poniedziałek, 24 grudnia 2012

Tworzymy atrakcyjny banner reklamowy

Tworzymy atrakcyjny banner reklamowy

Autorem artykułu jest Jarosław Miazga


Istotną rzeczą w dzisiejszym świetle marketingu jest reklama. Objęła ona swoim zasięgiem słowo pisane, mówione oraz z biegiem lat wkroczyła na strony internetowe w formach bannerów reklamowych, bilboardów, linków, buttonów itp.

Istotną rzeczą w dzisiejszym świetle marketingu jest reklama.

Objęła ona swoim zasięgiem słowo pisane, mówione oraz z biegiem lat wkroczyła na strony internetowe w formach bannerów reklamowych, bilboardów, linków, buttonów itp.


W tym tutorialu przedstawimy Wam jak można stworzyć bardzo atrakcyjny banner reklamowy w technice flash.

Do naszej pracy potrzebny nam będzie program Adobe Flash Mx 2004 lub Adobe Flash 8.


Wersję trial można pobrać stąd


Jeżeli już mamy Flasha przystąpimy do działania.

Z menu FILE wybieramy New, a następnie Flash Document i klikamy OK.


Ukaże się nam obszar pracy, na który klikamy i z panelu Properties ustawiamy rozmiar naszego banneru. My ustawimy sobie 468x60px. (Jest to domyślny rozmiar banneru reklamowego).



Ustawiamy sobie jakiś kolor tła i przystępujemy do wymyślenia jakiegoś specyficznego sloganu reklamowego.



My przypuszczamy, że prowadzimy firmę z branży rur i nasz slogan może brzmieć:


"Nie wierz w bzdury, kupuj tylko u nas rury!" Tworzymy nową warstwę i wpisujemy ten nasz slogan. Następnie zaznaczamy nasz slogan i wciskamy CTRL + D. W ten sposób odseparowaliśmy każdą literę od całego zdania. Zaznaczamy jakiś fragment zdania (może to być jedna litera, jeden wyraz lub kilka wyrazów)


Tworzymy tyle nowych warstw, ile mamy fragmentów. Wycinamy z jednej warstwy nasz fragment, przechodzimy do nowej warstwy i wklejamy w tym samym miejscu (prawy przycisk myszy -> Paste in Place). W ten sam sposób postępujemy z każdym naszym zaznaczony fragmentem.


Pora teraz na animacje naszego tekstu. Zaznaczamy wszystkie warstwy i klikamy na nie prawym przyciskiem myszy i wybieramy: Create Motion Tween. Przechodzimy teraz do 25 klatki i zakładamy tam klatkę kluczową (klawisz F6). W klatce 25 przenosimy każdy odseparowany wyraz na nasze pole robocze, kombinując nad innym ich rozmieszczeniem niż miało to na początku. Tym sposobem uzyskaliśmy bardzo ciekawy efekt animacji tekstu. Można byłoby jeszcze dodać na początku kolor alfa uzyskując w ten sposób wyłanianie się teksty zza mgły.


Wstawiamy kolejną klatkę kluczową w klatce 50. Dzięki czemu uzyskamy chwilę na przeczytanie przez odbiorcę naszego sloganu. Do naszego tekstu można, a nawet należy dodać logo firmy. W kolejnym etapie dobrze by było opisać trochę cele działania oraz nasze produkty. Można to zrobić stosując Motion Tween .


Bardzo ważnym elementem każdego bannera reklamowego jest odsyłacz, który nas przeniesie po kliknięciu na stronę firmy. Zacznijmy od narysowania dużego prostokątu zakrywającego nasz cały banner. Następnie zaznaczamy go i wciskamy F8 - wskazujemy na button i zatwierdzamy. Teraz mamy już nowy symbol. Nie zapomnijmy ustawić przezroczystość w mikserze kolorów (Alpha - 0%) Kiedy mamy już button poraz na przypisanie mu akcji do wykonania po kliknięciu w niego.


Otwieramy panel action i wpisujemy:

Pamiętamy, żeby zamienić www.TwojaFirma.PL na adres własnej firmy.


I tym sposobem uzyskaliśmy bardzo ciekawy banner reklamowy. Oczywiście można dodać tam również zdjęcia produktów, logo firmy, jakieś inne obrazki. Wszystko zależy od wyobraźni twórcy.



Pobierz gotowy banner

---

Jarosław Miazga jest dobrym webmasterem. Prowadzi kilka swoich seriwsów internetowych. Najbardziej znanym jest Portal o reklamie - Advt.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

NAZWA Firmy i LOGO Firmy

NAZWA Firmy i LOGO Firmy

Autorem artykułu jest namecreator namecreator


artykularnia_import











Nazwa Firmy Produktu Usługi Domeny www to fundament sukcesu...

Jak nazwać firmę produkt domenę?


Czy myślisz, że Coca-Cola osiągnęłaby swój globalny sukces z inną nazwą?



Wyobraź sobie sukces Mercedesa bez tej nazwy?


Tak samo ciężko sobie wyobrazić sukces Twojej firmy bez profesjonalnie brzmiącej i wyglądającej nazwy.



Wydawać by się mogło, że NAZWA Firmy, Produktu, Usługi, Domeny www to mało znaczący element grafiki brandingowej. To tylko kilka liter... może słów..., które są dodatkiem do całości. Całości zwanej brandem.



Jednak w świetle badań marketingowych przeprowadzonych w USA klucz do sukcesu MARKI Firmy, Produktu, Usługi czy Domeny www tkwi w samej NAZWIE, bo jak czytamy w raporcie z tego badania "o ile nasza świadomość lepiej zapamiętuje brandy, to już do naszej podświadomości trafiają lepiej same NAZWY". Chcąc wyrazić tą myśl językiem komputerowym, można by powiedzieć, że świadomość "czyta" lepiej pliki graficzne, a nasza podświadomość lepiej radzi sobie z plikami tekstowymi.



Badania perswazyjności najbardziej znanych BRANDÓW nie umniejszają roli GRAFIKI, ale stawiają ją w innym świetle. GRAFIKA owszem jest niezbędna w procesie perswazyjnej komunikacji, jednak jej rola w długofalowej perswazji jest znacznie mniejsza. GRAFIKA służy głównie do przyciągnięcia uwagi, ale to NAZWA Marki jest rzeczywistą "siłą" brandu w długim okresie.



Jak działa ten mechanizm i jak wykorzystać nazwę w budowaniu podświadomego wizerunku firmy?



Jest wiele sposobów nazywania firm, produktów czy usług. Wśród namingowców są zwolennicy nazywania na podstawie nazw już istniejących, drudzy są zwolennikami tworzenia neologizmów, trzeci próbują łączyć nazwy istniejące z nieistniejącymi, dodając na przykład końcówkę lub przedrostek.



Jedno jest pewne, z czym zgodzić musimy się wszyscy.



Nazwa jest dla klienta, a nie dla właściciela lub jakiegokolwiek innego wewnętrznego interesariusza.



Bardzo często o tym zapominamy. A nic nie znaczące dla klienta nazwy typu WALDIX, ZDTiM, MAJAN są tego najlepszym przykładem.



NAZWA musi przenikać do podświadomości ludzkiego umysłu i "pobudzać" określone emocje, bo emocje te wpływają na proces podejmowania decyzji konsumenckich.



Oczywiście sama NAZWA cudu nie uczyni, jednak w połączeniu z wysoką jakością wyrobów lub usług stanie się gwarancją sukcesu, rozwoju, zwiększenia udziałów rynkowych, wartości użytkowej produktu lub usługi. Dobrze dobrana NAZWA to skuteczna metoda zaistnienia na rynkach zagranicznych bez ryzyka nie przyjęcia się produktu lub usługi.

MARKI FIRMY krok po kroku:


ETAP 1


Określamy przedmiot działalności firmy.


ETAP 2


Badamy otoczenie bliższe i dalsze (konkurencja oraz inne grupy interesu).


ETAP 3


ANALIZA SWOT: Ustalamy mocne oraz słabe strony działalności oraz możliwości i zagrożenia dla firmy.


ETAP 4


Badamy oczekiwania klientów.


ETAP 5


Na podstawie ETAPÓW 1-4 kreujemy od kilkunastu do kilkudziesięciu potencjalnych wariantów nazewniczych.


ETAP 6


Przeprowadzamy badanie jakościowe NAZWY Marki (test perswazyjności).


ETAP 7


Przeprowadzamy analizę lingwistyczną i astrologiczną wariantów nazewniczych.


ETAP 8


Przeprowadzamy analizę znaków towarowych (R, TM, EM)


ETAP 9


Przeprowadzamy analizę domen (.com, .eu, .pl, .com.pl)


ETAP 10


Na podstawie ETAPÓW 6-9 dokonujemy selekcji wariantów nazewniczych, wykreowanych na etapie 5.


ETAP 11


Tworzymy GRAFIKĘ Brandingową (Logo Firmy, Logotyp firmowy, Sygnet)


ETAP 12


Przeprowadzamy badanie jakościowe BRANDU (test perswazyjności grafiki)


W ten sposób otrzymany BRAND Firmy, Produktu, Usługi, Domeny www jest świetnym narzędziem perswazji marketingowej, która wraz z naszą codzienną i wytrwałą pracą staje się Marką Firmy, będącą kluczowym czynnikiem biznesowych sukcesów.


I takich sukcesów życzymy Twojej Firmie...


NameCreator :: Perswazja poprzez słowo i kolor...


www.name-creator.com







---

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Domy_działki_gospodarstwa...

Domy_działki_gospodarstwa...

Autorem artykułu jest Romuald Szczypek


Opis możliwości nowego kwartalnika internetowego Domy_działki_gospodarstwa...

Taki jest tytuł kwartalnika internetowego http://republika.pl/eres9596

Kwartalnik ten odżył wtedy, gdy napisałem w Artelisie http://artelis.pl/art-784,6,15,Biznes_i_Gospodarka,Czy_moje_strony_internetowe_sa_prasa_.html
To nowe życie to uzyskanie numeru ISSN i wejście do światowej ewidencji stałych wydawnictw..

Sama nazwa - bardzo sucha w swoim brzmieniu – nic jeszcze nie sugeruje, ale wejście faktyczne do światowej sieci jest mobilizujące. Można powiedzieć noblesse oblige,(fr) czyli: szlachectwo obowiązuje (do szlachetnego postępowania).

Czytając teksty „do przedruku” widzi się różne tendencje myślowe i aspiracje piszących.
Lipcowe wydanie kwartalnika będzie obejmowało kilka przedruków i autorski tekst na temat domów drewnianych.

Ten tekst jest wyraźnym zaproszeniem skierowanym do piszących teksty – a mających coś do powiedzenia z zakresu budowy domów – do skorzystania z możliwości publikacyjnych tego kwartalnika.

Kwartalnik ten jest bardzo młody i myśli o dorosłości – a więc szuka wzorców do naśladowania – wiedząc, że już prawie wszystko napisano na temat budowy domów, nawet drewnianych. Wystarczy wpisać do przeglądarki internetowej dwa słowa „domy drewniane”
a otworzy się okno z wieloma adresami stron.

Nie jest jednak prawdą to, że już wszystko na temat domów drewnianych powiedziano. Jeszcze jest wiele aspektów dotyczących możliwości wykorzystania drewna w budownictwie. Ta masa nowych wiadomości powstaje w kraju, ale dociera też z zagranicy. To są idealne czasy dla „łowców nowin”.

Każdy ludzki niespokojny duch ma ogrom nowoczesnych narzędzi komunikowania się. Istnieje portal Artelisu i Artykularni i wielu innych stron czekających na nowiny.

Trzeba tylko chcieć szukać i pisać. Ten tekst do tego zachęca i oferuje wolne strony w swoim kwartalniku. Jeszcze jest wiele niszowych tematów, które mogą stać się inspiratorami naszej ludzkiej działalności.

W numerze pierwszym kwartalnika jest napisane:

„Wielu Polaków korzystając z powstających w kraju warunków
podjęło trud zarabiania "na obczyźnie" i inwestowania w swoim
kraju rodzinnym po powrocie. Tym ludziom ma pomagać ta forma
informacji internetowej.”

Te słowa podpowiadają: jesteśmy w kraju – szukajmy tematów dla tych, co zechcą do kraju wrócić i zainwestować swoje pieniądze – być może w nasz pomysł i skorzystać z naszej pomocy w realizacji naszej propozycji.

A może opiszemy nasz pomysł?


---

http://republika.pl/eres9596/murator.html http://eres9596a.bazarek.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Odzież dla pracowników wizytówką Twojej firmy

Odzież dla pracowników wizytówką Twojej firmy

Autorem artykułu jest Emilka Kowalska


Odzież dla pracowników, czyli odzież robocza stanowi ważny element wizerunku firmy. To pracownicy są przedstawicielami firmy. Klienci mając do czynienia z danym pracownikiem podświadomie utożsamia go z firmą. Czy nie warto więc zainwestować w ten wizerunek, ujednolicić go. Jak zadbać o dobrą p... Odzież dla pracowników, czyli odzież robocza stanowi ważny element wizerunku firmy.

To pracownicy są przedstawicielami firmy. Klienci mając do czynienia z danym pracownikiem podświadomie utożsamia go z firmą. Czy nie warto więc zainwestować w ten wizerunek, ujednolicić go? Jak zadbać o dobrą prezencję pracowników?

Odzież robocza pełni nie tylko funkcję ochronną np. fartuchy, koszule robocze, bluzy - ale przede wszystkim stanowi wizerunek firmy. Dlatego bardzo ważna jest ujednolicona kolorystyka odzieży, zgodna z kolorami znajdującymi się na logo danej firmy.

Koszulki, koszulka polo, t-shirty, fartuchy, bluzy, odzież ochronna, robocza powinny być opatrzone logo firmy. Odzież z logo jednoznacznie informuje klienta, z pracownikiem jakiej firmy ma akurat do czynienia. Jest to prosty, ale i niezbędny przekaz. Odzież robocza, to także odzież reklamowa - nie można o tym zapominać.
---

Odzież dla pracowników - koszulki, bluzy, t-shirty, odzież z logo - od projektu po jego realizację. www.jokersc.com.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak wypromować swoją stronę w internecie?

Jak wypromować swoją stronę w internecie?

Autorem artykułu jest Emilka Kowalska


Nie widać Cię - nie istniejesz. To hasło znane jest każdemu webmasterowi. Jeżeli chcemy zaistnieć w internecie musimy się liczyć z jednym faktem - tylko strony znajdujące się na czołowych pozycjach w wynikach wyszukiwania liczą się - reszta stron po prostu nie stanowi żadnej konkurencji, bądź jest t... Nie widać Cię - nie istniejesz. To hasło znane jest każdemu webmasterowi. Jeżeli chcemy zaistnieć w internecie musimy się liczyć z jednym faktem - tylko strony znajdujące się na czołowych pozycjach w wynikach wyszukiwania liczą się - reszta stron po prostu nie stanowi żadnej konkurencji, bądź jest to konkurencja minimalna. Kampanie reklamowe np. linków sponsorowanych bywają kosztowne.

Jak w tej sytuacji skutecznie promować swoją stronę?

Dajemy Ci szansę!

Napisz ciekawy artykuł ze swojej dziedziny i dodaj linki do swojej strony, możesz pisać także o innych ciekawych stronach. Jeżeli tylko zauważyłeś interesujące zjawisko w internecie, nowy portal, unikalny pomysł.. Pisz!

Trzy podstawowe warunki jakie powinieneś spełnić:

1. unikalna treść artykułu
2. tekst wartościowy
3. linki w tekście do stron już istniejących

Zobacz sam jak wartościowy jest Nasz serwis z artykułami! ---

Darmowa promocja stron w internecie

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl