wtorek, 24 stycznia 2017

Reklama świetlna jako narzędzie przyciągające klientów

Reklama świetlna jako narzędzie przyciągające klientów


Autor: Roman Nuzhdin


Ów rodzaj reklamy dziś cieszy się szczególną popularnością. Zajmuje on czołowe pozycje wśród wszystkich rodzajów reklamy zewnętrznej.


Wyjaśnić to można tym, że omawiana reklama ma ogromne możliwości i jest niezwykle widoczna. Szczególnie o ciemnej porze dnia. Dzięki wymienionym zaletom zewnętrzna reklama świetlna może przyciągnąć uwagę każdego potencjalnego klienta lub po prostu zwróci na siebie uwagę i zostać zapamiętana na przyszłość. Ważne jest też, że za pomocą takiej reklamy na pewno informacja reklamowa na pewno zostanie przekazana.

By wyprodukować jakąkolwiek zewnętrzną reklamę świetlną, potrzebne jest profesjonalne podejście, doświadczenie, a także możliwość wykorzystania i dostęp do rozbudowanej bazy technologicznej i konstruktorskiej. Produkcja reklamy zewnętrznej wymaga wykorzystywania specjalistycznej technologii. Tyczy się to przede wszystkim samych surowców. Na przykład, do produkcji tablic podświetlanych lightboxów, liter oraz paneli z wewnętrznym podświetlaniem wykorzystywane jest szkło akrylowe, które idealnie przepuszcza światło. Prosto na nie nakładany jest obraz reklamowy. Pozostałe części takiej reklamy mogą być zrobione z metalu, aluminium lub plastiku. Reklama może być podświetlana od strony zewnętrznej lub wewnętrznej. Od tego zależy sposób, w jaki owa reklama będzie produkowana. Podświetlanie zewnętrzne jest osiągane przy pomocy reflektorów halogenowych, które nakierowują strumień światła na określone obszary konstrukcji. Z kolei wewnętrzne podświetlanie może być zrealizowane na kilka sposobów. W tym przypadku mogą być wykorzystane neonowe, fluorescencyjne, energooszczędne oraz LED-światła. Wybór zależy od rodzaju produkowanej konstrukcji reklamowej. Mimo dość wysokiej ceny, reklama świetlna jest bardzo niezawodna, trwała, a także daje szerokie możliwości wszystkim projektantom i grafikom.

Rodzaje i gatunki konstrukcji reklamowych:

  • Kasetony i lightboxy. W tym przypadku obrazy nanoszone są na specjalistyczną powierzchnię pojemnika świetlnego.
  • Litery przestrzenne. Obudowa jest wykonana z aluminium, a powierzchnia przednia – z przeźroczystego akrylu rozpraszającego światło.
  • Panele LED. Taki rodzaj reklamy emituje czyste, miękkie oraz jednolite światło
  • Kasetony reklamowe dwustronne. Owa konstrukcja montowana jest na fasadzie budynków.
  • Podświetlanie z efektem halo. Źródło światła znajduje się bezpośrednio pod szyldami reklamowymi.
  • Szyldy neonowe. Taki rodzaj konstrukcji reklamowej zazwyczaj jest wykonany ze szklanych rurek wypełnionych gazem. Najczęściej wykorzystywany jest do tego neon.


Zamówić reklamę świetlną, karty plastikowe oraz projektowanie logo można na stronie asterplast.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na reklamę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Artykuł ciekawy. Zgodzimy się, że reklamy świetlne są skuteczne, ale zawsze trzeba się zastanowić nad grupą docelową, do której będziemy chcieli dotrzeć. W niektórych przypadkach niestety nie zda ona egzaminu.

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog, pełen niezwykle ciekawych informacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujący artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno jest to ciekawa sprawa na reklamę, ostatnio widziałem właśnie kilka takich reklam, powiem szczerze, że wpada w oko co może przyciągnąć potencjalnych klientów do skorzystania z usług naszej firmy. Czekam na więcej artykułów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko trzeba wiedzieć jakich metod marketingowych użyć i jaką reklamę zastosować bo czasami jest taki ze nie trafimy i wydamy krocie a klientów nie przybędzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy pomysł na reklamę, ale sprawdzi się chyba tylko w przypadku posiadania biura na mieści, dla biznesow onlinowych nie bardzo widzę tu jakiekolwiek zastosowanie, no chyba że się mylę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy artykuł! Wiele ciekawych sposobów na reklamę. Ale fakt – ich skuteczność zależy od wielu czynników, m.in. od grupy do jakiej reklama jest skierowana. Tak czy owak warto się zainspirować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka reklama najbardziej przyciąga wzrok, dlatego jest najbardziej efektywna. Zawsze komuś zapadnie w pamięć np logo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na rynku istnieje wiele metod i form reklamy. Warto zaznaczyć, że szyldy reklamowe są świetnym pomysłem na reklamę firmy z zewnątrz jak i wewnątrz niej. Ważny by taki szyld został zaprojektowany i zrobiony w sposób profesjonalny i co ważne nie budził wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z pewnością taki rodzaj reklamy przyciągnie klientów ;) Osobiście ja o wiele bardziej uważam, że reklama w sieci jest o wiele bardziej wydajniejsza, jednakże ta również powinna na siebie zarobić. W końcu jest to reklama świetlna, a jak wiadomo w marketingu format video jest również chętniej wybierany ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wpis. Taki rodzaj reklamy na pewno jest zauważalny przez klientów. Wiadomo,że rodzaj reklamy zależy od tego, czym się zajmujemy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy wpis. Jakiś czas temu firma https://www.vizer.pl/ z którą reklamuje mój biznes zasugerowała instalację na budynku firmy kasetonów podświetlanych. Jak zobaczyłem moją firmę po instalacji tych kasetonów to byłem pod dużym wrażeniem. W przyszłym roku będziemy tworzyć nowe logo dla mojego biznesu

    OdpowiedzUsuń