czwartek, 24 stycznia 2013

Reklama i promocja produktu

REKLAMA I PROMOCJA PRODUKTU

Autorem artykułu jest Zofia Biegańska


Uwagi na temat reklamy i promocji usług lub produktu na stronach www.
Wszyscy zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaistnienie naszych usług, lub oferowanego towaru w świadomości żywych odbiorców. Wszyscy też zdajemy sobie sprawę z faktu, że w świecie Sieci, w którym ilość potencjalnych konkurentów wzrasta szybciej, niż możemy sobie to uświadomić, musimy posiadać wiedzę i narzędzia, które pozwolą nam podjąć próbę przebicia się w tej straszliwej, pełnej pułapek dżungli.

Istnieją liczne możliwości skorzystania z darmowych form promocji i reklamy internetowej, które mogą przyczynić się do zwiększenia PR strony, generowania linków i przekierowań na stronę docelową. Jedną z form reklamy jest częste publikowanie unikalnych treści dotyczącej naszej działalności na dostępnych blogach, włączanie sie do dyskusji na forach tematycznych, czy zapraszanie do publikacji na własnych stronach.

Portal Blogów Reklamowych pragnie zaprosić wszystkich chętnych do dzielenia się opiniami na temat skuteczności stosowanych przez siebie technik dotyczących reklamy i promocji oraz udzielenia rad nowicjuszom w tej dziedzinie. ---

http://www.blog.eagleblogs.com darmowa reklama internetowa

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Czym są wizytówki i jak ważne są dla osoby prowadzącej biznes?

Czym są wizytówki i jak ważne są dla osoby prowadzącej biznes?

Autorem artykułu jest Dawid Jaroński


Czy wiesz, że wizytówki są jednym z najważniejszych narzędzi w relacjach biznesowych? Współdecydują one o tym czy będziesz postrzegany jako osoba godna zaufania, z którą warto prowadzić interesy. Wizytówka jest odbiciem Twojego biznesu, najlepszych Twoich cech. Podkreśla prestiż i elegancję Ciebie jako osoby i oczywiście kojarzonej z tym firmy. Jednym ze sposobów budowania pozytywnego wizerunku firmy jest zaangażowanie w każdą, nawet najmniejszą część Twojego biznesu. Szczegóły są bardzo ważne i to czy Twoja wizytówka zrobi wrażenie na kontrahencie może zdecydować o sukcesie Twojej firmy.

Projektowaniem wizytówek zajmuje się już od wielu lat i często spotykam osoby, które nie zdają sobie zupełnie sprawy z tego, jak ważną częścią całego ich biznesu jest ten „prosty” kartonik. To od pierwszego kontaktu z potencjalnym partnerem biznesowym, wymianie wizytówek a więc przekazaniem sobie wzajemnie kontaktów może się rozpocząć wielki biznes.

Jak ważne w biznesie są profesjonalne wizytówki?
Wyobraź sobie spotkanie biznesowe dwóch osób... wyobraź sobie, że jedną z nich jesteś Ty
Idziesz na spotkanie, na którym chciałbyś zrobić jak najlepsze wrażenie, przedstawiając Siebie i Swoją firmę osobie, która potencjalnie stanie sie Twoim partnerem biznesowym na długie lata. Zastanawiasz się, w jaki sposób pokazać siebie jako profesjonalną i godną zaufania osobę, z którą warto robić interesy.

Teraz już wiesz... potrzebne są Ci profesjonalnie zaprojektowane i wydrukowane wizytówki, które zrobią ogromne wrażenie na osobie, której je wręczysz. Pamiętaj, iż w biznesie liczą się nawet drobne szczegóły i dlatego dzięki wizytówce Twoja firma zyska w oczach potencjalnego klienta profesjonalny charakter już na samym początku współpracy.

Porada: Jeśli chcesz mieć pewność, że dana drukarnia profesjonalnie zaprojektuje i wydrukuje Twoje wizytówki przeczytaj opinie innych klientów, sprawdź dla kogo drukarnia już wykonała wizytówki a na koniec poproś o możliwość przesłania próbki druku – zamów choćby najmniejszy pakiet wizytówek przed większym zamówieniem. To Ci pomoże upewnić się o jakości i nie wyrzucić pieniędzy w błoto. ---

Symilo. Quality of Print - Wizytówki, które na każdym zrobią duże wrażenie

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Lokalna e-reklama

Lokalna e-reklama

Autorem artykułu jest Magda Konarska


Artykuł przedstawia zalety lokalnej e-reklamy. Reklama lokalna jest najbardziej skuteczną formą reklamowania się dla lokalnych firm.

Internet stał się głównym narzędziem reklamy lokalnej.
Portale, serwisy www oraz wyszukiwarki pozwalają na szybkie dotarcie do klientów z danego regionu.

Jest to na tyle skuteczna forma reklamy, ponieważ dociera do grupy odbiorców zamieszkujących ten sam region co reklamodawca.

W ten sposób, odbiorca może dowiedzieć się gdzie znajduje się najbliższy magiel, w jakich godzinach jest czynny i co oferuje.

Odbiorcy, czyli mieszkańcy danego regionu, przeglądając portale i serwisy lokalne znajdują tam reklamy i oferty firm z sąsiedztwa. Często nie wiedzą, że w ich miejscowości działa firma sprzedająca poszukiwane przez nich produkty lub świadcząca potrzebne im usługi

W tym momencie, wycieczki na zakupy do innych miast stają się zbędne. Pozwala to osiągnąć konsumentom pewien poziom zadowolenia, oszczędność kosztów i czasu.

Wiadomo: zadowolony klient- dobry klient.

Trzymając się tego hasła, należy zaufać internetowej reklamie lokalnej.

Dobrym przykładem zastosowanie takiej formy reklamy jest portal Karczew24.pl., www.karczew24.pl ---

Karczew24.pl- niezależny portal miasta i gminy http://www.karczew24.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Historia papieru

Historia papieru

Autorem artykułu jest Dawid Jaroński


Dowiedz się jak powstawał papier na przestrzeni dziejów, który obecnie możemy zaoferować m. in. do produkcji wizytówki Po raz pierwszy papier otrzymano w Chinach, jako pozostałość po myciu jedwabnej waty, czynność tę wykonywano na matach. Polegała ona na zwilżaniu i ubijaniu jej kijami. Po zdjęciu waty na tychże matach osadzał się cienki nalot, który po wypchnięciu nadawał się do pisania. Ponieważ jedwab był bardzo drogi Chińczycy zastąpili go włóknami roślinnymi i szmatami lnianymi.

Wynalezienie tych składników do produkcji materiału pisarskiego przypisuje się Tsai Lunowi około roku 107 n.e. Masa papierowa składała się z włókien tkanin miażdżonych i tłoczonych w cienkie arkusze. Była to produkcja polegająca na powtórnym zużyciu tkanin, później dodawano do składników włókna roślinne oraz inne surowce (np. Stare sieci rybackie). Nowy materiał rozpowszechnił się bardzo szybko dzięki zapoznaniu z nim cesarz. Tajemnica produkcji papieru była zazdrośnie strzeżona przez prawie 700 lat.

Mimo to ok. 750 roku Arabowie nauczyli się jego wytwarzania od jeńców chińskich, ujawniając tajemnicę produkcji innym krajom ze świata arabskiego. Prawdopodobnie już w III wieku składniki do wytwarzania papieru znali Koreańczycy. W VI wieku umiejętności te posiedli Japończycy, którym tajemnicę wytwarzania papieru zdradził koreański mnich Dancho. Japoński papier, niedługo po tym, stał się lepszy jakościowo od koreańskiego. W IX wieku istniało w Japonii ponad 40 warsztatów produkujących papier wysokiej jakości m. in. Z kory drzew Kozo, mitsumata i Krzewu gampi.

Po przez migrację ludów droga papieru obiegła cały świat. Do Europy dotarł jedwabnym szlakiem, który biegł przez Azję Środkową, Persię, Egipt, Afrykę i Hiszpanię. Tu w 1154 roku zbudowano pierwszą papiernię. Niezależnie od Chin w Ameryce Środkowej w plamieniach Majów wyrabiano materiał papierniczy z kory i łyka dzikiego figowca.

Obecnie istnieje wiele papierni produkujących wspaniałe i niepowtarzalne papiery nadające się do wielu zastosowań oraz technik drukarskich.

Nasza firma współpracuje z najlepszymi hurtowniami papierów w Europie, wykorzystujemy papier do produkcji takich produktów jak wizytówki, papiery firmowe oraz wiele innych materiałów promujących firmę. --- Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

W jaki sposób przygotować dobry projekt wizytówki?

W jaki sposób przygotować dobry projekt wizytówki?

Autorem artykułu jest Dawid Jaroński


Dowiedz się, w jaki sposób przygotować dobry projekt wizytówki zgodny z ogólnymi technikami projektowania. Pierwszą bardzo ważną kwestią w momencie, gdy przygotowujesz projekt Swojej wizytówki jest postępowanie zgodne z ogólnie przyjętymi technikami projektowania. Podstawową techniką projektowania wizytówki jest zachowanie spójności pomiędzy grafiką i tekstem..

Zachowanie spójności pomiędzy grafiką i tekstem
- Unikaj przeładowania grafiką, jeśli zamierzasz zaprojektować wizytówkę imienną
- jeśli chcesz umieścić na wizytówce grafikę, postaraj się aby była ona stonowana i pasowała pod względem kolorystyki do tekstu

Zachowanie spójności podświadomie przyczyni się do Twojego sukcesu. Zachęci do przeczytania informacji zawartej na wizytówce a w konsekwencji do odpowiedniej reakcji, czyli zawarcia potencjalnego kontaktu biznesowego lub choćby zapamiętania Twojej czy lub firm.

Projekt powinien być względnie prosty. Zbyt duża ilość grafiki odwróci uwagę od celu głównego, jakim jest przekazanie podstawowych informacji o Twoje osobie bądź firmie.

Kolejnym ważnym elementem zgodnym z przyjętymi technikami projektowania jest stosowanie tzw. "bezpiecznych odległości" pomiędzy wszelkimi elementami znajdującymi się w obszarze wizytówki a krawędziami wizytówki.

Stosowanie bezpiecznych odległości
- minimalny margines każdego elementu znajdującego się na wizytówce a nie dochodzącego do krawędzi wizytówki powinna wynosić 2,5 mm. Są oczywiście różne szkoły na ten temat, jednak odległość 2,5 mm spowoduje, iż wizytówka będzie wyglądać bardzo estetycznie i będzie pewność, iż nic nie zostanie obcięte przez gilotynę

Nie bez znaczenia jest również stosowanie odpowiednio czytelnych czcionek, dzięki którym wszelkie informacje zawarte na wizytówce z łatwością odczyta osoba, której ją wręczymy.

Stosowanie odpowiednio czytelnych czcionek
- bezwzględnie unikaj stosowania dużej ilości czcionek na jednej wizytówce
- wybieraj odpowiednie czcionki w zależności od specyfiki projektu
- jeśli nie masz pomysłu na ciekawą czcionek, lepiej nie eksperymentuj - wybierz czcionkę Arial

Ostatnim a w zasadzie pierwszym krokiem, który należy wykonać znając już podstawowe techniki
projektowania dobrej wizytówki, jest umieszczenie na niej odpowiednich informacji

Jakie informacje należy umieścić na wizytówce

Podstawowe, to przede wszystkim:
- imię i nazwisko
- e-mail, adres strony internetowej
- numer telefonu, faxu i komórki.

W przypadku projektowania wizytówki firmowej, można dodać:
- NIP, REGON
- dodatkowe numery telefonów
- krótką informacje o tym, czym zajmuje się firma

Do dzieła, teraz już wiesz jak przygotować Swoją wizytówkę.

Nasza porada: Gotowy projekt wizytówki prześlij firmie, która profesjonalnie zajmuje się drukiem wizytówek. Zyskasz bardzo dobrą jakość, co przyczyni się iż Twoi klienci będą Cię postrzegać równie profesjonalnie jak Twoja wizytówkę. ---

Symilo. Quality of Print - Wizytówki, które na każdym zrobią duże wrażenie

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl