środa, 27 listopada 2019

Skuteczna kampania reklamowa w internecie

Skuteczna kampania reklamowa w internecie


Autor: Paweł Strzebiecki


Jeśli prowadzisz firmę w 2019 roku, prędzej czy później rozpoczniesz współpracę z agencją interaktywną. Jak wybrać dobrą agencję i rozpoznać najskuteczniejsze usługi dla swojego biznesu?


Kompleksowa kampania reklamowa w internecie dla firm

Przedstawione metody mają na celu zwiększenie sprzedaży, pozyskanie nowych klientów, zwiększenie ruchu na stronie i rozpoznawalności marki. Wdrożenie skutecznej kampanii reklamowej w internecie może przyczynić się do sukcesu Twojej firmy.

Zapoznaj się z podstawowymi i bardziej zaawansowanymi usługami agencji interaktywnych:

  1. Projektowanie stron www - obecnie każda firma, chcąc trafić do klienta, potrzebuje swojej internetowej wizytówki.
  2. Tworzenie portali internetowych (np. portali randkowych) - sieciowanie ludzi pod względem ich potrzeb (jak Tinder, czy LinkedIn) jest skutecznym sposobem na rozwój biznesu.
  3. Zakładanie sklepów internetowych - rozszerzanie bazy klientów dla Twoich produktów, dzięki wprowadzeniu sprzedaży online, jest jednym z najpopularniejszych sposobów na stały dopływ dodatkowych środków. Można też w 100% oprzeć swoją działalność na sprzedaży tylko przez internet.
  4. Pozycjonowanie: SEO/SEM - jeśli masz swoją stronę www, musi ona być widoczna dla Twoich klientów. Aby osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. w Google lub Bing), trzeba spełnić szereg warunków, takich jak np. zastosowanie odpowiednich słów kluczowych. Agencje interaktywne, które w swojej ofercie zawarły usługi pozycjonowania stron internetowych doskonale wiedzą, jak tego dokonać.
  5. Copywriting - CAŁY internet opiera się na mocy słowa. Bez tego nie ma skutecznej sprzedaży i budowania wizerunku. Proste!
  6. Grafika internetowa - słowo bez obrazu nie ma dzisiaj szans bytu. Klient scrolluje treści, więc aby go zainteresować, masz tylko 2-3 sekundy. Twoje treści muszą mieć odpowiednią oprawę, w postaci infografiki, memów, banerów itd.
  7. Wspieranie startupów w zakresie usług programistycznych - masz świetny pomysł na biznes, ale nie jesteś specjalistą w zakresie IT? Agencje interaktywne z taką ofertą wesprą Cię w działaniach tak, abyś mogła/mógł się skupić tylko na prowadzeniu firmy.
  8. Tworzenie aplikacji na urządzenia mobilne - obecnie nawet sieć sklepów Żabka ma swoją aplikację! Budowanie stałych relacji z już pozyskanymi klientami, oferowanie im zniżek i ofert specjalnych, w 2019 roku odbywa się przez użycie najczęściej używanego przez każdego człowieka przedmiotu, jakim jest smartfon.
  9. Google AdWords/ Google Ads - to prawdziwa machina do pozyskiwania klientów. Profesjonaliści w tej dziedzinie określają strategię działania w Google, a Ty płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik wyszukiwarki kliknie w Twoją reklamę. Dobrze sprofilowana reklama Google Ads sprawia, że osoby, które trafią na Twoją stronę - wyjdą z niej jako Twoi klienci.
  10. Kampanie na Facebooku - jeśli nie chcesz być tylko “zbieraczem lajków” i zależy Ci na tym, aby media społecznościowe były platformą do prawdziwej sprzedaży Twoich produktów i usług - agencja interaktywna zaplanuje cały szereg działań, prowadząc klienta przez ścieżkę - od przeczytania Twojej oferty - do koszyka zakupowego.

Dlaczego warto?

Usługi można łączyć w odpowiedni sposób, dzięki czemu dotrzemy do odpowiednich grup, na które zostanie skierowana sprzedaż. Warto wspomnieć, że podczas kampanii reklamowej powinno wdrażać się narzędzia analityczne wspomagające cały proces prowadzonej przez agencję reklamową usługi.


Docieraj do klientów wdrażając skuteczną kampanię reklamy internetowej w Twojej firmie.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

8 komentarzy:

  1. Zgadzam się, że odpowiednia reklama jest kluczem do sukcesu. Najważniejsza jest strona internetowa, przekonałam się o tym na własnej skórze. Szukałam niedawno miejsca noclegowego, ponieważ wybierałam się na krótki urlop i oglądając niektóre strony internetowe ani trochę nie byłam zachęcona. Znalazłam jednak cudowne miejsce które przykuło moją uwagę - domki Chochołów to naprawdę był strzał w dziesiątkę i wszystko dzięki prostej i czytelnej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę że reklama w sieci jest ważna, ale nie powinno się jej przeceniać. Warto postawić też na sprzedaż bezpośrednią, organizować konferencje w Wielkopolsce, spotykać się z klientami by poznać ich potrzeby, tak by nasz produkt finalnie spełniał ich oczekiwania

    OdpowiedzUsuń
  3. skuteczna kampania jest też dobra dla klientów, ja dzięki temu że zobaczyłam w internecie reklamę sklepu online to kupiłam świetne okulary dla daltonistów w korzystnej cenie

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie bardzo skutecznymi działania na pewno charakteryzuje się pozycjonowanie stron www jeśli jest wykonywane właściwie. Kiedy planujemy te działania to moim zdaniem także warto jest spojrzeć na stronę https://zdalnymarketing.pl/wp/ktore-narzedzia-seo-warto-wybrac/ aby wiedzieć jakie narzędzia SEO warto jest wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj to gdzie się człowiek nie obejrzy to widzi reklamy. Wiadomo, każda firma chce się przebić na rynku, a konkurencja jest duża. Dlatego warto polegać na profesjonalnym doradztwie moim zdaniem. Wtedy będą dobrane odpowiednie działania marketingowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszyscy tylko na internecie się skupiają, a o tradycyjnej reklamie zapominają, stąd problemy z promocją, ja sama zainwestowałam nie tylko w ładną stronkę www, ale i w przypinki reklamowe od producenta, smycze z logo, czy notesy dla pracowników

    OdpowiedzUsuń
  7. dobra reklama to podstawa w branży usługowej, dzięki niej wypromowałam swoją firmę, teraz klienci sami przychodzą kiedy potrzebna jest im korekta lakieru, detailing, czy zabezpieczenie karoserii

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet z tego artykułu wynika, że jest wiele form reklamy. Dlatego zawsze powinno się do wyboru działań marketingowych podchodzić indywidualnie. A najlepiej to polegać na takich agencjach jak http://blog.sklep.pl/ , ich profesjonalizmie, wiedzy i indywidualnym podejściu. To na co stawiają to dobry content, skupiają się na budowaniu marki co jest niezwykle ważne i przynosi realne efekty. Mają w tym duże doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń