wtorek, 23 stycznia 2018

Parasole reklamowe jako narzędzie marketingowe

Parasole reklamowe jako narzędzie marketingowe


Autor: Bartek Beper


Gadżety reklamowe są nieodłącznym elementem wielu biznesów. W niektórych przypadkach stanowią nawet podstawę marketingu. Wybór właściwego gadżetu promocyjnego i dopasowanie go do potrzeb odbiorców to podstawa w planowaniu akcji marketingowej.


Najpopularniejsze gadżety jakie otrzymuje większość z nas to kubki reklamowe i długopisy. W dalszej kolejności znajdują się wszelkiego rodzaju breloki, pamięci USB, notesy, itp. Przy wyborze właściwego gadżetu najważniejszą rzeczą jest dostosowanie go do potrzeb odbiorców. Z jednej strony można spersonalizowany upominek reklamowy wręczać do grona ściśle wyselekcjonowanych osób, lub przygotować na tyle uniwersalny produkt, który z chęcią przyjmie niemal każdy bez względu na wiek, uprawiany zawód, płeć, zainteresowania. Jednak jest jeszcze jeden aspekt, który można wykorzystać, mianowicie, zmieniające się okoliczności. Innymi słowy, zmieniające się pory roku także mogą mieć wpływ na dobór gadżetów reklamowych, tak aby jak najbardziej okazały się przydatne dla odbiorcy. jesień jest porą roku raczej mało lubianą. Co prawda każdy kocha polską złotą jesień, która ma mnóstwo uroku, jednak najczęściej spotkamy się z narzekaniem na chłód, deszcz, krótkie dni. Parasol reklamowy wpisuje się w tę okoliczność idealnie.

Dlaczego parasol reklamowy to dobry wybór?

Jesień obfituje w opady deszczu, co naturalnie składnia każdą osobę wychodzącą z domu do wzięcia parasola. Staje się on niemal niezbędny, dlatego stosując taki gadżet trafiamy w pełni w potrzeby odbiorców. Jest to produkt uniwersalny, którym posługuje się każdy. parasole reklamowe z nadrukiem to okazja do zaistnienia firmy w przestrzeni publicznej. Koszt zakupu parasoli z wydrukowanym logo firmy, przekazem reklamowym, adresem lokalu, czy stroną www jest niewysoki. Ceny zaczynają się już od kilkunastu złotych. Korzyści wynikające z użycia tego typu gadżetów reklamowych są dwojakiego rodzaju. Z jednej strony wpływamy na poprawę relacji z odbiorcami ofiarując im coś czego potrzebują. Odbiorcy darzą marki, które dbają o klienta większą sympatią. Kolejną korzyścią jest zaistnienie przekazu reklamowego, za sprawą osób posługujących się gadżetem, w tym przypadku parasolem. Takiego rodzaju akcję można wykorzystać do budowania świadomości marki i zdobywania nowych klientów. Oczywiście pojedynczy gadżet reklamowy może nie mieć większego wpływu na efekty. Jednak kiedy w przestrzeni publicznej pojawi sie kilkadziesiąt, a nawet kilkaset takich produktów, będących swoistym nośnikiem reklamowym, sprawa kształtuje się inaczej.

Jesień, to bardzo dobry moment na wprowadzenie nowości do wachlarza gadżetów, stosowanych przez firmę. Dostosowanie się do okoliczności, może zdecydowanie poprawić efektywność kampanii reklamowej.


Więcej informacji i powiązanych produktów można znaleźć w sklepie Gifts24.pl oferującym m.in. parasole reklamowe z nadrukiem i inne akcesoria promocyjne dla firm.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

piątek, 29 września 2017

Logo i upominki reklamowe - jaki mają wpływ na sukces firmy?

Logo i upominki reklamowe - jaki mają wpływ na sukces firmy?


Autor: Anna Sobot


Każdy właściciel firmy powinien szczególną uwagę zwrócić na znak rozpoznawczy marki. Logo nie może być przypadkowe - musi współgrać z polityką przedsiębiorstwa. Należy także zadbać o to, by upominki reklamowe z logo były najwyższej jakości. Jak duży wpływ ma logo i gadżety na wizerunek marki?


Bardzo często zdarza się, że właściciele firm bagatelizują kwestię zaprojektowania logo firmy, co w późniejszym czasie wpływa na sukces i wizerunek firmy. Firma, która będzie miała mało ciekawe logo, będzie w oczach klientów wyglądać nierzetelnie i amatorsko. Przede wszystkim przedsiębiorca nie powinien samodzielnie brać się za stworzenie logo, tylko wynająć fachowca, czyli grafika komputerowego.

Po co nam grafik komputerowy?

Każdy właściciel firmy na pewno ma wstępną wizję tego, jak powinno wyglądać logo. Profesjonalny grafik komputerowy właśnie o to powinien zapytać w pierwszej kolejności. Praca grafika polega na tym, by wizję przekształcić w konkretny kształt i kolory. Relacja przedsiębiorca-grafik powinna więc opierać się na rozmowie. By grafik mógł zaprojektować estetyczne i spójne logo, musi pozyskać jak najwięcej informacji o marce, którą logo miałoby reprezentować. Dlaczego jest to tak ważne? Ponieważ źle zaprojektowane logo może zniechęcić klientów do marki. Prosty przykład: jeśli zajmujemy się sprzedażą ziół, powinniśmy mieć logo w stonowanych, naturalnych kolorach. Jeśli jednak prowadzimy działalność w dynamicznej branży, np. prowadzimy dyskotekę, możemy sobie pozwolić na odważne kolory w logo firmy.

Okazuje się, że charakter naszej działalności ściśle wpływa na to, jak będzie wyglądało logo. Profesjonalny grafik komputerowy zbierze i przeanalizuje informacje o marce i na podstawie tego, zaproponuje ciekawe logo.

Jeśli już zdecydujemy się na znak rozpoznawczy naszej firmy, czas pomyśleć o upominkach reklamowych, na których logo miałoby się znaleźć.

Upominki reklamowe - niezbędne w planie marketingowym

Jest mnóstwo sposobów na reklamę własnej firmy. Możemy się zdecydować na reklamy telewizyjne, radiowe lub prasowe, ale w tym przypadku musimy się liczyć z większymi kosztami. Przede wszystkim zależy nam, aby nasi klienci rozpoznawali i pamiętali o naszej marce. Dlatego tak ważne jest przekazanie części środków na reklamę na przydatne gadżety. Musimy wybierać takie gadżety, na których nasze logo będzie widoczne - tylko w ten sposób utkwi ono w pamięci naszych klientów. Nie bez znaczenia jest także jakość gadżetów. Słabej jakości gadżet, który będzie bezużyteczny i nieestetyczny, na pewno nie wpłynie pozytywnie na wizerunek naszej firmy.

Okazuje się, że logo naszej firmy oraz upominki reklamowe mają ogromny wpływ na wizerunek marki. Każdy klient zwraca uwagę na jakość, więc musimy decydować się na najlepsze rozwiązania. Nie oszczędzajmy budżetu na reklamę firmy. Wybierzmy profesjonalnego grafika i wybierzmy oryginalne i dobrej jakości gadżety. Tylko w ten sposób wpłyniemy na sukces firmy. Jeśli marka będzie dobrze postrzegana przez klientów, możemy liczyć na długofalowe relacje z nimi.


Przydatne gadżety, upominki reklamowe - wszystko to na abcnplus.com

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Gadżety reklamowe – pomysł na zdobycie klienta, czy kicz?

Gadżety reklamowe – pomysł na zdobycie klienta, czy kicz?


Autor: Mateusz Pięta


Długopis z logo? Kubek z ofertą? Poduszka z adresem www? W jaki sposób (stosując niestandardowe elementy reklamy) możemy zdobyć nowego Klienta lub sprawić, aby korzystał z usług naszej firmy wielokrotnie?


Jak zapaść w pamięci Klienta?
Aby osoba skorzystała z naszych usług musi się o nas dowiedzieć. Niezależnie od tego, czy posiadamy własną stronę internetową, ulotki, reklamę w gazecie, duże efekty daje połączenie ze sobą kilku metod promocji firmy, ale dotrzeć do Klienta. Jedną z nich jest reklama poprzez wręczanie gadżetów reklamowych. Warto, aby nasz nadruk znalazł się na przedmiotach, z którymi przeciętny człowiek ma częsty kontakt: przybory piśmiennicze, kubki czy notatniki. Długopisy z naszym logiem i numerem telefonu są niedrogim sposobem, na dotarcie do szerszej liczby potencjalnych Klientów.

Czym powinien charakteryzować się nasz produkt?
Proponując i wręczając swoim klientom gadżety reklamowe, należy być przekonanym co do tego, że są one możliwie najwyższej jakości. Taki gadżet jest synonimem naszej wizytówki, reprezentuje nas, nasze usługi, nasz profesjonalizm. Czy sam skorzystałbyś z oferty firmy, której wręczony Ci na spotkaniu długopis rozlatuje się w rękach?

Oryginalnie, czy klasycznie?
Wybór gadżetów reklamowych nie jest prosty, dlatego większość firm inwestuje w kilka typów takiej reklamy i wręcza je odpowiednio do okoliczności, adresując już do konkretnej grupy odbiorców. Dla kobiet idealne będą elementy bazujące na urodzie i poprawie ich piękna: lusterka, szczotki do włosów czy kosmetyczki. Mężczyźni preferują elementy praktyczne: kalendarze książkowe, pióra, podkładki pod mysz komputerową lub otwieracze. Najmłodsi z pewnością ucieszą się z maskotek z logo firmy czy książeczek do kolorowania. Podstawą udanej reklamy jest jej odpowiedni dobór do wieku i preferencji. Dobrze dopasowane gadżety reklamowe odniosą jeszcze większy skutek, ponieważ będą naprawdę praktyczne, często używane, a co za tym idzie będą „przypominajką” – hej, pamiętaj o nas, świadczymy usługi, których być może akurat teraz potrzebujesz.

Podsumowując.
Wybierając gadżety reklamowe jako jeden z elementów na promocję Twojej firmy stawiaj na produkt jakościowy. To synonim naszej wizytówki, czyli upominek, który będzie nas reprezentował. Odbiorcami gadżetów reklamowych mogą być zarówno potencjalni klienci jak i ci obecni, również stali nabywcy, których chcemy zaprosić do dalszej kooperacji.


Czytaj więcej na: Gadżety reklamowe Gdańsk.
Autor: Mateusz Pięta

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jakie wybrać upominki reklamowe w branży kosmetycznej?

Jakie wybrać upominki reklamowe w branży kosmetycznej?


Autor: Anna Sobot


Kto lubi dostawać prezenty? Odpowiedź jest chyba oczywista: każdy. To dlatego upominki reklamowe wciąż cieszą się dużą popularnością w różnych branżach. Aby jednak gadżet spełniał swoją rolę marketingową, czyli skutecznie promował firmę lub markę, powinien być odpowiednio dobrany. Jakie gadżety sprawdzą się najlepiej w branży kosmetycznej?


Oczywiście, wiele wiodących marek kosmetycznych wybiera standardowe upominki reklamowe: smycze na klucze, kubki, długopisy czy kalendarze – wszystko sygnowane logo. Nie jest to błąd. Jednak specyfika branży pozwala zdecydowanie bardziej sprecyzować potrzeby i upodobania odbiorców. Dzięki temu, niewielkim nakładem pieniężnym, możemy sprezentować lojalnym klientom naprawdę przydatne gadżety. Sposobności do ich wręczenia może być wiele – od upominków z okazji świąt, po te wynagradzające lojalność. Drobne prezenty powinny być wybrane z głową, zwłaszcza, że nie trafiają do anonimowego konsumenta.

Skoro grono odbiorców naszych usług to przede wszystkim kobiety, w dodatku takie, które dbają o swój wizerunek, prezenty-gadżety powinny oscylować wokół branży kosmetycznej lub ewentualnie modowej. Propozycja pierwsza: małe, zamykane lusterko do makijażu. To drobiazg, który przyda się każdej kobiecie. Włożone do torebki czy kosmetyczki, z pewnością będzie w użytku nawet kilka razy dziennie. Logo umieszczone na wieczku lusterka przyciągnie także uwagę otoczenia – jest to więc proste, a zarazem skuteczne rozwiązanie.

Opcja druga: pędzel do makijażu z grawerem z logo firmy. Jest to upominek z wyższej półki cenowej, dlatego powinien być skierowany do wąskiego grona lojalnych klientek. Docenią go z pewnością panie-pasjonatki makijażu. Warto zadbać o to, aby pędzle były wysokiej jakości – w przeciwnym razie mogą wzbudzić negatywne skojarzenia i finalnie źle wpłynąć na wizerunek firmy.

Trafione, choć niestety już mniej oryginalne będą upominki reklamowe w postaci mini produktów pielęgnacyjnych lub upiększających. Ochronna pomadka, krem do rąk o małej pojemności lub żel antybakteryjny – wszystko opatrzone logo naszej firmy. Te praktyczne podarunki docenią zwłaszcza panie, które dużo podróżują.

Dobrze, by produkt reklamowy był wielokrotnego użytku – wówczas nasza firma zostanie w pamięci osoby obdarowanej na dłużej. Niepowtarzalne, przydatne gadżety, które świetnie wpisują się w branżę kosmetyczną to również chłodzące opaski relaksacyjne. Te kompresy wielokrotnego użytku dostępne są w rozmaitych kształtach i kolorach. Warto wybrać taki produkt, który będzie współgrał pod względem estetyki z naszym logo.

Branża kosmetyczna to prawdziwa kopalnia możliwości, jeżeli chodzi o upominki reklamowe. Zdecydujmy się na taki, który będzie najlepiej dopasowany do charakterów i upodobań naszych klientek.


Przydatne gadżety - kompresy żelowe dla firm, sprawdź na abcnplus.com

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Kompres chłodzący i nie tylko - idealne gadżety reklamowe na lato

Kompres chłodzący i nie tylko - idealne gadżety reklamowe na lato


Autor: Anna Sobot


Wielkimi krokami zbliża się do nas lato. Mimo że temperatura na zewnątrz lubi nam wszystkim płatać figle, to w prognozie pogody zapowiadają lada dzień bardzo wysokie temperatury. Już kilka ostatnich lat nam pokazało, że lato bywa krótkie, ale jest bardzo gorące. Każdy musi się do niego odpowiednio przygotować, właściciele firm także.


Trafność gadżetu

Niezależnie od tego czy nasza firma istnieje w świadomości potencjalnych klientów, każde przedsiębiorstwo powinno w planie budżetowym zakładać wydatki na gadżety reklamowe. Nie bez powodu istnieje powiedzenie, że “reklama jest dźwignią handlu”. To, jak będą nas odbierać klienci, w dużej mierze zależy nie tylko od naszych usług, ale także od tego jak dbamy o naszych klientów.

Powstało mnóstwo prac na temat tego, jak gadżety reklamowe wpływają na klienta i jak możemy nimi wpływać na zachowanie naszych kontrahentów. Dwie podstawowe cechy jakie powinien mieć skuteczny gadżet to trafność i użyteczność. Dla przykładu: jeśli w środku lata podarujemy swoim klientom “gratisiaka” w postaci ciepłych skarpet, nie trafimy tym do klienta. Ten zabieg nie tylko sprawi, że stracimy w oczach klientów, ale też niepotrzebnie stracimy pieniądze na zakupienie gadżetów.

Decydując się na gadżety reklamowe powinniśmy brać pod uwagę między innymi jego aktualność. Jeśli zbliża się lato, podarujmy naszym klientom coś, co pomoże im się uporać z chłodem lub nawiązuje do pory roku.

Przykłady gadżetów

Gadżetów na najcieplejszą porę roku jest naprawdę mnóstwo. Firmy prześcigają się w wymyślaniu nowych przedmiotów, które przyciągną potencjalnych klientów i zadbają o dotychczasowych kontrahentów. Jednak należy także pamiętać, by w jakimś stopniu dopasować gadżety do branży, którą się zajmujemy.

Jeśli działamy w branży dziecięcej mamy ogromne pole do popisu. Możemy zdecydować się na zabawne czapeczki z zamontowanym wiatraczkiem w daszku. Dzieci możemy także obdarowywać kolorowymi wiatraczkami.

Klientki salonów kosmetycznych i drogerii także spojrzą przychylnym okiem na markę, jeśli otrzymają stylowy gadżet. Wzorzysta torba na lato, dmuchana piłka czy zabawne okulary słoneczne - to wszystko na pewno sprawi, że klientki po kolejne zakupy lub kolejną usługę wrócą do nas.

W firmach związanych ze sportem także można wykorzystać kilka gadżetów, które na pewno spodobają się aktywnym fizycznie klientom. Sportowe okulary mogą przydać się nie tylko podczas uprawiania sportu, ale świetnie sprawdzą się podczas odpoczynku na plaży. Każdy klient doceni taki prezent. Podobnie jest z japonkami. Sprawdzą się na basenie miejskim i podczas spacerów w nadmorskim mieście.

Ostatnią propozycją jest kompres chłodzący. Ten gadżet sprawdzi się w każdym biznesie. Wystarczy włożyć go do lodówki na jakiś czas, by potem mógł naszym klientom przynieść ulgę podczas upalnych dni. Co więcej nie musimy się decydować na standardowy, prostokątny kształt kompresu, a możemy dobrać taki, który najbardziej wpisuje się w charakter naszej firmy.

By zwykłe przedmioty takie jak kompresy chłodzące, piłki plażowe czy okulary były gadżetami, musi się na nich znajdować logo naszej firmy. Powinno być widoczne, ale nie nachalne. Obdarowując klienta gadżetem z logo marki sprawimy, że będzie się on czuł przywiązany do naszej firmy. A przecież na takich klientach nam zależy.


Kompres chłodzący - gadżet reklamowy dla firm tylko na abcnplus.com

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.