wtorek, 6 września 2016

Reklama w Internecie dla małej firmy – co wybrać?

Reklama w Internecie dla małej firmy – co wybrać?


Autor: Maciej Ryszka


Marketing internetowy bazujący na nowoczesnych technologiach pozwala na uzyskanie skutecznych efektów w promocji bez wysokich kosztów. Dzisiaj to już nie tylko banery na stronach czy przesyłanie reklam na adresy e-mailowe.


Marketing internetowy bazujący na nowoczesnych technologiach pozwala na uzyskanie skutecznych efektów w promocji bez wysokich kosztów. Dzisiaj to już nie tylko banery na stronach czy przesyłanie reklam na adresy e-mailowe, ale również wiele zaawansowanych rozwiązań, które wyróżniają się szerokimi możliwościami w zakresie pozyskiwania klientów praktycznie bez granic.

Strona internetowa to podstawa
Przed przystąpieniem do prowadzenia kampanii marketingowej należy zainwestować w stronę internetową. To ona będzie podstawowym źródłem informacji dotyczącym prowadzonej działalności. Dobra firmowa strona internetowa powinna oddawać profil działalności firmy, powinna być niebanalna, ale także czytelna i klarowna, aby poszukiwanie na niej potrzebnych informacji było proste i szybkie.

Najtańszym rozwiązaniem jest skorzystanie z szablonów stron internetowych, stworzenie indywidualnej stron od zera jest już znacznie droższe, ale można uzyskać efekt, który nie jest osiągalny z szablonami. W wielu agencjach interaktywnych, czyli takich, które koncentrują się na marketingu internetowym, zamówić można zarówno wykonanie strony, jak i również reklamę online.

Promuj się tanio i skutecznie
Najważniejszym atutem reklamy internetowej jest to, że jest ona dostępna dla każdego, niedroga i przy tym skuteczna. Wypromowanie własnego biznesu nie jest wobec tego żadnym problemem. Warto zwrócić uwagę na reklamę w wyszukiwarkach internetowych – dzięki niej mała firma może przegonić dużą korporację. SEO – optymalizacja i pozycjonowanie, kampanie linków sponsorowanych, Google AdWords oraz innego rodzaju reklamy Google to tani sposób na większy ruch na stronie. Także warto pomyśleć o wykorzystaniu mediów społecznościowych – fanpage na Facebooku przyda się nawet małej firmie i jest darmowy. Kapitalne efekty dają też marketing szeptany oraz kampanie mailingowe. Tutaj warto dodać, abyśmy nie wybierali pochopnie firmy, która zajmie się takimi działaniami.

Potencjał marketingu internetowego jest ogromny – to powoduje, że wykorzystanie jego metod w promocji własnego biznesu jest przyszłościowym rozwiązaniem dla firmy w każdej branży.


Źródło: Intoseo - Pozycjonowanie Katowice

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

1 komentarz:

  1. Jeśli chodzi o reklamę w małej firmie, warto w pierwszej kolejności zwrócić się ku mediom społecznościowym, takim jak Facebook, Instagram czy Pinterest. Ich rozwój nie wymaga ponoszenia praktycznie żadnych kosztów – wystarczy jedynie trochę czasu, planowania i regularności, by w krótkim czasie rozpocząć budowę zaangażowanej społeczności. Tego typu działania można także zlecić na zewnątrz, do profesjonalnej firmy – która bazując na wytycznych klienta, dostosuje rodzaj prowadzonej kampanii do wybranego medium.

    OdpowiedzUsuń