środa, 7 września 2016

Pomysł na gadżet reklamowy – parasole

Pomysł na gadżet reklamowy – parasole


Autor: Karolinka Wójcik


Parasole reklamowe to ciekawy i przydatny gadżet. Z pewnością będą dobrą formą reklamy, są funkcjonalne, sprawdzą się zarówno w słoneczne jak i deszczowe dni.


Obecnie sposobów na promowanie firmy jest mnóstwo. Możemy wybrać torby, reklamówki, długopisy, etui oraz inne gadżety reklamowe, które przyciągną uwagę klientów. Wybór gadżetów może być zależny od tego w jakiej branży działamy i co oferujemy, możemy też celować w porę roku, nadchodzące święta lub potrzeby klientów.

Zainteresuj klienta

Warto wybrać gadżet, który klient będzie mógł wykorzystać i przy okazji promować markę. Takie właśnie są parasole reklamowe, klient z chęcią skorzysta z darmowego parasola i wykorzysta go w trakcie przechadzki po mieście kiedy pada deszcz. A taki spacer z produktem posiadającym logo firmy to genialna reklama! Jeżeli wybierzemy ładne parasole, odpowiednie kolory i umieścimy na nich logo z pewnością przyciągniemy uwagę potencjalnych odbiorców. Wykorzystać można także chwytliwy i unikalny tekst, który zaciekawi.

Postaw na profesjonalizm i estetykę

Warto wybierać produkty porządnie i solidnie wykonane. Jeśli klient otrzyma od nas produkt solidny, który długo wytrzyma i sprawdzi się na co dzień, z pewnością będzie miał dobre mniemanie o marce. Przy następnych zakupach pomyśli o tym, ze warto zainwestować w produkt firmy, który sprawdza się i funkcjonuje bez zarzutu. Nie mniej ważna jest estetyka, w zależności od oferowanych produktów lub grupy klientów, do której chcemy trafić powinniśmy dobrać odpowiednie kolory, ciekawy teks reklamowy lub postawić jedynie na logo firmy.

Parasole reklamowe na pogodę i niepogodę

Parasole reklamowe sprawdzą się przez cały rok, uchronią przed deszczem jak i przed słońcem. Jest to gadżet przydatny i wielu konsumentów z chęcią skorzysta z takiej formy promocji. Jeżeli mamy fundusze warto pomyśleć o gadżetach reklamowych, na początek, mogą one być przeznaczone dla wybranych klientów albo jako bonus do zakupionego produktu, który chcemy sprzedać. Wszystko zależy od tego jaką mamy koncepcję na reklamę.


Artykuł powstał przy współpracy ze stroną www.parasole-reklamowe.biz.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz