sobota, 7 czerwca 2014

Plakaty kontra ulotki

Plakaty kontra ulotki


Autor: Mateusz Mszyca


Czy większy znaczy lepszy i skuteczniejszy? Która forma reklamy lepiej działa na odbiorcę - duży plakat czy mała ulotka? W co powinny zainwestować firmy decydując się na kampanie reklamową.


Który z tych dwóch środków przekazu, będących formą reklamy, dzięki której promujemy nasze produkty lub usługi jest skuteczniejszy? W co warto zainwestować otwierając własną firmę, który z nich pomoże nam ją jak najlepiej zarekomendować potencjalnym klientom?

Aby odpowiedzieć na to pytanie, najlepiej jest przeprowadzić bilans wad i zalet każdego z nich. Zacznijmy od plakatów, które można określić mianem „krewnych” ulotek. Główną zaletą plakatów zapewne jest ich wielkość, w porównaniu do ulotek łatwiej je dostrzec, przekaz na plakacie jest wyraźny i czytelny, co budzi zainteresowanie u osoby, która się na niego natknie. Co do wad niestety jest ich kilka. Po pierwsze nie da się ich rozprowadzić na taką skalę jak ulotek, poza tym większość ludzi przechodzi obok nich obojętnie. Sprawa ma się jednak inaczej, jeśli chodzi o ulotki, może i są mniejsze, co jest ich chyba jedyną wadą, ale za to wygrywają pod względem praktyczności. Ulotki napotykamy na naszej drodze prawie na każdym kroku, u fryzjera, w aptece, lub wychodząc z banku, ciągle jesteśmy przez nie otaczani, co gwarantuje większą siłę przebicia niżeli kampania reklamowa w oparciu o plakaty. Jeżeli ktoś ma zamiar założyć własną działalność i głowi się, którą z opcji wybrać, zdecydowanie godne polecenia są ulotki, które w opinii właścicieli wielu drukarni online z pewnością pomogą nam w zdobyciu klientów.


drukowanie plakatów

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz