądze. Jednak wiele firm i wolnych strzelców popełnia rynkowe samobójstwo i niszczy rynek. Jeszcze kilka lat temu niewiele firm zajmowało się projektowaniem reklam i stron internetowych. Dzisiaj są ich tysiące. Wiele osób zrozumiało, że na tym można zarobić bardzo dobre pieniądze. Jednak wiele firm i wolnych strzelców popełnia rynkowe samobójstwo i niszczy rynek.

Podział rynku
Na początku pragnę zauważyć, że nie biorę pod uwagę firm które świadczą usługi na niski i bardzo niskim poziomie, ponieważ firmy te tak naprawdę nie mają większego wpływu na rynek (na ich usługi decydują się klienci dla których nie liczy się nic innego tylko cena).

Rynek dzieli się na dwa rodzaje firm:
1.Graficy/Firmy ceniące swoją pracę - są to firmy które świadczą usługi na średnim lub wysokim poziomie, znają swoją wartość. Wiedzą, że projekt składa się z kosztów: kontaktów, paliwa, godzin pracy grafika, wielu poprawek, wdrożenia końcowego projektu i duża wartość dodana - pomysł.

2.Graficy/Firmy psujące rynek - są to firmy które świadczą usługi na średnim poziomie, ale tak naprawdę nie znają swojej wartości. Szukają zamówień oferując bardzo zaniżoną cenę za wykonanie projektu, nie mają świadomości, że na cenę projektu nie składa się tylko szybkie wykonanie i “po problemie”. Liczy się dla nich tylko zdobycie klienta za każdą niską cenę. Postępowaniem tym nieświadomie popełniają rynkowe samobójstwo i niszczą rynek.



Proces rynkowego samobójstwa
1. Firma psująca rynek poszukuje klientów na np. strony internetowe
2. Proponuje swoje usługi ze średnią ceną
3. Kiedy klient nie może się zdecydować obniża cenę projektu do absurdalnego minimum aby tylko zdobyć zlecenie z nadzieją na przyszłe zlecenia od tego klienta
4. Wykonuje zlecenie na średnim lub wysokim poziomie
5. Klient jest zadowolony, że zapłacił bardzo niską cenę, jednak pewnie i tak nie skorzysta znowu z tej samej firmy
6. Firma psująca rynek poszukuje kolejnego klienta za niską cenę, ponieważ musi zarobić na swój byt.
7. Klient który poprzednio zamówił projekt w firmie psującej rynek znajduje ciekawszą firmę ceniącą swoją pracę, wysyła zapytanie i dowiaduje się, że realizacja podobnego projektu jest 3 razy droższa.
8. Klient próbuje negocjować absurdalne minimum i albo mu się to udaje i wprowadza kolejną firmę w błędne koło, albo odchodzi z kwitkiem
9. Firma psująca rynek bankrutuje i pociąga za sobą inne dobre firmy.



Podsumowanie
Niestety wiele firm zajmujących się grafiką reklamową nie wytrzymało tak bardzo zdewastowanego rynku, niskich cen i zbankrutowało - dodam, że bardzo dobrych firm. Rynek osiągną dno. Miejmy nadzieję, że odbiję się od dna, graficy będą się cenić, a firmy zlecające usługi graficzne zaczną doceniać ciężką pracę grafika. W końcu nie tylko produkujemy produkt, ale także przekazujemy wartość dodaną - pomysł, możliwości sukcesu i zwiększenia sprzedaży.
---

Szachogłuchowicz skuteczna Reklama w internecie----------------------------------------------------- Fotografia ślubna

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Identyfikacja wizualna - dla tożsamości Twojej firmy

Identyfikacja wizualna - dla tożsamości Twojej firmy

Autorem artykułu jest Maciej Skrzyna


Każda organizacja, by być efektywną w swych działaniach, potrzebuje jasno określonej przyczyny istnienia, z którą pracownicy w niej zatrudnieni będą mogli się utożsamiać. Potrzebują oni również silnego poczucia przynależności. Przyczyna istnienia (działania) oraz poczucie przynależności to dwa elementy tworzące tożsamość każdej firmy. Sposób, w jaki jesteśmy postrzegani na zewnątrz oraz przez własnych pracowników bezpośrednio oddziałuje zarówno na naszą pozycję na rynku, jak też na szeroko pojętą świadomość społeczną.

Tożsamość firmy (marki) to zestaw unikalnych wartości z nią związanych, które w powiązaniu z realizacją strategii marki należy stworzyć lub utrzymać. Wizerunek natomiast to wyobrażenia dotyczące marki już ukształtowane w świadomości klienta pod wpływem komunikatów dotyczących marki i jego własnego doświadczenia. Rynkowe działania firm, tworząc relacje z otoczeniem, w naturalny sposób kreują wizerunek.

Wdrażanie systemów identyfikacji wizualnej stało się cechą charakterystyczną wielu firm które poprzez swój wizerunek chcą być rozpoznawalne i na stałe pozostać w pamięci
Tożsamość firmy związana jest z czterema głównymi polami jej aktywności. Są to produkty lub usługi (to co jest produkowane lub sprzedawane), otoczenie (to gdzie produkt jest wytwarzany lub sprzedawany - miejsce lub kontekst), informacje o produktach lub usługach (jak produkt jest opisywany i przedstawiany) oraz zachowania (wewnątrz i na zewnątrz firmy). Produkty, które dana firma wytwarza lub sprzedaje muszą odpowiadać standardom i wartościom przez nią wyznawanym. Budynki, w których są wytwarzane przedmioty lub oferowane usługi, biura, punkty sprzedaży, sposób w jaki budynki te są umeblowane - to wszystko powinno wynikać z tożsamości firmy. Materiały komunikacyjne, począwszy od wizytówek, blankietów firmowych, poprzez instrukcje obsługi oferowanych produktów, reklamę prasową, stronę internetową i prezentacje multimedialne winny posiadać jednolity charakter i jakość odpowiadającą określonej firmie i jej celom. Kolejny element tożsamości korporacyjnej to zachowanie pracowników wobec siebie oraz osób kontaktujących się z firmą, włączając w to konsumentów i dostawców. Element ten jest szczególnie istotny w przypadku firm świadczących usługi

Aktywne zarządzanie tożsamością jest w stanie zapobiec jej kryzysowi, zwłaszcza gdy tożsamość lub jej elementy, takie jak identyfikacja wizualna, są mocno powiązane z konkretnymi okresami historycznymi. Aby podkreślić swoją innowacyjność, wiele firm wzbrania się przed klasycznymi projektami, służącymi wizualizacji ich wartości, mimo że umożliwiłyby one w większym stopniu wykreowanie przesłania o charakterze ponadczasowym. Tymczasem nowatorskie formy graficzne mogą szybko się zestarzeć, a to spowoduje konieczność kolejnego odświeżenia tożsamości.

Zmiana misji i wizerunku zakrojona na szeroką skalę zdecydowanie informuje o rozwoju organizacji. Dokładne sformułowanie nowego komunikatu ma ogromne znaczenie przy odświeżaniu wizerunku i jego ugruntowaniu w świadomości odbiorcy, ponieważ jest to najprostszy sposób informowania o zaangażowaniu i dostosowaniu do jego potrzeb. ---

Identyfikacja wizualna dla firm

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Reklama permanentna

Reklama permanentna

Autorem artykułu jest Łukasz Stanios


Reklama, jako narzędzie służące przekonaniu odbiorców do danego produktu, usługi lub/i marki istnieje niemalże od czasów starożytnych. Od tego momentu znacznie zmieniły się nośniki reklamy, a ona sama przeszła ogromna ilość transformacji, które stopniowo zbliżały ją do potrzeb, zainteresowań i preferencji odbiorców docelowych, czyli tzw. targetu reklamy. Reklama, jako narzędzie służące przekonaniu odbiorców do danego produktu, usługi lub/i marki istnieje niemalże od czasów starożytnych. Od tego momentu znacznie zmieniły się nośniki reklamy, a ona sama przeszła ogromna ilość transformacji, które stopniowo zbliżały ją do potrzeb, zainteresowań i preferencji odbiorców docelowych, czyli tzw. targetu reklamy.
W dobie niezwykle szybkiego rozwoju mediów coraz większe triumfy święci reklama internetowa w rozmaitej postaci. Coraz szersze grono odbiorców w różnym wieku oraz pełne spektrum informacji na każdy temat to zasadnicze atuty Internetu, które decydują również o atrakcyjności tego medium, jako nośnika reklamy. Wirtualna sieć daje możliwość dotarcia do atrakcyjnych i pożądanych przez reklamodawców grup społecznych (ludzi młodych, aktywnych, hobbystów, biznesmenów, czy entuzjastów nowości). Dodatkowym atutem jest wielki potencjał Internetu, na którego łamach można pozwolić sobie na niespotykaną kreatywność i innowacyjne rozwiązania. Do najważniejszych cech Internetu, jako medium reklamowego można zaliczyć: interaktywność, możliwość personalizacji przekazu, wielokierunkowy przekaz informacji, możliwość natychmiastowej reakcji potencjalnego Klienta, możliwość dotarcia do grupy odbiorów z całego świata, różnorodność form przekazu itp.
Głównym nośnikiem informacji w sieci, a tym samym wiadomości bezpośrednio dotyczących szczegółów oferty firmy jest serwis internetowy. Sama reklama internetowa kojarzy się najczęściej z banerami, czyli ramkami (statycznymi, animowanymi lub interaktywnymi), połączonymi z linkiem do strony www dotyczącej reklamowanego produktu. Aktualnie banery stanowią kluczowy punkt każdej kampanii reklamowej w Internecie.
Najnowszym rozwiązaniem reklamowym w sieci, które jednocześnie łączy formę serwisu i baneru jest reklama permanentna, czyli tzw. piksele na sprzedaż (po angielsku pixels for sale). Jest to strona, na której można zamieścić swój baner oraz link, zyskując dodatkowe odnośniki do pożądanej strony. Reklama permanentna to forma najmniej ograniczona. Jest ona pozbawiona limitów czasu emisji oraz ilości wyświetleń. Reklama permanentna to pomysł pewnego amerykańskiego studenta - Alex'a Tew, który postanowił zarobić na swoje studia sprzedając milion pikseli powierzchni reklamowej na stronie. Serwis www.milliondolar.com to amerykańska, najbardziej znana wersja reklamy permanentnej. Warto zaznaczyć, że piksele zakupione za pośrednictwem www.milliondollarhomepage.com są niezwykle tanie (1$ za 1 piksela), a opłata za piksele, a tym samym własną reklamę jest jednorazowa. Po złożeniu zamówienia na wybranym przez Klienta miejscu, pojawia się obrazek oznaczający rezerwację. W ten sposób nikt inny nie zajmie zarezerwowanego miejsca, a od tego czasu, Klient ma 7 dni na uregulowanie należności.
Serwis z założenia ma być utrzymywany do 2011 roku, jednak po tym czasie strona ma istnieć dalej, a osoby, które będą zajmować wcześniej miejsce, będą miały prawo pierwokupu "swojej działki". Reklama permanentna jest wariantem nowym, ale jednocześnie obdarzonym wielkim potencjałem. Każda nowinka, która niesie ze sobą korzyści finansowe i jednocześnie swego rodzaju prestiż spotyka się ze sporym zainteresowaniem użytkowników Internetu. Dlatego właśnie na całym świecie powstało już mnóstwo stron reklamy permanentnej. Internauci szukają tego typu serwisów i z ciekawości klikają w zamieszczone na nich reklamy Samo zainteresowanie przekłada się natomiast na ilość odwiedzin na stronie. Zyskując dodatkowy link do strony, Klient może liczyć także na podniesienie jej statusu Page Rank, czyli wskaźnika, dzięki któremu będzie ona lepiej widoczna dla robotów wyszukiwarek. Reklama permanentna to także długoterminowa inwestycja, która może w znaczny sposób zaprocentować po kilku latach od zakupu powierzchni reklamowej. Za jakiś czas, kiedy zabraknie wolnego miejsca na stronie, można sprzedać własne piksele z odpowiednim zyskiem.
Reklama permanentna to nowy, modny trend reklamowy, który co ważne, ma wielkie perspektywy i doskonale rokuje na przyszłość. Ciągły rozwój środków masowego przekazu wymusza zmiany na coraz mniej angażującym świadomość i podświadomość odbiorców rynku reklamowym. Innowacyjny, ciekawy i nowoczesny przekaz jest bowiem kluczem do percepcji i kieszeni Klientów. Dodatkowo reklama permanenta jest wykorzystywana jako pozycjonowanie stron internetowych. ---

www.seo24.com.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Słodka strona reklamy

Słodka strona reklamy

Autorem artykułu jest Krzysztof Bieniasz


Specjaliści od marketingu i reklamy całe życie zastanawiają się co zrobić by jeszcze lepiej i skuteczniej wypromować dany produkt, by zbudować pozytywny wizerunek marki. Nieustannie próbują czymś zaskoczyć, oczywiście w pozytywny sposób, tak aby dana marka wzbudzała pozytywne emocje. Wspomniani we wstępie marketingowcy już kilka (kilkanaście) lat temu wpadli na genialny a zrazazem bardzo prosty pomysł - słodycze reklamowe. Jak możemy dowiedzieć się od pionierów słodkich upominków początki w cale nie były łatwe - ciężko było namówić producentów standardowych słodyczy do wytwarzania - z ich punktu widzenia - małych serii produktu ze zmienioną etykietą.

Z biegiem lat producenci dostrzegli potencjał drzemiący w branży reklamowej. Ponadto technologia produkcji, czy też druku rozwinęła się na tyle, że obecnie w kategorii słodycze reklamowe w ofercie dostawców znajdziemy praktycznie wszystko co tylko sobie wymyślimy.

Oferta jest przeogromna - między innymi:
- czekoladki i czekolady
- czekoladki w pudełkach
- cukierki
- cukierki w puszkach
- dropsy i drażetki
- lizaki
- ciastka
- bombonierki
Znajdziemy produkty zwykłe, do masowego rozdawnictwa - przykładowo mini cukierki, które można położyć na ladzie w sklepie, jak i bardziej eksluzywne, drogie bombonierki przeznaczone dla ważnych kontrahentów.

Produktem stosunkowo młodym w branży słodyczy reklamowych są czekoladki ręcznie wytwarzane. Czekoladki o dowolnym kształcie z wysokogatunkowej, pysznej czekolady. Co jednak ciekawsze - dekorowane czekoladowymi zdobieniami w kontrastowym kolorze. I tym sposobem możemy zamówić czekoladki o dowolnym kształcie z dowolną grafiką! Na czekoladce możemy umieścić nawet zdjęcie! A wszystko to z czekolady. W podstawowej wersji mamy do dyspozycji 3 kolory czekolady : jasny brąz - mleczna, ciemny brąz - deserowa, oraz biała czekolada. Do tego możliwość mieszania tych kolorów oraz unikalna technologia zdobienia sprawiają, że czekoladki są naprawde bardzo efektowne. A wszystko to możemy zapakować w eleganckie bombonierki, kartoniki i folie.

Słodycze reklamowe wydają się genialnym połączeniem - rozpieszczają wspaniałym smakiem, jednocześnie wiążąc tą przyjemność z daną marką. Już czas spróbować. Smacznego! --- Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Przewodnik darmowej reklamy w internecie

Przewodnik darmowej reklamy w internecie

Autorem artykułu jest Marek Wisniewski


Bez względu na to, co sądzisz o E-biznesie i E-marketingu , jedno jest pewne: to system przyszłości. Korporacje te wyrastają jak grzyby po deszczu, tego sposobu organizacji sprzedaży naucza się na największych biznesowych uczelniach takich jak Harvard Business School.

Dobra szansa związana z firmami powinna posiadać kilka cech, które ułatwiają osiągnięcie sukcesu.

Dobry system.

Organizacja zarówno firmy, jak i grupy współpracowników, powinna być doskonale zgrana. Wszyscy powinni współpracować dla wspólnego zysku, nie powinno być żadnej zawiści, a jedynie zdrowa konkurencja. Dobrze zorganizowana firma szybko dostarcza produkty bez usterek, a powstałe problemy natychmiast rozwiązuje. W ciągu najpóźniej kilku dni dokonuje rejestracji nowego członka sieci umożliwiając mu rozpoczęcie pracy natychmiast. Zapewnia również doskonały system komunikacji z członkami sieci (często zwanymi przedstawicielami), dzięki czemu wszyscy mogą jasno widzieć jaki jest obecny stan ich biznesu. Grupa natomiast powinna cechować się biznesowym podejściem i wykorzystywać najlepsze cechy poszczególnych sieciowców w najlepszych do tego zadaniach. Nie możliwy jest oczywiście całkowity podział pracy, ale jeśli ktoś w danej grupie jest lepszy w prowadzeniu prezentacji, nie powinien wzbraniać się przez prowadzeniem ich dla współpracowników w zamian za ich pomoc w innych dziedzinach.

Solidny system szkoleniowy.

Ta cecha jest niezwykle istotna. Jest wręcz jedną z najważniejszych dla ludzi, którzy nie zajmowali się nigdy E-biznesem i E-marketingiem, gdyż daje szansę nauczenia się w jaki sposób budować sieć, prowadzić prezentacje i sprzedaż. Uczy rzeczy takich jak przywództwo, zarządzanie przepływem pieniędzy, motywowanie, planowanie czasu i inne. Czasem warto wejść w jakiś biznes dla samej tylko możliwości zetknięcia się z tą wiedzą, która zazwyczaj daje się zastosować również w klasycznym biznesie i innych sferach życia. System powinien umożliwiać nabywanie zdolności technicznych, a także cech charakteru takich jak pewność siebie czy determinacja, które są niezbędne do odniesienia sukcesu w każdej dziedzinie.

Sprawdzona firma i dynamiczny wzrost.

Dobre korporacje są w stanie udokumentować swoją historię finansową i stabilność. Często mogą wykazać wysoki i stabilny wzrost, sięgający nawet kilkudziesięciu procent rocznie, co daje podstawy do stwierdzenia, że korporacja jest dobrze zarządzana. Dzięki temu mamy pewność, że firma będzie działać nawet kilkadziesiąt lat, dzięki czemu nasz pasywny dochód nie przepadnie, tylko będzie mógł trwać nawet przez pokolenia.

Wpływ na politykę firmy.

Dobra firma zajmująca się marketingiem sieciowym umożliwia swoim przedstawicielom znaczny wpływ na kształtowanie polityki firmy. Czasem po osiągnięciu odpowiednio wysokiego poziomu obrotów automatycznie wchodzi się w skład rady, a czasem dostaje się pakiet akcji firmy. Dzięki temu każde działanie jest konsultowane ze współpracownikami, którzy pozostają na „placu boju” i osobiście widzą, jakie są tendencje na rynku. Daje to również pewność, że kierownictwo firmy będzie wobec nas postępowało etycznie.

Konkurencyjne i popularne produkty, najlepiej powszechnie używane.

Bardzo istotny jest również produkt, gdyż od popytu nań zależy poziom sprzedaży. Jeśli będzie to coś wysokiej jakości sprzedawane po konkurencyjnej cenie, nie będzie trudno znaleźć klientów spoza sieci. Generalnie powstaniu Marketingu przyświecała idea ominięcia zbędnych pośredników, kosztów reklamy i licznych magazynów, aby oszczędności z tego tytułu było łatwo zauważalne, gdy spojrzy się na cenę produktu, dlatego często jest ona niewspółmiernie niska do cen proponowanych w tradycyjnych sklepach. Dodatkowo, jeśli w katalogu jest coś tak powszechnie używanego jak środki czystości, nasza grupa docelowa znacznie się powiększa. Warto zwrócić również uwagę na to, czy oferta sprawi, że klient będzie lojalny. W przypadku sprzedaży mydła następnym razem klient może wybrać się do swojego sklepu osiedlowego, natomiast w przypadku handlu usługami telekomunikacyjnymi jest niemal pewne, że klient po podpisaniu umowy nie zmieni swojego wyboru. Wprawdzie dobry produkt nie jest niezbędny do budowy sieci, jeśli będziemy bazować na konsumpcji własnej przedstawicieli, ale jest bardzo istotna jeśli chodzi o zwiększenie zysków przez podniesienie obrotów osobistych każdego przedstawiciela dzięki sprzedaży produktu poza sieć.

Wysoka prowizja.

Niestety, wiele firm oferuje bardzo niską prowizję od obrotu za wykonaną pracę, nieraz 3% lub nawet mniej. Warto zastanowić się i obliczyć opierając się na statystykach ile faktycznie zarabia się po wykonaniu danej pracy, gdyż E-biznes sieciowy jest wysoce statystyczny. Często prowizja jest liczona na zasadzie różnicy procentowej, więc realne zarobki mogą być tak naprawdę niższe. Kwestia, czy jeden biznes jest lepszy czy gorszy od drugiego, jest subiektywna i często zależy od osobistych potrzeb, ale na pewno kiepski biznes jest lepszy niż żaden.

Dochód pasywny.

Dobra firma E-marketingowa umożliwia swoim współpracownikom dochód pasywny. Otóż w wyniku zbudowania w odpowiedni sposób całej organizacji, powinieneś zarabiać pieniądze bez względu na to, czy aktywnie uczestniczysz w jej budowaniu, czy nie. Jest to sytuacja analogiczna do tej, w której inwestor zakłada firmę, a następnie znajduje dobrego menedżera, który ją prowadzi dalej sam. Zależne jest to od tego jak wielu dobrych przedstawicieli wyszkolisz i na ile ludzie w twojej organizacji będą samodzielni.


Możliwość cesji.

Tak jak w przypadku każdego E-biznesu, powinieneś mieć prawo sprzedaży swoich praw do uczestnictwa w organizacji na rzecz kogoś innego lub też przekazania tego E-biznesu w formie spadku.

Im wcześniej tym lepiej.

Wiadomo, że im wcześniej wchodzi się na rynek z danym produktem, gdy popyt nie jest jeszcze zaspokojony, wtedy są największe możliwości szybkiego i dużego rozwoju. Oczywiście powinien być to czynnik jedynie ułatwiający pracę pierwszym przedstawicielom, ale nie powinien warunkować zysków, tak, by ludzie, którzy później przystąpią, mieli również możliwość zarobienia pieniędzy.

To nie jest praca na posadzie.

Istotne jest, abyście zarówno ty, jak i firma, z która prowadzisz współpracę, mieli świadomość, że jesteś niezależną osobą i nikt do niczego nie może cię zmusić. Licencja jest jedynie prawami, które nabywasz, a nie zobowiązaniem do włożenia takiej, czy innej pracy. Jeśli chcesz, możesz wykorzystać swoją szansę, a jeśli nie, to nikt nie będzie cię do niczego zmuszał.

Wszyscy działają na równych prawach.

W dobrym E-biznesie, każda osoba będąca członkiem systemu ma te same prawa i obowiązki. Wszystkich obowiązuje ten sam system wynagrodzeń, mają dostęp do tych samych produktów i szkoleń (czasem może istnieć potrzeba dodatkowego zakwalifikowania się na bardziej elitarne szkolenia), a także mają te same obowiązki. Zazwyczaj również działają w podobny lub ten sam sposób.

Etyka – pomoc innym.

Ten punkt, chociaż ostatni, zdaje się być najważniejszym. Struktura E-biznesu i E-marketingu sprawia, że opłaca ci się pomagać ludziom, z którymi współpracujesz. Dzięki temu nie tylko ty możesz liczyć na wsparcie tych, którzy zarekomendowali cię do tego e-biznesu, ale także twoi przyjaciele mogą liczyć na pomoc z twojej strony. Sprawia to, że nie jesteś zdany na siebie i możesz liczyć na doświadczenie innych ludzi, które pomoże ci uniknąć pomyłek, które oni popełnili i szybciej osiągnąć cele. W wyniku tego działacie razem jako jeden zespół, wspieracie się nawzajem i formują się przyjaźnie, które trwają przez całe życie. Takie sytuacje praktycznie nie zdarzają się w świecie klasycznego biznesu. Również fakt, że pracujesz blisko z innymi ludźmi sprawia, że musisz być wysoce etyczny i po prostu nie opłaca ci się nikogo oszukać.

Podsumowanie

Bez względu na to, co sądzisz o E-biznesie i E-marketingu , jedno jest pewne: to system przyszłości. Korporacje te wyrastają jak grzyby po deszczu, tego sposobu organizacji sprzedaży naucza się na największych biznesowych uczelniach takich jak Harvard Business School. Już same te fakty świadczą, że jest to doskonały koncept i wkrótce zdobędzie jeszcze większy obszar rynku. Niech ostatecznym argumentem za przyłączeniem się do organizacji tego typu będzie fakt, że ponad 30% obecnych multimilionerów wywodzi się z E-biznesu i E-marketingu.
I Ty zdefiniujesz Twój własny, ekscytujący, inspirujący CEL na ten rok, który pozwoli Ci wykonać MILOWY KROK w Twoim życiu w ciągu kolejnych 12 miesięcy,a warto ..

---


Marek Wiśniewski Imperium Digits

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl