czwartek, 27 grudnia 2012

Usługi poligraficzne a skuteczna rekalma

Usługi poligraficzne a skuteczna rekalma.

Autorem artykułu jest Bartosz R


Nie trzeba nikogo przekonywać jak ważna jest reklama aby odnieść sukces w biznesie. O skuteczna reklamę nie musimy sie martwic sami istnieje wiele firm które przeprowadza kampanie reklamowa za nas. Firmy te wykonują usługi poligraficzne, badania marketingowe żeby zbadać jaka kampania będzie dla na... Nie trzeba nikogo przekonywać jak ważna jest reklama aby odnieść sukces w biznesie. O skuteczna reklamę nie musimy sie martwic sami istnieje wiele firm które przeprowadza kampanie reklamowa za nas. Firmy te wykonują usługi poligraficzne, badania marketingowe żeby zbadać jaka kampania będzie dla nas najlepsza.
Na usługach poligraficznym może się teraz skupimy. Usługi poligraficzne obejmują wszelkiego rodzaju nadruki,( na koszulkach kubkach i innych gadgetach reklamowych), a także plakaty ulotki które drukowane da przez specjalne drukarnie. Możliwy jest również druk wielkoformatowy, ale nie wszystkie drukarnie oferujące usługi poligraficzne je oferują. Myślę tutaj o usługach poligraficznych takich jak drukowanie ogromnych banerów reklamowych. Drukarnie do tego celu muszą posiadać specjalne drukarki wielkoformatowe. Drukarnie oferują coraz bardziej wyszukane usługi poligraficzne dzięki czemu akcja reklamowa jest przeprowadzana w coraz bardziej barwny i finezyjny sposób. ---

Multimedia dla ciekawskich - www.multimedia.words.com.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Programy Partnerskie na Świecie – część 2

Programy Partnerskie na Świecie – część 2

Autorem artykułu jest Zofia Biegańska


Omówienie sposobów reklamy swojego portalu, bloga lub programu partnerskiego Programy partnerskie dotyczą niemal wszystkich rodzajów produktów i usług, z którymi stykamy się w internecie. Możemy przeważnie za darmo przystąpić do sprzedawania cudzej oferty, począwszy od akcesoriów i drobiazgów, poprzez sztukę, muzykę, samochody, komputery, usługi hotelarskie i finansowe, rozrywkę, produkty dla zwierząt i wiele innych. Możemy posiadać całe sklepy gromadzące linki do atrakcyjnych towarów i usług. Możemy promować jeden, kilka lub nieskończoną liczbę programów, o ile taka będzie nasza decyzja. Wszystkie programy mają jedną cechę wspólną, a jest nią konieczność reklamy i rozpowszechnienia każdym możliwym sposobem
informacji o wybranym przez nas programie. Jakie mamy możliwości?

Jeżeli posiadamy własną stronę internetową, możemy reklamować program wymieniając linki, banery reklamowe i pisząc artykuły. Jeżeli posiadamy własną listę mailingową, możemy powiadomić wszystkich, którzy sie na niej znajdują o możliwości włączenia się do danego programu. Jeżeli, jeżeli , jeżeli ...Jeżeli nasza strona jest popularna, będziemy mieli dobrą oglądalność i szansa na sprzedaż wzrośnie, ale jeśli nie jest znana, trzeba zacząć od popularyzacji samych siebie.

Jeżeli nie posiadamy własnej strony, możemy wykorzystać do powyższego celu założonego za darmo Bloga, lub wykorzystać gotowe strony dostarczane przez każdego właściciela programu partnerskiego. Cały czas pozostanie przed nami problem reklamy.

Powinniśmy pamiętać, że pomimo , iż reklama jest droga, można zacząć od licznych darmowych portali ogłoszeniowych. Istnieją one w Polsce i na ogół są bezpłatne, lub wymagają niewielkiej opłaty wniesionej smsem. Ogłoszenia te należy wprowadzić ręcznie, co jest procesem żmudnym i czasochłonnym. Amerykańskie, australijskie, dalekowschodnie i europejskie darmowe portale ogłoszeniowe zawierają w nazwie słowo Classifields i można do nich wprowadzać ogłoszenia ręcznie, albo z automatu. Istnieją niedrogie oprogramowania, tzw power submitters, które wprowadzą wpisaną przez nas treść do tysięcy stron darmowej reklamy, katalogów i wyszukiwarek. Sposób ten łączy dostarczanie naszego ogłoszenia w sposób „otwarty” do wyszukiwarek, z „zamkniętym”, czyli ograniczonym określoną liczbą odbiorców, objętym automatycznym wpisem spisem bliźniaczych stron classifields.

Jednym ze skuteczniejszych sposobów reklamy naszego programu partnerskiego jest przystąpienie do jednej lub kilku tzw. social nets , czyli quazi rodzinnych zgrupowań, w której członkowie poznają się, wymieniają opinię i wzajemnie polecają sobie sprawdzone programy. Sposób ten ma dużą zaletę, jaką jest możliwość zwrócenia się i porozmawiania z konkretnym, żywym człowiekiem, często online. ---

Eagleblogs-Classfields Poland - darmowe , dwujęzyczne ogloszenia o zasięgu globalnym

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Kto może być Twoim potencjalnym klientem??

Kto może być Twoim potencjalnym klientem??

Autorem artykułu jest Marek Gawłowski


Większość przedsiębiorców ( szczególnie tych mniejszych ) nie rozumie jak ważne jest by wiedzieć kto może być i kto jest ich klientem. Zastanawiasz się dlaczego to takie ważne?? Dajmy na to, że wykonujesz ogrodzenia - czy jest sens reklamować się wśród mieszkańców blokowisk - raczej nie. Kto może być Twoim potencjalnym klientem??
Już kilka razy w innych artykułach pisałem o tym, jak ważne jest by wiedzieć kto może być i kto jest naszym klientem. Dlaczego to takie ważne?? Dajmy na to , że prowadzisz sklep z częściami do samochodów francuskich – czy jest sens byś reklamował go wśród, posiadaczy samochodów niemieckich?? – raczej niewielki.

Tak samo, dajmy na to, że wykonujesz ogrodzenia - czy jest sens reklamować się wśród mieszkańców blokowisk - chyba niezbyt.

A więc jak określić kto może być naszym potencjalnym klientem??



Siądźmy z kartką i długopisem, i na samej górze kartki napiszmy co sprzedajemy.

A niżej wypisujmy wszelkie grupy społeczne, które mogą u nas kupować, np.

CZĘŚĆI DO AUT FRANCUSKICH:

* Kierowcy
* Wlaściciele aut francuskich
* Warsztaty samochodowe
* Prywatne firmy
* Itd.



Teraz zadajmy sobie pytanie jaki będzie efekt reklamy skierowanej tylko i wyłącznie do danej grupy.

Czy np. reklama wśród wszystkich użytkowników aut ( w mieście, w którym mieszkamy) da rezultat- owszem, ale jaki, np. ze 100 osób ile z nich skorzysta z naszej oferty.

I dalej tak samo analizujemy. Czy jeśli reklamę skierujemy do wszystkich właścicieli aut francuskich na terenie naszego miasta, to ilu z nich może być naszymi potencjalnymi klientami - 100%.

I wynik procentowy zapisujemy przy danej grupie.

Widzicie już dlaczego analiza do kogo skierowany jest nasz biznes jest taka ważna??

To tak jak by reklamując powyższy biznes ( części do aut francuskich) wkładalibyśmy wizytówki naszego sklepu za wycieraczki wszystkich aut ( także tych np. produkcji niemieckich)- czy nie bezsensowne??

Wiedząc kto w głównej mierze może być naszym klientem - kierujemy reklamę do niego.

Ale jeśli jest grupa, wśród której 20% osób może stanowić naszych potencjalnych klientów - to nie zapominajmy o niej- to są nasi potencjalni klienci- należy zastanowić się czy możemy reklamę jakoś sprecyzować do tych osób( niejako wyłuskać te osoby z grupy). Np. prywatne firmy, wiadomo że muszą mieć w swoim taborze auta francuskie - więc reklamę kierujemy do konkretnych firm- tych które mają auta francuskie.

Z tym, że nie zapominajmy o proporcjach, jeśli mamy możliwość skierowania reklamy do grupy, w której 100% osób to nasi potencjalni klienci -to przeznaczmy na ten cel większość środków ( z puli przeznaczonej na reklamę) i czym dana grupa ma mniejszy procentowy udział naszych potencjalnych klientów, tym mniej na nią przeznaczamy środków reklamowych. No chyba, że od samego początku nastawiamy się na klientów niszowych( ale to już temat na inny artykuł).

Ktoś mógłby powiedzieć, że proporcje powinny być odwrotne, bo skoro reklama i tak trafi do odpowiedniej grupy, to można zminimalizować środki potrzebne na ten cel - tak ale jeśli nie mamy konkurencji. Bo jeśli jest to musimy jakoś wybić się ponad nią, a do tego są potrzebne środki i odpowiedni pomysł.

Dopiero jak mamy pewność, że nasza grupa docelowa nas zna i u nas kupuje to zmieniamy proporcje pieniędzy przeznaczanych na reklamę -> czyli wtedy większość pieniędzy przeznaczamy na grupy z mniejszym procentem potencjalnych klientów.

Taka analiza jest niezbędna przy zakładaniu biznesu, bo dzięki niej dowiemy się czy nas biznes ma rację bytu. Niejednokrotnie spotykałem się z narzekaniem przedsiębiorców na brak klientów i gdy powyższą metodą przeanalizowaliśmy, jego biznes - w odniesieniu do ilości klientów- okazywało się , że dany biznesmen działa w zbyt małym mieście ( jak na swój biznes) i jedyne wyjście jakie mu zostało to rozszerzyć swoją ofertę o inne produkty lub wyjść ze swoim dotychczasową ofertą poza granice swojego miasta.

Taka analiza jest prosta, jeśli dołączymy do niej konkretne liczby ( potencjalnych klientów) i konkretne sumy ( ile dziennie lub miesięcznie zostawią w naszej kasie) to mamy nasz utarg - i już wiemy czy wyjdziemy na swoje czy nie. Oczywiście jest to tylko poglądowo, bo na nasz utarg wpływ mają także inne czynniki np. konkurencja czy zasobność portfeli społeczeństwa w danym mieście - niemniej jednak będziemy mieli już jakieś podstawy do obmyślania dalszych działań marketingowych.

Należy przypomnieć przy tym temacie o zasadzie 20/80, czyli że 20% naszych klientów przynosi nam 80% zysków( dokładniej o tej zasadzie w innym artykule). Czyli, że np. główny dochód mogą nam przynosić nie indywidualni klienci, ale np. warsztaty mechaniczne( w odniesieniu do powyższego przykładu) i tutaj jeszcze raz należy przeanalizować podział funduszy na reklamę dla poszczególnych grup. ---

Marek ( marketingowy ) Gawłowski TRADYCYJNY BIZNES ( marketingowy.blox.pl )

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Jak popularyzować naszą stronę www

Jak popularyzować naszą stronę www

Autorem artykułu jest Zofia Biegańska


Promocja stron www w światowych wyszukiwarkach. Opis oprogramowania, które wprowadza linki automatycznie. JEDEN KLIK I 750 000 ODBIORCÓW O NAS WIE

Poniższy artykuł może być szczególnie interesujący dla właścicieli stron, które posiadają wersje w językach obcych.
Wszystkie osoby, które posiadają strony internetowe stają przed tym samym problemem: co zrobić, aby przebić się przez miliard innych stron umieszczonych w światowej sieci. Jednym z szeroko stosowanych sposobów , który przynosi niezłe rezultaty jest wprowadzanie linku i informacji o naszej stronie do wyszukiwarek, katalogów i stron z darmowymi ogłoszeniami.
Liczba potencjalnych odbiorców informacji o nas jest ogromna, ale ręczne wprowadzanie tekstu na wielką skalę jest praktycznie niewykonalne, a to właśnie z powodu ogromnej ilości tych stron w kraju i na świecie. Jeżeli do tego uświadomimy sobie fakt, że informacje należy dostarczać na nowo dzień po dniu i miesiąc po miesiącu, może nas ogarnąć uczucie zwątpienia, gdyby nie możliwości ukryte w oprogramowaniach, z których możemy skorzystać, bynajmniej przy tym nie bankrutując. Mamy do własnej dyspozycji kreator meta tagów, kreator i analizer słów kluczowych, możliwość sprawdzenia popularności linku, kreator strony wyjściowej, automat do ścieżki FTP. Możemy wprowadzać informację do nas automatycznie do Google w poszczególnych krajach, Yahoo, Lycos, Northernlight, HotBot i wielu innych.
Nie bez znaczenia jest fakt, że w każdej chwili możemy zmienić treść, usunąć lub dodać dowolną ilość kampanii reklamowych. Nasza strona jest wprowadzana do 750,000 odbiorców za pomocą jednego kliknięcia i wszyscy ci odbiorcy czekają i dziękują nam za powiadomienie ich o naszym istnieniu, a więc nie ma to nic wspólnego z tępionym wszędzie na świecie spamem.

---

Eagleblogs- darmowa reklama i promocja dla firm. Pisz ciekawie i zainteresuj internautów - będziesz mógł zarabiać w Google Adwords. Skorzystaj z darmowych ogloszeń po polsku i angielsku

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Treść jest królem

Treść jest królem

Autorem artykułu jest Zofia Biegańska


Treść strony www. Jak dobrać słowa kluczowe, aby szybciej zaistnieć w wyszukiwarkach, promować swoją usługę lub produkty i zwiększyć sprzedaż. Pomocne oprogramowania. Pisząc treść swojej strony internetowej należy pamiętać, że nie jest obojętne co na niej napiszemy, gdzie umieścimy ważne dla nas słowa i frazy i do kogo treść tę skierujemy.
„Treść jest Królem, czyli po angielsku Content is King” i słusznie jest jej przypisana taka rola, ponieważ od tego co wychwycą roboty wyszukiwarek zależy zaistnienie naszej strony i pozycja w rankingach. Musimy dobrać słowa kluczowe w taki sposób, żeby przyciągnęły wyszukiwarki do naszych słów i fraz. Najważniejsze miejsce i słowa kluczowe, to te, które związane są z tytułem strony i informacją na temat jej treści. Dobierając słowa kluczowe dobrze jest skorzystać ze specjalnych oprogramowań, które analizują podaną przez nas frazę i podają nam wyniki w kategoriach:
Wynik – Popularność – Ilość stron konkurencyjnych.
Oprogramowanie dokonuje analizy frazy w Google i innych wiodących wyszukiwarkach. Widzimy, ze niektóre frazy mają duży popyt, a stosunkowo niewiele stron konkurencyjnych.
Takich słów powinniśmy użyć, aby łatwiej pozycjonować swoja stronę. Otrzymane wyniki można zinterpretować następująco: 0 – 10 to wynik słaby. Fraza ma dużą konkurencję.
10 – 100: wynik średni, dający sporą szansę dotarcia do pierwszej dwudziestki.
100 – 400: wyniki doskonałe a powyżej 400 to prawdziwy skarb.

Otrzymane wyniki pomogą nam również napisać dobry skrót informacji dotyczącej naszej strony i za pomocą tego samego oprogramowania umieścić nasz link w głównych światowych wyszukiwarkach.

DWA RODZAJE TREŚCI NA NASZEJ STRONIE WWW

Treść A ( Web content ) to przeważnie artykuły, ale mogą być to również nagrania audio lub video oraz zdjęcia. Zadanie jakie elementy te spełniają to dostarczenie odwiedzającym informacji lub rozrywki. Pomagają one również zarabiać pieniądze online promując naszą usługę lub produkty.

Treść B ( Web copy ) to tekst na naszej stronie, którego celem jest otrzymanie odpowiedzi od odwiedzających, bezpośrednio zachęcić ich do kupna produktu, dokonania subskrypcji newslettera lub kliknięcia na linki. Tekst copy to logo firmy, slogan i linki.

Treść A może sama zwiększyć naszą sprzedaż pod warunkiem, że postaramy się spełnić kilka warunków:
a)zapewnij najwyższą jakość dostarczanej przez siebie treści. Przyciągnie ona więcej odwiedzających, a jeśli jest dobrze napisana „ pod wyszukiwarki”, przyciągnie linki ( back links ), co również poprawi oglądalność.

b)Pisz często i odświeżaj treść zamieszczana na stronie. Twoi goście chcą przeczytać nowe informacje i jeżeli będą je znajdować, będziesz miał stały i powiększający się krąg gości. Idealnym rozwiązaniem jest pisania co tydzień, a przynajmniej raz na miesiąc.
c)Treść powinna byś atrakcyjna. Pisz o sprawach, które są popularne. W tym zadaniu analiza słów kluczowych może również odegrać niebagatelną rolę.
--- Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl